OBS

Hiikeri

Team Intel
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 046
Täysin yliarvostettu ohjelma.
En pelleile kuten pellet ja tein 2-3 tallennusta joskus pari vuotta sitten. Pieni CPU käyttöaste kyllä, hyvä juttu kun säädin pari tuntia ohjelmaa vaikka 4K resoluutiota tallensin, mutta kauhea säätäminen ennen sitä.

Sama nyt, parin vuoden jälkeen asensin OBS:n, löytyy kyllä tuki niin ohjelmasta kuin raudastanikin AV1 tallennukselle. Eikun ohjelma käyntiin ja persettä on edessäni.

Tallensin ns. tallennuskansioni ja sitten koko perkeleen ohjelma haluaa tietää kaiken raudastani. Yhtä paskaa, pitääkö tolle kirjoittaa scriptit ja muut paskat että AV1 tallennukseni olisi optimoitu? Ei mua kiinnosta joku millilleen optimoitu tallennus.

Mulla ole aikaa kertoa jollekkin turhakkeelle 10 tai 20 eri asiaa kuinka haluan tallentaa ruutuni? Paskaa koko paske.

Pitäisi riittää pelkkä ohjelman automaattinen tunnistus mitä rautaa löytyy (AV1, softalla vai raudalla), asennuskansio sekä bitrate ja fps.

Siinä mitään muuta tarvita! PASKA softa eikä edes kiinnosta tutustua enempää, asennan ennemmin nVidian paskeen tässä 2-3 vuoden jälkeen jossa vain valitaan bitrate, fps ja tallennus kansio. Thats It!
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 090

Kiitos tiedosta, tuskin montaa ketjua silti tarvitaan.
 

AsiJu

Premium-jäsen
Liittynyt
09.04.2024
Viestejä
130
Olen OBSia käyttänyt vuosia enkä kyllä muista sen koskaan kyselleen 10 tai 20 eri asiaa kuinka haluan tallentaa ruutuni?

Asetukset kuntoon Output / Recording välilehdeltä ja nauhoittamaan:

OBS.png



ja jos on niin kiire, ettei voi kerran asetuksia säätää, niin kannattaa ehkä omaa toimintaa silloin tarkastella.
Varmasti on NVIDIAN Shadowplay suoraviivaisempi, mutta OBS antaa nimenomaan säätää paljon enemmän.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 770
Viestejä
4 297 226
Jäsenet
71 699
Uusin jäsen
Arksi

Hinta.fi

Ylös Bottom