NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 276
Ei ku ne vaan kiusaa sua ja laittaa sulle huomenna iloisen viivästymisviestin.
En kieltämättä olisi yhtään yllättynyt moisesta :rolleyes:
Mitä nyt vain sivusta seurannut, niin Gigantista ei taida hirveästi noita MSI:n kortteja liene liikkunut ja olin "myöhäisherännyt" tilaukseni kanssa (klo 22:10 julkaisupäivänä), joten ihmettelin että näinkin "ajoissa" olisi tulossa.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Oho, Gigantilta tuli sähköpostiin hetki sitten kuitti 3080 Gaming X:stä, eli tarkoittaako tämä, että kortti lähtisi pian liikkeelle :eek:
Sama juttu ja klarna lasku oli aktivoitunu. Laitoin kyllä gigantille pari päivää sitten tilauksen peruutus pyynnön. Hmm.

Tilasin itsekin kortin 17.9 klo 22.23
 
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 095
Tässä nyt ruvetaan olemaan jännän äärellä.. Tietokonekaupasta pitäs tulla tänään noudettavaksi 3080 MSI Ventus 3X, jos arvio tilausta tehdessä piti paikkansa. Nyt olen kuitenkin neljännellä sijalla Jimmssillä Palitin GameRock OC:hen ja katsottuani Hw Ub:n revikan rupesin miettimään pitäisikö sitä kuitenkin odotella ensi viikkoon..?
Vesille olisi tarkoitus laittaa ens vuonna, mutta ei taida olla vielä varmuutta kummankaan kortin FC-blokeista? Toi Palit kiinnostais 3x8-pinnisen virransyötön puolesta, mutta kannattaako tuosta maksaa se ~100€ lisää?
Verkkiksen TUF OC:n ja hätäpäissään tilatun Gaming X Trion kanssa olen jo aika lailla toivoni heittänyt..

Kyllä on taas vaikeeta. :D
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 283
Tee niin kuin minä. Kerrot joku toinen kerta. Msi 3090 x trio viikko sitten kotiutettuna. Köhiset vain jotain epämääräistä kysymyksiin. Näyttelet järkyttynyttä mikäli asia joskus. Selviää. Katsos jotkut asiat ei yksinkertaisesti kuulu naisille.
Parempi vaan itse hoitaa kaikki raha-asiat niin pääsee paljon helpommalla ;) (Molemmat tienaa, minä tuhlaan :D)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
937
Vähän offtopic; mutta on kyllä helvetin hyvällä pohjalla teidän avioliitot jos pitää salaa asentaa koneeseen vehkeitä.

Itsehän kerron naisille että "Omat on rahat, omat on hankinnat." Toki en sitä virhettä ole lähtökohtaisesti tehnyt että avioliittoon menisin, mutta se on sitten toinen offtopic itsestään.
 

DBP

Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
45
MSI Suprim lisätty vastikään verkkokauppaan, siitä ei ole tietoa vedetäänkö se takaisin myynnistä niin kuin huhut kertoo, mutta ainakin ilmestynyt listoille.
 
Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
594
Sama juttu ja klarna lasku oli aktivoitunu. Laitoin kyllä gigantille pari päivää sitten tilauksen peruutus pyynnön. Hmm.

Tilasin itsekin kortin 17.9 klo 22.23
Jos se tuleekin
Sama juttu ja klarna lasku oli aktivoitunu. Laitoin kyllä gigantille pari päivää sitten tilauksen peruutus pyynnön. Hmm.

Tilasin itsekin kortin 17.9 klo 22.23
Jo se on ylimääräinen niin voin ostaa omakustannehintaan:cool:
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
133
Telian kaupassa taas TUF 3080 tilattavissa, asiakaspalvelun mukaan "vikaerä" tulee 17.12.
Nämä meni, oman verkkoni kerkesin just heittää tähän vielä.
edit: Telia aspa vielä vastasi näin tästä kun kyselin: "Tuotetta ei tällä hetkellä ole varastossa, viimeisin tieto on että näitä saadaan lisää 17.12.2020 ja tilaukset laitetaan eteenpäin tilausjärjestyksessä alkaen tästä erästä." Eli aikamoinen arpa kyseessä, mutta katsotaan :).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
58
Täälläkin loppui kyttääminen hetkeksi, aorus extreme tuloo kun tulee. :poop: Strix oc toimittaa laastarin virkaa. ps. Oli vähän pettymys tuo strixin koko, luulin että ois ollu isompi :lol: Mut on tuo iha siisti kortti.
Ootko ylikellotellu yhtää? Ja onhan kyseessä 3080 malli? Oma aorus xtreme menee amatööriylikellotuksilla kevyesti 2100mhz, ja lämmöt on siinä 68°c silloin. Mites tolla?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Tuo suprim himottelisi vaihtaa, mutta eipä mahtuisi pumppu combon kanssa kun teki trion kanssa jo tiukkaa.
IMG_20200921_192908.jpg
 
Liittynyt
17.10.2020
Viestejä
68
Nämä meni, oman verkkoni kerkesin just heittää tähän vielä.
edit: Telia aspa vielä vastasi näin tästä kun kyselin: "Tuotetta ei tällä hetkellä ole varastossa, viimeisin tieto on että näitä saadaan lisää 17.12.2020 ja tilaukset laitetaan eteenpäin tilausjärjestyksessä alkaen tästä erästä." Eli aikamoinen arpa kyseessä, mutta katsotaan :).
En usko että noi telian aspalaiset mistään mitään tietää. Kerran kyselin koska 29.10 tilanneiden toimitukset alkavat, niin sanoivat että tota rtx 3080 strixiä ei enään myydä. Samaan hengenvetoon alkoivat kaupata liittymää :rofl2:
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
133
En usko että noi telian aspalaiset mistään mitään tietää. Kerran kyselin koska 29.10 tilanneiden toimitukset alkavat, niin sanoivat että tota rtx 3080 strixiä ei enään myydä. Samaan hengenvetoon alkoivat kaupata liittymää :rofl2:
Onko tämä siis hyvä asia vai huono? :devilish:
Voiko kortti siis tulla aikaisemmin?
 
Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
12
3080 TUF OC noudettu eilen Ärrältä (PostNord). Tilattu Gigantista 17.9. 17:30.
Jännää, et ootte saanu kuitenkin aiemmin ku ite. Mulla oli tilausaika 17.26 ja olen kerran nähnyt täällä yhden ajan, joka samalla minuutilla, joten olin varmasti yksi ensimmäisistä tilanneista (toki ei kaikki varmaan tänne niitä ilmoittele, mutta aika paljon niitä tuli ja sain sen kotiutettua heti kun se alkoi toimimaan) Silti omani vasta lähdössä :(
 

oez

Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
85
Jännää, et ootte saanu kuitenkin aiemmin ku ite. Mulla oli tilausaika 17.26 ja olen kerran nähnyt täällä yhden ajan, joka samalla minuutilla, joten olin varmasti yksi ensimmäisistä tilanneista (toki ei kaikki varmaan tänne niitä ilmoittele, mutta aika paljon niitä tuli ja sain sen kotiutettua heti kun se alkoi toimimaan) Silti omani vasta lähdössä :(
Ymmärrän yskän. Toimitusjärjestys on outo ja koomisintahan tässä on se miten lokakuussa tilannut sai omansa noin viikon ennen. Mutta jos se nyt on kuitenkin lähdössä niin ei ole sentään käynyt Verkkokauppoja tässä "hupsista tuli kämmättyä, saatkin vasta seuraavasta erästä joskus kahden viikon päästä".
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
24
Ja tiedoissa lukee että saapuneitakin kortteja olisi reilusti.
Näyttää tosiaan että Suprim-kortteja olisi saapunut jo pari viikkoa sitten ihan hyvä määrä, mutta tietoa myydyistä korteista tai varastosaldoa ei ole. Lieneeköhän kyseiset kortit lähetetty jo takaisin tehtaalle. :hmm:

suprim.PNG
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Kyllähän toi gigantin trio näyttäs olevan tulossa ihan postnordin seurannanki mukaan. Perjantaina pitäs olla himassa..
 
Liittynyt
11.03.2020
Viestejä
27
Näyttää tosiaan että Suprim-kortteja olisi saapunut jo pari viikkoa sitten ihan hyvä määrä, mutta tietoa myydyistä korteista tai varastosaldoa ei ole. Lieneeköhän kyseiset kortit lähetetty jo takaisin tehtaalle. :hmm:

Jos se takaisinveto-huhu pitää paikkansa niin onhan tämä näytönohjainten ostaminen vuonna 2020 ihan farssia merkistä riippumatta.
 
Liittynyt
30.12.2018
Viestejä
249
Jos se takaisinveto-huhu pitää paikkansa niin onhan tämä näytönohjainten ostaminen vuonna 2020 ihan farssia merkistä riippumatta.
On tämä kyllä tosiaan. TUF OC:n tilasin vasta perehtymisen jälkeen, eli liian myöhään, julkaisun jälkeisenä aamupäivänä. Strix OC on ollu tilauksessa alusta asti, mutta niitä ei vain enää tule, vaikka isoa satsia luvattu jo kuukauden Jimm'sille. Nyt Suprim X:ässä tilaus sisään paalulle ja nekin vedetty takaisin huhujen mukaan?
 
Liittynyt
11.03.2020
Viestejä
27
On tämä kyllä tosiaan. TUF OC:n tilasin vasta perehtymisen jälkeen, eli liian myöhään, julkaisun jälkeisenä aamupäivänä. Strix OC on ollu tilauksessa alusta asti, mutta niitä ei vain enää tule, vaikka isoa satsia luvattu jo kuukauden Jimm'sille. Nyt Suprim X:ässä tilaus sisään paalulle ja nekin vedetty takaisin huhujen mukaan?
Sama täällä, heräsin tilanteeseen vasta Radeon-julkkarin alla. Aivan liian myöhässä Nvidian kortteihin ja Radeonit näyttää olevan pelkkää paperia
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
48
Toivottavasti Verkkokauppa saa myös kunnon erän Eagle OC lappuja kohta ja yksi lähtisi tänne tulemaan :nb:
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
843
Näyttää tosiaan että Suprim-kortteja olisi saapunut jo pari viikkoa sitten ihan hyvä määrä, mutta tietoa myydyistä korteista tai varastosaldoa ei ole. Lieneeköhän kyseiset kortit lähetetty jo takaisin tehtaalle. :hmm:

Tätä olen yrittänyt tänään verkkikseltä udella, mutta puhelin ruuhkautunu ja nettiaspakaan ei ole ollut päällä kuin bottina..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
63
Tässä touhussa ei tunnu olevan kuin huonoja arpoja. Ensin Jimssiin tilaus 3080 Suprimista noin sijalla 13 ja nyt samoilla sijoilla Verkkiksen tilaus. Luulin jo osuvan niin sitten alkaa mahdolliset takaisinvedot kyseisestä näyttiksestä.
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
47
Tätä olen yrittänyt tänään verkkikseltä udella, mutta puhelin ruuhkautunu ja nettiaspakaan ei ole ollut päällä kuin bottina..
kokeile botille sanoo että yhdistä ihmiskollega. seon itellä toiminu aina :D tilasin itekkin aamulla verkkiksestä tuon suprim x ilmeisesti olin 12 tilaaja jos oikein tulkitsin niitä saldoja..
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
58
Oma aorus xtremehän oli hyvä ja halpa ostos, kun (silloin julkkarina) kallein kortti ja vähintään yksi parhaista edelleen. Hintaa oli tuolloin se 950€ ja koneessa jo kiinni. Alkaa ne silloiset halpismallit menee hinnassa ohi :cigar:
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
843
On ne vaan verkkiksessä pihalla.. nyt molemmista sitten saikin saman aikaisesti kiinni asiakaspalvelijan. Puhelimitse mulle vahvistettiin, ettei ole purettu varastosta vielä tilauksille ja olis lähdössä, kun vaan purkautuu. Ei sanonut oikein juuta eikä jaata takaisinkutsuun liittyen. Tilaushetkellä oli -13. Jonotilannetta ei voi kertoa, muttei kieltänyt sijaa 14 ja tosiaan tästä saapuneiden määrästä riittäisi omaan tilaukseeni.

Noh, nettiaspa taas sanoi, että ne on myyty jo, ei tuu mulle kun 2viikon-2kk päästä.

Ota tästä nyt selvää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
75
On ne vaan verkkiksessä pihalla.. nyt molemmista sitten saikin saman aikaisesti kiinni asiakaspalvelijan. Puhelimitse mulle vahvistettiin, ettei ole purettu varastosta vielä tilauksille ja olis lähdössä, kun vaan purkautuu. Ei sanonut oikein juuta eikä jaata takaisinkutsuun liittyen. Tilaushetkellä oli -13. Jonotilannetta ei voi kertoa, muttei kieltänyt sijaa 14 ja tosiaan tästä saapuneiden määrästä riittäisi omaan tilaukseeni.

Noh, nettiaspa taas sanoi, että ne on myyty jo, ei tuu mulle kun 2viikon-2kk päästä.

Ota tästä nyt selvää.
Onkohan Gigantilla ja Verkkiksellä sama aspa nykyään? :tdown:
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Jännää, et ootte saanu kuitenkin aiemmin ku ite. Mulla oli tilausaika 17.26 ja olen kerran nähnyt täällä yhden ajan, joka samalla minuutilla, joten olin varmasti yksi ensimmäisistä tilanneista (toki ei kaikki varmaan tänne niitä ilmoittele, mutta aika paljon niitä tuli ja sain sen kotiutettua heti kun se alkoi toimimaan) Silti omani vasta lähdössä :(
No hei jos sulla on kortti sentään lähdössä niin tilannehan on ihan ok. Mä oon se toinen 17:26 Gigantista tilannut, mutta valitsin vaan väärän mallin (Ventus), niin saa nähdä saanko korttia ikinä. Laskin et noita 3080 Ventuksia on mennyt pelkästään Jimmsin, Verkkokaupan ja Proshopin kautta asiakkaille jo 300-400, mutta Gigantti ei oo viittinyt ostaa ja lähettää yhtäkään. En oo yhtään ärsyyntynyt. En.
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 100
Vähän offtopic; mutta on kyllä helvetin hyvällä pohjalla teidän avioliitot jos pitää salaa asentaa koneeseen vehkeitä.

Itsehän kerron naisille että "Omat on rahat, omat on hankinnat." Toki en sitä virhettä ole lähtökohtaisesti tehnyt että avioliittoon menisin, mutta se on sitten toinen offtopic itsestään.
Kyllä mä luulen että näissä tapauksissa siellä on oikeasti äiti kyseessä eikä vaimo.
 
Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
12
No hei jos sulla on kortti sentään lähdössä niin tilannehan on ihan ok. Mä oon se toinen 17:26 Gigantista tilannut, mutta valitsin vaan väärän mallin (Ventus), niin saa nähdä saanko korttia ikinä. Laskin et noita 3080 Ventuksia on mennyt pelkästään Jimmsin, Verkkokaupan ja Proshopin kautta asiakkaille jo 300-400, mutta Gigantti ei oo viittinyt ostaa ja lähettää yhtäkään. En oo yhtään ärsyyntynyt. En.
I feel for you :( Itse veikannut kaikissa F5-skaboissa väärää hevosta, prossun osalta paria väärää hevosta vaikka ensimmäisten joukossa ollut aina tilaus sisässä, niin just sieltä ei niitä tule.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
103
Harmittaa "hieman" että tuli 16.15 tilattu proshopin ventus 3080 peruutettua jo julkkaripäivänä, olettaen ettei kortille ole vesiblokkia tulossa. Nyt saakin odotella kevääseen asti että kumpi ehtii ensin, jimmsin klo22 tuf non oc vai verkkokaupan 16.10 tuf oc.

Onpahan kuitenki vesiblokki postissa odottamassa:rolleyes:.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
40
Onko kukaan löytänyt mitään arvostelu tai on omakohtaista kokemusta tuosta Zotacin 3080 Amp Holosta?

Tuollainen odottaisi postissa mutta on alkanut vähän epäilyttään onko tuo 900€ arvoinen. Pienet fps heitot verrattuna muihin merkkeihin ei ole mulle tärkeää mutta mitä redditistä lukenu niin kohtuu lämpösenä ilmeisesti kortti käy.
 
Liittynyt
01.11.2020
Viestejä
124
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
12
Onko kukaan löytänyt mitään arvostelu tai on omakohtaista kokemusta tuosta Zotacin 3080 Amp Holosta?

Tuollainen odottaisi postissa mutta on alkanut vähän epäilyttään onko tuo 900€ arvoinen. Pienet fps heitot verrattuna muihin merkkeihin ei ole mulle tärkeää mutta mitä redditistä lukenu niin kohtuu lämpösenä ilmeisesti kortti käy.
Itekki tuossa tilailin kyseisen kortin ja nyt alkoin vasta lukemaan, että lämpösenä käy :D Mutta kyllähä nuo sanoo, että hyvin pelittää kuhan vähän säätää tuuletinkäyriä ja riittävästi ilma kiertää kopassa.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
796
Itekki tuossa tilailin kyseisen kortin ja nyt alkoin vasta lukemaan, että lämpösenä käy :D Mutta kyllähä nuo sanoo, että hyvin pelittää kuhan vähän säätää tuuletinkäyriä ja riittävästi ilma kiertää kopassa.
Niin samalla jäähyllähän piti tulla se Extreme versio jossa 3x8pin (tämä ilmeisesti 2x8?). Onkohan se hylätty kokonaan?
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
12
Niin samalla jäähyllähän piti tulla se Extreme versio jossa 3x8pin (tämä ilmeisesti 2x8?). Onkohan se hylätty kokonaan?
Mitä tuossa kauppoja selaili niin oli extreme poistunu myynnistä. Eli vissiin ne on sen kuopannu ja tää amp holo tullu tilalle(?).
 
Liittynyt
26.05.2020
Viestejä
2
No hei jos sulla on kortti sentään lähdössä niin tilannehan on ihan ok. Mä oon se toinen 17:26 Gigantista tilannut, mutta valitsin vaan väärän mallin (Ventus), niin saa nähdä saanko korttia ikinä. Laskin et noita 3080 Ventuksia on mennyt pelkästään Jimmsin, Verkkokaupan ja Proshopin kautta asiakkaille jo 300-400, mutta Gigantti ei oo viittinyt ostaa ja lähettää yhtäkään. En oo yhtään ärsyyntynyt. En.
Soitin Giganttiin 20.11 kun oli luvattu kortti marraskuun lopulla ja mitään ei ollut kuulunut (asiakaspalvelija väitti että yhtään 3080 korttia eivät ole saaneet eivätkä tän vuoden puolella saa!!!). Nyt tämän palstan innoittaman tsekkasin omat sivut ja siellä lukee tilauksen tila: lähetetty, tosin seurantakoodilla ei vielä näy mitään. Soitin meinaan lokakuussa ja silloin tiesi sanoa että saavat yhden erän ennen joulukuuta ja siitä olis tulossa meikälle yks 3080 tuf oc. Meinas meinaan palaa hihat ku ny väitettiin etteivät saa mitää! Kahtotaan miten käy...
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
602
Soitin Giganttiin 20.11 kun oli luvattu kortti marraskuun lopulla ja mitään ei ollut kuulunut (asiakaspalvelija väitti että yhtään 3080 korttia eivät ole saaneet eivätkä tän vuoden puolella saa!!!). Nyt tämän palstan innoittaman tsekkasin omat sivut ja siellä lukee tilauksen tila: lähetetty, tosin seurantakoodilla ei vielä näy mitään. Soitin meinaan lokakuussa ja silloin tiesi sanoa että saavat yhden erän ennen joulukuuta ja siitä olis tulossa meikälle yks 3080 tuf oc. Meinas meinaan palaa hihat ku ny väitettiin etteivät saa mitää! Kahtotaan miten käy...
Älä huoli. Nuihin gigantin kusetuksiin turtuu ajan myötä.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
227
Gigantista tilattu 20.09.2020 MSI gaming x trio 3080 lähetetty!
Voi veljet! En olisi uskonut että saan gigantista näytönohjaimen. Samasta kortista tilaus on myös jimssistä sisällä (17.9. 16.17klo)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 562
Viestejä
4 166 508
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom