Ok, entäs mikäs tää TUF-homma on, miks jengi arvostaa niitä?Ei pidä arvioitu toimituspäivä paikkaansa vaan seilaa edestakaisin. Ja ei tarvi - eikä varsinkaan kannata nykyisessä tilanteessa - maksaa etukäteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, entäs mikäs tää TUF-homma on, miks jengi arvostaa niitä?Ei pidä arvioitu toimituspäivä paikkaansa vaan seilaa edestakaisin. Ja ei tarvi - eikä varsinkaan kannata nykyisessä tilanteessa - maksaa etukäteen.
Julkaisupäivänä halvin, mutta paras testeissä.Ok, entäs mikäs tää TUF-homma on, miks jengi arvostaa niitä?
Ja RTX20xx-sarjaa ei taida saada enää mistään. Sekin riittäis.Okei, mistä näitä ois parasta jonotella, mikä lafka saa varmimmin RTX30xx-sarjaa, jos niitä Suomeen tulee?
Ei kukaan tiedä, tilaa viidestä kaupasta ja peru loput kun saat jostain.Okei, mistä näitä ois parasta jonotella, mikä lafka saa varmimmin RTX30xx-sarjaa, jos niitä Suomeen tulee?
RTX30xx-sarja on aika laaja käsite ja kattaa koko sarjan: 3060ti - 3090. RTX3070 ja RTX3090 kortteja löytyy Jimmsiltä heti hyllystä. Tällä hetkellä ei vain ole oikein mahdollsita valita valmistajaa tai mallia ja otetava sitä mitä sattuu löytymään. Hinnat on taivaissa muissakin kuin vain RTX3090 malleissa. Tuosta voi valita lompakolleen sopivan, hintahaitari on 859,90 € - 2 609,90 €.Okei, mistä näitä ois parasta jonotella, mikä lafka saa varmimmin RTX30xx-sarjaa, jos niitä Suomeen tulee?
Ja RTX20xx-sarjaa ei taida saada enää mistään. Sekin riittäis.
Voisko olla, että samassa tilauksessa on odotettu jotain muutakin tuotetta, jonka syystä saatu lähtemään vasta nyt?Mitähän tuo verkkiksen 3080 stric oc saatavuus tarkoittaa. Viimeksi saapunut 23.12, mutta eilen myyty yksi...
Niitä on varastossa juuri sen takia että ne ovat kohtuuttoman kalliita.Jokohan nuo kohta alkaisi tippumaan alkuperäisiin hintoihin nuo 3070 mallit kun niitä on jimmsilläkin varastossa jo monia malleja?
Niin varmasti. Melkeinpä tekisi mieli sellainen hommata tuolla normi hinnalla ku ei tuota omaa 3080 normi tuffia varmaan vähään aikaan saa...Niitä on varastossa juuri sen takia että ne ovat kohtuuttoman kalliita.
Ehkä jatkossa nVidiakin ottaa oman siivunsa alussa, hyvin voisi olla muutaman kuukauden tuplahinnat, ja asteittain puottaa hintaa kun kortteja jää hyllyihinMiksi mulla on sellainen kutina vasemmassa nivusessa, ettei 3080 hinnat ihan hetkeen tipu alta tonnin ja , että seuraava sukupolvi menee varmaan 2080TI jalanjäljissä alkaen reippaasti yli tonnin ? Ihan vain mutuilen ....
En kans ymmärrä tätä hinnoittelumallia, että alussa kun kysyntä on kovinta, niin hinnat on matalimmat.Ehkä jatkossa nVidiakin ottaa oman siivunsa alussa, hyvin voisi olla muutaman kuukauden tuplahinnat, ja asteittain puottaa hintaa kun kortteja jää hyllyihin
Ongelmana tässä olisi, että jos tämä laskeva hinnoittelu olisi toistuva asia näytönohjainten julkaisussa, niin varmasti moni jättäisi näyttiksen ostamatta heti julkaisussa ja odottaisi hinnan laskua. Koska uusi näyttis ostettaisiin myöhempään, niin kysyntä myös seuraavan näytönohjainsarjan julkaisun yhteydessä olisi tavallista pienempää, kun kuluttajilla olisi vasta ostettu, vanhempi näyttis. Paras ratkaisu näytönohjainvalmistajille on pitää tasainen hinta läpi koko elinkaaren ja lopettaa vanhojen näytönohjainten valmistus, kun uudet julkaistaan markkinoille. 3000-sarjan kysyntä yhdistettynä tuotanto-ongelmiin on ollut niin poikkeuksellista, että hintataso on noussut alkuperäisestä.En kans ymmärrä tätä hinnoittelumallia, että alussa kun kysyntä on kovinta, niin hinnat on matalimmat.
Luulis että alussa kannattais pistää korkeat hinnat ja tasaisesti sitten ajanmyötä laskea.
Minä rupesin kyttäämään Casekingiltä 3080 Tuf oc-mallin statusta, kun pohdin että voisko toimitukset mennä Caseking -> Jimms. Silloin Jimms ei ollut listannut mitään erää edes olevan tulossa, ja Caseking ilmoitti statukseksi "Unknown". Päivittäin seurasin, ja jossain vaiheessa Casekingillä näkyi "On order". Status pysyi noin muutaman päivän ja muuttui takaisin tuntemattomaksi. Tästä meni päivä pari, ja Jimms päivitti että seuraava erä on 30 kpl.Casekingkin näköjään viimeinkin ruvennut edes jonkinlaista tarkempaa infoa näistä välittämään, vaikka toimitetuista/tulevissa olevista määristä tahi jonosijoituksista eivät mitään tietoa jaakaan.
Minun käsitykseni mukaan Jimms on puhtaasti Casekingin omistama yritys. Saksanmaan pojat määräävät milloin Suomeen kortteja tipahtelee.Minä rupesin kyttäämään Casekingiltä 3080 Tuf oc-mallin statusta, kun pohdin että voisko toimitukset mennä Caseking -> Jimms. Silloin Jimms ei ollut listannut mitään erää edes olevan tulossa, ja Caseking ilmoitti statukseksi "Unknown". Päivittäin seurasin, ja jossain vaiheessa Casekingillä näkyi "On order". Status pysyi noin muutaman päivän ja muuttui takaisin tuntemattomaksi. Tästä meni päivä pari, ja Jimms päivitti että seuraava erä on 30 kpl.
Joten nuo havainnot tukivat hypoteesia siitä, että Jimms saa ohjaimensa Casekingin kautta (tai tilaukset lähtee samoihin aikoihin samasta paikasta tms.)
Ikävä kyllä tuon jälkeen ei ole mitään näkynyt. Tietty ne nyt lopetti noiden toimitukset, kun olen itse päässyt jonossa 200 paremmalle puolelle. Aiemmilla toimitusmäärillä ohjain olisi tän kuun aikana käsissä.
Sieltä tuli viestiä Gigantilta, että 9.12 tilattu xc3 3080 ultra lähtee tulemaan tänne päin. Vihdoin odotus loppuu, hinta oli vielä ihan ok, ja sain laittaa vesiblokin samalla tilaukseen. Jimmsillä sattui juuri yksi kpl olemaan. Nyt on hyvä fiilis.
Lupasivat että saapuu varastoon 2.2 , joten tuli nyt sitten ajoissa kuitenkin.
En löydä. Löysin vain PNY.Jahas, Cruzbrokerilla rog strix 3080 oc tarjouksessa 1009€. Saatavuus 10.2.
Tää on aika jees, eli hintanousu julkkarista n. 70€.
Minun käsitykseni mukaan Jimms on puhtaasti Casekingin omistama yritys. Saksanmaan pojat määräävät milloin Suomeen kortteja tipahtelee.
Jahas, Cruzbrokerilla rog strix 3080 oc tarjouksessa 1009€. Saatavuus 10.2.
Tää on aika jees, eli hintanousu julkkarista n. 70€.
Jimmsille tainnu tulla MSI:n 3080 Gaming X Trioja, kun sellainen heti aamulla postitettiin.
Edit. julkaisupäivänä kello 16.18 tilattu eli eipä jono ole noissakaan kovin pitkällä. Jos olen pysynyt kärryillä, niin näistä alussa tilatuista peruttiin tähän mennessä vain 10-20kpl.
Itse ymmärsin tuon niin, että jonon purku ei ole kovin pitkällä - ei niin, että ei olisi pitkä jono jäljellä.Mun korvaan vähän särähtää tuo sun väittämä että jono ei nuissa ole kovin pitkällä. Jos siis tilaus on tehty viime vuoden syksyllä ja vielläkin sen päivän tilauksia toimitellaan![]()
Pitikö maksaa heti vai otitko laskun?Hyvä löydös. Arpa heitetty, katsotaan josko tänä vuonna saisi kortinkin.
Ei, koska ei voi ostaa?Kärkkäinen myy vielä 3080:a vanhaan hintaan, olisko tässä investointimahdollisuus
![]()
MSI | Karkkainen.com verkkokauppa
Tutustu kattavaan MSI -valikoimaamme. Tilaa tuotteet Kärkkäisen verkkokaupasta helposti ja edullisesti!www.karkkainen.com
Ei tainnut olla kuin etukäteen maksu ja santun pätkä tarjolla.Pitikö maksaa heti vai otitko laskun?
Voiko tilauksen perua millon vaan ja saada rahat takaisin, jos saakin jostain muualta kortin ja on Cruzbrokerilla 1000e sisässä.Ei tainnut olla kuin etukäteen maksu ja santun pätkä tarjolla.
Mun korvaan vähän särähtää tuo sun väittämä että jono ei nuissa ole kovin pitkällä. Jos siis tilaus on tehty viime vuoden syksyllä ja vielläkin sen päivän tilauksia toimitellaan![]()
Itse ymmärsin tuon niin, että jonon purku ei ole kovin pitkällä - ei niin, että ei olisi pitkä jono jäljellä.![]()
Do we have so many strix lovers on iotech, or maybe something else?I think it was over 100 orders for strix, tuf etc in Cruz broker after 30 mins I made first order
I just really want atleast one 3080Do we have so many strix lovers on iotech, or maybe something else?
Ei, koska ei voi ostaa?
Jimmsille tainnu tulla MSI:n 3080 Gaming X Trioja, kun sellainen heti aamulla postitettiin.
Edit. julkaisupäivänä kello 16.18 tilattu eli eipä jono ole noissakaan kovin paljoa edennyt. Jos olen pysynyt kärryillä, niin näistä alussa tilatuista peruttiin tähän mennessä vain 10-20kpl.
Pitikö maksaa heti vai otitko laskun?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.