NVIDIA GeForce RTX 5090 ja 5080 saatavuus- ja tilausseuranta

Tosiaan vuotta ei ollut mainittu. Seuraava perjantai 7.2. osuu vuodelle 2031
Joo, ei ole kuulunut mitään soittoa tai tuota uutta 21.2 DL sähköpostia. Tilauksella lukee edelleen Gigabyte RTX 5090 Gaming OC kohdalla arvioitu 13.2, eli näytönohjain tulee ensiviikolla tai ilmoitus uudesta toimitusajasta vuonna 2031 :cool:

Kuinkahan moni täällä onkaan gigantin 5090 jonossa? Taitaa mennä pitkäksi odotteluksi jos -virheen- takia on useampi saanu viskattua tilausta sisään. Ajattelin, että satunnaistilaajia olisi vain muutama niin ei olis paha, mutta tässä laskien olen vähintään kolmas täällä lurkkija jolla on tilaus 5090:stä Gigantissa sisällä. Ties kuinka monta lisää jotka eivät istuskele täällä päivittelemässä tilannetta.

Kuinkahan moni täällä onkaan gigantin 5090 jonossa? Taitaa mennä pitkäksi odotteluksi jos -virheen- takia on useampi saanu viskattua tilausta sisään. Ajattelin, että satunnaistilaajia olisi vain muutama niin ei olis paha, mutta tässä laskien olen vähintään kolmas täällä lurkkija jolla on tilaus 5090:stä Gigantissa sisällä. Ties kuinka monta lisää jotka eivät istuskele täällä päivittelemässä tilannetta.
Varmaan tilauksia on paljon, koska ainakin Suomessa pystyi tilaamaan kello 16:30 asti, ennenkö laitettiin säppiin. Sama jos on käynyt Ruotsi, Tanska, Norja, niin tuo perjantai vuonna 2031 voi olla lähellä :D

Täällä myös yksi Gigantin jonottaja. Sain sen ensimmäisen "perjantai 6.2."-viestin, mutta en saanut tätä jälkimmäistä.

I am thinking the same.
For myself Gigabyte 5090 Gaming OC was made at around 16.24.
I have seen people with earlier times but also a lot later.
There were several models that had this mistake and also some 5080s. I haven't been following how many are for which model now but it seems to be there is quite a few and I am also considering over the weekend if I should just cancel the order.

Tääl on sama tilanne gigantin kanssa. Gigabyte 5090 gaming oc tilaus laitettu sisään klo: 16:14 ja vieläkin lukee 13.2 toimitus. Sain sen sähköpostin mis luvattii olla tänään yhteydessä, mutta ei oo kuulunu mitään.

Minulle Gigantti ilmoitti meilillä, että tuotteen arvioitu toimitusaika on 13.2 (sama kuin tilatessa).

Gigabyte 5090 Gaming OC, tilattu n. 16.30 julkkaripäivänä.

Hei,

kiitos asioinnistasi Gigantin verkkokaupassa ja GeForce RTX 50 -näytönohjaimen tilauksesta.

Valmistajan tämän hetken arvioima toimitusaika tilauksellesi on 13.02.

Suuri kiitos kärsivällisyydestäsi ja ymmärryksestäsi. Olemme apunasi, mikäli haluat lisätietoa aiheesta.

Onhan tuo todella paljon parempi tilanne, jos on saanut tilauksen sisään edes johonkin, verrattuna meihin, joiden pitäisi joko olla F5:n kanssa valmiina oikeassa paikassa oikeaan aikaan tai sitten yrittää saada osto-oikeus kopterikaupan arpajaisista. Odotukset ei ole kovin korkealla kummankaan vaihtoehdon suhteen. :rolleyes:

Gigantti informed me by email that the estimated delivery time for the product is 13.2 (same as when ordering).

Gigabyte 5090 Gaming OC, ordered around 4:30 PM on the day of the event.
Did this reply come in today about the confirmation about the estimated delivery date next week?

If yes it would mean they are not even correctly sorting the orders with the ordering times even if it happens to be earlier like mine at 16.24...

Looks all very promising 👍

Minulle Gigantti ilmoitti meilillä, että tuotteen arvioitu toimitusaika on 13.2 (sama kuin tilatessa).

Omaan 16:30 tilattuun nakkas tämmösen äsken. Olikin näemmä jo viime sivulla laitettuna...
Hei, 

kiitos asioinnistasi Gigantin verkkokaupassa ja GeForce RTX 50 -näytönohjaimen tilauksesta. Olemme olleet aktiivisesti yhteydessä tavarantoimittajiimme, mutta valitettavasti emme ole vielä saaneet vahvistettua tietoa tilauksesi toimitusajoista. Jatkamme asian selvittämistä ja olemme sinuun yhteydessä viimeistään perjantaina 21.02.2025.

Olemme pahoillamme, että ratkaisun löytyminen on viivästynyt - teemme kaikkemme nopeuttaaksemme tiedon saantia. Suuri kiitos kärsivällisyydestäsi ja ymmärryksestäsi. Olemme apunasi, mikäli haluat lisätietoa aiheesta.

Tavoitat meidät alla olevasta osoitteesta arkisin kello 9–16 välillä. 

Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti tuo Gigabyten versio on se joka on jotenkin mennyt järjestelmässä jiiriin. Itse sain ensin ostoskoriin MSI GeForce RTX™ 5090 32G SUPRIM LIQUID SOC version, mutta sen yli 3000€ hinta sattu vähän enemmän sieluun ku Gigabyte johon sitten vaihdoin ku kaveri saikin sen koriin kun rivissä näpyteltiin F5:sta.

Plus ei tuo nykyinen koppa oikein ota sisään sitä 360mm AIO:ta... mutta silti mietyttää, että tulikohan tehty virhe vaihtaessa tuotetta :D

No nyt tuli 6600€ fe toriin.

IMG_8899.jpeg

Ilmeisesti tuo Gigabyten versio on se joka on jotenkin mennyt järjestelmässä jiiriin. Itse sain ensin ostoskoriin MSI GeForce RTX™ 5090 32G SUPRIM LIQUID SOC version, mutta sen yli 3000€ hinta sattu vähän enemmän sieluun ku Gigabyte johon sitten vaihdoin ku kaveri saikin sen koriin kun rivissä näpyteltiin F5:sta.

Plus ei tuo nykyinen koppa oikein ota sisään sitä 360mm AIO:ta... mutta silti mietyttää, että tulikohan tehty virhe vaihtaessa tuotetta :D
Itellä tilattuna juuri tuo suprim liquid, enkä oo kuullut tänään yhtään mitään. Et varmaan tehnyt siis virhettä :D

Mulla sama tavara, tilausvahvistus klo 16.18, maili tuli juuri ja palataan asiaan 21.2 😂 ei eiis näköjään mitään merkitystä monelta on tilattu.

Aikasemmin päivällä tuli katottua Gigantin tilauksen tila ja tilaushistoria oli täysin tyhjä eikä suoralla seurauslinkillä tarjonnut muuta kun virhettä😅
No nyt tuli sentään sama viesti kun muillekkin, eli 21.02. uutta infoa. Tilauskin tullu takaisin näkyviin.

Vähän tuntuu, että Gigantissa katsovat ostoskoriin lisäämisaikaa, eikä varsinaista tilauksen viimeistelyä. Tämä ostoskoriin lisäämisen aika tosin ei meille peruskuolevaisille näykkään.

Tai sit heittävät noppaa, kukapa näistä tietää.

Itse ainakin lisäilin kortin koriin heti kun olevinaan ensimmäisen kerran se tuli näkyville ~19:07 niitä vahdatessa ja F5 rallilla. Mutta hetki meni korttitietoja näpytellessä ja varmistaen toimitustietoja kolmeen kertaan, kun vähän hermostutti.

Aikasemmin päivällä tuli katottua Gigantin tilauksen tila ja tilaushistoria oli täysin tyhjä eikä suoralla seurauslinkillä tarjonnut muuta kun virhettä😅
No nyt tuli sentään sama viesti kun muillekkin, eli 21.02. uutta infoa. Tilauskin tullu takaisin näkyviin.
Näkyykö tilauksessa uusi toimitusaika?

Itsellä tilattuna MSI 5090 Liquid ja äsken tuli Gigantilta viestiä: Valmistajan tämän hetken arvioima toimitusaika tilauksellesi on 14.03.

Itse tosiaan tilannut 3.2 ja kun katselee noita julkkarista tilanneiden päivityksiä, niin taitaa tuo pahoittelukirje saapua vasta huomenissa. Ei ole F5-kisaan helpotusta tiedossa vielä...

Osui ja upposi kyllä viimeinen pointti. Nyt on postista noudettavissa (kanta häme) 5090FE keskiviikon 5.2. F5 kisojen tuloksena.

Tulee GTX1080 mopon tilalle 7800x3d kaveriksi.
5090FE noudettu. Laatikossa lukee 324 of 360, vissiin samaa sarjaa nämä edelleen.

Edit: päiväys 21.1.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
267 313
Jäsenet
76 021
Uusin jäsen
kestivaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom