- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 4 629
Yleensä kyllä tollaset teinin iskarit vaikuttaa nimenomaan mukavuuteen aika radikaalisti, satun asian tietämään, kun omassakin autossa on moiset eli sellasia ei kannata valehdella, kun jousivakiot on reippaasti vakiota jäykemmät . Madalluksella on nimenomaan sporttisempiin alustoihin yllättävän äkkiäkin vaikutusta. Jossain mx5 luulisin, että on tuon aikakauden sporttisempien autojen tapaan tossa mx5 on double wishbone alusta, jolloin madallus vaikuttaa ainakin heti camber curveen ja joissain noissa japseissa loppuu jopa madaltaessa toi ylätukivarren säätövara aika äkkiä ja joutuu vaihtamaan säädettävät varret jos haluaa camberit lähelle nollaa.Etkä sä mitään pilaa pilaa. Tuon ikäisen alusta on muutenkin mitä on yleensä, joten sama se on vaihtaa ne hiukan sporttisemmat osaat alle jos uudet joutuisi kuitenkin ostamaan. Omassa museoleimaisessa MX-5:ssä on Tein säädettävä alustasarja ihan vain koska miksi ei kun sein leimallakin sai läpi. Parempi ajettava, parempi ulkonäkö ja mukavuus ei ole kärsinyt käytännössä mitään.