NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
368
Jos katsoo näitä nykyisiä 3080-hintoja niin vähän pahaa pelkään, että tuo 20gb malli on väkisinkin aika jäätävän hintainen.
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 919
Jos katsoo näitä nykyisiä 3080-hintoja niin vähän pahaa pelkään, että tuo 20gb malli on väkisinkin aika jäätävän hintainen.
Siellähän sen täytyy olla 3080:n ja 3090:n välissä. Todennäköisesti kuitenkin selvästi lähempänä 3080:aa.
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
61
Kauanko teillä on kestäny Proshopin paketeilla matkata? Perjantaina postittivat klo 16 aikaan, joten varmaan vasta huomenna maanantaina liikahtaa. Tuntuu nyt erityisen tuskaiselta tämä odotus, kun kortti on jo tulossa.
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
122
Kauanko teillä on kestäny Proshopin paketeilla matkata? Perjantaina postittivat klo 16 aikaan, joten varmaan vasta huomenna maanantaina liikahtaa. Tuntuu nyt erityisen tuskaiselta tämä odotus, kun kortti on jo tulossa.
Mulla lähti tiistaina matkaan aamusta ja oli perillä maanantaina viiden aikoihin Oulussa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
192
Laitoin Jimmsiltä peruutukseen tilauksen 3080 Gaming X Triosta. Piti olla top-10 jonossa, näin viime viikolla kerrottiin. Eli jos joku on täällä sijalla 11 jonossa niin pitäisi huomisesta erästä riittää ;)
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Tulihan se sieltä! Jimm's oliki nopea ja lähetti MSI RTX 3090 GAMING X TRIO:n matkaan jo viime torstaina - saapui perjantaina, mutta sain haettua vasta tänään.
IMG_20201018_133959.jpg
IMG_20201018_201407.jpg
Nyt uusin Metro tulille ja nupit kaakkoon :cigar:
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Tulihan se sieltä! Jimm's oliki nopea ja lähetti MSI RTX 3090 GAMING X TRIO:n matkaan jo viime torstaina - saapui perjantaina, mutta sain haettua vasta tänään. Nyt uusin Metro tulille ja nupit kaakkoon :cigar:
paljo makso?
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Hassua että porukka haluaa luotottaa firmoja suoralla rahalla. Jos firma heittää nurin sen x-aikamäärän aikana, kun kuluttaja odottaa tilaamaansa tuotetta, rahoille voi todennäköisesti sanoa "heippa!"

Itellä kaikki hankinnat luottokortin kautta. Ei jää rahat sit konkurssipesään... Toki kukin tyylillään. Jos on niin paljon massia, ettei jännitä, niin sit OK.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 713
Hassua että porukka haluaa luotottaa firmoja suoralla rahalla. Jos firma heittää nurin sen x-aikamäärän aikana, kun kuluttaja odottaa tilaamaansa tuotetta, rahoille voi todennäköisesti sanoa "heippa!"

Itellä kaikki hankinnat luottokortin kautta. Ei jää rahat sit konkurssipesään... Toki kukin tyylillään. Jos on niin paljon massia, ettei jännitä, niin sit OK.
Joo varmaan Jimssit, gigantit ja verkkokaupat heittää nurin...vastikaan uutisoitiin miten esimerkiksi Gigantti hakenut hurjasti porukkaa töihin, korona-aikaan verkkokaupoilla etenkin tekniikkaromppeen myynnissä hurjassa kasvussa.

Eli ei juuri jännittänyt maksaa korttia Jimmsille.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
107

Nyt uusin Metro tulille ja nupit kaakkoon :cigar:
Ihan mielenkiinnosta ootko testannut lämpöeroja rasituksessa vaaka ja vertical asennoissa?

Edit; Olen siis itse kans valmistautunut tuohon vertical asentoon, mut lähinnä mietityttää tuo kortin paksuus. Paksumpi kuin muut niin menis entistäkin lähemmäs ikkunaa. Nimimerkillä 3080 gaming x
 
Viimeksi muokattu:

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 126
Joo varmaan Jimssit, gigantit ja verkkokaupat heittää nurin...vastikaan uutisoitiin miten esimerkiksi Gigantti hakenut hurjasti porukkaa töihin, korona-aikaan verkkokaupoilla etenkin tekniikkaromppeen myynnissä hurjassa kasvussa.

Eli ei juuri jännittänyt maksaa korttia Jimmsille.
Itteeni ei niinkään toi firman kippaaminen huoleta, mutta en silti koe järkevänä antaa ilmaista lainaa sinne päin tietämättä yhtään minä vuonna sille mahdollisesti saa vastinetta. :hmm:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Itteeni ei niinkään toi firman kippaaminen huoleta, mutta en silti koe järkevänä antaa ilmaista lainaa sinne päin tietämättä yhtään minä vuonna sille mahdollisesti saa vastinetta. :hmm:
Joo ei meikäläistäkään huoleta nimenomaan se että menisi joku näistä isoista firmoista konkurssiin. Pointtini on se että ei kiinnosta ilmasta luottoa jaella firmoille. Jos 3kk luoton itse haen pankista niin siihen tulee päälle 3kk euribor ja 10% marginaali - maksan saman hinnan jälleenmyyjälle ja saan 3kk odottelun päälle "voitoksi" lupauksen että joskus tuon kortin saan. Saman "voiton" saa myös sillä että maksaa tuotteen vasta sen saatuaan.

Tällä ei nyt ole väliä jos tuotetta suoraan varastossa, mutta jos potentiaalisesti joutuu viikkoja-kuukausia odottelemaan niin Klarna/Postiennakko on se juttu.
 
Liittynyt
03.07.2020
Viestejä
558
Verkkokaupalla on ollut loistavaa tuo palvelu kyllä, ne jopa tuli mun kotoo hakemaan tuotteen kun sanoin että haluan palauttaa sen eikä oo autoo.
Verkkokaupan palvelusta ei itselläkään ole mitään valittamista. Itse pari vuotta sitten tilasin heidän kauttaan seinätelineen televisiolle ja odottelin varmaan kuukauden sitä mutta mitään ei kuulunut. Kyselin perään, niin selvitteli asiaa niin lopputulemana oli että maahantuojakaan ei niitä saa niin hyvitti antamalla 2 kertaa kalliimman seinätelineen tilalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
485
Älkää tehkö kuten minä ja antako Gigantille rahoja pantiksi.. Selvisi, että heillä ole verkkokaupassa lainkaan peruutustoimintoa ja ainut keino saada apua olisi chatin kautta tai puhelimella.

Chatista ei vaan saa ihmistä kiinni ja tuo "chattibotti" ei osaa hoitaa peruutuksia.
Soittelin sitten Gigantin aspaan (8,4snt/min+pvm) ja 15min odottelun jälkeen sain esitettyä pyyntöni peruutuksesta.

Halusivat, että kerrataan kaikki tiedot ja jopa tilinumero piti kertoa puhelimessa, kun sitäkään eivät näe järjestelmistään.

Puhelun jälkeen kaikki piti olla ok, mutta nyt 3pv myöhemmin tilaus näkyy yhä aktiivisena eikä rahoja ole näkynyt.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
107
Älkää tehkö kuten minä ja antako Gigantille rahoja pantiksi.. Selvisi, että heillä ole verkkokaupassa lainkaan peruutustoimintoa ja ainut keino saada apua olisi chatin kautta tai puhelimella.

Chatista ei vaan saa ihmistä kiinni ja tuo "chattibotti" ei osaa hoitaa peruutuksia.
Soittelin sitten Gigantin aspaan (8,4snt/min+pvm) ja 15min odottelun jälkeen sain esitettyä pyyntöni peruutuksesta.
Chattibotilta kun pyytää ihmiskolleegaa niin ohjaa keskustelun ihmiselle. Tosin viimeks siel tais ollaa yks aspan väki vaan vastaamassa ku jonossa oli minua edellä 27 ja jouduin odottamaan toista tuntia. Lisäksi chatti sulkeutuu jo 15:30, eli aikaisin pitää olla liikkeellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Joo ei meikäläistäkään huoleta nimenomaan se että menisi joku näistä isoista firmoista konkurssiin. Pointtini on se että ei kiinnosta ilmasta luottoa jaella firmoille. Jos 3kk luoton itse haen pankista niin siihen tulee päälle 3kk euribor ja 10% marginaali - maksan saman hinnan jälleenmyyjälle ja saan 3kk odottelun päälle "voitoksi" lupauksen että joskus tuon kortin saan. Saman "voiton" saa myös sillä että maksaa tuotteen vasta sen saatuaan.

Tällä ei nyt ole väliä jos tuotetta suoraan varastossa, mutta jos potentiaalisesti joutuu viikkoja-kuukausia odottelemaan niin Klarna/Postiennakko on se juttu.
Näihin edellä mainittuihin en viitannut, vaikkakin tuli tsekattua näitten emoyhtiöiden ja niiden omistajayhtiöiden talouslukuja. Lähivuosina on mennyt nurin muutamia elektroniikkaketjuja, eikä luottoa löydy mun tililtä. Omavaraisuusaste on joillakin alan toimijoilla ykkösellä alkava, joten vaikka en mikään talousnero ole, niin kyllä joku käry firmojen taloustiedoista on. Kotimaisten kohdalla helppo selvittää, jotkut ulkomaiset lähes mahdottomia (liikevaihto tai - voitto eivät kaikkialla julkisesti saatavilla).

Mutta jos tuon selvitystyön tekee ennen tilausta, ja haluaa antaa ilmaista rahaa pörssiyhtiön tilille, niin go for it!
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 866
asiakaspalvelu(at)gigantti.fi on toiminnassa, itse peruutin oman näytönohjaimen sitä kautta ja onnistui ripeästi.
Kovasti yritti selittää ettei niitä kortteja ole muillakaan jne, vastasin että ihan sama rahat takas asap.

Näemmä tää keskustelu mennyt korttien sijasta siihen miten ostokset kannattaa maksaa.
Jos joku haluaa välttämättä rahat laittaa etukäteen yrityksen tilille ja on täydessä ymmärryksessä että muitakin vaihtoehtoja on, niin mitäs tuosta.

Pistin itsekin tuosta Verkkokaupan ROG-STRIX:stä tilauksen sisään, 17.10. klo 14:14 tuli tilausvahvistus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 161
Joo-o, noista postiennakko-tilaajista puolet on kuitenkin sellaisia, että ei olekaan rahaa maksaa, tai on tilattu 10 korttia eri liikkeistä ja pidetään vaan yksi. Epävarmoja asiakkaita, siis.

Kyllä itse soisin ennakkoon maksaneille prioriteettia, kun he ainakin aikovat pitää sen korttinsa. Tai ainakin todennäköisyys tähän on suurempi.

Lisäksi - kuten edellä mainittu - kaupat saa sen katteen vasta sitten kun noi on maksettu, niin minun rahat näkyy jo Gigantilla ja Jimm'sillä, niin minua voisi suosia :)

--

Se on mielestäni vähän arvettavaa tilata se 5-10 eri korttia kaikki postiennakolla muutenkin. Näin vääristää jonotilanteita, tilausmääriä ja sitten ei ole kuitenkaan aikomustakaan ottaa kaikkia. Niin tästä kärsii kaikki paitsi itse. Minäminäminä.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Älkää tehkö kuten minä ja antako Gigantille rahoja pantiksi.. Selvisi, että heillä ole verkkokaupassa lainkaan peruutustoimintoa ja ainut keino saada apua olisi chatin kautta tai puhelimella.

Chatista ei vaan saa ihmistä kiinni ja tuo "chattibotti" ei osaa hoitaa peruutuksia.
Soittelin sitten Gigantin aspaan (8,4snt/min+pvm) ja 15min odottelun jälkeen sain esitettyä pyyntöni peruutuksesta.

Halusivat, että kerrataan kaikki tiedot ja jopa tilinumero piti kertoa puhelimessa, kun sitäkään eivät näe järjestelmistään.

Puhelun jälkeen kaikki piti olla ok, mutta nyt 3pv myöhemmin tilaus näkyy yhä aktiivisena eikä rahoja ole näkynyt.
Rahojen palautumisessa saattaa kestää. Tilaus jää näkyviin peruutusten jälkeen ihan samaan tilaan, kuin missä se olikin (ei mulla eroa mitenkään niistä ihan muista tilauksista, jotka on ajat sitten jo toimitettukin).
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Joo-o, noista postiennakko-tilaajista puolet on kuitenkin sellaisia, että ei olekaan rahaa maksaa, tai on tilattu 10 korttia eri liikkeistä ja pidetään vaan yksi. Epävarmoja asiakkaita, siis.

Kyllä itse soisin ennakkoon maksaneille prioriteettia, kun he ainakin aikovat pitää sen korttinsa. Tai ainakin todennäköisyys tähän on suurempi.

Lisäksi - kuten edellä mainittu - kaupat saa sen katteen vasta sitten kun noi on maksettu, niin minun rahat näkyy jo Gigantilla ja Jimm'sillä, niin minua voisi suosia :)

--

Se on mielestäni vähän arvettavaa tilata se 5-10 eri korttia kaikki postiennakolla muutenkin. Näin vääristää jonotilanteita, tilausmääriä ja sitten ei ole kuitenkaan aikomustakaan ottaa kaikkia. Niin tästä kärsii kaikki paitsi itse. Minäminäminä.
Jimssin tilaukset postiennakolla ihan vaan siitä syystä että nopein tapa maksaa.
Ajatellaanpa asiaa toiselta kantilta, tilaat 10 korttia ja maksat kaikki ennakkoon, sitten alat peruutella tilauksia ja firmat joutuu tekeen ylimääräistä työtä palauttaaksesi sinulle rahat, kumpi olikaan kaupalle parempi asiakas. Tuskin jengi niitä kortteja postiennakoilla tilailee ja jättää sitten vaan noutamatta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Joo-o, noista postiennakko-tilaajista puolet on kuitenkin sellaisia, että ei olekaan rahaa maksaa, tai on tilattu 10 korttia eri liikkeistä ja pidetään vaan yksi. Epävarmoja asiakkaita, siis.

Kyllä itse soisin ennakkoon maksaneille prioriteettia, kun he ainakin aikovat pitää sen korttinsa. Tai ainakin todennäköisyys tähän on suurempi.
Itse näen asian sillain että postiennakko (mm.) luo kilpailuasetelman kaupoille. Toki, kortteja ei nyt edes saa mistään mutta ainakaan kaupat ei tyhjiä lupauksia anna tai sano että toimitus menee tammikuulle... (Esimerkkitapauksessa Gigantti ei edes tarjoa postiennakkoa). Kiirettäkö sillä kun asiakkaan tilaukset on sisässä ja rahat firman tilillä? (Sekä aspaan ei ole muuta yhteydenottoa kuin todella paska chatbotti ja maksullinen puhelinlinja)

Tuo maksu vastaanottaessa luo sen että kuluttaja maksaa siitä minkä ensimmäisenä saa. En usko että kauhean moni tahalteen pitää vanhoja tilauksia sisässä kun on yhden 3080-kortin saaneet. (Itse ainakin peruuttaisin muut tilaukset muilta jälleenmyyjiltä). Josta päästään taas siihen minkälaista säätämistä esim. Gigantilla on tilauksen peruutus vs. muutaman napin klikkaus Jimm's.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 161
Jimssin tilaukset postiennakolla ihan vaan siitä syystä että nopein tapa maksaa.
Ajatellaanpa asiaa toiselta kantilta, tilaat 10 korttia ja maksat kaikki ennakkoon, sitten alat peruutella tilauksia ja firmat joutuu tekeen ylimääräistä työtä palauttaaksesi sinulle rahat, kumpi olikaan kaupalle parempi asiakas. Tuskin jengi niitä kortteja postiennakoilla tilailee ja jättää sitten vaan noutamatta.
Ne ennakkoon makselijat tuskin tilaa 10 korttia, joita ei aio pitää. Se oli koko pointtini. Meidän kortit on varmempi diili myyjäliikkeelle, kuin postiennakkomiesten, kun heillä ei ole kunnon sitoutumista tuotteeseen ja rahoja ei vielä ole näkynyt.

Tuo maksu vastaanottaessa luo sen että kuluttaja maksaa siitä minkä ensimmäisenä saa. En usko että kauhean moni tahalteen pitää vanhoja tilauksia sisässä kun on yhden 3080-kortin saaneet. (Itse ainakin peruuttaisin muut tilaukset muilta jälleenmyyjiltä). Josta päästään taas siihen minkälaista säätämistä esim. Gigantilla on tilauksen peruutus vs. muutaman napin klikkaus Jimm's.
Tässäkin esimerkkitapauksessa posti-Jonne saa Jimm'sin kortin. Sitten posti-Jonne peruuttaa Gigantin kortin. Miten tämä on hyvä diili Gigantille tai hyvä asia kenellekään Gigantin jonossa?
Pahimmassa tapauksessa posti-Jonne arpoo niin pitkään, että molemmat kortit lähetetään, eikä hae toista ja Gigantti ei voi myydä sitä uutena, niin se päätyy outlettiin ja jono on ennallaan.
Tai sitten jättää sen Gigantin tilauksen perumatta, koska ei vaan jaksa.
Tai pistää Gigantin RTX 3080:sta myynti-ilmoituksen huuto.netiin ja käy lunastamassa vaan, jos saa kunnon voitot.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Tässäkin esimerkkitapauksessa posti-Jonne saa Jimm'sin kortin. Sitten posti-Jonne peruuttaa Gigantin kortin. Miten tämä on hyvä diili Gigantille tai hyvä asia kenellekään Gigantin jonossa?
No posti-jonne saa Jimm'sin kortin (Koska Jimm's toimittanut nopeammin). Gigantti taas häviää tuon kaupan koska eivät saa toimitettua korttia samassa ajassa mitä kilpailija ja jonosta häviää yksi ostaja joten kaikkien sen jälkeen olevien siirtyy yhtä ylemmäksi(??)

Eli tilanteessa voittaa rahat kouraan antava (kuluttaja) joka on omasta mielestäni tässä se prioriteetti
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Ne ennakkoon makselijat tuskin tilaa 10 korttia, joita ei aio pitää. Se oli koko pointtini. Meidän kortit on varmempi diili myyjäliikkeelle, kuin postiennakkomiesten, kun heillä ei ole kunnon sitoutumista tuotteeseen ja rahoja ei vielä ole näkynyt.
En minä ainakaan tilannut yhtä ainutta korttia jota en aikonut pitää, rahani kuitenkin sai se firma joka kykeni toimittamaan ensimmäisenä. Yksikään muu tilaus mitä minulla oli sisässä, ei ole pois keneltäkään muulta, se että peruutin niitä taas on vain muille plussaa. Aivan yksi hailee enivei kun edes jonot eivät ole läpinäkyviä. Sinun logiikallasi ennakkoon maksaneet ottavat sen korttinsa jonka tilasivat, eikös tässä nyt iske kaupalle äkkiä päinvastainen kuin haluamasi tilanne, tuolta on jo rahat pois ja se kyllä odottaa, toimitetaan ennemmin nämä mistä vasta saadaan rahat ;)

Ei minulla kaikki tosin postiennakolla olleet, kaupoista, joissa on varaava ostoskori yritin kyllä ostaa ihan luottokortilla. Siinä osa kaupoista parempia kuin toiset, toiset pirulaiset otti siitäkin katevarauksen suorilta vaikka tuote ei ollut postiin eksymässä ehkä edes tälle vuotta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 966
Se on mielestäni vähän arvettavaa tilata se 5-10 eri korttia kaikki postiennakolla muutenkin. Näin vääristää jonotilanteita, tilausmääriä ja sitten ei ole kuitenkaan aikomustakaan ottaa kaikkia. Niin tästä kärsii kaikki paitsi itse. Minäminäminä.
Olettaen että muut tilaukset perutaan niin en oikein näe miten siitä nyt kaikki niin kärsii että on useampi tilaus sisällä. Meillä on kuitenkin Gigantin tyyppisiä kauppiaita jotka eivät varsinaisesti tässä casessa näytä oikein niitä tilauksiaan edes ansainneen ja läpinäkyvyys siihen milloin jotain mistäkin mahdollisesti voisi saada on useimmissa tapauksissa lähes pyöreä nolla.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Postiennakkohan on täysin kuluttaja-suuntainen maksutapa, että kun kauppa sen hyväksyy maksutapana niin siinä todennäköisesti laskettu kaikki hyödyt vs. haitat, voi olla syitä miksi esim. gigantti ei sitä tarjoa
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
12
Pahimmassa tapauksessa posti-Jonne arpoo niin pitkään, että molemmat kortit lähetetään, eikä hae toista ja Gigantti ei voi myydä sitä uutena, niin se päätyy outlettiin ja jono on ennallaan.
Oikeastiko meinaat että avaamaton paketti jota ei ole noudettu ja palautuu myyjälle päätyy outlettiin? Miten muka tällaista tuotetta ei voi myydä uutena? Aivan varmasti voi, ja myös myydään.
 
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
587
Taitaa joutua yrittää jos saisi tuon 3070 julkkaripäivänä.. kfa sija 3 zotacci 10 palit 12 ja verkkikseltä rog strix.

Vaan eipä noita näytä tulevan tai liikkuvan :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 621
Pitäskö täällä nyt kuitenkin keskittyä noihin tilausseurannallisiin asioihin, saatavuuteen jne, eikä siihen mitä kauppiiaan tarjoamista maksutavoista joku henkilö haluaa käyttää... On ihan ymmärrettävää, ettei jokaisella ole tilillä rahaa kokeilla vaikkapa 10 kortin arpoja eri puolille, joten laskut ja postiennakot on ihan järkevä valinta. Monen kortin tilaamisesta ei oikein tällaisessa julkaisussa voi moittia, koska eri myymälöiden tai eri tuotteiden kohdalla saatavuus ihan täälläkin havaitusti on ollut hyvin vaihtelevaa, joten miksei varmistaisi paikkaansa siinä jonossa, mistä kortin saa.

Jos suoraan maksaminen ja konkurssit huolettaa, niin kannattaa käyttää luottokorttia. Tämä ihan yleisesti vinkkinä.
 
Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
282
Jimssin tilaukset postiennakolla ihan vaan siitä syystä että nopein tapa maksaa.
Kuinka paljo nopeempi se voi olla Klarna laskua?
Lykkäsin ite (suoraa leikepöydältä) henkilötunnuksen vikalle sivulle ja painoin tilausnappia.
Ei siinäkohtaa ainakaan tullu iha älyttömästi eroa (eikä postiennakkolisää).
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
EVGA:n XC3:a tulossa jonnekin päin maailmaa tällä viikolla. Tulispa Eurooppaan, tulispa Suomeen, tulispa Verkkikseen, tulispa kotiin.

 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
1699 €.

Ihan mielenkiinnosta ootko testannut lämpöeroja rasituksessa vaaka ja vertical asennoissa?

Edit; Olen siis itse kans valmistautunut tuohon vertical asentoon, mut lähinnä mietityttää tuo kortin paksuus. Paksumpi kuin muut niin menis entistäkin lähemmäs ikkunaa. Nimimerkillä 3080 gaming x
En ole testannut. Itsellä jää päälle sentti sivulasiin ja lämmöt max. 73 astetta tuulettimien ollessa 60 %:ssa. Ja on kyllä hiljainen.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
491
Kuinka paljo nopeempi se voi olla Klarna laskua?
Lykkäsin ite (suoraa leikepöydältä) henkilötunnuksen vikalle sivulle ja painoin tilausnappia.
Ei siinäkohtaa ainakaan tullu iha älyttömästi eroa (eikä postiennakkolisää).
Jokainen sekunti voi ratkaista :D Varsinkin kaikissa asioissa joissa tulee yksikään ylimääräinen sivulataus tai ylipäätään minkään hyväksyminen / lataus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
228
Välillä aiheestakin: 3080 TUF non-OC tilattu Jimmsiltä julkaisupäivänä, tilausvahvistus 16:14 ja jonossa "ei ihan sataa edellä mutta melkein". Legenda taisi kertoa, että (Asuksen?) saatavuus paranee lokakuussa ja tuo Jimmsille 30.9 saapunut 40kpl erä antoikin jo vähän toivoa, mutta tässä sitä ollaan kuun loppupuolella eikä vieläkään mitään tietoa seuraavasta erästä :rofl:. On kyllä naurettavin launch mihin on ainakaan itse tullut osallistuttua.
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
Välillä aiheestakin: 3080 TUF non-OC tilattu Jimmsiltä julkaisupäivänä, tilausvahvistus 16:14 ja jonossa "ei ihan sataa edellä mutta melkein". Legenda taisi kertoa, että (Asuksen?) saatavuus paranee lokakuussa ja tuo Jimmsille 30.9 saapunut 40kpl erä antoikin jo vähän toivoa, mutta tässä sitä ollaan kuun loppupuolella eikä vieläkään mitään tietoa seuraavasta erästä :rofl:. On kyllä naurettavin launch mihin on ainakaan itse tullut osallistuttua.
Noo ei tässä mitään hätää ole :) itse asennoiduin tuon TUF OC 144 kpl erän jälkeen niin että ihan rauhassa odottelen sinne 2021 tammikuuhun, niin eiköhän sitten ala tulla meidänkin non-OC tuffeja kun kaikki PREMIUM OC tilaukset toimitettu :)

Edit. Harmittaa että pelikupongit ehtii vanhentua, mutta se hyvä puoli tässä odottelussa on että 5.11. vaihdan tilaukseeni uuden Ryzenin ja odottelen vielä kauemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2020
Viestejä
68
Välillä aiheestakin: 3080 TUF non-OC tilattu Jimmsiltä julkaisupäivänä, tilausvahvistus 16:14 ja jonossa "ei ihan sataa edellä mutta melkein". Legenda taisi kertoa, että (Asuksen?) saatavuus paranee lokakuussa ja tuo Jimmsille 30.9 saapunut 40kpl erä antoikin jo vähän toivoa, mutta tässä sitä ollaan kuun loppupuolella eikä vieläkään mitään tietoa seuraavasta erästä :rofl:. On kyllä naurettavin launch mihin on ainakaan itse tullut osallistuttua.
Itse oon asennoitunut niin, että jos ennen juhannusta tulis :sysopwtf:
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
EVGA:n XC3:a tulossa jonnekin päin maailmaa tällä viikolla. Tulispa Eurooppaan, tulispa Suomeen, tulispa Verkkikseen, tulispa kotiin.

Jaakopin puheille on omissa kirjoissa iskenyt aika kova inflaatio.. eikös se oo ihan day-1:sta asti huhtonut että heti ensviikosta lätien kato thousands and thousands sinne tänne ja tonne. Ja Eurooppaankin ollut lastit menossa jo viikko tolkulla. Voi olla, mutta Suomeen ei ole tainnut eksyä kuin se yksi 3090 FTW.

No, markkinamies hänkin on, parempi myydä toivoa kuin epätoivoa.

T: Itellä myös verkkiksessä XC3 Ultra lottona.
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
130
Noitten postiennakolla ja noutovarauksillla tilatuilla on juurikin se kilpailua edistävä vaikutus. Rahat saa se pulju, joka toimittaa tuotteen ensin.

Huonompi homma se on firmalle, jos asiakas pistää rahat sisälle ja saa tuotteen kuitenkin aiemmin muualta. Siinä vaiheessa alkaa tulemaan kuluja firmalle, kun pitää noiden peruutuksien kanssa säätää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 269
Viestejä
4 212 951
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom