Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä samoihin aikoihin tilattu ja edellisen erän aikoihin sain tiedon, että muistaakseni reipas 100 kpl jonossa ennen minua. Nyt voit siis ajatella, että tämän tänään saapuneen erän jälkeen mahdollisesti enää 90 kpl ennen sinua10kpl 3080 Suprim X:iä saapunut verkkikseen, saiko kukaan? Jonon purku taisi olla joulukuussa menossa, oma tilaus vasta 13.1.
Oma jonotusarpa verkkiksen 3080 Suprim X:ään on 4.1 eli olen sit varmaan jossain tuossa 50-70 tilajaan välissä näin veikkauksella.Itsellä samoihin aikoihin tilattu ja edellisen erän aikoihin sain tiedon, että muistaakseni reipas 100 kpl jonossa ennen minua. Nyt voit siis ajatella, että tämän tänään saapuneen erän jälkeen mahdollisesti enää 90 kpl ennen sinuaPositiivisin mielin kohti jouluaattoa.
Jotain tällaista voisi mutuilla. Eli karkeasti 5-7 kuukautta niin pitäisi jo nuo 4.1 tilatut kortit olla toimituksessa. Proshop toimitti jo viikko sitten 22.1 tilatut kortit.Oma jonotusarpa verkkiksen 3080 Suprim X:ään on 4.1 eli olen sit varmaan jossain tuossa 50-70 tilajaan välissä näin veikkauksella.
Itsellänihän on luja usko että kerkeää juhannukseksi...2024.Jotain tällaista voisi mutuilla. Eli karkeasti 5-7 kuukautta niin pitäisi jo nuo 4.1 tilatut kortit olla toimituksessa. Proshop toimitti jo viikko sitten 22.1 tilatut kortit.
Ihan samat arvat täällä.Itsellänihän on luja usko että kerkeää juhannukseksi...2024.
Edit: Suurin pettymys on kyllä ollut palit jonka gamerock 3080 kortin jonossa on istuttu jo 18.11.2020 lähtien. Siihen nähden tuo Suprimien tulotahti on ollut aika toimivaa..kuten samaten evga:n 3080 kortit on ollut turhaa edes toivoa kortteja kauppoihin kun tuntuvat vain menevän sillä niiden omalla jonolistalla.

Proshopin Gigabyten 3060 Eagle myös pakattu ja lähetetty tänään. Alunperin piti tulla 8-11.3. Tällä pärjäilee siihen asti kunnes saa käsiinsä 3060 ti tai 3070!
Moni on kärvistellyt jollain gtx 960-tason kortilla ynm kun odotellut esimerkiksi 3080:ia kuukausikaupalla. Eiköhän nämä, plus kokonaan kortittomat ole eniten joutuneet noihin ylihintaisiin 3060:iin taipumaan. En siksi ihmettele että nuokin kortit menee noilla hinnoilla. Jos olisi pakko niin ennemmin kuitenkin maksan uudesta 3060:sta 500e kuin esim käytetystä 2070:sta 400e. Koska ne käytetytkin ovat nyt ylihintaisia, ei vain rtx:ät.
Ja varmaan osalla ostajalla vain "kynnyskortti" eli myydään pois kun tilauksia paremmista tulee.
Noh, itse pelailen 1070 ti:llä, Warzonea ja Zero Dawnia pelaa ihan hyvin kun karsinut asetuksia, omaa 3080:aa odotellessa.

Jimssillä pitäisi olla lyhyt jono tuohon yllä linkattuun 3080 Suprim X kun tänään tuli uusi erä. Hyvällä tuurilla saat seuraavasta erästä jos niitä tulee yli kymmenen kappaletta. Maksutapa postiennakolla niin voi pitää tilauksia auki muihinkin kauppoihin.Oisko kenelläkään valistunutta veikkausta? Mihin 3080 laittaisitte nyt arvan vetämään? Kun on näin matti myöhäsenä ostamassa...
Huhhuh sieltä saa nopeasti! Ja oikeastaan kaikkialta muualta paitsi VerkkikseltäJimssistä lähti tulemaan 3080 Suprim, tarvitsi odottaa vaan puolitoista viikkoa
![]()
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 699,90€
1.12. 16 kpl 8.12. 10 kpl 22.12. 20 kpl 25.1. 10 kpl 27.1. 10 kpl 10.2. 4 kpl 16.2. 8 kpl 18.2. 26 kpl 2.3. 10 kpl 5.3. 6 kpl 15.3. 20 kpl 22.3. 16 kpl 29.3. 8 kpl 21.4. 12 kpl 27.4. 20 kpl 6.5.www.jimms.fi
Ei tarkoita. Soitin heille joskus kuukausia sitten kysyäkseni samasta asiasta, tuo "Toimituksessa" vain tarkoittaa, että tilattu tukkurilta tms.Nyt compusatin sivulla lukee tuo 3080 gaming x trio että on toimituksessa kun hinta oli viel hieman alhaisempi kuin nykyhinnat.
Oli ihan tämä tilauskin unohtunut kun TUF 3080 pyörii jo koneessa, mutta saas nähdä jos edes tuo "Toimituksessa" teksti oikeasti tarkoittaa sitä.
Tänään on Evgan 3080 arvioitu saapuminen dustinille, mutta tuolta puljusta vissiin oo kukaan mitään saanut? Tuntuu et siellä on jonkun työnkuvana vaihdella tota päivämäärää vähän väliä..
itsellä lukenut alusta asti 4.3-9.3 mutta eioo vielä lähetetty. Jospa pian![]()

Tuo RTX 3080 Suprim himoittaisi kovasti. Mulla ei ole tuota (teko)syytä olla ostamatta tuota korttiaPerhana kun toi suprim on niin pitkä ettei mahdu fractalin koteloon, eikä millään raaskis koteloa vaihtaa sen takia![]()
No tehonlisäys ei ole kovin radikaali. Ja odottaa saa todennäköisesti aika pitkään. Pidä lantit tallessa, ja 3080 ti/super voi olla jo jonkinlainen päivitys. Jos väliraha jää alle 300€, niin päivitys on ihan jees (2080ti - >3080)Tuo RTX 3080 Suprim himoittaisi kovasti. Mulla ei ole tuota (teko)syytä olla ostamatta tuota korttia. Fractal Define 7:aan mahtuu 45cm kortti vaikka olisi 6kpl SATA-kaapelin päässä olevaa tallennusvälinettä (ja minulla on vain neljä)
![]()
Nyt pitäisi vain kuulla miksei 2080 ti-korttia kannata päivittää 3080:een.

Tukossa näyttäis olevan ja pahasti.Verkkikseen juuri kirjautunut vielä 6 kappaletta 3080 Suprim X:a lisää.
Ei ainakaan vielä kilahtanut oma 19.12. tehty Jätkäsaaren noutotilaus varattu tilaan, mutta katsellaan nyt vielä huomiseen asti ennenkuin menee varmaksi sanomaan, että ei tärpännyt.
EDIT: Korjattu tilauspäivämäärää, että postauksessa olisi ees jotain järkeä.
Mulla oli tänään kans Asus lähtenyt kuriirille. Tai ainakin tiedot lähetyksestä.Taitaa olla vasta yksi viesti tullut tänne, että Asuksen RTX 3060 olisi lähtenyt tulemaan. Allekirjoittaneellekin myös olisi tulossa:
![]()
Kohta pitäisi (lähipäivinä) tulla uutta arviota Jimm's:n toimituksissa.
Non-OC TUF 3080: Montako kk- menee että Syyskuu tilaukset on toimitettu? Viimeksi oli arvio 2-3kk.
Onko nyt arvio 1-2kk, vai 2-3kk,vai 4-12kk?
Voitais joku vedonlyönti laittaa pystyyn, esim. 1-2kk on kerroin 3 ja 3-24kk on kerroin 0.1.
0-1kk on sitten jo eurojackpot-päävoiton tasoinen veikkaus.
Jotta modet ei saisi kohtausta, niin ei oikeasti spämmätä arvauksia tänne
Pidä lantit tallessa, ja 3080 ti/super voi olla jo jonkinlainen päivitys. Jos väliraha jää alle 300€, niin päivitys on ihan jees (2080ti - >3080)
-tällä hetkellä 12kpl varattu![]()
Asus GeForce RTX 3070 DUAL - OC Edition -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 989,90€
29.10. 45 kpl 3.11. 70 kpl 13.11. 5 kpl 17.11. 40 kpl 3.12. 5 kpl 7.12. 50 kpl 10.12. 45 kpl 21.12. 80 kpl 22.12. 115 kpl 19.1. 70 kpl 21.1. 90 kpl 1.2. 30 kpl 8.2. 110 kpl 17.2. 95 kpl 12.3. 40 kpl 7www.jimms.fi
-60 kappaleen lastia odotetaan saapuvan, päivä ei tiedossa
-toimitushistorian mukaan kyseistä mallia on tullut tasaisin väliajoin ja jos rytmi pitää voisi tulla aika nopeastikin..
Mulle tuli vahvistus 22:16 eikä kuulema riitä edes seuraavasta 45 kpl erästä. Se on pärjättävä tällä HD 6950:llä vielä hetki, ellei verkkiksen takuuhuollossa lepäävä strixi satu tulemaan nopeamminNyt tuli sähköpostiin viesti että Proshopista tilattu Gigabyten RTX 3060 Eagle on pakattu ja lähtee postin matkaan seuraavassa erässä.Alkuperäinen "tilausvahvistus" tuli F5-rallin jälkeen sähköpostiin 25.02 klo 22.17.
Mulle tuli vahvistus 22:16 eikä kuulema riitä edes seuraavasta 45 kpl erästä. Se on pärjättävä tällä HD 6950:llä vielä hetki, ellei verkkiksen takuuhuollossa lepäävä strixi satu tulemaan nopeammin![]()
Voi tietysti olla, että kerkesit tilamaan aikasemmin, mutta vahvistukset tuli yhdessä ryppäässä, kun serverit palautuivat. Sivuhistorian mukaan maksu on suoritettu 22:15.Tää on mielenkiintoista koska minulla tullut oston jälkeinen vahvistus juuri samaan aikaan 22:16 ja kortti tänä aamuna pakattu ja lähetetty.
Saako udella tarkkaa päivää?3080 suprim x tärppäs noudolla jätkäsaaresta. Tilattu joulukuun puolivälissä. Miten tässä pitäs pystyä keskittymään töihin, jestas!
Voi tietysti olla, että kerkesit tilamaan aikasemmin, mutta vahvistukset tuli yhdessä ryppäässä, kun serverit palautuivat. Sivuhistorian mukaan maksu on suoritettu 22:15.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.