NVIDIA julkaisi uudet GeForce 384.76 -ajurit näytönohjaimilleen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
22 630
geforce-drivers-20170125.jpg



NVIDIA on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. GeForce 384.76 -ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1) ja 10 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat GeForce 400 -sarjaa ja sitä uudempia yhtiön näytönohjaimia.

GeForce 384.76 -ajurit ovat saaneet kylkeensä Game Ready -leiman Lawbreakers-pelin ”Rise Up” -beetatestille ja Game Ready VR -leiman Spider-man: Homecoming VR:lle. Lisäksi ajureiden mukana tulee uusi tai päivitetty SLI-profiili FIFA 17 -pelille. Täysin uusi ominaisuus on NVIDIAn ohjauspaneelin Apua-osioon lisätty Debug-toiminto. Debug-toiminto palauttaa näytönohjaimen kellotaajuus- ja virranhallinta-asetukset vakioiksi. Listaan ajureissa korjatuista ja niiden tiedossa olevista bugeista voit tutustua ajureiden julkaisutiedotteesta (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
 
Iso asia jota ei ole mainittu syystä tuntemattomasta muutos-filussakaan on että Maxwell sekä Pascal kortit näillä ajureilla siirtyivät dx12 Tier2 > Tier3 korteiksi.

Ja Fermit Tier1:ksi joten onnistuu esim. 3DMarkin TimeSpy ajo.

Hardware Tiers (Windows)
 
Viimeksi muokattu:
Iso asia jota ei ole mainittu syystä tuntemattomasta muutos-filussakaan on että Maxwell sekä Pascal kortit näillä ajureilla siirtyivät dx12 Tier2 > Tier3 korteiksi.

Ja Fermit Tier1:ksi joten onnistuu esim. 3DMarkin TimeSpy ajo.

Hardware Tiers (Windows)
Nyt on kyllä pakko kysyä lähdettä, kuulostaa kovin merkilliseltä että yhtäkkiä raudasta riippuvaiset ominaisuudet muuttuisivat yhtäkkiä paremmalle tasolle o_O
 
Sitä vaan voidaan kysyä, miksi DX12 on niin monitasoinen? Alimman tasion mukaan tullaan menemään jatkossakin :)
 
Noniin, löytyi mistä on kyse.
Fermi tosiaan sai lopultakin sen D3D12 FL11_0 tukensa minkä piti tulla jo DX12 julkaisussa.
Maxwell ja Pascal päivittyivät Tier 2 > 3 vain Resource Binding -tiereissä. Se on kuitenkin vain yksi osa D3D12:n ominaisuuslistasta ja esim kaikki GCN:t ihan ekoja myöten ja Skylaken ja Kaby Laken iGPU:t ovat tukeneet Resource Binding Tier 3:sta alusta lähtien
Kattavin D3D12-tuki on Skylakella ja Kaby Lakella ja/tai Vegalla (Vegasta ei ole vielä koko taulukon tietoja saatavilla mutta yksi AMD:n edustaja muotoili asian "it is FL 12_1 top tier for everything" - Skylake/Kaby Lake ovat periaatteessa myös "top tier everything" mutta ne eivät tue FP10-tarkkuutta, Vegasta ei tiedetä tukeeko)
 
Viimeksi muokattu:
Sitä vaan voidaan kysyä, miksi DX12 on niin monitasoinen? Alimman tasion mukaan tullaan menemään jatkossakin :)
Koska rajapinnan etuja voi hyödyntää myös ilman kaikkia uusia kikkoja?
Alimman tason mukaan mennään yleensä, mutta välillä tuodaan lisävaihtoehtoina grafiikkaa parantavia tai nopeuttavia kikkoja, jotka vaativat ominaisuuksia x sen päälle.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 751
Viestejä
4 545 864
Jäsenet
74 840
Uusin jäsen
jousam

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom