Oma urheilusi?

Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Mitäs foorumin väki on harrastanu?

Ite olin lapsena lähes jokapäivä pelaamaan pihalla korista,pesistä,sählyä ja futista..

Mutta on todettava,että futiksessa en ollu kauheen tekninen..en oppinu kunnolla pomputtaa palloa ja kesyttämään sitä. Jotku virtuoosit suorastaan hallitsee pomputtelun ja kikat ties kuin hyvin..

Tuntu et on ite parempi jossai pesiksessä ja koriksessa..

Sählyä pelasin noin 3 vuotta Tapanilan Erässä..
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 105
Olin koko 9-vuotisen peruskoulun ajan se, joka valittiin aina vihoviimeisenä joukkueeseen. Tuntui, että olin vain muiden tiellä, joten opin seisomaan kentän reunalla tekemättä mitään. Tappoi ilon urheilusta, enkä ole sitä tähän päivään mennessä harrastanut satunnaista hölkkäämistä tai kaupunkipyöräilyä lukuun ottamatta.

Ainakin olen välttänyt loukkaantumiset, ja vapaa-aikaa on säästynyt muuhun. Ja onneksi on penkkiurheilua kylliksi meille mielessään liikkuville. :interested:
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Olin koko 9-vuotisen peruskoulun ajan se, joka valittiin aina vihoviimeisenä joukkueeseen. Tuntui, että olin vain muiden tiellä, joten opin seisomaan kentän reunalla tekemättä mitään. Tappoi ilon urheilusta, enkä ole sitä tänä päivänä harrastanut satunnaista hölkkäämistä tai kaupunkipyöräilyä lukuun ottamatta.

Ainakin olen välttänyt loukkaantumiset, ja vapaa-aikaa on säästynyt muuhun. Ja onneksi on penkkiurheilua kylliksi meille mielessään liikkuville. :interested:
No empä mäkään se paras ollu..

Mut näkisin et jotain lahjoja oli!
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 494
Siskon tyttö on innostunu mimmifutiksesta..pelaa HIFK:ssä ja sujunu käsittääkseni aika hyvin..

Mut ei se kyl muuten futiksesta oo kiinnostunu!
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
180
Yleisurheilussa junnuvuosilta kaksi SM-mitalia, kuulasta ja kiekosta. Loppui parikymppisenä kun piti valita opiskeleeko vai urheileeko täysillä. Junnuna futista nppulaliigassa ja kaikkea muuta höntsäillen.

Aikuisiällä kamppailulajeja, thainyrkkeilyä ja bjj.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
141
Nuorena tuli harrastettua lähestulkoon kaikkia palloilulajeja, jääkiekko ja jalkapallo selvinä ykkösinä.

Nyt vanhemmalla iällä (39) olen aivan totaalisesti hurahtanut frisbeegolfiin, joka päivä tekee mieli mennä pelaamaan kierros tai pari :)
 
Liittynyt
27.09.2022
Viestejä
482
Nyrkkeilystä monta sm-mitalia ja pelannut jalkapalloa Veikkausliigassa parikymppisenä.. nyt harrastan vapaa ottelua
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 360
Kansalaisopiston sählyryhmässä (huom! sähly, ei salibandy!) käyn kerran viikossa ja ensi viikolla aloitetaan avovaimon kanssa toiminnallisen urheilun aloittelijoiden ryhmässä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 647
Viestejä
4 197 275
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom