Juurikin näin. Hintahan on ihan linjassa aiempien kanssa, ja itseasiassa mulle oli mieluisa yllätys että nVidia ei lähtenyt tonnisarjan aiempaan hinnankorotus-mayhemiin. Tonnisarjan kortit on kaikki olleet järjestään kalliimpia julkaisussaan, mitä ysisataa-sarjan.
Enemmän kuin Vega mua kiinnostelee se että millon nVidia on julkaisemassa seuraavan piirin, Voltan? Vai oliko se edes Volta.. niin tiiviisti en seuraa näyttisuutisia että voisi varmaksi edes tuon nimen sanoa

Mutta sen muistan, että joskus ennen joulua huhuttiin kovasti nVidian seuraavan sukupolven tulevan jouluksi 2017. Ja olisiko Volta 'kasikymppinen' sitten saman tehoinen tai vähän parempi mitä 1080 Ti, kuten kävi nyt 980 Ti vs. 1080 tapauksessa? Joten: jos nyt ostan 1080 Ti:n niin tuleeko 6kk sisään sille nVidian omista julkaisuista voittaja edullisemmalla/samalla hintalapulla?
Mulla on ollut 780 Ti lähtien x80 Ti kortti koneessa, ja näissä olen ollut tyytyväinen siihen että nämä on olleet pitkäikäisiä. Jokainen kortti on kestänyt "kukkulan kuninkaana" reilun vuoden julkaisustaan, ja sen jälkeen ne on asettuneet seuraavan mallisarjan x70/x80 korttien välimaastoon, eli ei ole ollut kiire vaihtaa. Mutta jos nyt "piikkipaikan elinikä" on 6kk, mikäli seuraavat mallisarja on jo nurkan takana, niin pistää kyllä miettimään päivityksen mielekkyyttä.