Kuulostaa nyt vähän siltä että olet ymmärtänyt ihan väärin sen AMD:n dian jossa puhuttiin pilvestä RT:n yhteydessä.
Tässä on siis kolme tasoa esiteltynä:
Shader: varjostimilla laskettu RT, mikä on ollut tuettuna jo pidempään mutta ei DXR:n kera.
Hardware: Vastaava kuin Turingit, eli säteenseurantaa kiihdyttävää rautaa jolla voidaan toteuttaa valikoituja efektejä peleissä pelattavalla tasolla (kuten suorituskykyhitistä ja pelien vaihtelevista käyttökohteista nähdään, se on nimenomaan valikoituja efektejä).
Cloud: Tässä puhutaan puhtaasti säteenseurannalla toteutetusta grafiikasta, mihin pelinäyttisten tehot ei riitä edes lähelle (ei niiden Turingienkaan). Ehkä tulevaisuudessa Stadian kaltaiset palvelut voisivat jopa hyödyntää tällaista, ja teoriassa jotkut asiat voisi lokaalistikin pyörivissä peleissä saada dataa pilvestä, mutta se ei ollut se AMD:n pointti että paikattaisiin näyttisraudan hitautta pilvellä.