NVIDIA GeForce RTX 40 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
10
soittlein taas ProShopiin tuosta jumittavasta paketista. Tekivät vielä uuden etsintäpyynnön, mutta alko jo Aspankin kommenttien persuteella vaikuttaa sille, että paketti on menetetty tapus, kun alkoi puhumaan jo tilauksen uusimisesta ja uuden paketin lähettämisestä, kun tuotetta taas tulee.

Siellä se pöhisee jonkun Post Nordin jampan koneessa varmaan tuo mun tilaama Suprim.

Sanoin että katellaan maanantaihin asti tilannetta, jos paketti jotenkin ihmeellisesti löytyisi jostain tänään/huomenna
Itsellä myös Suprim vielä limbossa, samaan aikaan viimeisin Post Nordin leimaus tanskassa mitä sinulla oli. Nippelitietona puhelimessa käyttämäni seuranta-appi oli saanut vantaan matkahuollon seurannasta yhden osuman maanantai aamulta, mutta jos menen samalla track numerolla katsomaan matkahuollon seurannasta, niin koko pakettia ei löydy sieltä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 631
Itsellä myös Suprim vielä limbossa, samaan aikaan viimeisin Post Nordin leimaus tanskassa mitä sinulla oli. Nippelitietona puhelimessa käyttämäni seuranta-appi oli saanut vantaan matkahuollon seurannasta yhden osuman maanantai aamulta, mutta jos menen samalla track numerolla katsomaan matkahuollon seurannasta, niin koko pakettia ei löydy sieltä.
Siis tarkoitatko tuota PostNord appia? Minulla ei näy sielläkään mitään muuta kun nuo Kögen leimaukset.
 
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
10
Siis tarkoitatko tuota PostNord appia? Minulla ei näy sielläkään mitään muuta kun nuo Kögen leimaukset.
Ei vaa tuo matkahuollon leimaus on tullut erilliseen Trackchecker android appiin, matkahuolto suomen palvelun kautta. Leimausta ei näy mh manuaalisessa seurannassa, ainakaan enää silloin kun kävin käsin katsomassa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 631
Ei vaa tuo matkahuollon leimaus on tullut erilliseen Trackchecker android appiin, matkahuolto suomen palvelun kautta. Leimausta ei näy mh manuaalisessa seurannassa, ainakaan enää silloin kun kävin käsin katsomassa.
Piti asentaa itsekkin tuo. Mulla ei näy toisaan sielläkään mitään muuta, kun tuo Köge.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
208
4090 saantihan on vaan keinotekoisesti rajoitetu...
Mietin vaan paljon niitä piirejä tulee Q1/2023 kun tsmc puskee kaikki piirit Nvidialle mitkä se sovitusti viivästytti vaan toimitusta, kun Nvidia ei löytänyt ostajaa sille kapasiteetille minkä se oli ostanut ennakkoon.
Ja nuo hinnat varmaan sillä niin korkeat nykyään, että yhdellä ostetulla kortilla korvataan 2 puuttuvaa ostajaa.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
343
soittlein taas ProShopiin tuosta jumittavasta paketista. Tekivät vielä uuden etsintäpyynnön, mutta alko jo Aspankin kommenttien persuteella vaikuttaa sille, että paketti on menetetty tapus, kun alkoi puhumaan jo tilauksen uusimisesta ja uuden paketin lähettämisestä, kun tuotetta taas tulee.

Siellä se pöhisee jonkun Post Nordin jampan koneessa varmaan tuo mun tilaama Suprim.

Sanoin että katellaan maanantaihin asti tilannetta, jos paketti jotenkin ihmeellisesti löytyisi jostain tänään/huomenna
Yeah kalliit kortit niin varkaille helppoja kohteita varsinkin kun tiedetään että paino noin 2-2.5kg ja mitat niin paketti löytyy suht helposti kun tietää mitä etsii...
Tuleeko 1.5v jono taas vaihteeksi :D kun puolet katoaa matkalle XD

Jos kortti löytyy laita kuva paketista XD kiinnostaa nähdä kuinka isot reiät siinä on XD
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
728
Yeah kalliit kortit niin varkaille helppoja kohteita varsinkin kun tiedetään että paino noin 2-2.5kg ja mitat niin paketti löytyy suht helposti kun tietää mitä etsii...
Tuleeko 1.5v jono taas vaihteeksi :D kun puolet katoaa matkalle XD

Jos kortti löytyy laita kuva paketista XD kiinnostaa nähdä kuinka isot reiät siinä on XD
Steamihän keksi mahtavan idean, että tekivät Steam Deckille paketin jossa lukee isolla hienoin kuvin ja sloganein mitä paketti sisältää. Nyt ne on vissiin saaneet toistuvasti selvitellä tilaajien kadonneita paketteja :D
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
67
Ihan mielenkiinnosta tässä vapaapäivällä seurailin tuota proshopin Inno3D 4090:stä... Klo 15 pitäisi siis aueta myyntiin varastossa olevat? Mitenkäs tuo nyt siis toimii, kun edelleen näyttää saldoksi 1kpl, mutta eipä se sieltä myyntiin ole vapautunut...
 
Liittynyt
20.09.2017
Viestejä
69
Saa nähdä toimittaako Gigantti viime viikolla tilatun TUFfin. :) Ensin sanoi että 19. lokakuuta tms. ja vaihtui pian:
Toimitus on viivästynyt
Valitettavasti emme pysty toimittamaan tilaustanne aiemmin ilmoitettuna toimitusaikana. Uusi arvioitu toimitusaika on 21. lokakuuta.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 631
No niin. uusin nyt tuon tilauksen tuonne Prohsopiin tuosta Suprimista, kun ei sitä pakettia vaan löydy siltä Kögestä. Eli he laittoivat minulle nyt uuden tiluksen sisään ja tuote lähtee heti, kun heille saapuu Suprimia varastoon. Eli olen nyt aikalailla 2020 vuoden malliin jonossa. :lol:

Jonon pitäisi tosin olla melko kyhyt, kun ei ole myyty muuta, kun varastossa olevia tuotteita. Pitää tässä kyyttäillä, jos saisi jonkun muun kortin sieltä tai muualta sitten tilattua nopeammin tässä välissä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 246
No niin. uusin nyt tuon tilauksen tuonne Prohsopiin tuosta Suprimista, kun ei sitä pakettia vaan löydy siltä Kögestä. Eli he laittoivat minulle nyt uuden tiluksen sisään ja tuote lähtee heti, kun heille saapuu Suprimia varastoon. Eli olen nyt aikalailla 2020 vuoden malliin jonossa. :lol:

Jonon pitäisi tosin olla melko kyhyt, kun ei ole myyty muuta, kun varastossa olevia tuotteita. Pitää tässä kyyttäillä, jos saisi jonkun muun kortin sieltä tai muualta sitten tilattua nopeammin tässä välissä.
Mikset voisi vaan odottaa tilaamatta monesta paikasta, eli olla olematta osa ongelmaa joka tulee kun tilataan monesta paikasta ja kaikille ei riitä?

Tämän johdosta; Hinnat pysyy korkeana, saatavuus heikkoa, tavaraa ei jää missään hyllyyyn, jne... Mitään ei olla opittu 2020 julkaisusta.
 
Liittynyt
02.08.2017
Viestejä
76
No niin. uusin nyt tuon tilauksen tuonne Prohsopiin tuosta Suprimista, kun ei sitä pakettia vaan löydy siltä Kögestä. Eli he laittoivat minulle nyt uuden tiluksen sisään ja tuote lähtee heti, kun heille saapuu Suprimia varastoon. Eli olen nyt aikalailla 2020 vuoden malliin jonossa. :lol:

Jonon pitäisi tosin olla melko kyhyt, kun ei ole myyty muuta, kun varastossa olevia tuotteita. Pitää tässä kyyttäillä, jos saisi jonkun muun kortin sieltä tai muualta sitten tilattua nopeammin tässä välissä.
Sama mut en jaksanut nyt tilata uusiksi toistaiseksi. Aspa ehdotti että odotan ainakin vielä ensi viikon mikä tällä hetkellä sopiikin kun menen syyslomaa viettämään.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 631
Mikset voisi vaan odottaa tilaamatta monesta paikasta, eli olla olematta osa ongelmaa joka tulee kun tilataan monesta paikasta ja kaikille ei riitä?

Tämän johdosta; Hinnat pysyy korkeana, saatavuus heikkoa, tavaraa ei jää missään hyllyyyn, jne... Mitään ei olla opittu 2020 julkaisusta.
Jaa... Miten se on pois keneltäkään, jos tilaan muualta, jos satun saamaan aiemmin, ja perun ProShopin tilauksen. Korttia ei siellä ole varastossa, eikä ole edes tiedossa seuraavan erän toimituspäivää...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 542
Mikset voisi vaan odottaa tilaamatta monesta paikasta, eli olla olematta osa ongelmaa joka tulee kun tilataan monesta paikasta ja kaikille ei riitä?

Tämän johdosta; Hinnat pysyy korkeana, saatavuus heikkoa, tavaraa ei jää missään hyllyyyn, jne... Mitään ei olla opittu 2020 julkaisusta.
Jos olis 2020 uusinta niin moninkertainen voittaja olisi se, ketä tilasi useammasta paikasta. Odotele 1,5v jotain korttia, parhaassa tapauksessa olet myynyt jo vanhasi kun ennen nämä tulleet ihmisten ajoissa. Sitten 1,5v päästä kun saldoa on tulosa niin kauppa peruu tilauksesi vedoten, että malli numero muuttunut X -> Z eli ihan eri tuote eikä sittenkään voida toimittaa. Ei hyvää päivää kiitos morjesta jos noista ajoista ei oppinut :facepalm:

Minä ainakaan jaksanut odotella koska multitronic niitä saa vaan tilasin muualta ja peruutin heidän tilauksen. Todennäköisesti ei mennä kuten 2020, mutta oppi meni kyllä perille, että jos ei ole saldoilla ja viikon sisällä lähde toimitukseen niin en jää odottamaan jos muualta on saatavilla.
 
Liittynyt
28.12.2021
Viestejä
255
Jos täälläkin foorumilla on jo useampi joiden paketti on mystisesti kadonnut ennenkuin on tosiasiassa liikahtanut varastolta mihinkään, niin tulee mieleen että kortteja on myyty enemmän kuin ollut varastossa tai sitten jotain muuta kautta ohi. Ei kuriiri noin vain voi hukata suurta määrää paketteja tai on kohta kuriiri ilman töitä. Voi siis olla proshopin jonoissa useampia kymmeniä henkilöitä. Ihan fiksua tilata muualta jos saa samaan hintaan heti toimitukseen, eikä jäädä odotteleen jonon liikkumista.
 
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
10
No niin. uusin nyt tuon tilauksen tuonne Prohsopiin tuosta Suprimista, kun ei sitä pakettia vaan löydy siltä Kögestä. Eli he laittoivat minulle nyt uuden tiluksen sisään ja tuote lähtee heti, kun heille saapuu Suprimia varastoon. Eli olen nyt aikalailla 2020 vuoden malliin jonossa. :lol:

Jonon pitäisi tosin olla melko kyhyt, kun ei ole myyty muuta, kun varastossa olevia tuotteita. Pitää tässä kyyttäillä, jos saisi jonkun muun kortin sieltä tai muualta sitten tilattua nopeammin tässä välissä.
Oma proshopin paketti myös hakoteilla vieläkin. Oottelen vielä ensi viikolle ja otan sitten aspaan uudestaa yhteyttä. DDR5 muistit vielä tulematta myös, niin ei uutta konetta saisi tulille kuitenkaan ja vanhaan koppaan ei näyttis edes mahtuisi. Myös sitä mieltä, että kyllä ne paketit jostain vielä löytyy, sen verran isoja paketteja ettei ne niin vain häviä ja jos häviää, niin kuriirifirmalla ja kuskeilla selitettävää.

Paketit lastataan ilmeisesti lavakohtaisesti ja skannataan uudelleen vasta saapuessa lavaa purkaessa. Jos lava on lähtenyt väärään suuntaan tai paketit väärälle lavalle, niin voihan siinä kulua aikaa, että kiertää oikeaan käsittelyterminaaliin.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
82
Näkyyhän noita toristakin löytyvät parilta trokarilta, jos oikein polttelee saada kortti heti.

Aika naurettavaa, kun toi Gigabyte 4090 on maksanut Proshopilla 1999 € ja nyt torissa trokari kauppaa hintaan 2250 € :mad:


Samaten tuo 4090 TUF non-oc on ollut myynnissä hintaan 1999€ ja nyt torissa trokari kauppaa hintaan 2350€



Jos kyseiset trokarit ovat foorumilaisia, niin terveiset on täältä FU trokarit :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 061
Näkyyhän noita toristakin löytyvät parilta trokarilta, jos oikein polttelee saada kortti heti.

Aika naurettavaa, kun toi Gigabyte 4090 on maksanut Proshopilla 1999 € ja nyt torissa trokari kauppaa hintaan 2250 € :mad:


Samaten tuo 4090 TUF non-oc on ollut myynnissä hintaan 1999€ ja nyt torissa trokari kauppaa hintaan 2350€



Jos kyseiset trokarit ovat foorumilaisia, niin terveiset on täältä FU trokarit :)
Toistaiseks sentään aika maltillisia nämä trokaushinnat kun täällä on viitattu pariin kertaan siihen johonkin suomalaiseen kauppaankin joka yrittää kiskoa tuplahintaa joistain malleista. Toivotaan että saatavuus pysyy sellaisena ettei trokaus ainakaan tuon enempää alakaan tässä kannattaa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 631
Eipä taaskaan vapautunt ProShopsissa nuo pari varastosaldolla olevaa koerria myyntiin klo 15:00... Miksiköhän niitä panttaavta tuolla?

Nytkin 15kpl muka strixiä varastossa, mutta ei niitä ostaa voi... :think:
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
67
Ihan mielenkiinnosta tässä vapaapäivällä seurailin tuota proshopin Inno3D 4090:stä... Klo 15 pitäisi siis aueta myyntiin varastossa olevat? Mitenkäs tuo nyt siis toimii, kun edelleen näyttää saldoksi 1kpl, mutta eipä se sieltä myyntiin ole vapautunut...
Itseäni lainaten... Eli nuo vapautuu myyntiin klo 15, jos vapautuu? Kuun asennosta kiinni?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 631
Oma proshopin paketti myös hakoteilla vieläkin. Oottelen vielä ensi viikolle ja otan sitten aspaan uudestaa yhteyttä. DDR5 muistit vielä tulematta myös, niin ei uutta konetta saisi tulille kuitenkaan ja vanhaan koppaan ei näyttis edes mahtuisi. Myös sitä mieltä, että kyllä ne paketit jostain vielä löytyy, sen verran isoja paketteja ettei ne niin vain häviä ja jos häviää, niin kuriirifirmalla ja kuskeilla selitettävää.

Paketit lastataan ilmeisesti lavakohtaisesti ja skannataan uudelleen vasta saapuessa lavaa purkaessa. Jos lava on lähtenyt väärään suuntaan tai paketit väärälle lavalle, niin voihan siinä kulua aikaa, että kiertää oikeaan käsittelyterminaaliin.
Joo toi on nyt varulta sitten, jos ei löydy pakettia, niin saisi ainakin seuraavasta setistä, jos ei muualtakaan löydy sitä ennen.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 192
Näkyyhän noita toristakin löytyvät parilta trokarilta, jos oikein polttelee saada kortti heti.

Aika naurettavaa, kun toi Gigabyte 4090 on maksanut Proshopilla 1999 € ja nyt torissa trokari kauppaa hintaan 2250 € :mad:


Samaten tuo 4090 TUF non-oc on ollut myynnissä hintaan 1999€ ja nyt torissa trokari kauppaa hintaan 2350€



Jos kyseiset trokarit ovat foorumilaisia, niin terveiset on täältä FU trokarit :)
eBayssä pyydetään jo yli 3k hintoja.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 069
Mikset voisi vaan odottaa tilaamatta monesta paikasta, eli olla olematta osa ongelmaa joka tulee kun tilataan monesta paikasta ja kaikille ei riitä?

Tämän johdosta; Hinnat pysyy korkeana, saatavuus heikkoa, tavaraa ei jää missään hyllyyyn, jne... Mitään ei olla opittu 2020 julkaisusta.
Jos hän ostaa joka tapauksessa itselleen vain yhden kortin niin miten uusi tilaus vaikuttaa korttien riittävyyteen?

Mun matematiikalla jos tilaa vaikka kymmenestä paikasta ja päätyy pitämään vain yhden kortin niin tällä ainoastaan parantaa omia mahdollisuuksiaan saada kortti nopeammin, mutta ei vaikuta saatavilla olevien korttien kokonaismäärään mitenkään. Ne yhdeksän muuta tilausta peruutetaan ja tilaukset poistuvat jonosta, ei ne kortit roskiin mene tms.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 664
Näkyyhän noita toristakin löytyvät parilta trokarilta, jos oikein polttelee saada kortti heti.
...
Samaten tuo 4090 TUF non-oc on ollut myynnissä hintaan 1999€ ja nyt torissa trokari kauppaa hintaan 2350€
Noh noh. Proshopissa oli arvonnassa tuohon hintaan, mutta esim. Verkkokaupassa 2379€ ovh-hintaan. Jos se olikin ostettu sieltä?
 

TTE

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
865
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
732
No siinä ei mennyt kauan kaikki myyty. :D
Jep. Salakavala toi Gigantti, kun pitää oikeasti lämätä saman tien ostoskoriin.

Tästä kortista löytyy vähän huonosti tietoa, mutta pienempi koko miellyttää. Mulla on tavoitteena tunkea NR200P ITX-koteloon 4090 (tai vastaava, saatavuudesta kiinni) ja kattoa miten se pelittää. Jengi on onnistunut jo ainakin Gigabyte Windforcen ja MSI Gaming Trio X:n mahduttamaan siihen nipin napin ja ilmeisesti toimii ihan hyvin.
 

TTE

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
865
Jep. Salakavala toi Gigantti, kun pitää oikeasti lämätä saman tien ostoskoriin.

Tästä kortista löytyy vähän huonosti tietoa, mutta pienempi koko miellyttää. Mulla on tavoitteena tunkea NR200P ITX-koteloon 4090 (tai vastaava, saatavuudesta kiinni) ja kattoa miten se pelittää. Jengi on onnistunut jo ainakin Gigabyte Windforcen ja MSI Gaming Trio X:n mahduttamaan siihen nipin napin ja ilmeisesti toimii ihan hyvin.
Mulla tilaa kotelossa tasan 35 senttiä ja vesillehän se on laitettava, ei viitsi tunkea noin pieneen tilaa, vaikka ehkä just just menisikin...mikäli tulee tämä ostettua vs AMD. PS. tietty suprim liquid x olisi yksi vaihtoehto.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
343
Jos täälläkin foorumilla on jo useampi joiden paketti on mystisesti kadonnut ennenkuin on tosiasiassa liikahtanut varastolta mihinkään, niin tulee mieleen että kortteja on myyty enemmän kuin ollut varastossa tai sitten jotain muuta kautta ohi. Ei kuriiri noin vain voi hukata suurta määrää paketteja tai on kohta kuriiri ilman töitä. Voi siis olla proshopin jonoissa useampia kymmeniä henkilöitä. Ihan fiksua tilata muualta jos saa samaan hintaan heti toimitukseen, eikä jäädä odotteleen jonon liikkumista.
Joissain paikoissa skannaus välit on tosi pitkät minkä myös rikolliset tietää...
Ovat ns. ostokeikkoja että tällaselle olisi kysyntää ja veloissa olevat pienipalkkaiset rahtarit hukkaa paketit siihen summaan...
Katsotaan että saapunut isoon terminaalin ja sen jälkeen ns. katoaa...

Tiedän myös sen että jos paketti menee hukkaan niin kauan siinä voi mennä ennen kuin se saapuu...
Itsellä meni yksi paketti hukkaan matkalle... myyjä lähetti uudestaan joka saapu sitten... 1.5v myöhemmin kuriiri toi ovelle paketin joka näytti samalta kuin olisi pyörinyt ulkona vesisateessa potkupallona, jossa oli ne kadonneet osat. Tuli saatua kahdet osat yksien hinnalla tosin toisille osille ei ollu tuossa vaiheessa enään mitään käyttöä...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
343
Jaahas tuleekohan taas yön naputtelut
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 820
Eipä taaskaan vapautunt ProShopsissa nuo pari varastosaldolla olevaa koerria myyntiin klo 15:00... Miksiköhän niitä panttaavta tuolla?

Nytkin 15kpl muka strixiä varastossa, mutta ei niitä ostaa voi... :think:
Aiemmin noi ovat olleen niin, että yleensä jos aamulla tyyliin 9:ltä on ollut mainittu että on varastossa, niin silloin on tullut myyntiin. Arkisin siis. Mutta voihan noita tarjousmalleja pantata pidempään. Jos haluaa voi käyttää tuota ilmoita minulle juttua, silloin jos puoli kolmelta tulee sähköposti, niin silloin se tulee kolmelta myyntiin. Ja jos ei tule viestiä niin ei tule myyntiin sinä päivänä.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
343
Aiemmin noi ovat olleen niin, että yleensä jos aamulla tyyliin 9:ltä on ollut mainittu että on varastossa, niin silloin on tullut myyntiin. Arkisin siis. Mutta voihan noita tarjousmalleja pantata pidempään. Jos haluaa voi käyttää tuota ilmoita minulle juttua, silloin jos puoli kolmelta tulee sähköposti, niin silloin se tulee kolmelta myyntiin. Ja jos ei tule viestiä niin ei tule myyntiin sinä päivänä.
Ei ole tuo ilmoita minulle juttu koskaan toiminut oikein... 3080 sarjan kokemuksia... Varsinkin yöllä myyntiin tulevissa korteissa...
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 069
Ei kai noita koskaan yöllä ole myyntiin tullut? Klo 15.00 lukee sivuilla ja niin homma taisi toimia myös 30-sarjan kanssa.
 

TTE

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
865
Mikähän pulju tekisi tohon PNY:hyn vesikamoja, jos sen sattuisin ostamaan?
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
343
Ei kai noita koskaan yöllä ole myyntiin tullut? Klo 15.00 lukee sivuilla ja niin homma taisi toimia myös 30-sarjan kanssa.
Ostin ihan itse koko 3080 jonon ohi yöllä kortin vaikka olin itse ollut jonossa launch daystä asti...
Nuita 4090:ia meni jo aiemminkin yöllä myyntiin tästäkin on postaus tässä ketjussa jos käyt lukemassa... meitä oli useampia kyttäämässä niitä
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
67
Aiemmin noi ovat olleen niin, että yleensä jos aamulla tyyliin 9:ltä on ollut mainittu että on varastossa, niin silloin on tullut myyntiin. Arkisin siis. Mutta voihan noita tarjousmalleja pantata pidempään. Jos haluaa voi käyttää tuota ilmoita minulle juttua, silloin jos puoli kolmelta tulee sähköposti, niin silloin se tulee kolmelta myyntiin. Ja jos ei tule viestiä niin ei tule myyntiin sinä päivänä.
Mikä vittu logiikka tässä panttaamisessa on taustalla? Työttömät voittaa, kenellä aikaa istua hakkaamassa F5 12h ja klarnat kiittää?

Edit. Lähinnä harmittaa tuo "tulee päivittäin myyntiin klo15 (paitsi ei tule joten siinähän kyttäät). Siis että miksi siinä edes mainitaan tuo kellonaika?
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
343
Mikä vittu logiikka tässä panttaamisessa on taustalla? Työttömät voittaa, kenellä aikaa istua hakkaamassa F5 12h ja klarnat kiittää?

Edit. Lähinnä harmittaa tuo "tulee päivittäin myyntiin klo15 (paitsi ei tule joten siinähän kyttäät). Siis että miksi siinä edes mainitaan tuo kellonaika?
Siinä järjestelmässä on pieni bugi käsittääkseni kerta jos ne tilitetään varastoon klo 15 jälkeen niin ne ei tule myyntiin sinä päivänä... mutta kun ERP tekee järjestelmä ajon tarkistaen kaiken x aikaan yöllä se katsoo että näiden pitäisi olla myynnissä ja se vapauttaa ne heti
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
974
Mikä vittu logiikka tässä panttaamisessa on taustalla? Työttömät voittaa, kenellä aikaa istua hakkaamassa F5 12h ja klarnat kiittää?

Edit. Lähinnä harmittaa tuo "tulee päivittäin myyntiin klo15 (paitsi ei tule joten siinähän kyttäät). Siis että miksi siinä edes mainitaan tuo kellonaika?
Olisko tuossa panttaamisessa taustalla se että eivät halua toisintoa 3000 sarjan julkaisusta. Silloin ottivat asiakkaita jonoon ja kun hinnat pomppas aivan helvetisti niin jonossa oleville piti myydä alkuperäisellä hinnalla.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 069
Ostin ihan itse koko 3080 jonon ohi yöllä kortin vaikka olin itse ollut jonossa launch daystä asti...
Erikoista, yleensähän jos on olemassa olevaa jonoa korttiin niin ne ei ole edes tulleet saldoille Proshopissa vaan ne on varattu tilauksiin.

Nuita 4090:ia meni jo aiemminkin yöllä myyntiin tästäkin on postaus tässä ketjussa jos käyt lukemassa... meitä oli useampia kyttäämässä niitä
Selvä pyy, tullut missattua täysin tällainen kvio, tosin eipä kovin tarkkaavaisesti ole tullut kuukausiin näitä seurattua.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 762
Viestejä
4 296 890
Jäsenet
71 699
Uusin jäsen
Arksi

Hinta.fi

Ylös Bottom