NVIDIA GeForce RTX 40 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
343
En kerennyt sniff...

enään jälellä
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
81
Siellä olisi halukkailla 2 kpl:tta varastossa heti toimitukseen,

Edit. Myyty.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
431
Jahas, Torissa kaupitellaan jo Asuksen RTX 4090 TUF OC -mallia melkein 3000 euron hintaan. "Juuri myyntiin tullut huippukortti. Avaamattomassa pakkauksessa."
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
493
Suprim X, Inno3D, Gamerock kiinnostaisi itseä, kun mahtuvat ITX koppaani.. pitänee pitää silmät auki jos nyt sit kuitenkin.. :btooth:
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
Itsellä ei muita harrasteita (ainakaan juuri rahaa kuluttavia) ole, niin kyllä sitä enemmin tähän rahaa laittaa, kun vaikka merkkivaatteisiin tai ryyppämiseen tms.
Tarvii kyllä ryypätä aika hillittömiä määriä että siihen saisi uppoamaan tuollaisia määriä rahaa. Näemmä keskikalja maksaa ilman pantteja noin euron/tölkki. Eli RTX 4090:n hinnalla saisi melkein 100 lavaa keskikaljaa. Jos sen vetäisi vuodessa, taitaisi terveys olla kovilla.

Vaatteisiinkin on aika vaikea saada menemään noin paljon rahaa. Toki hyvä takki voi maksaa 400e, mutta sen pitäisi sitten kestää helposti luokkaa 5 vuotta. Veikkaan että lähinnä kauniimman sukupuolen piirissä onnistutaan tällaisissa vaatelaskuissa.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
19
Vaatteisiinkin on aika vaikea saada menemään noin paljon rahaa. Toki hyvä takki voi maksaa 400e, mutta sen pitäisi sitten kestää helposti luokkaa 5 vuotta. Veikkaan että lähinnä kauniimman sukupuolen piirissä onnistutaan tällaisissa vaatelaskuissa.
Tuohan nyt riippuu täysin siitä, haluaako pukeutua hyvin vai näyttää joltain perus verkkatakkiryysyläiseltä.

Aika kovilta näyttää kyllä nämä "jälleenmyyjien" hinnat torissa :D
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Kyllähän nyt vähän keskivertoa parempi olut 25€ purkki + postikulut, ja jatkossa tuohon vielä verot päälle. Ei siinä nyt montaa törppää juoda.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
802
Tarvii kyllä ryypätä aika hillittömiä määriä että siihen saisi uppoamaan tuollaisia määriä rahaa. Näemmä keskikalja maksaa ilman pantteja noin euron/tölkki. Eli RTX 4090:n hinnalla saisi melkein 100 lavaa keskikaljaa. Jos sen vetäisi vuodessa, taitaisi terveys olla kovilla.

Vaatteisiinkin on aika vaikea saada menemään noin paljon rahaa. Toki hyvä takki voi maksaa 400e, mutta sen pitäisi sitten kestää helposti luokkaa 5 vuotta. Veikkaan että lähinnä kauniimman sukupuolen piirissä onnistutaan tällaisissa vaatelaskuissa.
OT, kyllä sitä nuorempana tuli käytyä baarissa lähes joka viikonloppu. Helposti 100+€ kerta takseineen ja ruokineen.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 637
OT, kyllä sitä nuorempana tuli käytyä baarissa lähes joka viikonloppu. Helposti 100+€ kerta takseineen ja ruokineen.
No joo, jos menee taksilla ja vetää baarissa pitkän kaavan mukaan, saahan sitä rahaa uppoamaan vaikka kuin. Vähän eri kuin jos menee julkisilla tai pyörällä, ja juo pari-kolme kaljaa...

Tuohan nyt riippuu täysin siitä, haluaako pukeutua hyvin vai näyttää joltain perus verkkatakkiryysyläiseltä.

Aika kovilta näyttää kyllä nämä "jälleenmyyjien" hinnat torissa :D

Yli parilla tonnilla tarvii kyllä jo pukeutua aika hyvin... :D
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 053
Mutta hyvähän se on, että nämä käy kaupaksi. Kyllä näistä saadaan me muutkin sitten nauttia 2v päästä 700e kun käytettynä myydään.
On vielä 2vuoden päästäkin tehokas kortti.
 
Liittynyt
30.05.2020
Viestejä
184
Tässä ollut tietokoneen päivitys työn alla ja tätä RTX 4090 TUF:a odotellut. F5 hipassa tuuri ei käynyt, mutta huomasin että Jimm's ja Proshop myy valmiita konepaketteja missä kyseinen kortti on saatavilla. Tätä kautta saatavuutta löytyi.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 581
Tarvii kyllä ryypätä aika hillittömiä määriä että siihen saisi uppoamaan tuollaisia määriä rahaa. Näemmä keskikalja maksaa ilman pantteja noin euron/tölkki. Eli RTX 4090:n hinnalla saisi melkein 100 lavaa keskikaljaa. Jos sen vetäisi vuodessa, taitaisi terveys olla kovilla.

Vaatteisiinkin on aika vaikea saada menemään noin paljon rahaa. Toki hyvä takki voi maksaa 400e, mutta sen pitäisi sitten kestää helposti luokkaa 5 vuotta. Veikkaan että lähinnä kauniimman sukupuolen piirissä onnistutaan tällaisissa vaatelaskuissa.
Kyllä moni käy baarissa useita kertoja kuussa ja ne ei ihan halpoja reissuja ole. Vuodessa vaatteisiin saa helposti menemään tuhansia, jos on muodin perään. Jotkut ostaa 5000 euron sohvan, missä ei taas minun mielestä ole yhtään mitään järkeä, mutta ei se mulle kuulu, mitä he rahoillaan tekevät. Jos se 5000 euron sohva tekee jonkun onnelliseksi, niin miksi sitä ei voisi hommata.

Pointti on siinä, että ihmiset sijoittaa itselleen mieluisin asioihin rahaa, ja välillä jopa hieman enemmän kun mikä tuntuisi "järkevältä", olematta mitään Valaita.

Tässä 4090:n tapauksessa on vielä se, että itse uskon tämän riittävän jopa 4v eteenpäin ja vähintään 3v. Tuossa on niin jäätävästi tuota tehoa, että ei ole loppumassa hetkeen kesken edes 4k resolla. Toki RT:n kehittyessä vääntöä tarvitaan koko ajan lisää, mutta konsolit pitää huolen siitä, että ei nuo muktiplatterit tule tässä genissä vaatimaan 4090:aa tehokkaampaa.
 

Batchat

Art is here
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
95
Tässä ollut tietokoneen päivitys työn alla ja tätä RTX 4090 TUF:a odotellut. F5 hipassa tuuri ei käynyt, mutta huomasin että Jimm's ja Proshop myy valmiita konepaketteja missä kyseinen kortti on saatavilla. Tätä kautta saatavuutta löytyi.
Mikä malli oli valintasi?
 
Liittynyt
30.05.2020
Viestejä
184
Mikä malli oli valintasi?
Proshopista löytyi tällainen. Emo toki olisi varmaan voinut olla parempi, mutta korotus olisi maksanut 350 euroa ASUS ROG STRIX X670E-E lankkuun. Prossun ehkä vaihtelen v-cache versioon ensi vuonna mikäli koen tähän tarvetta (tuskin).

Beggars can't be choosers.

1665738942278.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
81
Tässä ollut tietokoneen päivitys työn alla ja tätä RTX 4090 TUF:a odotellut. F5 hipassa tuuri ei käynyt, mutta huomasin että Jimm's ja Proshop myy valmiita konepaketteja missä kyseinen kortti on saatavilla. Tätä kautta saatavuutta löytyi.
Eihän noistakaan tiedä onko niitä 4090 TUF:ia varattuna noihin konepakettiin, koska konepaketin tiedoissa lukee "Tilaustuote". Sehän voi olla, että kun tuollaisen tilaa, niin toimitus on vasta kun saavat seuraavan kerran erän 4090 TUF:ia varastoon.
 
Liittynyt
30.05.2020
Viestejä
184
Eihän noistakaan tiedä onko niitä 4090 TUF:ia varattuna noihin konepakettiin, koska konepaketin tiedoissa lukee "Tilaustuote". Sehän voi olla, että kun tuollaisen tilaa, niin toimitus on vasta kun saavat seuraavan kerran erän 4090 TUF:ia varastoon.
Joo, näin on. Arvio oli, että parin viikon sisään tulisi täydennystä ja sen varaan laskin. Ei tarvitse f5 hippaan ainakaan osallistua, jos kysyntä pysyy korkealla, vaan olen suoraan jonossa kun uusia kortteja tulee jotka noihin paketteihin on varattu. Olettaisin että etukäteen maksettu konepaketti priorisoidaan, etenkin kun tuo saatavuusarvio on tuotesivulla mainittu ja toimitusaika-arvio pohjasi siihen. Erikseen myytävät kortithan eivät ole tällä hetkellä tilaustuotteina valittavana.

Jimmsiltä taitaa saada suoraan tälläkin hetkellä, jos on kiire.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
Siellä olisi halukkailla 2 kpl:tta varastossa heti toimitukseen,

Edit. Myyty.
Nii mikä logiikka tuossa Pro Shopin hommassa oikeen on? :D Yöllä katselin kun joku sano, että saattaa tulla, ei tullu myynti nappia ja sitten tänne tuli viesti että Innot menny. Tuotesivulla lukee että 15:00 tulee aina myyntiin mutta nyt sitten iChillitki myyty? En ymmärrä. Onko tuo siis ihan randomia?
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
Mut joo, kyllä tästä lähiaikoina itsellekin jonkun nappaan. Preferenssi MSI-kortit mutta Innot ja Gigabytetkin menee. Melko tarkkaa hommaa vain ku tuo mun Define C alkaa jo rajottaa näitä nykykortteja. Asuksia ei voi edes harkita. Gigabytekin on vähän rajalla mutta kuvatutkailun perusteella ne leveimmät kohdat tulee yli itse piuhan kiinityksestä niin saa tod näk silti kaapelit vielä kii.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
485
Nii mikä logiikka tuossa Pro Shopin hommassa oikeen on? :D Yöllä katselin kun joku sano, että saattaa tulla, ei tullu myynti nappia ja sitten tänne tuli viesti että Innot menny. Tuotesivulla lukee että 15:00 tulee aina myyntiin mutta nyt sitten iChillitki myyty? En ymmärrä. Onko tuo siis ihan randomia?
Pian 3080 julkaisun jälkeen taisivat ilmoittaa, että myynti kohdistetaan 1. prioriteetilla Tanskaan ja tulee viiveellä myyntiin muihin maihin, jos tuotteita riittää. Olisiko samankaltaista säätöä taustalla..

Ajattelin kuitenkin vilkaista tänään 15:00 maissa.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
81
Jos Proshopin verkkosivuihin on uskomista, niin tänään klo 15 aukeaa myynti näille näyttiksille + varastosaldoille:
- GIGABYTE GeForce RTX 4090 WindForce, 1 999,00 €, 2kpl
- Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3, 2 199,90 €, 3 kpl

Tässä vielä Proshopille suoralinkki 4090 näyttiksiin, missä varastosaldo > 0.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
Okei. No F5 on minun kaveri sitte varmasti tänään. Tosin ei tämä ehkä ihan siltä samalta farssilta näytä tosiaan kun 2020. Täälläki melko moni jo kortin saanut. Itse 3090 sain aikanaan ekasta erästä mutta nyt jätin arpajaiset alkuun väliin ku halusin hetken tuumailla että hommaanko vaiko enkö. Mutta eiköhän tässä kuukauden sisään kortin saa jos on tarkkana. Sinänsä kalliin tien itselle valinnu ku se maali on 4K 120FPS niin aina löytyy vielä tarvetta uudelle ja paremmalle.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
343
Nii mikä logiikka tuossa Pro Shopin hommassa oikeen on? :D Yöllä katselin kun joku sano, että saattaa tulla, ei tullu myynti nappia ja sitten tänne tuli viesti että Innot menny. Tuotesivulla lukee että 15:00 tulee aina myyntiin mutta nyt sitten iChillitki myyty? En ymmärrä. Onko tuo siis ihan randomia?
Proshopissa on sellanen pikku bugi että jos tuote on laitettu saapuvaksi niinku eilen 13.10 mutta sitä ei ole varastoon keretty kirjata 15:00 mennessä...
Käy niin että sitten yöllä jos siellä on ilta duunareita töissä ne näppäilee sen varasto saldolle.
Niiden softa tosin katsoo että täähän on eilisen päivän tuote ja se vapautuu heti myyntiin.
Näin itse ostin koko jonon ohi 3080 sarjan yhteydessä 3080:n vaikka olin jonottanut omaa 1.5v ei alkanut proshop hyväksyyn sitä LHR:ää korvaavaksi tuotteeksi...
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
Proshopissa on sellanen pikku bugi että jos tuote on laitettu saapuvaksi niinku eilen 13.10 mutta sitä ei ole varastoon keretty kirjata 15:00 mennessä...
Käy niin että sitten yöllä jos siellä on ilta duunareita töissä ne näppäilee sen varasto saldolle.
Niiden softa tosin katsoo että täähän on eilisen päivän tuote ja se vapautuu heti myyntiin.
Näin itse ostin koko jonon ohi 3080 sarjan yhteydessä 3080:n vaikka olin jonottanut omaa 1.5v ei alkanut proshop hyväksyyn sitä LHR:ää korvaavaksi tuotteeksi...
Oke joo makes sense. Itse pelailin välillä hetken Overwatchia niin vissiis sillä välin se kerkes pompata linjoille. Datatronicillahan tuota iChilliä ois kans tukkureilla ja normi Innoakin oli vielä eilen. En sit tiedä onko tukkuritilanne muuttunut vai joku ostanut pois. Vähän tyhjän arvan pelko noissa niin en oikeen uskalla "tulee ehkä kohta" tuotteisiin laittaa noin isoa summaa kiinni.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Proshopilla ei oikein toiminut refresh, kun piti hevosia ja leijonia valkata captcha:ssa
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
Proshopissa vissiin kans TUFfia ja Innoa taas huomenna tarjolla ruhtinaalliset 1 kpl per kortti. En tiiä jaksanko painella taas hevosten ja jellonien kuvia.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
TUFia tuntuu muutenkin puskevan joka paikasta. Onkohan kohta vaan helpompi ja edullisempi tilata se ja ostaa uus koppa.
 
Liittynyt
15.02.2018
Viestejä
334
TUFia tuntuu muutenkin puskevan joka paikasta. Onkohan kohta vaan helpompi ja edullisempi tilata se ja ostaa uus koppa.
Mulla on tilaa 347,5 ennen sivuradiaattoria tulee vastaan. TUF:in mitta on 348,2. Ei huvita alkaa pakolla tunkemaan. Tosin ehkä olisi teoreettisesti mahdollista laittaa radiaattoria tuon verran vinoon.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
Mulla on tilaa 347,5 ennen sivuradiaattoria tulee vastaan. TUF:in mitta on 348,2. Ei huvita alkaa pakolla tunkemaan. Tosin ehkä olisi teoreettisesti mahdollista laittaa radiaattoria tuon verran vinoon.
Joo mulla tilaa noin 34,2 cm. Tiukalle se menee muidenkin korttien kanssa mutta pitäs onnistua, TUF vaan on ihan selkee no go.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
343
Oikee tiiä että mitä se tuo minun sivulasi tykkää rälläköistä noin yleensä :D
Ootko varma että se on lasia? :D "Klinks" Ei ole enään
 
Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
509
Sain koriin ja olin maksutapaa valitsemassa niin heitti sitten korista pois. VMP
Toimii kyllä päin p*rsettä melkein kaikki verkkokaupat näiden kanssa. Nytkin näyttää Gigantissa vielä "Lisää ostoskoriin" painiketta, mutta sen painallus antaa "Kampanjaerä loppuunmyyty" ilmoituksen.

Ja jos on hemmetti ehtinyt saada tuotteen ostoskoriin, niin sen tuotteen pitäisi varautua ainakin muutamaksi minuutiksi sille käyttäjälle. Nyt se sama yksittäiskappale voi olla useammalla käyttäjällä ostoskorissa samanaikaisesti ja se joka ehtii maksamaan ensin, saa sen.

Tosiaan VMP.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
485
Ei kannata liikaa innostua noista Gigantin varastosaldoista. Pistin keskiviikkona PNY 4090 mallin tilaukseen silloin kun niitä oli "varastossa".
Kas kummaa kortti ei ole liikkunut mihinkään.

Sain äsken myös tuommoisen 4090 TUFin koriin, mutta ei hyväksynyt Klarnaa maksutavaksi, niin homma sai jäädä siihen.
En enää ikinä anna rahojani Gigantille lainaan, kun todistetusti myyvät eioota.
 
Liittynyt
20.09.2017
Viestejä
69
Ei kannata liikaa innostua noista Gigantin varastosaldoista. Pistin keskiviikkona PNY 4090 mallin tilaukseen silloin kun niitä oli "varastossa".
Kas kummaa kortti ei ole liikkunut mihinkään.

Sain äsken myös tuommoisen 4090 TUFin koriin, mutta ei hyväksynyt Klarnaa maksutavaksi, niin homma sai jäädä siihen.
En enää ikinä anna rahojani Gigantille lainaan, kun todistetusti myyvät eioota.

Itse kyllä sain äskeisen 4090 TUFin tilattua klarnalla ja arvioitu toimituspäivä 21.10. (tiedä josko pitää)
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 581
Itse kyllä sain äskeisen 4090 TUFin tilattua klarnalla ja arvioitu toimituspäivä 21.10. (tiedä josko pitää)
Gigantti ja kuuluisat toimituspäivät... :lol:

Toki nyt on eri tilanne kun silloin 2020 syys lokakuussa, mutta en silti ihan hirveän kovalla luotolla tuohon suhtautuisi.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
65
Nonii se lähti nyt sitte fractaling Pop Air koppa tulemaan niin saa ostaa minkä kortin huvittaa. Tai no strixistä en ole varma mutta ei se ollu mulla edes listalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 556
Viestejä
4 203 879
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom