Myyty Nvidia Tesla P40

Zimeon

Chairman Meow!
Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
344
Tuote: Nvidia Tesla P40
Hinta: 240e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): ebay viime vuonna
Kuitti löytyy (takuu voimassa): N/A
Muuta huomioitavaa: Täysin toimiva Tesla P40 näytönohjain. Pidetty Dell R730xd rungossa hyvin jäähdytettynä. 24GB vRAM Pascal piirillä oleva näyttis llm/stable-diffusion/muuhun harrasteluun. Mukaan saa myös EPS->2xPCIE virta-adapterin niin halutessaan tai sitten kaapelin joka sopii Dell palvelimen riseriin.

P40 (nvidia.com)

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Pöytyä/Turku
Toimitustapa: Nouto/Postitus
Maksutapa: Mobilepay


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.01.2021
Viestejä
77
YV AV ja kysyn vaimolta, onko mahdollista jos pidät iltaan asti minulle varattuna, katson onko saldoa vielä jäljellä tämän kuun "harrasteostoksiin" ?

EDIT: Perkula, HP, sis. postit? :)

EDIT: Perun varauksen, liian paljon epävarmuutta omien taitojen suhteen tämän kanssa.

EDIT2: Tämän siis saa tavalliseen PC-koneeseen tuolla EPS -> 2x pciE -adapterilla, ja toimimaan Win10 / Linux käytössä? Pikaisesti googlailin, kun olen etsinyt "edullista" tapaa tuottaa AI-kuvastoa, ilman 4090:iä :)

Sori kysymystulvasta, t. n00b.

t. ruottis
 
Viimeksi muokattu:

Zimeon

Chairman Meow!
Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
344
YV AV ja kysyn vaimolta, onko mahdollista jos pidät iltaan asti minulle varattuna, katson onko saldoa vielä jäljellä tämän kuun "harrasteostoksiin" ?

EDIT: Perkula, HP, sis. postit? :)

EDIT2: Tämän siis saa tavalliseen PC-koneeseen tuolla EPS -> 2x pciE -adapterilla, ja toimimaan Win10 / Linux käytössä? Pikaisesti googlailin, kun olen etsinyt "edullista" tapaa tuottaa AI-kuvastoa, ilman 4090:iä :)

Sori kysymystulvasta, t. n00b.

t. ruottis
HP sisältäen postit sopii oikein hyvin. Jatketaan sillä.

Tuolla "EPS -> 2x pciE -adapterilla" pitäs tosiaan saada normaali PC poweriin kiinne, toki tätä nyt en ole itse kokeillut kun vaan palvelimessa pitänyt. Mut afaik tuo on juuri sitä varten et saa pöytäkoneeseen kortin kuten mikä tahansa muu kuluttaja näyttis. Huomoitavaa tuossa kuitenkin että tuossa ei ole omia tuulettimia lainkaan, tai näytön ulostuloja. Jäähdytyksen voi hoitaa pöytäkoneessa esim; "nvidia tesla p100 p40 k80 by" 3D Models to Print - yeggi. Itselläni siis VMwaressa ja Pass-Through modessa Debian guest-os:lle laitettu, joten ihan perus linux käyttis ja siinä nvidian ajurit + cuda kilkkeet.
 

Zimeon

Chairman Meow!
Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
344
Eli Ruottis nyt vielä perui, editoitu ylempi viesti. Kortti siis selvennykseksi vielä vapaana.

Lisäyksenä kuitenkin tähän saman mitä YV:llä laitoin. Eli koska kortissa ei ole omia DP/DVI/VGA liitäntöjä, niin kortti vaatii kaveriksi joko prossun integroidun näyttiksen tai jonkun muun näytönohjaimen kuvaa varten. Tämä siis jos käytät korttia pöytäkoneessa. Tätä ulostuloa tarvii lähinnä siihen et voit käyttiksen asentaa koneelle, tai ajaa muuten jotain debuggia.

Itse siis käyttänyt debiania ilman gui:ta ja sit leikkinyt esim. GitHub - AUTOMATIC1111/stable-diffusion-webui: Stable Diffusion web UI tai GitHub - oobabooga/text-generation-webui: A Gradio web UI for Large Language Models. Supports transformers, GPTQ, AWQ, EXL2, llama.cpp (GGUF), Llama models. mikä tarjoaa sit web-guin käyttöä varten.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 271
Viestejä
4 231 417
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom