Asus 3080 TUF OC erään, mikä on merkattu tulemaan tänään? Itsellä vielä ko. kortti odottaa tuotetta. Olen/olin jonossa 7.Jimmsiltä. Olin onnekas ja osuin tuohon 25kpl erään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asus 3080 TUF OC erään, mikä on merkattu tulemaan tänään? Itsellä vielä ko. kortti odottaa tuotetta. Olen/olin jonossa 7.Jimmsiltä. Olin onnekas ja osuin tuohon 25kpl erään.
3090 on tuo mun.Asus 3080 TUF OC erään, mikä on merkattu tulemaan tänään? Itsellä vielä ko. kortti odottaa tuotetta. Olen/olin jonossa 7.
Kuulostaa selvästi siivous- ja pyykkipäivältä Ehkä myös öljynvaihto autoon?Aijjai.. Mitähän sitä tänään tekisi?
Kuinkas iso ero tuolla Gaming X Trio 3090 ja Ventus 3090 oikein on? Ei vissiin mikään jäätävä?
Perkule sain tämän tilattua. Mahtaakohan tulla ensi viikolla lähipostiin...Proshoppiin lisättiin näemmä Gigabyten 3080 Vision. ETA omaan varastoon 1.10
GIGABYTE GeForce RTX 3080 VISION OC - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 299,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3080 Overclocked (Core clock 1440 MHz / Boost clock 1800 MHz), 8704 CUDA ydintä, 10 GB GDDR6X (Memory clock 19 GHz) - 320-bit, PCI Express 4.0 x16, 2 x HDMI 2.1 / 3 x DisplayPort 1.4 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus...www.proshop.fi
Hupsista.Oletkohan nyt oikealla ketjulla?
Sama täällä. Poistivat kuitenkin listauksen nyt joten saa nähdä.Perkule sain tämän tilattua. Mahtaakohan tulla ensi viikolla lähipostiin...
Näin voisi toivoa (itsekin odottelen Eagle OC:tä).Joku pro voisi valistaa, että miten nuo paketit kulkee. Kun tänään tuli proshoppiin tuota gigabyten visionia, niin voidaanko siitä päätellä, että muitakin gigabyten malleja olisi saattanut tulla?
oliko tämä tieto jostain foorumilta vaiko saamastasi sähköpostista?Tässä Proshopin TUF saatavuus status posti eiliseltä:
Right now we have seen a total of 891 TUF and 818 TUF OC in customer order. At the moment I have not many confirmed along the way on 3080 TUF and TUF OC: TUF: 0 pcs TUF OC: 2 pcs defects which should have been delivered yesterday, not all packages have been received from DHL yet with us. In addition, there are another 53 pieces along the way, ASUS has estimated that they will be sent on 12.10.
Verkkiksestä tuli viesti, että 3080 tuf oc on noudettavissa! 16.14 tullut tilausvahvistus, mutta niin vaikea oli kortit löytää sivuilta, että ilmeisesti ehdin jonossa aika alkuun.
Tieto on Proshop Michael @ www.hardwareonline.dk foorumilta.oliko tämä tieto jostain foorumilta vaiko saamastasi sähköpostista?
...kinuskeillahan on 1.-7.10 "national holiday", jolloin se voi näkyä toimituksissakin...pitäähän sitä Maon patsaita käydä kukittamassa ja kumartamassa.
Kai ne kiinalaiset rahan päälle tajuaa vaikka niillä olisikin pyhäpäivät siellä. Vaikka onkin "kommunistinen" nii kyllä siellä kapitalismi kovaa pauhaa. Jos ne oikeesti meinaa laittaa 1-7.10 hommat kiinni nii ei elämän kevät.
Ei varmaan mitään sen ihmeempää, mitä olen välillä tilaustani katsonut niin näyttää vaihtelevan edes takaisin aika randomin oloisesti.Jaahas, Jimmsiltä tilaamani MSI RTX 3090 GAMING X TRIO:n pelikoodin kohdalla lukee "Odottaa tuotetta", aiemmin siinä oli "varattu tilaukselle" - mitähän tuo meinaa?
Kai ne kiinalaiset rahan päälle tajuaa vaikka niillä olisikin pyhäpäivät siellä. Vaikka onkin "kommunistinen" nii kyllä siellä kapitalismi kovaa pauhaa. Jos ne oikeesti meinaa laittaa 1-7.10 hommat kiinni nii ei elämän kevät.
Chinese people have a week off in early October each year for the National Day. This is also a peak period for tourism since many people use this holiday to travel with their families.
Kappas! Juuri äsken tuli Jimmsiltä seurantakoodi Asus 3080 TUF OC.
Eli sitä näemmä riittikin tästä erästä tai sitä on tullut lisää tai joku oli perunut ja vapauttanut.
Tämä on olisi kyllä todella kätevä.Ilmeisesti Proshopilla on tekeillä sivu, josta kohta näkee eri korttien tilausten määrät ja saapuvien erien tietoja.
No eipä auta sitten itkut markkinoilla tässä....Ei paljon länsimaalaisten näyttisongelmat paina kun lomaviikko painaa päälle.
Kyllä se ihan oikeesti on kiinni. Etenkin teollisuus.
Saavatko Kiinassa vangitkin vapaapäiviä?Kai ne kiinalaiset rahan päälle tajuaa vaikka niillä olisikin pyhäpäivät siellä. Vaikka onkin "kommunistinen" nii kyllä siellä kapitalismi kovaa pauhaa. Jos ne oikeesti meinaa laittaa 1-7.10 hommat kiinni nii ei elämän kevät.
FTW3 Ultra veroineen Suomeen 880€. Ainoa ongelma, että Evgalle ei voi suoraan laittaa ennakkotilausta, vaan täytyy yrittää olla nopea kun varastoa saapuu, Nvidian tyyliin.EVGA juuri päivitti omassa storessa kaikkien 3080 mallien (verottomia) hintoja, esim XC3 Gaming meni 760€ -> 659€
Mihis aikaan ilmotus tuli?Itselle irtosi myös yksi ASUS 3080 TUF OC tuosta Verkkokaupan 10kpl erästä. Alkuperäinen tilausvahvistus tuli 16.14.
Ei pysty.Pystyykö Jimmsiltä tai muualta ennakkotilaamaan noita 3070 näytönohjaimia?
Mihis kellonaikaan noita oli tuolloin tarjolla?Torstaina 24.9. tilattu paketti saapui tänään
Ilmoitus, että tilaus on noudettavissa vai mikä? 13.54 tuli noutoilmoitus.Mihis aikaan ilmotus tuli?
Viestien mukaan joskus aamuyöstä oli pieni satsi, minkä lisäksi toinen satsi tuli aamusta. Itse tilasin omani noin klo 7:30.Mihis kellonaikaan noita oli tuolloin tarjolla?
Noutoilmotus juu.Ilmoitus, että tilaus on noudettavissa vai mikä? 13.54 tuli noutoilmoitus.
Jes, no toivottavasti tulis tälle viikolle samoihin aikoihin samanlainen erä jos itsekin saisiViestien mukaan joskus aamuyöstä oli pieni satsi, minkä lisäksi itse tilasin omani noin klo 7:30 aamulla toisesta satsista.
Mikäköhän noissa Ventuksissa nyt kestää, 25 saapui eilen eikä vielkää vissii laitettu menemään.
Kappas, siellä on nyt korjattu tuo double-VAT ongelma.EVGA juuri päivitti omassa storessa kaikkien 3080 mallien (verottomia) hintoja, esim XC3 Gaming meni 760€ -> 659€
Eihän tuo Eagle edes ole capgaten uhri. Tietenkin voi olla, ettei kaikki sitä tiedä.Gigabyte GeForce RTX 3090 EAGLE OC -näytönohjain, 24GB GDDR6X - 1 609,00€
Siitä lähtee seuraavasta erästä helposti Eagle, jos uskallusta riittää. Gaming OC versiokin on alle tilattujen määrän. 3090 kotiin jo jouluksi.
Capgate tekee tehtävänsä näköjään...