Myyty NZXT H510 Elite, vähän vajaa. Kotka

Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
108
Myytävä tuote: NZXT H510 Elite
(Phanteks Vertical Gpu bracket MYYTY)
Hinta: 40e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kotelo Jimms 17.3.2021
( ja bracketti tuli kun ostin "bundlen" täältä)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy muttei takuu voimassa
Muuta huomioitavaa: Kotelo ostettu 1.5v sitten ja yhessä vaiheessa tuli modattua sitä sen verran että sai vertical mountin käyttöön, eli kuten kuvissa näkyy niin vähän on rälläköity, ja pien sivu pala ei mahdu mountin kanssa saman aikaisesti, tulee kyllä muutoin mukana.
Myös kotelosta uupuu kokonaan alkuperäiset ledi tuulettimet ja ledi nauha katosta, sekä eteen on vaihdettu kaksi muuta tuuletintam niitten ledi hyrrien tilalle. Enkä nähtävästi löydä mitään ruuveja ym mitä tullut mukana, joten ellei ole omia emo ruuveja, niin ne joutuu hommaa erikseen. (Tiedän että paljon pienii vikoja, ja mielistäni ne on nyt huomioitu hinnassa)


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kotka
Toimitustapa: Alkuun vain nouto, ehkä myöhemmin postitus
Maksutapa: MobilePay/Tilisiirto OP


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.06.2019
Viestejä
89
Ledihyrriä/nauhaa ei siis enää ole mahdollista saada tähän mukaan?
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
362
Kuuluiko tuohon riserkauppaan itse vertical bracket mukaan? Jos bracket vielä löytyy, niin olisin kiinnostunut.
 
Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
108
Kuuluiko tuohon riserkauppaan itse vertical bracket mukaan? Jos bracket vielä löytyy, niin olisin kiinnostunut.
Kaveri ylhäältä ei ikinä vastannu mun yvhn, ja siitä jo 2pv meni nii voidaan koittaa sun kaa siirtyä yvn puolelle, joten laita vaa viestiä tulee.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 264
Viestejä
4 231 083
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom