Nvidia Shield TV

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
Mitä video playeriä suosittelette Shieldille? Vaihdoin Plexin Jellyfiniin mutta Jellyfinin oma videosoitin ei kuulemma tue HDRrää joten pitää käyttää jotain ulkoista soitinta.

Tällähetkellä käytän Kodia playerinä joka kyllä pyörittää hyvin, mutta en oo koskaan tykänny kodin käyttöliittymästä. Oon koittanut liian monta kertaa piilottaa sen progress barin kaken alanuolesta, mutta eihän se sitä siitä piilota vaan kelaa jonku 10 minuuttia taaksepäin :)

Eli paras videoplayeri Kodin jälkeen, joka pyörittää kaikkia mahdollisia formaatteja? Plussaa jos osaa näyttää ASS subeja.
VLC
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Mitä video playeriä suosittelette Shieldille? Vaihdoin Plexin Jellyfiniin mutta Jellyfinin oma videosoitin ei kuulemma tue HDRrää joten pitää käyttää jotain ulkoista soitinta.

Tällähetkellä käytän Kodia playerinä joka kyllä pyörittää hyvin, mutta en oo koskaan tykänny kodin käyttöliittymästä. Oon koittanut liian monta kertaa piilottaa sen progress barin kaken alanuolesta, mutta eihän se sitä siitä piilota vaan kelaa jonku 10 minuuttia taaksepäin :)

Eli paras videoplayeri Kodin jälkeen, joka pyörittää kaikkia mahdollisia formaatteja? Plussaa jos osaa näyttää ASS subeja.
Kodi + Jellyfin plugin + Arctic Zephyr teema täällä käytössä. Tuo Arctic Zephyr on huomattavasti parempi ja nopeampi kun Kodin tavallinen käyttöliittymä ja noiden nappien käytöstä voi myös muuttaa haluamallaan tavalla. Tiettyihin muutoksiin taitaa kuitenkin tarvita vielä Keymap Editor addonin mutta ihan kaiken saa kyllä tarvittaessa muutettua haluamakseen. Jonkin verran sai säädellä mutta sain lopulta huomattavasti Plexin käyttöliittymää hienomman ja toimivamman lopputuloksen lopulta tehtyä.
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
53
Vois melkeen kokeilla uusiks tuota Kodi + Jellyfin comboa ja säätää sen kohilleen ajan kanssa, toi Arcticci näyttää hyvälle skinille. Onko sulla Jellyconi vai se toinen Kodi plugari? Vois koittaa Jellyfin for Kodi native modea, mulla oli joskus toi Jellycon mut joku siinä vitutti, oisko kirjastojen päivitys ollu hidas tai jotain. Mitä Redditistä lueskelin niin ton native moden pitäs toimia aika moitteettomasti kunhan sen saa setupattua.

Oon koittanu sitä playeriä joskus säätää kohillee keymap editorilla mutta tuntu etten siltikään saanu sitä lähelekkään niin simppeliks mitä Plexissä on :D Muuttaako toi Arctic Zephyr sitä playerin ui:ta?
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Vois melkeen kokeilla uusiks tuota Kodi + Jellyfin comboa ja säätää sen kohilleen ajan kanssa, toi Arcticci näyttää hyvälle skinille. Onko sulla Jellyconi vai se toinen Kodi plugari? Vois koittaa Jellyfin for Kodi native modea, mulla oli joskus toi Jellycon mut joku siinä vitutti, oisko kirjastojen päivitys ollu hidas tai jotain. Mitä Redditistä lueskelin niin ton native moden pitäs toimia aika moitteettomasti kunhan sen saa setupattua.

Oon koittanu sitä playeriä joskus säätää kohillee keymap editorilla mutta tuntu etten siltikään saanu sitä lähelekkään niin simppeliks mitä Plexissä on :D Muuttaako toi Arctic Zephyr sitä playerin ui:ta?
Jellyfin for Kodi käytössä, en ole kokeillut JellyCon. Ja en laittanut tuota Native modeakaan päälle kun toimii ilmankin sitä moitteettomasti. Jep tuo teema muuttaa toistimen myös täysin eri näköiseksi ja sitäkin voi todella tarkasti säätää joka osa-alueelta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 102
Tuskin geforce experience säilyttää ShieldTv gamestreamia jos shieldistä tuki loppuu. Moonlight todennäköisesti kuolee samalla koska ei ole olemassa hostia Moonlight clientille.
Palatakseni omiin höpinöihin. Minulla on PC:llä uusin geforce experience ja gamestream edelleen löytyy sieltä. Ilmeisesti ainoa asia minkä tappoivat oli Shieldin gamestream app. Eli PC -> Moonlight client edelleen pelittää mainiosti kun enabloi game streamin vain tuolta GF-experiencestä.
 
Liittynyt
21.06.2021
Viestejä
100
Tulipa tämä laite hommattua. Onko muilla ollut ongelmia dnaTV:n kanssa?AndroidTV:n sovelluksella sekä tv:n selaimella lähetys katkeaa yhtäkkiä yleensä alle puolen tunnin katselun jälkeen. Heittää takaisin ohjelmaoppaaseen. Puhelimelta castaamalla toimii normaalisti.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
549
Tulipa tämä laite hommattua. Onko muilla ollut ongelmia dnaTV:n kanssa?AndroidTV:n sovelluksella sekä tv:n selaimella lähetys katkeaa yhtäkkiä yleensä alle puolen tunnin katselun jälkeen. Heittää takaisin ohjelmaoppaaseen. Puhelimelta castaamalla toimii normaalisti.
Ei ole ollut mitään ongelmia. Käytän vain tallenteiden katsomiseen 2019 pro mallilla.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
549
Mulla on tuo pötkylämalli. On vaan erikoista kun hbo max ja netflix pyörii ihan hyvin.
Itselläni oli tuo tuubi ja se kärsi huomattavista ongelmista lähiverkon 4K-materiaalin toistossa, eli eroa pro-malliin on suorituskyvyssä. Toisaalta luulisi, että denatv toimii ongelmitta siinä kuin muutkin suoratoistopalvelut, mutta mene ja tiedä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 050
Viestejä
4 189 991
Jäsenet
70 855
Uusin jäsen
Suiza58

Hinta.fi

Ylös Bottom