NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
256
Proshop-TUF-päivitystä. Laitoin tosiaan perjantaina sähköpostia kysyäkseni että mikä meininki kun tilatessa sivuilla luki että tukkureilla on tavaraa, mutta hetken päästä toimitusaika olikin avoin. No tänään vastasivat että:

"Sinun tilaus on ehditty pakata vasta lauantaina ja se lähtee meiltä matkaan tänään 21.9. Voit seurata paketin kulkua vasta kun lähetys on saapunut Suomeen ja lavat purettu terminaalissa. Yleensä lähetykset ovat saapuneet Suomeen noin 2 arkipäivässä."

Eli vastaavassa tilanteessa olevien ei tartte ihmetellä jos postin tilausseuranta tuuttaa punaista.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
7
Proshopista tuli vastaus kyselyyn. (MSI gaming).

Valitettavasti emme pysty sanomaan monentenako olet jonossa. Olemme mahdollisesti saamassa tuotetta lisää lokakuun ja/tai marraskuun aikana.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 031
Kannattaa nykypäivänä hoitaa nuo peruutukset yms asiat chatin kautta. Sähköpostilla se on ihan tuskaa. Viimeksi en edes löytänyt gigantin sivuilta mitään sähköpostiosoitetta. Vaihtoehdot oli chat ja puhelin. Chatissa sain peruttua oman tilaukseni melko näppärästi (kyseessä muu tuote kuin 3080).

Kuulostaa todella oudolta että Gigantin pitäisi soitella jollekin tukkurille sinun rahojesi palautuksen takia. Eihän Gigantin ja tukkurin välinen liikenne kuulu asiakkaalle mitenkään. Huumoripulju on kyllä kyseessä.
Chattia toki yritin ensin, mutta siellä palveli vain botti koko perjantain ja tietysti myös viikonloppuna.

Ja joo, on kyllä melko käsittämätöntä ettei Gigantin ja tukun välillä muka tieto voisi kulkea ilman että asiakkaan pitää olla välikätenä.

Mulle soittivat juuri äsken takaisin että tilaus voidaan nyt perua ja rahat tulee takaisin tämän viikon aikana :tup:
Menikö kuinka pitkään yhteydenotostasi että soittivat?
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
1
Proshopista tilattu normi Asus TUF lyötiin lauantaina pakettiin ja tuli seurantakoodit sähköpostiin. Tuossa välissä oli tosin mielenkiintonen saldoseikkailu, jossa ensin oli korttia tukkurilla ja sitten tila muuttu perjantaina "ei oo eikä tiedetä millon tulee" ja siitä sitten lauantaina liikenteeseen. Tilausvahvistus tuli sähköpostiin 16.07. Pääseepi kuitenkin laskemaan 980tin lepoon 5 vuoden työstämisen jälkeen ennakoitua nopeammalla aikataululla.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
131
Proshopista tilattu normi Asus TUF lyötiin lauantaina pakettiin ja tuli seurantakoodit sähköpostiin. Tuossa välissä oli tosin mielenkiintonen saldoseikkailu, jossa ensin oli korttia tukkurilla ja sitten tila muuttu perjantaina "ei oo eikä tiedetä millon tulee" ja siitä sitten lauantaina liikenteeseen. Tilausvahvistus tuli sähköpostiin 16.07. Pääseepi kuitenkin laskemaan 980tin lepoon 5 vuoden työstämisen jälkeen ennakoitua nopeammalla aikataululla.
Hyvä upgrade sulle
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.09.2020
Viestejä
14
Nyt kun porukalla lähtenyt noita Tuffeja putoamaan postiin, niin innolla odotan millonhan Jimmsi saa msi:ltä kortteja. Ventuksen jonossa sijalla 11, joten luulisi että tippuu ensimmäisestä erästä matkahuoltoom:cigar:
 
Liittynyt
11.08.2020
Viestejä
93
Onko kukaan vielä kysellyt proshopilta "jonotusnumeroita"?
Joo, eivät kerro tarkkaa tilannetta.

Sinun tilauksen toimitusaika on tällä hetkellä siis ns. tuntematon. Saatamme saada tuotetta lisää lokakuussa ja /tai marraskuussa. Tilauksia on valtava määrä, joten en pysty sanomaan monesko olet jonossa.
 
Liittynyt
11.08.2020
Viestejä
93
Erikoinen selitys. Miten tilausten määrä liittyy siihen, voidaanko jonopaikka ilmottaa?
Niinpä. Luulen että enemmänkin kyse päätöksestä että ei lähdetä kaivamaan jokaiselle tietoa erikseen kun asiakaspalvelu on varmasti tukossa tästä asiasta. Noh, mikäs tässä odotellessa.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Tuntu kusessa olevan tilausten kanssa. Saa nähdä kauanko kestää ittellä pinna odotella perumisen kans. Jos ny lokakuun ekan viikon pitäs voimas, luulis niiden jotaki tietävän.
 

JL79

omistaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
348
Itse vaihdoin MSI tilaukseni Palittiin viikonloppuna kun ei jimmssin "asiakaspalvelu" suostunut kertomaan monentena MSI olen jonossa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
131
Niinpä. Luulen että enemmänkin kyse päätöksestä että ei lähdetä kaivamaan jokaiselle tietoa erikseen kun asiakaspalvelu on varmasti tukossa tästä asiasta. Noh, mikäs tässä odotellessa.
saisivat tehtyä siten että laittaisivat linkin simppeliin listaan jossa olisi tilausnumero ja jononumero. Säästyisivät aika monelta samalta yht.otolta / vastaukselta.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Itse vaihdoin MSI tilaukseni Palittiin viikonloppuna kun ei jimmssin "asiakaspalvelu" suostunut kertomaan monentena MSI olen jonossa.
Monelta tilasit? itse tilasin 16:13 ja olin 164. siitä voi about laskea kuinka monentena oli
 

JL79

omistaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
348
Monelta tilasit? itse tilasin 16:13 ja olin 164. siitä voi about laskea kuinka monentena oli
16.15 tuli vahvistus joten ajattelin että voi mennä toimituksessa jonkun aikaa.
Palitissa tiedän ainakin olevani sijalla 18 tai 19.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
16.15 tuli vahvistus joten ajattelin että voi mennä toimituksessa jonkun aikaa.
Palitissa tiedän ainakin olevani sijalla 18 tai 19.
Juu itsekkin tilasin varmuudeksi vielä Gainwardin Gs:n. siinä olen 16 ja 20 on tulossa. jos siis toi msi kusahtaa pahasti nii onpahan toi varalla
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Kaiken järjen mukaan Msi trio pitäis olla tulossa kyllä jonkin verran jos julkaisuksi olivat saaneet noin "paljon" kortteja kaupoille.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 581
Tietokonekaupan "lupaukset" saapuvista eristä on vaan tukkurin arvioita tms. Eipä ollu tullut tänään Gigabyteä, vaikka viime viikolla niin luki sivuilla, chatissa kun kyselin.
 
Liittynyt
07.01.2019
Viestejä
37
Olin Perjantaina sijalla 170. Gaming X Trioon jimmissillä.. eipä taida olla tarvetta kysellä ihan toviin (tilaus sisään 16:13...)
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
117
Onko kukaan vielä kysellyt proshopilta "jonotusnumeroita"?
Kyselin:

"Valitettavasti meidän sivusto on käynyt hitaalla julkaisun aikana ja moni tilaus on saanut toimitusaika-arvoin sen mukaan että tuote olisi ollut meidän varastossa, vaikka tuote on ehditty myydä loppuun, pahoittelut tästä. Valitettavasti meillä ei ole tiedossa tällä hetkellä milloin saamme tuotetta lisää. Saatamme saada tuotetta lisää lokakuun ja/tai marraskuun aikana. Sinun tilauksen toimitusaika on tällä hetkellä siis ns. tuntematon. "

Ympäripyöreää paskaa, siis. Tuntuu kyllä hyvin arveluttavalta että ne 750 euroa seisovat Proshopin tilillä kun kortteja "saatetaan" saada lisää jo marraskuussa. Miten helvetin vaikeaa se verkkokaupan pyörittäminen voi vuonna 2020 olla?
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
297
Taitaa tuossa sijalla 68 mennä heittämällä pari kuukautta, niin arveltiin chatissä. Tuossa ajassa kerkee tulla se rtx 3080 20Gt super, taidan sitä mielummin jäädä jonottaa.
 
Liittynyt
03.09.2020
Viestejä
19
Oma Ventus proshopista postissa tulossa ja huomenna pitäisi Postin seurannan mukaan olla noudettavissa.
 

frez

P90PRO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
125
Oma Ventus proshopista postissa tulossa ja huomenna pitäisi Postin seurannan mukaan olla noudettavissa.
Oma edellinen Proshopin paketti seilas Suomen päässä aivan missä sattuu. Välillä kävi Turussa asti osoitteenselvityksessä, sieltä takaisin pasilaan ja sieltä takaisin turkuun osoitteenselvitykseen. Kohdetoimipaikka oli Järvenpää. Suomessa paketti seilasi melkein 2 viikkoa. Eli älä siis nuolaise ennen kuin Posti on hoitanut oman osuutensa :rolleyes: Ei meinaan aina hoida.
 
Liittynyt
03.09.2020
Viestejä
19
Eipäs manailla nyt yhtään, 100% luotto Suomen Postiin nyt ja paketti perillä huomenna 19:00.

edit: 16:07 oli maksunvahvistus sähköposti saapuunut, tarkemmin en muista
 

frez

P90PRO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
125
Eipäs manailla nyt yhtään, 100% luotto Suomen Postiin nyt ja paketti perillä huomenna 19:00.
Haha, kunhan vähän kiusasin. Toivotaan että on perillä ajoissa. Itsekin omaani odottelen, josko tällä viikolla lähtisi matkaan.
 
Liittynyt
10.10.2019
Viestejä
266
Tuo on ihan täysin automatisoitu 2 viikon delay viesti gigantilta. 99% kortin tilaajista saivat tuon 1.10 tai 2.10 päivän.
Eli siis ei perustu mihinkään ja kuulemma näitä viestejä pukkaa aina 2 viikon välein automaattisesti. :p
Mihin tämä tieto perustuu?
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
101
Taitaa tuossa sijalla 68 mennä heittämällä pari kuukautta, niin arveltiin chatissä. Tuossa ajassa kerkee tulla se rtx 3080 20Gt super, taidan sitä mielummin jäädä jonottaa.
Häntäsijoilla roikkuville on tosiaan ainakin se (laiha) lohtu että AMD:n julkaisu ehtii jo tulla ja mahdolliset Nvidian nokituksetkin siihen.
 
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
72
Mihin tämä tieto perustuu?
Muistaakseni tämä juuri toteutuu aina kun Gigantissa ei ole tuotetta varastossa. Mailiautomaatio heittää tuollaista viestiä kahden viikon päähän.

Tapauksessa RTX 3080:
-ne, jotka tilasivat 17.9. saivat viestin että 1.10. tulee
-ne, jotka tilasivat 18.9, saivat viestin että 2.10 tulee

See a pattern? ;)

Gigantti on hyvin giganttimainen tälläkin kertaa.
 

luujauho

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
148
Muistaakseni tämä juuri toteutuu aina kun Gigantissa ei ole tuotetta varastossa. Mailiautomaatio heittää tuollaista viestiä kahden viikon päähän.

Tapauksessa RTX 3080:
-ne, jotka tilasivat 17.9. saivat viestin että 1.10. tulee
-ne, jotka tilasivat 18.9, saivat viestin että 2.10 tulee

See a pattern? ;)

Gigantti on hyvin giganttimainen tälläkin kertaa.
Näin meni RTX 2000-sarjan kohdalla. Lokakuussa tilatut kortit siirtyivät aina parilla viikolla eteenpäin. Jos muistan oikein joulukuussa asiakkaat saivat ensimmäiset kortit ja suurin osa toimituksista venyi seuraavan vuoden puolelle.
 

frez

P90PRO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
125
Tiedoksi kaikille. Jimssin Gaming X Trion tilaukseni muuttui juuri tilaan: "Varattu tilaukselle" Eli omani lähtenee tänään matkaan! Ja vielä muistutuksena: oma sijani oli 4, eli ainakin alkupään jonottajat saavat korttinsa piakkoin. Erän koko en tiedä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Muistaakseni tämä juuri toteutuu aina kun Gigantissa ei ole tuotetta varastossa. Mailiautomaatio heittää tuollaista viestiä kahden viikon päähän.

Tapauksessa RTX 3080:
-ne, jotka tilasivat 17.9. saivat viestin että 1.10. tulee
-ne, jotka tilasivat 18.9, saivat viestin että 2.10 tulee

See a pattern? ;)

Gigantti on hyvin giganttimainen tälläkin kertaa.
Ei pidä paikkaansa. Tilasin 17.9. ensimmäisten joukossa ja minulle tuli viesti että 2.10. tulisi. Mutta veikkaan että tuo johtuu siitä, että asun perähikiällä, eli ehkä lähetys minulle vie päivän pidempään kuin jonnekin vaikka Helsinkiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
244
Olin tänään myös yhteydessä Jimmsin asiakaspalveluun ja tilauksessa itselläni MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO. Sanoivat tuota mallia tilatun useita satoja ja oma tilaukseni siellä häntä päässä. Tilausta en tehnyt kylläkään julkkarin aikana vaan myöhemmin. Saa nähdä kuinka nopeasti MSI saa kortteja toimitettua, olen suuresti yllättynyt jos jopa kahden tai kolmen viikona aikana jo saapuu ;)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
509
Tiedoksi kaikille. Jimssin Gaming X Trion tilaukseni muuttui juuri tilaan: "Varattu tilaukselle" Eli omani lähtenee tänään matkaan! Ja vielä muistutuksena: oma sijani oli 4, eli ainakin alkupään jonottajat saavat korttinsa piakkoin. Erän koko en tiedä.
Oma sijoitus oli 11. ja ei ole varattu tilaukselle eli saivat varmaan sen 5 kappaleen erän mikä siellä näkyi kyseiselle kortille julkaisun aikoihin "Tulossa" sarakkeessa hetken aikaa (olikohan päivämääräarvio 23.09. tuolle erälle). Vähän semmoinen kuva jäänyt kun muiden kauppojen Gaming X Trio tulevista eristä näkynyt infoa, että ihan hetkeen ei Jimmsillekään ole saapumassa lisää. Mutta toivotaan parasta, jokaisen kortin kohdalle tietty.
 

frez

P90PRO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
125
Oma sijoitus oli 11. ja ei ole varattu tilaukselle eli saivat varmaan sen 5 kappaleen erän mikä siellä näkyi kyseiselle kortille julkaisun aikoihin "Tulossa" sarakkeessa hetken aikaa. Vähän semmoinen kuva jäänyt kun muiden kauppojen Gaming X Trio tulevista eristä näkynyt infoa, että ihan hetkeen ei Jimmsillekään ole saapumassa lisää. Mutta toivotaan parasta, jokaisen kortin kohdalle tietty.

Olen atm Jimmsin chatin jonossa. Tarkoituksena kysyä tuota eräkokoa juuri teitä muita jonottajia varten :D Raportoin heti kun saan vastauksen.
 
Liittynyt
17.10.2019
Viestejä
12
Gigabyte Eagle OC:ta tulossa Jimmsille 16 kpl 15.10.

Oma sijoitukseni jonossa noin 30 paikkeilla, joten varmaan saan odottaa korttia marraskuulle asti. Ehtiipä mahdollisesti päivittää uuden emo+prossun siihen mennessä, jos AMD:n uusien prossujen saatavuus olisi kunnossa julkaisussa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
298
Onko tietoa/huhuja yhdenkään tuf oc-erän saapumisesta millekään suomalaiselle jälleenmyyjälle?
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Olen atm Jimmsin chatin jonossa. Tarkoituksena kysyä tuota eräkokoa juuri teitä muita jonottajia varten :D Raportoin heti kun saan vastauksen.
Toivottavasti osaavat/pystyvät vastata tähän. veikkaan kyllä että jotain haisua on.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
Joo, eivät kerro tarkkaa tilannetta.

Sinun tilauksen toimitusaika on tällä hetkellä siis ns. tuntematon. Saatamme saada tuotetta lisää lokakuussa ja /tai marraskuussa. Tilauksia on valtava määrä, joten en pysty sanomaan monesko olet jonossa.
Jotakuinkin näin mullekki sanottiin tilauksestani kun n 2h sitten soittelin liikkeeseen. Tulispa nyt sitten edes lokakuussa...

Niin ja kyllä se peruutus ihan helposti onnistuu heillä, sen kun painaa sitä omat tilaukset sivulla tilauksen kohdalla "Peruuta" niin siitä lähtee asia rokkaamaan etiäppäin. Toinen vaihtoehto on että on suoraan heihin yhteydessä. Eipä silti, ei mua tuon liikkeen toiminta huolestuta, hyvää kokemusta itelläni on. Itse maksoin siis ihan pankin tililtä, ensin meinasin PayPalilla mutta ei pystynyt jotenkin 14e lisämaksua maksamaan.....no siinä meni varmaan kallis arvoinen minuutti ja 1kk lisää odottamista :sad: Mikä *piheys siinäkin kohtaan iski kun kyse oli kahdesta rtx 3080 kortista :facepalm::rofl:

Toki nyt kahden kortin tilaus jo itsessään varmaan hidastaa paketin lähetystä kun ei sitä yhtäkään meinaa liikkeestä löytyä...*perustelu
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
3
Giganttiin tuli soiteltua aikaisemmin ja aspasta löyty kohtalotoveri samaa korttia tilanneena vahvisti että on tulossa ennen 2.10 TUF oc:ta sekä muita malleja pieni erä.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
298
Giganttiin tuli soiteltua aikaisemmin ja aspasta löyty kohtalotoveri samaa korttia tilanneena vahvisti että on tulossa ennen 2.10 TUF oc:ta sekä muita malleja pieni erä.
Kuulostaa siis samalta kuin mitä multitronicin aspasta kuulin. Eivät tosin maininneet päivämääriä. Pieni erä ja oman klo 16.07 tilauksen pitäisi mahtua siihen:thumbsup:
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Kuulostaa siis samalta kuin mitä multitronicin aspasta kuulin. Eivät tosin maininneet päivämääriä. Pieni erä ja oman klo 16.07 tilauksen pitäisi mahtua siihen:thumbsup:
Oiskohan sittenkin pitänyt itsekin tuota mallia tilata multitronicista... Tilasin MSI Trion eikä heillä tunnu olevan mitään tietoa milloin kyseistä korttia tulee.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
246
Gigantilta tein paniikkitilauksen verkkopankkimaksulla PNY malliin 17. päivä, sitten sain FE:n tilattua niin laitoin Gigantille samana iltana klo 18:35 mailia että perutaan tilaus. Mailiin ei ole tullut kuin automaattinen yhteydenotto vastaanotettu kuittaus.

Soitin niille just ja "juu perutaan tilaus, menee 2-5 pankkipäivää rahojen palautukseen". Pari min puhelun jälkeen soittavat sieltä takaisin ja kertovat, että homma pitääkin hoitaa tukkurin kautta ja että tukkuri soittaa myöhemmin takaisin.

Miten voi olla näin helvetin vaikeeta vuonna 2020 kun muilla kaupoilla on asia hoituu yksinkertaisesti peruuta nappia painamalla ja asiakkaan ei tarvitse sen jälkeen kun odottaa sitä palautusta. :angry:
Mielenkiinnosta täytyy kysyä mistä sait FE kortin? Oliko Nvidia kaupassa FE:tä jollain aikaa tarjolla?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
298
Oiskohan sittenkin pitänyt itsekin tuota mallia tilata multitronicista... Tilasin MSI Trion eikä heillä tunnu olevan mitään tietoa milloin kyseistä korttia tulee.
Ehkä kävi tuuri kun tilasin kyseisestä paikasta ja tuotetta jota ei vielä ollut varastossa, mikä saattoi muita ostajia karkottaa ekoilla minuuteilla.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
376
P*rkele kun harmittaa. Olin F5 rämpyttelemässä klo 16 aikaan jimmssillä ja gigantin sivuilla. Gigantilla ei pystynyt laittamaan ostoskoriin ja jimmssi oli nurin. Ei kerennyt kuin pari minuuttia kokeilla ja sitten olikin jo mentävä. Ajattelin niiden kyllä kaikille riittävän. Tilauksen sai vasta lyötyä sisään joskus illalla, eli korttia varmaankin sitten hypistellään vasta joulun tienoolla. :sad:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 628
Viestejä
4 206 844
Jäsenet
70 927
Uusin jäsen
enigtastic

Hinta.fi

Ylös Bottom