• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Olympus Pen E-PL10 -mikrojärjestelmäkamera + pannukakkuobjektiivi, Power, 199 €

Liittynyt
27.12.2021
Viestejä
4
Mulle vielä laittoivat lisäselostusta, että alkuperäistä kameraa myyty saldovirheen takia liikaa. Tilausjärjestyksessä yrittäneet korvata alkuperäisen kameran asiakkaille uusilla tuotteilla tai myymälöistä haalituilla esittelykappaleilla. Myös sovittu E-M10 toimitus jouduttiin harmillisesti perumaan ja koska kieltäydyin uudelleen yrittämästä hakureissua myymälään PL10 -esittelykappaleen perässä katsovat, että ovat tehneet voitavansa ja tarjoavat jo sormeilemaani esittelykappaletta seuraavalle. Koska minulle on yritetty tarjota korvaavaa tuotetta, saan syyttää jääräpäisyyttäni ja Power vetäytyy enemmästä korvausvastuusta. Onhan se näinkin :) , mutta pitääpä tiedustella KKVn kantaa. Aika tylyä ja sekoilevaa aspaa. Uusi kamera on todellakin eri kuin esittelykappale.
 
Liittynyt
15.07.2021
Viestejä
42
Itse varasin kameran ideaparkin myymälästä ja tuli viesti että heillä on vain esittelykappale -35%, eli n 130e. Kävin hakemassa sen ja pääsin kotiin jolloin huomasin että olivat laittaneet jonkun ikivanhan SH-1 mallin pakettiin ja antoivat sen. Tilausvahvistuksessa ja kuitissa kumminkin mainittu PL10.
Liike oli jo mennyt kiinni joten seuraavana päivänä takaisin niin myyjäpoika etsiskeli kameraa joka puolelta pitkän aikaa, ja jossain vaiheessa tuli avaamattoman pl10 paketin kanssa ja sanoi että ota se, eli kameralle jäi hintaa 130e. Mutta aivan paska paikka power kokonaisuudessaan palvelun ja paskojen tuotteiden kanssa, sinne upottanut firman ja omia rahojani useita kymppitonneja ja silti jää aina paska maku suuhun.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 311
Te ketkä saitte korvaavan kameran tai ton minkä tilasitte, millon olitte tehneet tilauksen?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 311
Nonnih, eli se siitä että olisi muka tilausjärjestyksessä korvanneet, niinkuin väitti mulle sähköpostissa.
Oma tilaus tehty 25.12 klo 21.27
Antakaa lisää vaan noita aikoja, kirjaan ylös kun soitan tonne kuluttajavirastoon kunhan aukeaa…
 

jrp

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
846
Tein oman tilauksen 25.12. noin klo 13 aikaan. Arvaa sainko kameran... vielä.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Nonnih, eli se siitä että olisi muka tilausjärjestyksessä korvanneet, niinkuin väitti mulle sähköpostissa.
Oma tilaus tehty 25.12 klo 21.27
Antakaa lisää vaan noita aikoja, kirjaan ylös kun soitan tonne kuluttajavirastoon kunhan aukeaa…
Luulet että ovat reklamaatio järjestyksessä käyneet läpi...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 093
Itse varasin kameran ideaparkin myymälästä ja tuli viesti että heillä on vain esittelykappale -35%, eli n 130e. Kävin hakemassa sen ja pääsin kotiin jolloin huomasin että olivat laittaneet jonkun ikivanhan SH-1 mallin pakettiin ja antoivat sen. Tilausvahvistuksessa ja kuitissa kumminkin mainittu PL10.
Liike oli jo mennyt kiinni joten seuraavana päivänä takaisin niin myyjäpoika etsiskeli kameraa joka puolelta pitkän aikaa, ja jossain vaiheessa tuli avaamattoman pl10 paketin kanssa ja sanoi että ota se, eli kameralle jäi hintaa 130e. Mutta aivan paska paikka power kokonaisuudessaan palvelun ja paskojen tuotteiden kanssa, sinne upottanut firman ja omia rahojani useita kymppitonneja ja silti jää aina paska maku suuhun.
Sinänsä hämmentävää, että upotat rahaa edelleen yritykselle vaikka koko ajan ilmeisesti menee asiat huonosti.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
917
oma tilaus tehty 25.12 klo 22.30 eikä tullut kameraa.
Ohessa aspan vastaus:
Olemme tilausjärjestyksessä pystyneet toimittamaan joihinkin tilauksiin myymälöistämme tilatun tai vastaavan tuotteen. Näitä tuotteita oli kuitenkin valitettavasti hyvin rajallinen erä.

Teille luvattu 50€ arvoinen lahjakortti on lähetetty erillisenä sähköpostiviestinä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 451
Nonnih, eli se siitä että olisi muka tilausjärjestyksessä korvanneet, niinkuin väitti mulle sähköpostissa.
Oma tilaus tehty 25.12 klo 21.27
Valistunut arvaus on, että ei ole paskaakaan väliä, milloin sinun tilaus on tehty. Väliä on sillä, milloin teit reklaamation ja kuinka ärhäkkäästi asiaa ajoit. Nyt näyttää siltä, että istuit ja odotit - ja tämä on lopputulos.
 
Liittynyt
15.07.2021
Viestejä
42
Ei tarvitse hämmentyä, varmaan ymmärrät että jos tämä kyseinen kamera maksaa powerissa 199 tai verkkokauppa.comissa 699 niin kummasta itse ostaisit? Vaikka joskus joutuukin palveluun pettymään niin 500 euron säästö on sen verran iso summa ainakin itselle ettei kahta kertaa tarvitse miettiä mistä tämän ostaisin. Meitä toki on moneen junaan...
Sinänsä hämmentävää, että upotat rahaa edelleen yritykselle vaikka koko ajan ilmeisesti menee asiat huonosti.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
917
Valistunut arvaus on, että ei ole paskaakaan väliä, milloin sinun tilaus on tehty. Väliä on sillä, milloin teit reklaamation ja kuinka ärhäkkäästi asiaa ajoit. Nyt näyttää siltä, että istuit ja odotit - ja tämä on lopputulos.
Tein reklamaation seuraavana päivänä kun tuli peruutus ja pyysin korvaavaa tuotetta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 451
Tein reklamaation seuraavana päivänä kun tuli peruutus ja pyysin korvaavaa tuotetta.
Ei se vieläkään ole menetty kamera, mutta ketjun perusteella kyllä näyttää siltä, että chatissä on kaikille oikeaan aikaan kyselijöille tuommoinen koetettu järjestää, eikä missään tilausjärjestyksessä - vaan kinuamisjärjestyksessä.

Kannattaa asiaa viedä eteenpäin, kun jotkut ovat saaneet jopa paremman kameran, niin kyllä tästä saa Powerilta hyvitystä. Enemmän kuin se 50€.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 451
Ei tarvitse hämmentyä, varmaan ymmärrät että jos tämä kyseinen kamera maksaa powerissa 199 tai verkkokauppa.comissa 699 niin kummasta itse ostaisit? Vaikka joskus joutuukin palveluun pettymään niin 500 euron säästö on sen verran iso summa ainakin itselle ettei kahta kertaa tarvitse miettiä mistä tämän ostaisin. Meitä toki on moneen junaan...
Sait haluamasi 699€ kameran hintaan 130€ ja jäi paskanmaku suuhun kun joutui tekemään kaksi matkaa?? Nyt oikeesti..
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 311
Otin yhteyttä 15min peruutuksen jälkeen, pistin reklamaation vielä samana päivänä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 451
Otin yhteyttä 15min peruutuksen jälkeen, pistin reklamaation vielä samana päivänä.
Kaveri on ollut töissä näissä liikkeissä. Asiakaspalvelussa ei voida tehdä päätöstä, että sinulle korvataan 600€ kamera. Esittelymalli, ehkä, mutta ei kameran vaihtoa parempaan.

Joku pomo on jossain vaiheessa tehnyt päätöksen, että annetaan parempaa kameraa tilalle. Ei välttämättä samana päivänä. Sen jälkeen kaikki, jotka ovat osanneet sitä vaihtoa kysyä, ovat sen saaneet - kunnes vaihtokamerat ovat loppuneet. Tämä on mutua ja teoriaa, mutta näin ne hommat toimii. Ei Villellä asiakaspalvelussa ole oikeuksia vaihtaa, ennenkuin joku ne hänelle antaa.

Minun teoriani on siis, että meni vähän väärään aikaan tuo tekemäsi reklamaatio ja oikea aika olisi ollut heti, kun ensimmäinen sai sen korvattua paremmalla. Silloin oli pomomies tehnyt päätöksen.

--

Nyt on vaihtokamerat loppuneet ja asiakaspalvelun täytyy työkseen selitellä, että miksi teille ei ole antaa enää mitään. Parempi vetää vaan hanat kiinni ja toivoa, että suurin osa teistä luovuttaisi tämän kanssa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 311
Kaveri on ollut töissä näissä liikkeissä. Asiakaspalvelussa ei voida tehdä päätöstä, että sinulle korvataan 600€ kamera. Esittelymalli, ehkä, mutta ei kameran vaihtoa parempaan.

Joku pomo on jossain vaiheessa tehnyt päätöksen, että annetaan parempaa kameraa tilalle. Ei välttämättä samana päivänä. Sen jälkeen kaikki, jotka ovat osanneet sitä vaihtoa kysyä, ovat sen saaneet - kunnes vaihtokamerat ovat loppuneet. Tämä on mutua ja teoriaa, mutta näin ne hommat toimii. Ei Villellä asiakaspalvelussa ole oikeuksia vaihtaa, ennenkuin joku ne hänelle antaa.

Minun teoriani on siis, että meni vähän väärään aikaan tuo tekemäsi reklamaatio ja oikea aika olisi ollut heti, kun ensimmäinen sai sen korvattua paremmalla. Silloin oli pomomies tehnyt päätöksen.

--

Nyt on vaihtokamerat loppuneet ja asiakaspalvelun täytyy työkseen selitellä, että miksi teille ei ole antaa enää mitään. Parempi vetää vaan hanat kiinni ja toivoa, että suurin osa teistä luovuttaisi tämän kanssa.
Mulla tuli siis peruutus kyllä reilusti ennen kuin muille noita korvattiin, tossa aikajanassa ei ole mitään järkeä, musta tuntuu että mun reklamaatioviesti on hukattu sinne koska toi pirun aspa on erikseen sähköpostitellut mulle eri viestiketjuun, chatissa eilen väitti että he yhdistivät ne viestit yhdeksi….

Mä en enää kuitenkaan jaksa tonne paskalafkaan olla yhteydessä, yritin jo soittaa tonne kuluttajavirastoon aamulla mutta oli suljettu, otan sit yhteyttä kun taas aukeaa.

Aion myös kysyä jos iltistä kiinnostaisi asiasta tehdä jotain juttua, kyllä siellä tyhmempiäkin asioita on ollut luettavana.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 799
Nonnih, eli se siitä että olisi muka tilausjärjestyksessä korvanneet, niinkuin väitti mulle sähköpostissa.
Oma tilaus tehty 25.12 klo 21.27
Antakaa lisää vaan noita aikoja, kirjaan ylös kun soitan tonne kuluttajavirastoon kunhan aukeaa…
25.12.2021 22:35
En ole saanut mitään. En ole kyllä vielä valittanutkaan. Se on aina vähän inhottavaa mulle. Mieluummin annan asian kuin asian olla, kuin lähteä kinaamaan mistään. Ehkä saatan tässä asiassa kokeilla vielä onneani. Ehkä en.

Uskoisin että tuon Hsalosen kuvaus tilanteesta on sellainen miten nää menee. Toi kamera oli melko poistohintainen, ei ollut tuosta mallista vielä tullut seuraavaa, mutta luulisi jossain vaiheessa tulevan kerta tuo on jo liki 2 vuotta vanha, ja varmaankin ne halusi vaan eroon noista joissain liikkeissä olleista yksilöistä kun eivät olleet menneet kaupaksi, mutta sitten systeeminsä puitteiden takia myivät niitä sen verran kun jengi sattui ehtiä tilaamaan.
 

Rod Panhard

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
13
Ei nuo korvaavien tuotteiden ja lahjakorttien tarjoamiset missään tilaus- tai reklamointijärjestyksessä mene, minulle ei ole vielä tarjottu muuta kuin tuota 50€ myymälälahjakorttia, kun taas tutulleni, joka tilasi ja reklamoi myöhemmin kuin minä, tarjottiin perjantaina sähköpostitse jotain iän-ikuisen vanhan peilittömän sonyn esittelykappaletta.
Sinällään ihan kiva että ainakin näennäisesti siellä yritetään etsiä korvaavia tuotteita kun tuollaisia pahnan pohjimmaisiakin jostain hyllyjen perukoilta löytyy, mutta kun tuon E-PL10:n saa vieläkin ostettua Olympukselta suoraan niin haiskahtaa nämä 'ei saada enää varastoon' -selittelyt sitten kuitenkin aika paskalta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 311
Olin juuri ottamassa yhteyttä tonne kuluttajavirastoon mutta sit tulikin viesti powerilta että tarjoo joko 900e kameraa 400e hintaan (en tarttunut koska budjetti ei nyt yllä tohon), tai sit voin ostaa muualta ja he maksaa erotuksen.
Otin jälkimmäisen. Harmi vaan ettei tota ole missään suoraan hyllyssä.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
769
Tuon kameran seuraajana voitaneen hyvin pitää puoli vuotta sitten tullutta Olympus PEN E-P7, vaikka se onkin vähän parempi ja sitä kautta ehkä arvokkaampi.
Jos joku onnistuu saamaan korvaavaksi tuotteeksi. Ei taida olla myynnissä kovin monissa paikoissa.

Miksi itse en näistä tykkää, niin järkkärissä toivoisi olevan manuaaliset säätimet, eikä pelkät halvan taskupokkarin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
475
Kirjoittelin aiemmin kameran rungon oudosta hurinasta ja äänestä jonka sitten myöhemmin ajattelin johtuvan vain rungon kuvanvakaisimesta (IBIS) mutta nyt Olympus vastasi että jos ääni ei kuulu linssin autofocus moottorista niin kannattaa lähettää kamera huoltoon tarkistettavaksi. :facepalm:

Onko täällä ketään jotka sai myös tämän kameran tai jonkun vähän vanhemman malllin? Kuuluuko teidän rungosta tuota pientä hurinaa jonka tuntee myös käsissä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 451
Huomautus - jätä henkilökohtaisuudet pois ja pyri rakentavaan keskusteluun
Luetun ymmärtäminen on taitolaji.
Niin on joillakin myös hankaluuksia kokonaisuuksien hahmottamisessa. Eikö sinulla ole 130€ PEN-E PL10 vai mitä nyt mussutat? Sait ketjun halvimman kameran ja et vaan itse ymmärrä sitä...

Liike oli jo mennyt kiinni joten seuraavana päivänä takaisin niin myyjäpoika etsiskeli kameraa joka puolelta pitkän aikaa, ja jossain vaiheessa tuli avaamattoman pl10 paketin kanssa ja sanoi että ota se, eli kameralle jäi hintaa 130e. Mutta aivan paska paikka power kokonaisuudessaan palvelun ja paskojen tuotteiden kanssa, sinne upottanut firman ja omia rahojani useita kymppitonneja ja silti jää aina paska maku suuhun.
Eli edelleen sait haluamasi kameran, avaamattomana, 130€, mutta power on paska ja jäi paska maku suuhun?
 
Liittynyt
15.07.2021
Viestejä
42
Sait haluamasi 699€ kameran hintaan 130€ ja jäi paskanmaku suuhun kun joutui tekemään kaksi matkaa?? Nyt oikeesti..
Luetun ymmärtäminen on taitolaji.
Niin on joillakin myös hankaluuksia kokonaisuuksien hahmottamisessa. Eikö sinulla ole 130€ PEN-E PL10 vai mitä nyt mussutat? Sait ketjun halvimman kameran ja et vaan itse ymmärrä sitä...



Eli edelleen sait haluamasi kameran, avaamattomana, 130€, mutta power on paska ja jäi paska maku suuhun?
Olenko valittanut että kyseisestä kamerakaupasta jäi jotenkin paska maku vai söikö joku nallekarkkisi ja tuli paha mieli?
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
986
Power ilmoitti myös minulle, että suostuu korvaamaan toisesta verkkokaupasta tehdyn tilauksen erotuksen.

Tämä on siis osaltani käsitelty ja kiitos kaikille jotka eivät antaneet periksi :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 035
Niin, eihän tässä keississä ole mitään epäselvää kuluttajasuojalain näkökulmasta. Kyse ei ole selvästä hintavirheestä, joka on oikeastaan ainut tapa kaupalle luistaa sopimuksesta.

Mikään saldohassuttelu tai muu ei kelpaa tekosyyksi olla toimittamatta tuotetta kun tilaus on tehty ja sopimus syntynyt. Ihan sama onko maksettu vai maksu vasta noutaessa.

Jos ei vaatimuksista huolimatta suostu kameraa tai korvaavaa tuotetta toimittamaan, niin kkv:n reklamaatio-apurin tai vastaavan kautta asiaa eteenpäin ja sitten kateostoa, Power on velvoitettu korvaamaan hintojen erotuksen jos ei itse sopimusta pysty pitämään.

Harmillistahan tässä on, että tästä keissistä Powerille koituu niin vähän vaivaa, että sama vahingossa tai tahallaan tapahtuva kusetus jatkuu niinkuin ennenkin. Ja sama pätee yhtä lailla muihinkin elektroniikkaa välittäviin liikkeisiin.

Kuluttajaviranomaisen keinovalikoimaan kuuluu periaatteessa ryhmäkanne, mutta sitä ei ole taidettu vielä kertaakaan suomessa käyttää. Esim. erään sähkönmyyjä-koijarin jäljiltä luulisi olevan tuhansia ihmisiä joukkokanteeseen tarjolla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 406
Itselleni Power tarjosi ensi 20€ ja sitten 30€ lisää, mutta en ole suostunut. Katsotaan tuleeko sieltä jotain seuraavaa ehdotusta...
 
Liittynyt
28.12.2021
Viestejä
23
Harmillistahan tässä on, että tästä keissistä Powerille koituu niin vähän vaivaa, että sama vahingossa tai tahallaan tapahtuva kusetus jatkuu niinkuin ennenkin. Ja sama pätee yhtä lailla muihinkin elektroniikkaa välittäviin liikkeisiin.
Jep.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 799
Harmillistahan tässä on, että tästä keissistä Powerille koituu niin vähän vaivaa, että sama vahingossa tai tahallaan tapahtuva kusetus jatkuu niinkuin ennenkin. Ja sama pätee yhtä lailla muihinkin elektroniikkaa välittäviin liikkeisiin.

Kuluttajaviranomaisen keinovalikoimaan kuuluu periaatteessa ryhmäkanne, mutta sitä ei ole taidettu vielä kertaakaan suomessa käyttää. Esim. erään sähkönmyyjä-koijarin jäljiltä luulisi olevan tuhansia ihmisiä joukkokanteeseen tarjolla.
"Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity"

Noiden isojen liikkeiden varastosaldot ja tilaussysteemit on vaan suuntaa antavia.
 
Liittynyt
24.01.2019
Viestejä
95
Niin, eihän tässä keississä ole mitään epäselvää kuluttajasuojalain näkökulmasta. Kyse ei ole selvästä hintavirheestä, joka on oikeastaan ainut tapa kaupalle luistaa sopimuksesta.

Mikään saldohassuttelu tai muu ei kelpaa tekosyyksi olla toimittamatta tuotetta kun tilaus on tehty ja sopimus syntynyt. Ihan sama onko maksettu vai maksu vasta noutaessa.

Jos ei vaatimuksista huolimatta suostu kameraa tai korvaavaa tuotetta toimittamaan, niin kkv:n reklamaatio-apurin tai vastaavan kautta asiaa eteenpäin ja sitten kateostoa, Power on velvoitettu korvaamaan hintojen erotuksen jos ei itse sopimusta pysty pitämään.
Jep. Juuri näin. Jos Power olisi peruuttanut tilauksen vedoten hintavirheeseen, en olisi jaksanut taistella sekuntiakaan, koska silloin on perusteet perua kauppa. Mutta kun vetosivat saldovirheeseen, silloin ovat täysin itse vastuussa hölmöilystään.
 
Liittynyt
27.12.2021
Viestejä
16
Noniin, mulle tuli eilen illalla viesti että kamera on saapunu. Esittely malliin tyydyin ainoo että väri vaihtu mystisesti, 24kk takuu ja all good loppujenlopuks.
 

Rod Panhard

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
13
Nyt sain minäkin luvan ostaa kameran jostain muualta ja kuittia vastaan sitten erotuksen verran euroja tilille, nähtäväksi jää kauanko tässä sitten vielä kestää että saadaan keissi oikeasti päätökseen, vielä en pidatä hengitystäni.
Sitkeitä olivat, perkeleet
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 799
täh? Eihän nyt noista mitään ”voittoa” voi saada.
Tottakai voi. Toi toinenhan ilmoitus oli jo myyty kun katsoin. Kummassakin siis hinta n. 300e. Se on vielä edullinen kun yleensä sellaisen hinnalla saa ehkä keskitasoisen pokkarin. Edit. toinenkin on juuri myyty.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
636
Jos joku kaipailee tällaista, niin Turun suunnalta löytyisi yksi. Pähkäilin pitkään korvaanko nykyisen peilittömän tällä, ja taitaa tuo EOS M6 kuitenkin olla hiukan parempi. Rungon vakaaja olisi kiinnostanut.

Avaamaton pakkaus, kuitti mukaan. Käyn muutoin palauttamassa tässä lähipäivinä.


Tämä meni. Ja tuohon 199e hintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 311
Jos muuten joku turun seudulta omistaa tän kameran valkoisena ja haluaisi ennemmin mustana niin mä voisin vaihtaa :D
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
459
Itse huomasin vasta äsken, että ei ole kuulunut tilauksesta mitään. Mitään mailia aiheesta ei ole lähetetty ja aspan JERE oli jälleen vauhdissa ja mahdollisimman epäavulias. Jos joku haluaa vaikka YV tai tähän kirjotella miten teillä on prosessi eteni, niin olisin kiitollinen. :)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 311
Itse huomasin vasta äsken, että ei ole kuulunut tilauksesta mitään. Mitään mailia aiheesta ei ole lähetetty ja aspan JERE oli jälleen vauhdissa ja mahdollisimman epäavulias. Jos joku haluaa vaikka YV tai tähän kirjotella miten teillä on prosessi eteni, niin olisin kiitollinen. :)
Jere on kyllä täysi mulkku.
Itse rupean tästälähin tekemään niin että jos se tulee chatista niin pyydän vaan toisen aspan.
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
459
Jere on kyllä täysi mulkku.
Itse rupean tästälähin tekemään niin että jos se tulee chatista niin pyydän vaan toisen aspan.
Mistäpä noista tietää onko Jere edes yksi ja sama henkilö ja todnäk ei ole edes omalla nimellään. Ainakin liveaspassa käytetään paljon feikkinimiä ihan ymmärrettävistä syistäi, mutta ehkä Jere on kuin onkin jokin oikea mulq pikku pomo, joka on jämähtänyt Powerin aspaan. 8)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 406
Powerilta tuli tänään viestiä että muualta ostamani korvaava tuote maksetaan.
Edit. Siis lupa ostaa muualta tuli jo aikaisemmin, mutta siis hyvitys meni maksuun nyt.
 

Rod Panhard

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
13
Nyt sain minäkin luvan ostaa kameran jostain muualta ja kuittia vastaan sitten erotuksen verran euroja tilille, nähtäväksi jää kauanko tässä sitten vielä kestää että saadaan keissi oikeasti päätökseen, vielä en pidatä hengitystäni.
Sitkeitä olivat, perkeleet
Eilen tuli rahat tilille ja tämä tapaus minun osaltani päätökseen.
Vähän sellainen maku jäi suuhun ettei Powerilla olla ensimmäistä kertaa pappia kyydissä...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 648
Viestejä
4 266 673
Jäsenet
71 541
Uusin jäsen
Newbie80

Hinta.fi

Ylös Bottom