Myyty Nvidian kortit 2 kpl 1080ti ja 1kpl 1080

Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
119
Myytävä tuote: Game Rock 1080ti , MSI gaming X 1080ti ja Gigabyte 1080
Hinta: 1080ti 350€ kpl ja 1080 300€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Foorumilta jokunen vuosi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa):Ei
Muuta huomioitavaa: Otettu toimivasta kokoonpanosta suoraa.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kotka
Toimitustapa: posti/nouto
Maksutapa: käteinen, Tilisiirot tai Mobilepay

Kevätsiivous jatkuu. Toivat kortit ja hyvään hintaan. Mieluiten pelikäyttöön, sen vuoksi kohtuullinen hinta.



Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
1 214
Huomautus - älä muokkaa tarjoustasi jälkikäteen toisen käyttäjän tarjousta paremmaksi
Molemmat 1080ti hp
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Msi 1080ti hp+posti (menee pelikoneeseen!!!)
 
Liittynyt
19.03.2020
Viestejä
503
Onko tuosta Gigabyten kortista hajalla toi SLI homma. :hmm: Näyttää vaan siltä että ne olis katkennut.
 

Liitteet

Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
119
Suojamuovit päällä tossa Gigabytessä. Käyn tekee lumityöt pois alta.

Nämä näköjään menivät jo.
 
Liittynyt
10.03.2021
Viestejä
171
Huusi ensiksi 1080ti hp, muokkasi viestiä minun molemmat hp + posti jälkeen. Toinen kortti siis oletettavasti vähintään kuuluu minulle ?
for whats it worth, mä näin tämän tilanteen ja näin ollen todistan väitteesi oikeaksi ;)
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
399
Meni näyttikset kuulemma tälle c0t0d0s0 käyttäjälle. Kummaa touhua että täällä voi noita tarjouksia muutella jälkikäteen ilman että sitä muut näkee ..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
119
Ihan mielenkiinnosta. Miten muokkaukset näkyy. Verguun viestissä minulla nyt näkyy, että muokattu x minuuttia sitten. Sitten kun skrollaan alkuun, ei c0t0d0s0:n viestissä muokkauksen merkkiä näy. Menikö minulta jokin ohi?

Pyrin kyllä olemaan aina reilu. Yhden viesti 1080 kortista meni luurilla ohi ja hänelle otin omasta koneestani 1080 kortin. Nyt ei ole kuin rx580 ja yksi 1060 serristä jäljellä, mutta niille on omaa käyttöä vähän aikaa.
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
399
Ihan mielenkiinnosta. Miten muokkaukset näkyy. Verguun viestissä minulla nyt näkyy, että muokattu x minuuttia sitten. Sitten kun skrollaan alkuun, ei c0t0d0s0:n viestissä muokkauksen merkkiä näy. Menikö minulta jokin ohi?

Pyrin kyllä olemaan aina reilu. Yhden viesti 1080 kortista meni luurilla ohi ja hänelle otin omasta koneestani 1080 kortin. Nyt ei ole kuin rx580 ja yksi 1060 serristä jäljellä, mutta niille on omaa käyttöä vähän aikaa.
Korjataan nyt vielä sen verran että tämä alin kommentti on muokattu minun toimesta missä aluksi haukuin myyjän lyttyyn ennen kuin vastasi :D Ei siis noita tarjous kommentteja!
 
Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
47
Kai ton eteenpäin voitolla myyminen pitäs olla kiellettyä. Ottakaa screenshot ja raportoimaan. Ikävää.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
1 214
Hei, kaikki. Vastaan tuli tänään uudempi 3080
näytönohjain samaan hintaan ja kortit olisi palautumassa markkinoille, jos löytyy ostajat. Käsittääkseni eteenpäin myyminen ei ole missään kiellettyä ja Sampsakin on säännöt muuttanut että kysyntä ja tarjonta määräävät hinnat foorumilla. Huomioittehan että kortit ei ole io-techissa myynnissä.

Ketään en ole tarkoituksella huijannut.

En ole väittänyt, että kortit tulisi pelikäyttöön. En myöskään ollut tietoinen ettei hintatarjousta saa muokata jälkikäteen. Nytpä sen tiedän. Sain siitä huomautuksen.

Ja sen lisäksi nämä kortit eivät ole ollleet missään pelikäytössä alun perinkään.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Hei, kaikki. Vastaan tuli tänään uudempi 3080
näytönohjain samaan hintaan ja kortit olisi palautumassa markkinoille, jos löytyy ostajat. Käsittääkseni eteenpäin myyminen ei ole missään kiellettyä ja Sampsakin on säännöt muuttanut että kysyntä ja tarjonta määräävät hinnat foorumilla. Huomioittehan että kortit ei ole io-techissa myynnissä.
Jepjep...
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Olisit laittanut tänne foorumille myyntiin samaan rahaan mitä itse maksoit ja olisit tehnyt monta pelaajaa tyytyväiseksi. Päätit kuitenkin lyödä rahoiksi 400e voiton hakemisella...
 
Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
47
Ennen sai bannit muuallakin voitolla myymisestä. En tiedä miten sääntöjä nykyään tulkitaan. Eiköhän sen ylläpito päätä.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Paraskin puhuja? Samaa teet. On tiedossa.
Kyllä, ostelen osia ja kasailen niistä koneita ja myyn pienellä voitolla eteenpäin? Onko väärin kasata pelikoneita niitä tarvitseville? Omasta mielestä tässä tekee härskiä se että myyjä myy halvalla että menisi ihmisten pelikoneisiin näinä kummallisina markkina-aikoina ja silti näm päätyvät trokattavaksi. Myönnän kyllä että jos kasaamani kone ei mene 2vk kuluessa kaupaksi niin puran koneen ja myyn ne pienellä voitola eteenpäin ja yleinsä vain siksi että olen usein jokaisen osan joutunut jostain pk seudulta hakemaan
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
271
Kyllä, ostelen osia ja kasailen niistä koneita ja myyn pienellä voitolla eteenpäin? Onko väärin kasata pelikoneita niitä tarvitseville? Omasta mielestä tässä tekee härskiä se että myyjä myy halvalla että menisi ihmisten pelikoneisiin näinä kummallisina markkina-aikoina ja silti näm päätyvät trokattavaksi. Myönnän kyllä että jos kasaamani kone ei mene 2vk kuluessa kaupaksi niin puran koneen ja myyn ne pienellä voitola eteenpäin ja yleinsä vain siksi että olen usein jokaisen osan joutunut jostain pk seudulta hakemaan
Nyt on pakko tarttua tähän. Kerkesikö sinulle myymäni kortti mennä koneeseen kiinni kun koitit myydä sitä minulle takaisin kalliimmalla 15 min sen jälkeen kun olin pudottanut sen sinulle?
 
Liittynyt
17.09.2021
Viestejä
47
Ymmärrän hyvin että joku rakentelee osista jotain ja myy eteenpäin. Sehän tulee harrastamista ja säästää luontoa. Mut kat filosofia on se että täällä tai tän kautta ei trokattas tavaraa. Se vaan vaikuttaa negatiivisesti koko toimintan. Muutenkin tää keskustelu pitäs käydä tuolla säännöt palstalla.
 
Viimeksi muokattu:

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Nyt on pakko tarttua tähän. Kerkesikö sinulle myymäni kortti mennä koneeseen kiinni kun koitit myydä sitä minulle takaisin kalliimmalla 15 min sen jälkeen kun olin pudottanut sen sinulle?
Selvennätkö pikkasen?
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
271
Myin kortin sinulle.
Kysyit hetken päästä kiinnostaako ostaa sama kortti kalliimmalla.

Sen verran korjaan että saattoi siinä mennä seuraavaan aamuun kun laitoit viestisi
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Myin kortin sinulle.
Kysyit hetken päästä kiinnostaako ostaa sama kortti kalliimmalla.

Sen verran korjaan että saattoi siinä mennä seuraavaan aamuun kun laitoit viestisi
Mitäs korttia herra on mulle myynyt?
 
Liittynyt
10.10.2020
Viestejä
994
Kyllä, ostelen osia ja kasailen niistä koneita ja myyn pienellä voitolla eteenpäin? Onko väärin kasata pelikoneita niitä tarvitseville? Omasta mielestä tässä tekee härskiä se että myyjä myy halvalla että menisi ihmisten pelikoneisiin näinä kummallisina markkina-aikoina ja silti näm päätyvät trokattavaksi. Myönnän kyllä että jos kasaamani kone ei mene 2vk kuluessa kaupaksi niin puran koneen ja myyn ne pienellä voitola eteenpäin ja yleinsä vain siksi että olen usein jokaisen osan joutunut jostain pk seudulta hakemaan
Onhan Samirossa niinq about 10x enemmän harrastajaa, kierrätystä tekevää ja ihan vaan rehtia miestä kuin aivan poskettomasti suoraan trokkaamaan kuin c0t0 mikä nolla lie..

Pelikoneen osien haku, kasaus, asentaminen, testaus vie about pari päivää; näytiksen trokkaus pari minuuttia.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Turhaa jauhamista toisen postaamisessa. Anteeksi häiriö!
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
1 214
Onhan Samirossa niinq about 10x enemmän harrastajaa, kierrätystä tekevää ja ihan vaan rehtia miestä kuin aivan poskettomasti suoraan trokkaamaan kuin c0t0 mikä nolla lie..

Pelikoneen osien haku, kasaus, asentaminen, testaus vie about pari päivää; näytiksen trokkaus pari minuuttia.
Mulla kyllä meni 3 h eilen ajella ja omaan käyttöön oli tulossa kortit, mutta selitin jo kantani.

Mulla on myös Samirosta omakohtainen kokemus trokaamisesta, joten tiedän asianlaidan ehkä paremmin.

Ja olen myös harrastanut koneiden kasausta ja korjausta ja aika paljon myynyt täällä sopuhintaan, usein halvemmalla kuin mitä olen itse maksanut
eli tappiolla.

Jos tästä tulee bannit niin jätän foorumin taakseni.
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
271
Muistaakseni kaivokselan mäkkärin lähelle. Tämä tapahtui joskus viime keväänä tai kesänä. Oli sen verran erikoinen tilanne että jäi mieleen

Henkilökohtaisesti mulle on ihan sama mitä kukakin tekee mutta tekopyhä ruikuttaminen muiden rahanteolla pistää ärsyttämään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 175
Viestejä
4 227 426
Jäsenet
71 183
Uusin jäsen
k_ingman87

Hinta.fi

Ylös Bottom