Täällä ei ollut viimeaikaisia kokemuksia Gigantin tilanteesta ja kyselin heiltä suoraan 17.9. tilatun 3080 TUFin tilanteesta.
Kiitos yhteydenotostanne. Näissä näytönohjaimissa on ollut maailmanlaajuissesti toimitusongelmia emmekä me pysty valitettavasti kertomaan tarkkaa ajankohtaa toimitukselle. Valmistajalta tuotteet menevät suoraan tukkurille ja tukkurilta asiakkaille. Tuotteita toimitetaan sen mukaan kuin tuotteita saadaan.
Pahoittelemme tilannetta ja toivomme, että kaikki asiakkaamme saisivat tilatut tuotteet mahdollisimman pian.
Jos näkisi edes vähän liikehdintää korttitoimituksissa tai oman jonosijoituksen niin suhtautumiseni olisi vähemmän huolestunut tähän Gigantin toimintaan. Tämä TUF korttina oli kyllä vähän toivoton valinta näin jälkikäteen todettaessa, jos olisin valinnut jonkun premium-kortin jimmsiltä/verkkokaupasta niin moni asia olisi nyt hyvin/paremmin. Itse oletusarvoisesti lokakuussa tilatessani kortin olin valmis odottamaan maaliskuuhun, mutta näyttääpi siltä että täytyy poiketa tämänhetkiseltä polulta sillä muuten tulen odottelemaan korttia syksyyn asti, mistään asiasta ei ole takeita tällä hetkellä.