Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katso arvostelut ja hintaa. Pienin 5090 mikä on olemassa ja samalla halvin.mikä tuossa Fe mallissa on erikoista?
No ei ainakaan tälle:
hälyttänyt mitään.5090 saatavilla tuolta
juu ei hälyttäny eiNo ei ainakaan tälle:
hälyttänyt mitään.
Heh, aika sopiva pikku budjettihyppy
Tarkoitus oli 5080FE hommata mutta tämähän lähti nyt käsistä Eikun uutta virtalähdettä etsimään.
kyllä tuo maziaza sai, mutta tuossa kun itse lähdin tilaamaan niin ei ollu enään 5080. Itse 5090 olin ostamassakin. oisin kyllä ostanu 5080 jos ei 5090 olis ollut saatavillaSaiko kukaan ostettua 5080 fe?
f5 piti ränkytelläNo voihan paska. Päivittyikö se kaupan sivu automaattisesti vai F5 hommia?
Juuri katselin ja virkistin muistikuvia tuon ajan tilausseurannasta,kun olin itsekkin tiiviisti jännittämässä kortin saamista,reilut 600 sivua seurannalla mittaa.Nyt olen jättänyt väliin 4000 ja tämän 5000 sarjan mutta uteliaisuudesta olen seurannut ja vähän vaikuttaisi että nyt on vielä vähemmän kortteja tarjolla mitä oli 3000 sarjan aikana.Onkos kukaan tehnyt vertailua vielä määristä että onko nyt pahempi tilanne kuin 3000-sarjan aikaan?
Nvidia näköjään muuttanut IDt, tuo käyttää vanhoja.No ei ainakaan tälle:
hälyttänyt mitään.
no joo oli todella yllätys itsellekkin ku yhtäkkiä ilmesty saataville. onnee kaikille mut nyt ainaki on tieto et onnistuu ilman mitään botteja jne tuuria siihen kyllä tarvii ku oli minuutissa loppuKiva että nappas vihdoin, olin jo siinä uskossa että botit jyllää tuolla Nvidian shopissa eikä sieltä pääse tilaamaan normikonstein mitään. Onhan tuo vieläkin tosin ihan hullun tuurista kiinni.
No älä, pari seurantasivua on taustalla pyöriny koko päivän ja ei mitään ja sit vaan klikkasin tota Maziazan postin linkkiä että niin tuotahan sitä on klikkailtu pari päivää. Tuli nimittäin äijään liikettä kun näin että 5090 nappi oli vihreenä, vielä Klarnan kautta sydän tykytellen maksua väänsin puhelinta etsien mobiilivahvistusta varten.no joo oli todella yllätys itsellekkin ku yhtäkkiä ilmesty saataville. onnee kaikille mut nyt ainaki on tieto et onnistuu ilman mitään botteja jne tuuria siihen kyllä tarvii ku oli minuutissa loppu
Onko sulla tiedossa uudet ID:t? Voisi laittaa itse kuntoon.. GitHub - jlplenio/notify-fe: Website for monitoring and instant alerts on Nvidia Shop's Founders Edition GPU availability.Nvidia näköjään muuttanut IDt, tuo käyttää vanhoja.
joo kyllä pumppu hakkas itselläkin ja sit viel sähläilin ja painoin väärän verkkopankin maksua jännitti vähä et peruuntuuko sen takia mut ei onneksNo älä, pari seurantasivua on taustalla pyöriny koko päivän ja ei mitään ja sit vaan klikkasin tota Maziazan postin linkkiä että niin tuotahan sitä on klikkailtu pari päivää. Tuli nimittäin äijään liikettä kun näin että 5090 nappi oli vihreenä, vielä Klarnan kautta sydän tykytellen maksua väänsin puhelinta etsien mobiilivahvistusta varten.
Juuri näin. Itse taisin myöhästyä vajaalla kymmenellä minuutilla, mikä on verrattavissa vuosikymmeneen näissä karkeloissa.No voi perse. Vähää aikaa kun ei ketjua seuraa, niin 5090 menee sivusuun.
Tyttö kävi kommentoimassa alakerrasta, "mä ihmettelinkin et mitä sä juoksentelit".joo kyllä pumppu hakkas itselläkin ja sit viel sähläilin ja painoin väärän verkkopankin maksua jännitti vähä et peruuntuuko sen takia mut ei onneks
Hieman epäreilu kommentti AIB-suuntaan kun Nvidia tietysti laskuttaa heiltä tähtieteellisiä summia piireistään, ja itse saa tehtyä omakustannehintaan.Katso arvostelut ja hintaa. Pienin 5090 mikä on olemassa ja samalla halvin.
FE alkaa nykyään olemaan sitä luokkaa jäähyltään että taitaa kohta olla AIB korttien loru loppu kun NVIDIA saa itse valmistettua paremmin suunniteltuja kortteja.
En kerennyt tilaamaan...
Täh? Eikös nvidia juuri ottanut takapakkia tuolla uudella coolerillansa. Kortti käy kuumana, on äänekäs ja puhaltaa kuuman ilman prossulle.Katso arvostelut ja hintaa. Pienin 5090 mikä on olemassa ja samalla halvin.
FE alkaa nykyään olemaan sitä luokkaa jäähyltään että taitaa kohta olla AIB korttien loru loppu kun NVIDIA saa itse valmistettua paremmin suunniteltuja kortteja.
En kerennyt tilaamaan...
Itsellä menee kans päivitykseen kone ei taida 650W PSU ja 16GB ramia riittää enää.
Tarkoitus oli 5080FE hommata mutta tämähän lähti nyt käsistä Eikun uutta virtalähdettä etsimään.
Ei tuolla ole oikeaa SKU 5000 sarjalaisille ollutkaan. Lisätty jotku arvatut dummyt gittiin jossain kohdin. Kurkkasin sen verran että ei tosiaan noudata samaa tuttua nimeämiskaavaa eikä google tarjonnut mitään dokumentaatiota tuosta storen apista joka on vissiin "partner" api. Eiköhän ne dokumentaatiot ole siis jossain NDA takana ettei peasantit pääse liian helpolla ronkkimaanOnko sulla tiedossa uudet ID:t? Voisi laittaa itse kuntoon.. GitHub - jlplenio/notify-fe: Website for monitoring and instant alerts on Nvidia Shop's Founders Edition GPU availability.
Minä olin jo visioinut (jos FE-kortti siunaantuu) jonkinlaista poistokanavaa kortin päälle.Täh? Eikös nvidia juuri ottanut takapakkia tuolla uudella coolerillansa. Kortti käy kuumana, on äänekäs ja puhaltaa kuuman ilman prossulle.
Haloo, katso sitä kokoa! Mahtuu melkein kaikkiin koteloihin ja ITX koteloihinkin on edes jonkinlainen mahdollisuus saada mahtumaan.Täh? Eikös nvidia juuri ottanut takapakkia tuolla uudella coolerillansa. Kortti käy kuumana, on äänekäs ja puhaltaa kuuman ilman prossulle.
Pieni koko, kuuma kortti. Erinomainen valinta jos on pieni koppa, mutta omalla kohdalla hyödyn enemmän siitä hiljaisuudesta ja viileydestä.Haloo, katso sitä kokoa! Mahtuu melkein kaikkiin koteloihin ja ITX koteloihinkin on edes jonkinlainen mahdollisuus saada mahtumaan.
Itsellä in custom looppi niin ei paljoa hetkauta että "kuuma ilma menee prosessorille".
Kyllähän se 4 tuuletinta on parempi kuin 2??Haloo, katso sitä kokoa! Mahtuu melkein kaikkiin koteloihin ja ITX koteloihinkin on edes jonkinlainen mahdollisuus saada mahtumaan.
Itsellä on vielä custom looppi niin ei paljoa hetkauta että "kuuma ilma menee prosessorille".
Tuokin on vähän niin ja näin, läheskään kaikissa pikkuruisissa itx-kopissa ei riitä jäähdytys optiot tuolle lämpökuormalleErinomainen valinta jos on pieni koppa
Ja blokki on parempi kuin 4 tuuletinta? Edelleen, lettijeesuskin kehui jäähdytin ratkaisun taivaisiin niin en tiedä mitä vinkumista siitä oikein oikeasti on.Kyllähän se 4 tuuletinta on parempi kuin 2??
onhan se jäähdytys hyvä varsinkin kokoons nähden. omaan koppaan ei ois muu kuin fe mennyt ni itse oon tosi tyytyväinen ja varmaan ajelen jollaa 80% teholla jos ei nyt joku peli vaadi enempää. Turha siitä kuitenkin on väitellä etteikö muut kortit pysyis viileempänä mut pysytään ihmeessä aiheessaJa blokki on parempi kuin 4 tuuletinta? Edelleen, lettijeesuskin kehui jäähdytin ratkaisun taivaisiin niin en tiedä mitä vinkumista siitä oikein oikeasti on.
Pitää muistaa että 5090 TUF on esimerkiksi keinotekoisesti NVIDIAn tunkkaama halvemmaksi mikä sitten kohta pomppaa 3 kiloeuron lukemiin kun tunkitus loppuu.
Ite sijotin myös isompaan koppaan näiden uusien näyttiksien takia. Ei se parisataa ton 3keijon päälle painaonhan se jäähdytys hyvä varsinkin kokoons nähden. omaan koppaan ei ois muu kuin fe mennyt ni itse oon tosi tyytyväinen ja varmaan ajelen jollaa 80% teholla jos ei nyt joku peli vaadi enempää. Turha siitä kuitenkin on väitellä etteikö muut kortit pysyis viileempänä mut pysytään ihmeessä aiheessa
Ehdottomasti vähän lisää mehua vaatii tuon jytkyn kaveriksiItsellä menee kans päivitykseen kone ei taida 650W PSU ja 16GB ramia riittää enää.
no se on kyllä ihan totta ei oo aiemmin fetä muutenkaa ollu et aina asuksen ei niissä kyl mitää vikaa oo ollu mut eipä jaksannu alkaa kokoilee uusiks. saa vaan nähdä miten 14700k jaksaa et voi olla et pitää koota sit kumminkiIte sijotin myös isompaan koppaan näiden uusien näyttiksien takia. Ei se parisataa ton 3keijon päälle paina
no just näin eli hyvin satunnaisesti. kannattaa tää lanka pidellä auki ja päivitellä sivua ei kai siinä muuta vaihtoehtoo ooMiten näitä FE-malleja noin yleisesti ottaen tulee myyntiin? Pieniä satunnaiseriä muutaman viikon ajan? Aika tarkkaan seurannu tuota nettisivua ja sen yhden kerran kun käyt tunnin ulkoilemassa niin porukka saanut näitä tilattua XD
PRO580GFTNV (5080)Onko sulla tiedossa uudet ID:t? Voisi laittaa itse kuntoon.. GitHub - jlplenio/notify-fe: Website for monitoring and instant alerts on Nvidia Shop's Founders Edition GPU availability.
Näköjään tuolla githubissa oli jo maininta että SKU:t päivittyy koodiin pian. Oisikohan botit menneet samaan vipuun ja siksi nyt sai porukka ostettua suoraan sivuilta. Kun botitkin korjaa SKU:t oikeiksi, meneeköhän kaikki taas niille.PRO580GFTNV (5080)
PROGFTNV590 (5090)
2025, firmalla mittaamattomat AI voimat takana ja myynnin vebbisivu on täysin bottien hallinnassa, hyvin surullista.Näköjään tuolla githubissa oli jo maininta että SKU:t päivittyy koodiin pian. Oisikohan botit menneet samaan vipuun ja siksi nyt sai porukka ostettua suoraan sivuilta. Kun botitkin korjaa SKU:t oikeiksi, meneeköhän kaikki taas niille.
mulla on käytössä visualping.io, sopii tälläselle kuka ei osaa koodata tmsJos NVIDIAlla on yhtään hajua miten vetää tämä, randomisoivat noita IDitä tulevaisuudessakin.
No, eiköhän botit kehity ja ala vaan scrapeamaan kuvaa rendatusta webbisivusta jos tuosta tulee ongelma.
MSI GeForce RTX 5090 VENTUS 3X OC 32 GB näytönohjain, tuo oli itsellä tilattuna ja tuli viestiä.Mistä korteista porukka oli saanut Gigantista viestiä? Ilmestyi Gigabyte RTX 5080 Gaming OC toimituspäivällä 10.2 hetkeksi myyntiin ja nappasin tuon, mutta oliko tuo kortti jota oli muilta peruttu?
no onhan tuo 5090 hinta ihan huumori kun mietit mitä maksoi top kortti 900 tai 1000 sarjoissa ja kuinka on lähinnä humoristista perustella tuota 90 hintaa. Mutta taas neEn ymmärrä ihan että miten saat samassa postauksessa haukuttua 5080 ostajat aaseiksi ja sitten 5090 ostosta "järkeväksi"
Mutta joka tapauksessa, tuskimpa on odotettavissa että ihan hetkeen tulee 5080 ja 5090 väliin (vuoteen?) mitään refreshiä. GB203 täys-piiri on jo 5080:ssä että ainut ongelma taitaa olla tuo VRAM. Ja koska AMD:lta ei ole kilpailua tulossa niin lopputulos on aika selvä...
Ne jotka haluaa _nyt_ jotain ostaa _uutena_, niin vaihtoehdot on joko 5080 tai 5090. Kumpaakaan ei saa ja 90 maksaa kyllä naurettavan paljon. Gamers nexusin videossahan mainittiin että valmiskokoonpanoille, jossa 5090 arvioitiin maalis-huhtikuuta saatavuudeksi.
Plus, tämä (aasi) ainakin pelaa vihdoin cyberpunkin kaikki herkut tapissa path tracing päällä (feikki) framien ollessa 100+