Myyty Oculus Quest 2 (Oulu) (64Gb)

Liittynyt
20.07.2018
Viestejä
45
Tuote: Oculus Quest 2 (64Gb)
Hinta: 220e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Suoraan Oculuksen/Metan sivuilta 14.7.2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy sähköisesti, mutta takuu ei enää voimassa
Muuta huomioitavaa:

Siitäpä jollekin parempaan käyttöön Oculus Quest 2. Itsellä jäänyt tuo vähäisemmälle käytölle, toisin sanoen lähinnä ollut käyttämättömänä vuoden. Laite on ostettu 14.7.2021 eli takuu ei ole enää voimassa. Siitä huolimatta laite toimii moitteettomasti.

Tätä VR-Headsettia on päivitetty jonkin verran. Itse headsetistä on vaihdettu pehmuste mukavampaan nahkaan, jonka pinnalta pystyy helpommin hiet pyyhkäisemään pois. Itse pantakin on vaihdettu tukevampaan versioon, joka tukee paremmin päätäsi, eikä välttämättä headsetti paina päätäsi etukenoon. Koska headsetin linssit on muovia, niin olen tilannut siihen lasiset suojat, jotka ovat kiinni magneetilla. Nuo toki rajoittavat näkyvyyttä itse headsetissa, mutta voi ottaa tarvittaessa irti, jos haluaa nähdä enemmän peleissä.

Kuten kuvista näkee, olen 3D-tulostanut pidikkeet, jotka kiinnittyvät kaksipuoleisella teipillä seinään. Hyvin pysyvät seinässä kiinni, itse olen muuttanut noin kaksi kuukautta takaperin tänne Ouluun ja laittanut seinään silloin kiinni nuo pidikkeet. Siitä lähtien VR-headsetti on roikkunut niissä, eikä ole vieläkään pudonnut. Nuo pidikkeet saa myös mukaan ja voin laittaa uudet kaksipuoleiset teipit noihin kiinni, niin voit mihin tahansa kiinnittää ne. Olen siis käyttänyt Gorillan kaksipuoleista teippiä.

Vakio osia ei valitettavasti enää löydy. Hukkunut jossain tuossa matkan varrella, tähän mukaan lukien itse laturi ja kaapeli. Oculukseen menee USB-C liitännällä 5V ja 3A laturi (15W), eli käytännössä voit esimerkiksi käyttää puhelimesi laturia, kunhan siitä tulee 5V jännite.

Koska alkuperäistä pakettia ei valitettavasti ole, niin ainoastaan nouto käy Oulun Raksilasta. Headsetti myöskin myynnissä muilla sivustoilla.


Paikkakunta: Oulu, Raksila
Toimitustapa
: Nouto
Maksutapa: MobilePay, Pivo, käteinen


20231008_122052.jpg
20231008_122119.jpg
20231008_122512.jpg
20231008_122536.jpg
20231008_122549.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 196
Viestejä
4 228 084
Jäsenet
71 185
Uusin jäsen
PIP

Hinta.fi

Ylös Bottom