• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Olympus Pen E-PL10 -mikrojärjestelmäkamera + pannukakkuobjektiivi, Power, 199 €

Liittynyt
27.12.2021
Viestejä
4
Laitoin itse vaatimuksena kateoston: olympus-shopissa kampanjahinta 599,- lisäobjektiivilla. Olympus Shop Erotuksen 400,- pyysin korvaamaan. Olympuksen haluan, koska MFT-objektiivien pitää sopia toisesta kamerasta. Katsotaan mitä vastaavat.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
888
Eivät tule maksamaan mitään vaatimuksia ilman KKV:n kehotusta, eikä välttämättä sittenkään. Tämä on oma veikkaukseni.

Vaatii sitten fyrkkaa lähteä oikeudessa vääntämään, jos innostusta ja kiinnostusta riittää.

Sama skenaario on nähty niin monesti aikasemminkin.
 

Löysä

Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
83
Eivät tule maksamaan mitään vaatimuksia ilman KKV:n kehotusta, eikä välttämättä sittenkään. Tämä on oma veikkaukseni.

Vaatii sitten fyrkkaa lähteä oikeudessa vääntämään, jos innostusta ja kiinnostusta riittää.

Sama skenaario on nähty niin monesti aikasemminkin.
Tässä olisi laumavoimaa takana nyt...
Hävinnyt maksaa oikeudenkäyntikulut jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 354
Voi teitä taas..

Nyt ihan turhaan keskustelette Powerin kanssa, jos haluatte sen kameran. Jos lahjakortti kelpaa (minulle kelpaisi), niin sitten kannattaa koettaa asiakaspalvelun kautta..

  1. Täytä tuo: Reklamaatio-apuri
  2. Pistä tulokset Powerille : asiakaspalvelu@power.fi
  3. Voi sitä odottaa vastausta, mutta tuonne seuraavaksi: Asiointilomake kuluttaja-asioissa (Kilpailu- ja kuluttajavirasto)
    tai soita
    1640680032948.png
  4. Jos/kun Power ei sittenkään anna teille kameraa, niin nuo vie sen KKR:ään ilmaiseksi ja Power noudattaa niiden päätöstä. Ei tarvitse mitään ihmeellisiä ryhmäkanteita - tämä ei ole Amerikka..

Q: Liian monimutkaista! En osaa!
A: Ota vaan se lahjakortti sitten, ei se tästä helpommaksi muutu.

Q: Onko pakko tehdä kaikki nuo?
A: Voit hypätä suoraan kohtaan kolme, mutta saattaa täti puhelimessa silti pyytää tekemään kohdat 1-2..On maksullinen numero, niin ehkä kannattaa ensin tehdä se yksi sähköposti..

Q: Voiko vielä vähän auttaa? En osaa ja tämä on minulle uutta!
A: Joku Toinen voi laittaa reklamaatioapurin tulokset tänne, mutta kyllä nyt vähän joutuu itse näkemään vaivaa.

Q: Ei Power voi tehdä näin! Se on laitonta! Vaadin kameran huomenna kun kirjoitin tänne viestin, enkä lähettänyt Powerille mitään!
A: Onnea valitsemallanne tiellä. Ette saa mitään.

Q: Ajattelen, että jos odotan, kaikki korjaantuu itsestään ja maailmasta tulee hyvä paikka.
A: Ei. Tässä pitää nyt itse toimia.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Käsittääkseni Powerilla on kaksi viikkoa aikaa vastata jotain tuohon reklamaatioon, ennenkuin se lähetetään eteenpäin KKV:lle. Pitäähän heillekin jäädä aikaa käsitellä asiaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 354
Käsittääkseni Powerilla on kaksi viikkoa aikaa vastata jotain tuohon reklamaatioon, ennenkuin se lähetetään eteenpäin KKV:lle. Pitäähän heillekin jäädä aikaa käsitellä asiaa.
Tottakai, tottakai. Rattaat pyörivät hitaasti. Mutta tuolla nyt on kokenut täti-ihminen neuvottelemassa teidän puolestanne ja hän tietää teidän oikeutenne paremmin kuin te itse. Lisäksi hän tekee tätä työkseen. Jos joku sen kameran saa teille, niin se on kuluttajaneuvoja. Eikä maksa mitään ja kaikkien aika on hyödyllisemmin käytetty. Ja se vastaus on joillekin jo tullut, niin eiköhän se sieltä tule 24h sisään.

Olen käyttänyt KKV:n palveluita toisessa casessa tänä vuonna ja se oli 100% onnistuminen ja suosittelen heitä kaikille. Jos Johanna lukee tätä, niin kiitos vielä kerran.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496
Käyn tänään Imatran Powerilla tarkastamassa hyllyn, vaikka varastossa kameraa ei pitäisi kuitenkaan olla.

Mutta jos joku lukijoista asuu Lohjalla tai jossain siinä lähellä, niin edeltävä PL-9 on siellä Outletissa. Kyseessä on siis OLYMPUS PEN E-PL9 14-42MM EZ PANCAKE KIT BLACK, jonka alkuperäinen suositushinta on 385€ ja nyt Outlet-laitteella 192,50€.

En tiedä miten kamerat vertautuvat toisiinsa, mutta dpreview:in Side-by-side auttaa eroavuuksien selvittämisessä. Vaikuttavat aika pitkälti samoilta laitteilta, ellen kädettänyt vertailua.


Tässä alla vielä Outletin tiedot:

Tämä tuote näissä myymälöissä alennettuun outlet-hintaan. Outlet-tuotteet eivät välttämättä ole uusia ja niiden kunto vaihtelee. Outlet-tuotteet vain Click&Collect-noutovarauksella. Outlet-tuotteisiin pätee normaalit palautusehdot.
  • Power Lohja
  • Korjaamokuja 3
  • 08200, Lohja
  • Kunto:VAIN KAMERA+OBJEKTIIVI
  • määrä: 1
  • Hinta: 192,50 €
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2021
Viestejä
4
Vähän erikoista. Eilen tuli aspasta vastaus että tarjotaan hyvityksenä mielenpahoituksesta 50€ etuseteliä, johon vastasin, ettei miellytä kun kameran alennus oli 450€. Siihen tuli vastaus tänään, että kamera tulee kuin tuleekin kotiinkuljetuksella ilman kuluja. Hyvä näin :)
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
"Hei,

Kiitos yhteydenotostanne ja suuret pahoittelut tilauksenne aiheuttamasta vaivasta.

Olemme saaneet tilattua teille tuotteen OLYMPUS E-PL10 PANCAKE KIT Power myymälästämme. Tilaus toimitetaan teille suoraan kotiin 2-5 arkipäivän toimitusajalla. "

Onneksi en tyytynyt 20e hyvitykseen. :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2021
Viestejä
16
Soittivat mulle äsken ja sain esittelykappaleen myymälästä, korvaavaa tuotetta en halunnut koska tässäkin koko ratkaisi aika paljon.
Ja onneksi päätin hylätä 20e lahjakortin.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
913
Itse tartuin tuohon outlet PL9 malliin. Lähes sama kamera ja 24 kk takuu. Käytin siihen sen 50€ lahjakortin ja muutaman euron power tilillä olevat pistert , niin hinnaksi jäi 133€. Kaupan päälle myös tarvikelaturi koska alkuperäinen puuttui.

Olen semi tyytyväinen, koska pakkausta, hihnaa ja niitä ojektiivin suojia ei ollut. Ehkä jostain ne kohtuu halvalla sit hankin.

Olisin kuitenkin tuon 10 mallin erotuksen maksanut.
 
Liittynyt
02.05.2018
Viestejä
26
Kiitos hsalonen ja Fox-x vastauksista! Päädyin tähän korvaavaan tuotteeseen. Kaupan päälle sain 20 euron lahjakortin.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
986
Kokeilin chatin kautta. "Valitettavasti tuotteelle ei ole mahdollista saada korvaavaa mallia. Pahoittelut tilanteesta." :lol:

EDIT: Noh, reklamaatio on edelleen sähköpostin kautta voimassa. Ehkä siihen joskus joku reagoi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 762
Tuo E-M10iii on oikea järkkäri ja kannattaa ehdottomasti ottaa se. Olen jo kateellinen tästä.
Mulla on ollut about julkaisusta lähtien 350D. Alkuinnoituksen jälkeen se on aika pitkälti jäänyt käyttämättä koska se on oikea järkkäri, eli hemmetin iso laite ei-harrastajalle. Mun mielestä noiden peilittömien järkkäreiden idea on olla pieniä. Uskoisin että sama kohtalo odottaa montaa eriä järkkäriä.


En itse tuosta lähtenyt valittamaan joten epäilen että sama kohtalo on kuin yllä Tuuchenilla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Te ketkä nyt olette saaneet ilmon että saatte kameraa, tai kameran plus lahjakortti, tai teihin on oltu yhteydessä niin valitetteko siis aiemmin asiasta/teittekö reklamaation?
Itse valitin plus tein reklamaation (27.12 illalla), ja mulle ei ole mitään tullut.
 
Liittynyt
26.10.2021
Viestejä
3
Kiitokset ja kumarrukset teille reklamaatioon motivoineet henkilöt!

Olin jo siirtämässä Powerin ”täällä en asioi” kategoriaan, mutta
Chatissä tarjottiin lahjakorttia ensin 20€ ja sitten 50€. Ei maistunut
Laitoin reklamaation s.postilla 28. pvä ja tänään sain puhelun. Joko korvaava tuote tai tuo yllä mainittu esittelytuote.

Nyt E-m10III tulossa tilalle.

Toki lahjakorttia kun ei suostunut ottamaan, niin sitä en saanut lisänä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2021
Viestejä
16
Te ketkä nyt olette saaneet ilmon että saatte kameraa, tai kameran plus lahjakortti, tai teihin on oltu yhteydessä niin valitetteko siis aiemmin asiasta/teittekö reklamaation?
Itse valitin plus tein reklamaation (27.12 illalla), ja mulle ei ole mitään tullut.
Valitin heti kun tilauksen peruuntumisesta tuli tieto, ja samana päivänä lähetin reklamaation. Mulle soittivat joillekki lähtettäny spostia, varmaan tulojärjestyksessä menevät.
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
43
Hienosti hoidettu! Miten siis toimi, otitko ensin lahjakortin mutta sitten valitit uudestaan?
Koitin selvitellä asiaa chatissa ja puhelimitse 27.12 ja kun ei onnistunut, pyysin keskusteluista spostiin kopiot (en missään vaiheessa suostunut lahjakorttiin). Tähän aspan spostiin vastasin sitten reklamaatiolla myöhemmin sinä iltana, jonka jälkeen ei asiasta mitään kuulunut. Tänään langan innoittamana koitin sitten soittella ja selvitellä reklamaation tilannetta ja kun asia ei sitä kautta edennyt, laitoin chattiin viestiä. Perustelin että muille on tarjottu tuota vastaavaa kameraa ja haluaisin itsekin sellaisen. Pyyntööni suostuttiin, jonka jälkeen pyysin vielä hyvitykseksi kaikesta tästä säädöstä 50€ lahjakortin, joka itselleni jo aiemmin luvattiin. :D
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
986
Pyyntööni suostuttiin, jonka jälkeen pyysin vielä hyvitykseksi kaikesta tästä säädöstä 50€ lahjakortin, joka itselleni jo aiemmin luvattiin. :D
Jep, mulle sanoi "Tietooni ei ole tullut tapauksia, että mallia olisi vaihdettu korvaaviin tuotteisiin. Pahoittelemme asiaa."
 
Liittynyt
24.01.2019
Viestejä
95
Tuossa pari tuntia sitten soitettiin ja tarjottiin näytöllä ollut kappaletta. Suostuin ottamaan tämän ja tinkasin päälle vielä lahjakortin, joten omalta osalta tämä meni lopulta ihan hyvin. Toivottavasti muutkin saavat "oikeutta". Power hoiti lopulta asian ihan ok, mutta olisi voinut tietenkin ennen sitä peruutusviestiä selvitellä näitä muita vaihtoehtoja...
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
986
Veikkaan, että vahinkojen minimoimiseksi Powerista kaivellaan nyt kaikki outlet / myynnistä poistuvat / jämätuotteet, ja tarjotaan ne ensiksi. Esimerkiksi tuota Olympuksen E-M10 Mark III -malllia ei enää löydy Powerin listoilta, se kun on mallina muutenkin korvautumassa Mark IV -mallilla. Se saatiin nyt myytyä halvalla poistotuotteena korvaamaan tuo E-PL10. Olisin kyllä itsekin ottanut tuon Mark III:n E-PL10:n sijaan, mutta asiakkailla on oikeus vaatia itselleen tuollainen E-PL10, kuten tilauksessa alunperin ollut. Tuotetta tilatessa on tilattu uusi, eikä outlet, esittely, näyttely, demo, tai edellisen vuoden malli.

EDIT: En ole saanut puhelua tai yhteydenottoa. Saa nähdä, mitä mallia itselleni tarjotaan, kun kaikki kaapit on tyhjennetty.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Itselle ei kanssa ole tarjottu mitään vielä tilalle, eikä otettu yhteyttä…
Sitten kun ja jos tarjoavat niin mitenköhän se hoidetaan kun rahatkin ovat jo ehtineet tilauksesta palautua?
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Tänne kyllä kelpaisi ihan hyvin tuo vanhempikin malli 199 hinnalla, mutta vielä ei ole vastausta kuulunut. Odotellaan.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
913
vähän ennättänyt räpläillä nyt tuota PEN kameraa. Taskupokkareilla olen tottunut että zoom on sähköinen mutta PEN kamerassa vain manuaalinen siitä objektiivin renkaasta. Ilmeisesti järjestelmä kameroissa näin totetettu?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 762
Jep. Lähinnä videokameroissa on power zoomia. Olen huomannut teleobjektiivissa videota kuvatessa että se power zoom tosiaan on juttu, tosi hankalaa zoomata teleobjektiivilla manuaalisesti, vielä mahdollisesti tarkentaa päälle.
 
Liittynyt
27.12.2021
Viestejä
4
Minusta tuossa objektiivissa pitäisi olla moottori sekä tarkennukselle että zoomille.

Mulla kävi vähän kehnosti hyvityksen kanssa. Tarjottiin vaihtoehtona noutaa myymälästä esittelykappale PL10 tai E-M10III. Kävin liikkeessä ne tutkimassa ja ilmoitin verkkikseen, että otan E-M10. Siitä tuli lasku spostiin ja varmistus, että kamera on minulle varattuna. Lähdin sitä hakemaan. Matkaa kun on jonkin verran tuli sen kuluessa viesti, että varaus ja lasku on peruttu ja vaihdettu esittelymalliin PL10. En sitä halunnut ja chattailin asiasta, mutta EM10 oli hävinnyt avaruuteen. Päätin, että pitäköön kameransa, kun kysymättä oikein ilmoittivat, etteivät ole asiassa korvausvelvollisia. Ehdin jo aiemmin heitä vuolaasti kiittelemään hyvin hoidetusta aspasta.
50€ seteli tuli jo aiemmin mielenpiristykseksi, mikäli eivät sitäkin peru. Kait oli pinna kiristynyt kun kyselyjä oli sadellut kamerattomilta.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
269
Minusta tuossa objektiivissa pitäisi olla moottori sekä tarkennukselle että zoomille.

Mulla kävi vähän kehnosti hyvityksen kanssa. Tarjottiin vaihtoehtona noutaa myymälästä esittelykappale PL10 tai E-M10III. Kävin liikkeessä ne tutkimassa ja ilmoitin verkkikseen, että otan E-M10. Siitä tuli lasku spostiin ja varmistus, että kamera on minulle varattuna. Lähdin sitä hakemaan. Matkaa kun on jonkin verran tuli sen kuluessa viesti, että varaus ja lasku on peruttu ja vaihdettu esittelymalliin PL10. En sitä halunnut ja chattailin asiasta, mutta EM10 oli hävinnyt avaruuteen. Päätin, että pitäköön kameransa, kun kysymättä oikein ilmoittivat, etteivät ole asiassa korvausvelvollisia. Ehdin jo aiemmin heitä vuolaasti kiittelemään hyvin hoidetusta aspasta.
50€ seteli tuli jo aiemmin mielenpiristykseksi, mikäli eivät sitäkin peru. Kait oli pinna kiristynyt kun kyselyjä oli sadellut kamerattomilta.
Joo mulla kävin vähä samoin. Eli lähetettiin pienen sahailun jälkeen viesti että tarjosivat mulle tuotetta ja koska en ottanu aluksi vastaan (mallikappale) niin ei oo enää velvollisia korvaamaan ja tarjos 50€ lahjakortin. Noh soitin ja sanoin että kai sit sen pl10 mallikappaleen ja 30€ lahjakortin otan.
Kieltämättä jäi kyllä aika paska maku suuhun tästä koko hommasta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Ja nyt noi saatanat otti yhteyttä että mitään ei ole enää korvaavaa eikä anna mulle mitään kameraa tilalle eikä alkuperäistä kameraa.
Vittu mulla palaa kiinni :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
468
Aluksi harmittelin kun en tilannut netistä ja saanut tuota parempaa kameraa käsiini mutta nyt näin jälkikäteen ajateltuna olen iloinen että ei tarvitse ruveta tuohon korvaus arpapeliin. Jotkut sai paremman kameran, jotkut sai asiakaspalautuksia, jotkut sai vanhoja malleja ja jotkut ei saanut mitään. :smoke:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Mä oon ihan viittävaille siinä kunnossa että otan vaikka ilta-lehteen yhteyttä ja kerron miten epäarvoisesti toi paskalafka asiakkaita kohtelee.
Mä itse 27 päivä ehdotin tilalle sitä toista kameraa ja ei kelvannut muka, ja nyt muut sai sen.
 

Rod Panhard

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
13
Äsken tuli minullekin meiliä että tuotemerkki poistuu valikoimasta eikä ole tarjota mitään vastaavaakaan tilalle, 50€ myymälälahjakorttia tarjoavat hyvityksenä.
En oikein kyllä sillekään lämpene kun mitään vastaavaa en sillä saa ostettua, ja pitäisi täältä susirajalta vielä raahautua isolle kirkolle ostoksille :tdown:
Onnittelut heille jotka kameransa saivat, ja erityisesti niille jotka saivat E-M10, upea diili.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
913
On se niin väriin, että asiakkaita kohdellaan ihan eri tavalla. Kertoo kyllä tämän putiikin arvomaailmasta….jos mitään arvoja edes on. Ei nyt mitään hyödytä, mutta laitoin kuitenkin aspaan pienen mailin asiasta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Äsken tuli minullekin meiliä että tuotemerkki poistuu valikoimasta eikä ole tarjota mitään vastaavaakaan tilalle, 50€ myymälälahjakorttia tarjoavat hyvityksenä.
En oikein kyllä sillekään lämpene kun mitään vastaavaa en sillä saa ostettua, ja pitäisi täältä susirajalta vielä raahautua isolle kirkolle ostoksille :tdown:
Onnittelut heille jotka kameransa saivat, ja erityisesti niille jotka saivat E-M10, upea diili.
Tuli kyllä niin paska fiilis tosta powerin toiminnasta että itse kyllä ihan oikeasti ajattelin asiasta ottaa yhteyttä iltalehteen tms.
Toi sama lafka kohtelee jatkuvasti ihmisiä niin surkeasti ettei ikinä uskoisi että kyseessä on suomessa toimiva liike, missään muussa paikassa ei koskaan saa sellaista kohtelua että tuntee oikein että heitä ei vittuakaan kiinnosta mitä tekevät asiakkaalle.
En tajua miten voi olla että 27 päivä ehdotin sinne vaihtoehtona EM10III ja se sivuutettiin ihan täysin, ja sitten seuraavana päivänä se tarjotaan muille....
Siis niin käsittämätöntä toimintaa.
Yritin äsken taas chatissa saada taottua järkeä näihin mutta eihän siitä tule mitään kun "emme voi asialle mitään voit halutessasi vastata sähköpostiin" tai "minä en hoida näitä asioita" on ainoa vastaus mitä näiltä saa.

Ottaa päähän niin vitusti että kirkkaasti tämän vuoden suurin vitutus päällä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
194
Ehkä nyt vähän jäitä hattuun. Harmittaa itseäkin, että jäi kamera saamatta ja ehdin jo objektiivinkin tilata. Mutta kyllä 50€ lahjakortti mukavasti lämmittää.

Eihän tässä keneltäkään ole mitään pois otettu, ainoastaan jäi saamatta "liian hyvää ollakseen totta" tarjous. Todennäköisesti joku virhe järjestelmässä mahdollisti ylimyynnin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Ehkä nyt vähän jäitä hattuun. Harmittaa itseäkin, että jäi kamera saamatta ja ehdin jo objektiivinkin tilata. Mutta kyllä 50€ lahjakortti mukavasti lämmittää.

Eihän tässä keneltäkään ole mitään pois otettu, ainoastaan jäi saamatta "liian hyvää ollakseen totta" tarjous. Todennäköisesti joku virhe järjestelmässä mahdollisti ylimyynnin.
Ei toi kameran pois jääminen edes harmita enää niin paljoa verrattuna tohon paskaan asiakaspalveluun, se on periaatekysymys nyt ennemmin.
Eka tyyppi oli chatissa ihan jäätävän evvk oloinen ja vitut veisasi mun toiveista tai vinkeistä et mihin sen voisi vaihtaa ja pastes vaan "vastaavaa tuotetta ei ole" ja sitten seuraavana päivänä sitä samaa tuotetta lähetetään, seuraavanakin päivänä niin tehdään, ja sitten kun saldo muuttuu harmaaksi niin menee muutama tunti ja saa itse viestin et "kaikki olympuksen kamerat loppu, mut mielellää annettais 50e hyvitys" josta olin jo kieltäytynyt 3 päivää aiemmin. :mad:
 
Liittynyt
27.12.2021
Viestejä
16
Ei toi kameran pois jääminen edes harmita enää niin paljoa verrattuna tohon paskaan asiakaspalveluun, se on periaatekysymys nyt ennemmin.
Eka tyyppi oli chatissa ihan jäätävän evvk oloinen ja vitut veisasi mun toiveista tai vinkeistä et mihin sen voisi vaihtaa ja pastes vaan "vastaavaa tuotetta ei ole" ja sitten seuraavana päivänä sitä samaa tuotetta lähetetään, seuraavanakin päivänä niin tehdään, ja sitten kun saldo muuttuu harmaaksi niin menee muutama tunti ja saa itse viestin et "kaikki olympuksen kamerat loppu, mut mielellää annettais 50e hyvitys" josta olin jo kieltäytynyt 3 päivää aiemmin. :mad:
Onko tämä sitten yleistä powerilla vai oliko meillä muilla vaan työstään tykkäävä aspa. :/
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 294
Onko tämä sitten yleistä powerilla vai oliko meillä muilla vaan työstään tykkäävä aspa. :/
Mun mielestä toi sama jere oli aikaisemminkin mulla kun oli jotain ongelmia ja oli aivan järkyttävää asioida sen kanssa.

Ja tosiaan tästä keissistä tekee vittumaisemman sen että tossa kun oli noita black friday tarjouksia kuukausi takaperin niin mä varasin itselleni raision outletista philipsin oledin hyvään hintaan, mulle tuli siitä vahvistus että tilaus on noudettavissa ja olin jo puolimatkassa sinne ajanut, kun sieltä tulee viesti että tilaus onkin peruttu, muka saldovirheen takia, tuolloin en tajunnut että olisin voinut valittaa asiasta, koitin puhelimesta kysellä sillon vaan heiltä ja aika töykeästi vain sanoivat että "saldovirhe, emme voi tehdä mitään asialle", mitään muuta vastaus, tai mitään hyvitys tarjousta en sillon edes saanut.

Niin monen liikkeen kanssa oon asioinut, power on ainoa mistä on negatiivisia kokemuksia ja sieltä kun on niitä niin monta, eikä yhtään positiivista niin...
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
986
Ne ketkä jäi ilman kameraa ja on jo reklamaation tehny nii ei muuta kuin KKV:lle yhteyttä:

Lomakkeella vaan viestiä eteenpäin, kaupalla ei ole oikeutta yksipuolisesti perua tilausta vedoten varastoarvoihin.

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 615
Viestejä
4 253 869
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Eero.hk

Hinta.fi

Ylös Bottom