Rusna
Make ATK Great Again
Jep, viikossahan edelleen paketit tulee perille.Eikö mindfactory lopettanut ulkomaille postitukset ellei käytä jotain de mailboxia tjsp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, viikossahan edelleen paketit tulee perille.Eikö mindfactory lopettanut ulkomaille postitukset ellei käytä jotain de mailboxia tjsp
Eikö mindfactory lopettanut ulkomaille postitukset ellei käytä jotain de mailboxia tjsp
Itsellä ei muita harrasteita (ainakaan juuri rahaa kuluttavia) ole, niin kyllä sitä enemmin tähän rahaa laittaa, kun vaikka merkkivaatteisiin tai ryyppämiseen tms.
Tuohan nyt riippuu täysin siitä, haluaako pukeutua hyvin vai näyttää joltain perus verkkatakkiryysyläiseltä.Vaatteisiinkin on aika vaikea saada menemään noin paljon rahaa. Toki hyvä takki voi maksaa 400e, mutta sen pitäisi sitten kestää helposti luokkaa 5 vuotta. Veikkaan että lähinnä kauniimman sukupuolen piirissä onnistutaan tällaisissa vaatelaskuissa.
OT, kyllä sitä nuorempana tuli käytyä baarissa lähes joka viikonloppu. Helposti 100+€ kerta takseineen ja ruokineen.Tarvii kyllä ryypätä aika hillittömiä määriä että siihen saisi uppoamaan tuollaisia määriä rahaa. Näemmä keskikalja maksaa ilman pantteja noin euron/tölkki. Eli RTX 4090:n hinnalla saisi melkein 100 lavaa keskikaljaa. Jos sen vetäisi vuodessa, taitaisi terveys olla kovilla.
Vaatteisiinkin on aika vaikea saada menemään noin paljon rahaa. Toki hyvä takki voi maksaa 400e, mutta sen pitäisi sitten kestää helposti luokkaa 5 vuotta. Veikkaan että lähinnä kauniimman sukupuolen piirissä onnistutaan tällaisissa vaatelaskuissa.
OT, kyllä sitä nuorempana tuli käytyä baarissa lähes joka viikonloppu. Helposti 100+€ kerta takseineen ja ruokineen.
Tuohan nyt riippuu täysin siitä, haluaako pukeutua hyvin vai näyttää joltain perus verkkatakkiryysyläiseltä.
Aika kovilta näyttää kyllä nämä "jälleenmyyjien" hinnat torissa
Tarvii kyllä ryypätä aika hillittömiä määriä että siihen saisi uppoamaan tuollaisia määriä rahaa. Näemmä keskikalja maksaa ilman pantteja noin euron/tölkki. Eli RTX 4090:n hinnalla saisi melkein 100 lavaa keskikaljaa. Jos sen vetäisi vuodessa, taitaisi terveys olla kovilla.
Vaatteisiinkin on aika vaikea saada menemään noin paljon rahaa. Toki hyvä takki voi maksaa 400e, mutta sen pitäisi sitten kestää helposti luokkaa 5 vuotta. Veikkaan että lähinnä kauniimman sukupuolen piirissä onnistutaan tällaisissa vaatelaskuissa.
Mikä malli oli valintasi?Tässä ollut tietokoneen päivitys työn alla ja tätä RTX 4090 TUF:a odotellut. F5 hipassa tuuri ei käynyt, mutta huomasin että Jimm's ja Proshop myy valmiita konepaketteja missä kyseinen kortti on saatavilla. Tätä kautta saatavuutta löytyi.
Mikä malli oli valintasi?
Eihän noistakaan tiedä onko niitä 4090 TUF:ia varattuna noihin konepakettiin, koska konepaketin tiedoissa lukee "Tilaustuote". Sehän voi olla, että kun tuollaisen tilaa, niin toimitus on vasta kun saavat seuraavan kerran erän 4090 TUF:ia varastoon.Tässä ollut tietokoneen päivitys työn alla ja tätä RTX 4090 TUF:a odotellut. F5 hipassa tuuri ei käynyt, mutta huomasin että Jimm's ja Proshop myy valmiita konepaketteja missä kyseinen kortti on saatavilla. Tätä kautta saatavuutta löytyi.
Joo, näin on. Arvio oli, että parin viikon sisään tulisi täydennystä ja sen varaan laskin. Ei tarvitse f5 hippaan ainakaan osallistua, jos kysyntä pysyy korkealla, vaan olen suoraan jonossa kun uusia kortteja tulee jotka noihin paketteihin on varattu. Olettaisin että etukäteen maksettu konepaketti priorisoidaan, etenkin kun tuo saatavuusarvio on tuotesivulla mainittu ja toimitusaika-arvio pohjasi siihen. Erikseen myytävät kortithan eivät ole tällä hetkellä tilaustuotteina valittavana.Eihän noistakaan tiedä onko niitä 4090 TUF:ia varattuna noihin konepakettiin, koska konepaketin tiedoissa lukee "Tilaustuote". Sehän voi olla, että kun tuollaisen tilaa, niin toimitus on vasta kun saavat seuraavan kerran erän 4090 TUF:ia varastoon.
Nii mikä logiikka tuossa Pro Shopin hommassa oikeen on? Yöllä katselin kun joku sano, että saattaa tulla, ei tullu myynti nappia ja sitten tänne tuli viesti että Innot menny. Tuotesivulla lukee että 15:00 tulee aina myyntiin mutta nyt sitten iChillitki myyty? En ymmärrä. Onko tuo siis ihan randomia?Siellä olisi halukkailla 2 kpl:tta varastossa heti toimitukseen,
Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 - 24GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
2 099,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 4090 Overclocked (Core clock 2230 MHz / Boost clock 2580 MHz), 16384 CUDA ydintä, voimanlähteenä von NVIDIA DLSS 3, 24 GB GDDR6X (Memory clock 21 GHz) - 384-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 1 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 1...www.proshop.fi
Edit. Myyty.
Nii mikä logiikka tuossa Pro Shopin hommassa oikeen on? Yöllä katselin kun joku sano, että saattaa tulla, ei tullu myynti nappia ja sitten tänne tuli viesti että Innot menny. Tuotesivulla lukee että 15:00 tulee aina myyntiin mutta nyt sitten iChillitki myyty? En ymmärrä. Onko tuo siis ihan randomia?
Proshopissa on sellanen pikku bugi että jos tuote on laitettu saapuvaksi niinku eilen 13.10 mutta sitä ei ole varastoon keretty kirjata 15:00 mennessä...Nii mikä logiikka tuossa Pro Shopin hommassa oikeen on? Yöllä katselin kun joku sano, että saattaa tulla, ei tullu myynti nappia ja sitten tänne tuli viesti että Innot menny. Tuotesivulla lukee että 15:00 tulee aina myyntiin mutta nyt sitten iChillitki myyty? En ymmärrä. Onko tuo siis ihan randomia?
Proshopissa on sellanen pikku bugi että jos tuote on laitettu saapuvaksi niinku eilen 13.10 mutta sitä ei ole varastoon keretty kirjata 15:00 mennessä...
Käy niin että sitten yöllä jos siellä on ilta duunareita töissä ne näppäilee sen varasto saldolle.
Niiden softa tosin katsoo että täähän on eilisen päivän tuote ja se vapautuu heti myyntiin.
Näin itse ostin koko jonon ohi 3080 sarjan yhteydessä 3080:n vaikka olin jonottanut omaa 1.5v ei alkanut proshop hyväksyyn sitä LHR:ää korvaavaksi tuotteeksi...
Mahtava ku 5 captchaa putkeen piti tehäProshopilla ei oikein toiminut refresh, kun piti hevosia ja leijonia valkata captcha:ssa
Olikohan 1kplASUS TUF RTX 4090 24GB GAMING näytönohjain - Gigantti verkkokauppa
ASUS TUF RTX 4090 24GB GAMING -näytönohjain näyttää uuden Ada Lovelace -arkkitehtuurin voiman 3. sukupolven säteenseuranta- ja 4.www.gigantti.fi
Gigantissa TUF 1999€ tarjolla.
Eikö se jokainen hae ekana sen rälläkän ja tee kotelon kylkeen laajennus aukon kortilleTUFia tuntuu muutenkin puskevan joka paikasta. Onkohan kohta vaan helpompi ja edullisempi tilata se ja ostaa uus koppa.
Mulla on tilaa 347,5 ennen sivuradiaattoria tulee vastaan. TUF:in mitta on 348,2. Ei huvita alkaa pakolla tunkemaan. Tosin ehkä olisi teoreettisesti mahdollista laittaa radiaattoria tuon verran vinoon.TUFia tuntuu muutenkin puskevan joka paikasta. Onkohan kohta vaan helpompi ja edullisempi tilata se ja ostaa uus koppa.
Eikö se jokainen hae ekana sen rälläkän ja tee kotelon kylkeen laajennus aukon kortille
"Tein itse ja säästin"
Joo mulla tilaa noin 34,2 cm. Tiukalle se menee muidenkin korttien kanssa mutta pitäs onnistua, TUF vaan on ihan selkee no go.Mulla on tilaa 347,5 ennen sivuradiaattoria tulee vastaan. TUF:in mitta on 348,2. Ei huvita alkaa pakolla tunkemaan. Tosin ehkä olisi teoreettisesti mahdollista laittaa radiaattoria tuon verran vinoon.
Ootko varma että se on lasia? "Klinks" Ei ole enäänOikee tiiä että mitä se tuo minun sivulasi tykkää rälläköistä noin yleensä
Sain koriin ja olin maksutapaa valitsemassa niin heitti sitten korista pois. VMPASUS TUF RTX 4090 24GB GAMING näytönohjain - Gigantti verkkokauppa
ASUS TUF RTX 4090 24GB GAMING -näytönohjain näyttää uuden Ada Lovelace -arkkitehtuurin voiman 3. sukupolven säteenseuranta- ja 4.www.gigantti.fi
Gigantissa TUF 1999€ tarjolla.
Sain koriin ja olin maksutapaa valitsemassa niin heitti sitten korista pois. VMP
Sain koriin ja olin maksutapaa valitsemassa niin heitti sitten korista pois. VMP
Ei kannata liikaa innostua noista Gigantin varastosaldoista. Pistin keskiviikkona PNY 4090 mallin tilaukseen silloin kun niitä oli "varastossa".
Kas kummaa kortti ei ole liikkunut mihinkään.
Sain äsken myös tuommoisen 4090 TUFin koriin, mutta ei hyväksynyt Klarnaa maksutavaksi, niin homma sai jäädä siihen.
En enää ikinä anna rahojani Gigantille lainaan, kun todistetusti myyvät eioota.
Itse kyllä sain äskeisen 4090 TUFin tilattua klarnalla ja arvioitu toimituspäivä 21.10. (tiedä josko pitää)