Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tätä joo periaatteessa. Tropicot kyl olleet semmosia pelejä että on tullut pelattua mutta melko nopiaan nuo irtoaa kovilla alehinnoilla tai bundleista.Sitten ehkä piänellä mielenkiinnolla odottelen Tropico 6sta.
World Tour Tennis
Spiderman
The Crew 2
Jalkapallo peli (FIFA/PES)
God of War
RDR 2
Bravo Team (PSVR peli)
Siinä oma odotuslista...
Aika vähän on mainittu urheilu pelejä.
Oma odotuslista ihan random järjestyksessä:
- Ni No Kuni II: Revenant Kingdom
Onks tosta jotain virallista tietoa? Viimeisin mitä mä oon kuullu niin on että on vaan pistetty "hyllylle" määrittämättömäks aikaa..Yakuza 6
Kingdom Hearts 3
Rainbow Moon
God of War
Dead Island 2
Ni No Kuni2
Code Vein
FF7 Remake
Metro Exodus
Onks tosta jotain virallista tietoa? Viimeisin mitä mä oon kuullu niin on että on vaan pistetty "hyllylle" määrittämättömäks aikaa..
Tämä pomppasi itselle vasta hiljan vastaan. Alku innostus vähän otti takapakkia kun huomasin, että tämän pelin tehnyt on Hard Westin takana. Se ei oikein lähtenyt, liian sellainen "tivoliräiskintä". Tämä varmasti vakavammalla mielellä tehty, mutta pitääpä pelivideoita sitten zoomaillaOli vissiin mainittu jo mutta tämä Phantom Doctrine
Saattaa olla pitkästä aikaa semmoinen peli, minkä ostan täydellä hinnalla. Turn based ja pelimaailmakin kiinnostaa
Eli 14. Päivä tätä kuuta pitäisi ilmestyä
Tämä pomppasi itselle vasta hiljan vastaan. Alku innostus vähän otti takapakkia kun huomasin, että tämän pelin tehnyt on Hard Westin takana. Se ei oikein lähtenyt, liian sellainen "tivoliräiskintä". Tämä varmasti vakavammalla mielellä tehty, mutta pitääpä pelivideoita sitten zoomailla
Ykönen oli kyllä hyvä ilmestyessään ja kiinnostava nähdä miten jatko-osa pärjää nykypäivänä kun korkea tasoista kilpailua on paljon.Guacamelee 2 tulee kahden viikon päästä. Ensimmäinen osa oli harvinaisen hauska metroidvania-mäiskintä, joten tämä on aika korkealla omalla odotuslistalla.
Tälle sama. Jotenkin oon nyt löytänyt tämän pelisarjan uudestaan. Toivottavasti pitävät laatua yllä.Shadow of tomb raider
Päivitetty.Yakuza Kiwami 2
Fist of the North Star
Kingdom Hearts 3
Metro Exodus
RDR2
Spiderman
Left Alive
TLOU2
Days Gone
Darksiders 3
Cyberpunk 2077
Death Stranding
star citizen
Villi veikkaus, että tuosta pimeydestä/kontrastista valoon tullaan todennäkösesti gammassa/brightnessissä tuhat pykälää ylöspäin.Selailin tämän vuoden tulevia pelejä ni silmään iski tämmöinen erittäin lupaavalta vaikuttava neljän pelaajan co-op:
Niin itekkin varmaan tykkäisin tästä ja ylipäätään siitä, että pimeyttä käytettäis enemmän, mutta jos mielii saada asiakkaita nii ei oo ehkä mikään myyntivaltti, että peli on sekavaa valonvälkettä.Jotkut valitteli kommenteissa sitäkin vähäsen, ja myös sitä että tuossa on paljon voimakkaita valonvälkkeitä, epileptikolle ei ehkä paras mahdollinen peli. Mutta ite näkisin tuon yhdistelmänä Aliens-elokuvaa, AvP:tä, L4D:iä, System Shockia ja jotain monsteripeliä.
Joo, sama juttu. Rage nimi saa jo odotukset lopulta aika vähiin.https://store.steampowered.com/app/463170/Jagged_Alliance_Rage/
Aika suurella varauksella odottelen, kun kaikki JA-pelit on olleet aika paskaa sen kakkosen jälkeen. Jotenkin vaan "pienen-lapsen-usko" että nyt tällä kertaa tulis jotain hyvää