Ostettu O: DJI Mini tai Mini 2

Lakeside

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
142
Ostan pk-seudulta f2f -kaupalla ehjän, siistin ja mahd. vähän käytetyn DJI Minin tai Mini 2. mieluiten Combo-paketilla. Takuu ja kuitti tarttis myös löytyä. Tarjoa omaasi hintapyynnön kanssa yv:llä.

PS. Ovathan kaikki DJI dronen ja muidenkin vastaavien, ei lelujen, käyttäjät tietoisia rekisteröintipakosta ja muista suuremmistakin muutoksista mitä on tapahtunut ja tapahtumassa.
 
Viimeksi muokattu:

WRC

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
201
jos postilla kelpaa niin multa DJI Mini yhellä akulla on ollut kohta 1v kirjahyllyn koristeena alle 4h lennetty lähinnä muutamat ilmakuvat olen kiinteistöistä ottanut.. laite kangasniemellä nyt en muista onko tuossa vielä takuuta mutta katson kun pääsen kotiin.. laita yv:tä jos kiinnostaa..
 

Lakeside

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
142
jos postilla kelpaa niin multa DJI Mini yhellä akulla on ollut kohta 1v kirjahyllyn koristeena alle 4h lennetty lähinnä muutamat ilmakuvat olen kiinteistöistä ottanut.. laite kangasniemellä nyt en muista onko tuossa vielä takuuta mutta katson kun pääsen kotiin.. laita yv:tä jos kiinnostaa..
Kiitos tarjouksesta, mutta f2f-kaupalla tarkoitus ostaa. Noissa taitaa olla kahden vuoden takuu. Eli jos uutena olet ostanut, niin takuu on varmaan vielä voimassa.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 074
Mulla olisi Dji mavick mini fly more combo +care refresh. Ostettu 23.8.20 molemmat. Lennetty varmaan jokasella akulla kerran. Muutoin ollut laatikoissaan.

F2f ei onnistu mutta mitäs vikaa postissa on? :) :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 328
Viestejä
4 313 867
Jäsenet
72 004
Uusin jäsen
Saukka

Hinta.fi

Ylös Bottom