NVIDIA julkaisi uudet GeForce 546.01 -ajurit

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 888


Kaotik kirjoitti uutisen/artikkelin:
NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 546.01 -ajurit ovat saatavilla Windows 10- ja 11 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön näytönohjaimia Maxwell-arkkitehtuurista lähtien.

GeForce 546.01 -ajureiden merkittävin uudistus on Game Ready -leima Call of Duty: Modern Warfare III:lle. Lisäksi mukana on tuki Desynced-, Jusant- ja RoboCop: Rogue City -peleille. Valitettavasti mitään mainintoja mahdollisista suorituskykyeroista aiempiin ajureihin ei ole mukana. Voit tutustua ajureihin tarkemmin NVIDIAn Game Ready -artikkelissa.

Korjattujen bugien listalta löytyy tällä kertaa tiedossa olevien ongelmien listalla pitkään roikkunut Halo Infiniten suorituskykyongelmat Maxwell-näytönohjaimilla. Samaan syssyyn korjattiin myös 545.84-ajureiden aiheuttamat normaalia pidemmät latausajat samassa pelissä. Ajureiden luvataan myös tunnistavan LG C3 OLED TV:n G-Sync Compatible -näyttönä. Stable Diffusionia varten ajureihin on lisätty optio, jolla voi ottaa pois käytöstä tietokoneen keskumuistin lainaamisen, mikä estää sovelluksen hidastumisen sillä riskillä, että se voi sen sijasta aiheuttaa kaatumisen muistin todella loppuessa kesken. Tiedossa olevia ongelmia ovat puolestaan Windows 10:n läpinäkyvyysefektien virheet, värien haaleus Discordissa striimatessa sekä uuden NVIDIAn ikonin ilmestyminen tehtäväpalkkiin joka kerta käyttäjää vaihtaessa. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

Linkki alkuperäiseen juttuun
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 248
Saa nähdä miten kauan roikkuu tuo W10 läpinäkyvyys ongelma listoilla :asif: Pakko oli päivittää Alan Wakea varten kuitenkin.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
1 587
Stable Diffusionin suorituskykyongelmien pitäisi olla historiaa, joskin sillä riskillä että se aiheuttaa nyt sovelluksen kaatumisen mikäli GPU:n muisti loppuu kesken.
Ei ihan noin, 536.40 jälkeen ajurit ovat käyttäneet RAM hyödyksi, jos kuvien generointi on ylittänyt VRAM määrän ja siten estänyt ohjelman kaatumisen, tämä on yhä vakioasetuksena päällä, estäen kaatumisen. Nyt tuon voi halutessaan ottaa pois, jolloin Python ei käytä RAM muistia ja ohjelma yksinkertaisesti kaatuu.

Ideana tässä on ilmeisesti 6-8GB korttien hidastumisen korjaaminen, koska generointi vie yleensä juurikin tuon verran VRAMia siirtyen noilla korteilla RAM generointiin, vaikka korteissa olisi nippa-nappa tarpeeksi VRAM vapaana.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 888
Ei ihan noin, 536.40 jälkeen ajurit ovat käyttäneet RAM hyödyksi, jos kuvien generointi on ylittänyt VRAM määrän ja siten estänyt ohjelman kaatumisen, tämä on yhä vakioasetuksena päällä, estäen kaatumisen. Nyt tuon voi halutessaan ottaa pois, jolloin Python ei käytä RAM muistia ja ohjelma yksinkertaisesti kaatuu.

Ideana tässä on ilmeisesti 6-8GB korttien hidastumisen korjaaminen, koska generointi vie yleensä juurikin tuon verran VRAMia siirtyen noilla korteilla RAM generointiin, vaikka korteissa olisi nippa-nappa tarpeeksi VRAM vapaana.
Korjataas väärä tulkinta pois uutisestakin
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 888
Hotfixiä pukkaa


This hotfix addresses the following issue:
  • [Alan Wake 2] Addressing gradual stability and performance degradation over extended periods of gameplay [4334633]
  • Windows 10 transparency effects are not displaying correctly after driver update [4335862]
  • Random Bugcheck may be observed on certain systems [4343844]
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 439
Viestejä
4 315 489
Jäsenet
72 032
Uusin jäsen
Muropakolainen

Hinta.fi

Ylös Bottom