AirPlay:stä kysymys. Minulla on 6. sukupolven iPad (jossa iOS 13) ja LG 2019 Oled telkkari, jossa on AirPlay2 tuki. Pitäisikö minun pystyä airplayn avulla katsomaan 4k HDR elokuvia airplayn avulla, esimerkiksi Apple tv+ palvelusta tai iTunesista vuokrattuna? Fyysistä Apple TV-laitetta minulla ei ole.
Netistä tätä olen koittanut selvitellä jo tovin mutta mitään selkeää vastausta tästä en ole löytänyt, toisaalla sanotaan että pystyy ja toisaalla sanotaan että tukee vain 1080p SDR. Nopeiden kokeiluiden perusteella en saa apple tv+ palvelusta airplayn avulla muutakuin "tavallista" hd-kuvaa. 4k ja Dolby Vision jää näkymättä vaikka sellaista kuvaa pitäisi olla tarjolla kyseisestä lähdemateriaalista.
En huomannut että olisit vastausta saanut tähän vielä, mutta jos tuo iPad ei tue Airplay2:sta, niin taitaa jäädä 4k HDR materiaali katsomatta. Tarvisi käsittääkseni tuo Airplay2 tuki löytyä molemmista laitteista. Nyt olet varmaan yhdistänyt Airplay1 protokollalla, kun ei 2:sta iPadistasi löydy? Tarvisi tuon materiaalin toistavan pään tueta myös Airplay2:sta. Voi olla että olen myös täysin väärässä