NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
246
Tälle jotain lähdettä, muuta kuin oma mutuilu?
Ei ole siis muuta kun jimms:sin sivut josta katoin kuinka niitä on liikkunut. Ja ei näytä pahemmin tullut vs ASUS tai msi. Itellä myös ollut Palitin game rock tilauksessa mut eipä noita tullut kun tuo 3kpl silloin julkaisuna.
 
Liittynyt
17.10.2020
Viestejä
68
Laitoin tilauksen Telialle 3090:sta. Pitäis lähtee toimitukseen 10.12. Saa nyt nähdä.
Mitään ei tulla telialta saamaan ennen kevättä. 3080 toimitukset olis pitäny alkaa marraskuun lopulla. Aspasta päivittelivät päivänmääriä aina viikolla eteenpäin.
 

TLA

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
449
On tämä kyllä touhua, millähän smurffin lailla kävi nyt näin, että hain juuri postista 'MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO + GeForce NOW -pelikuponki' lähetyksen ja tunti tästä pärähti verkkokaupasta noudettavaksi '3080 VENTUS 3X 10G OC'. Jos joku on valmis maksamaan tuosta 3070 setistä täyden summan ja hakemaan nopeasti Tampereelta, niin laittakaapa viestiä, muuten pitänee laittaa palautukseen.

EDIT: keskustelu myynnistä menossa, ei toistaiseksi lisää yhteydenottoja :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
100
20201205_133118.jpg
Jimm´sin Suprim löysi eilen perille postin viivästelyiden jälkeen.
Meshify C koteloon vähän turhan iso kortti, toisen etutuulettimen joutui poistamaan. Tilalle pitäisi tilata slim-mallin tuuletin jonka saisi etupaneelin ja kopan väliin sujautettua.
Gigantin 759€ Tuf OC tilaus pidetään ainakin toistaiseksi voimassa.
 
Liittynyt
30.12.2018
Viestejä
249
Jimm´sin Suprim löysi eilen perille postin viivästelyiden jälkeen.
Meshify C koteloon vähän turhan iso kortti, toisen etutuulettimen joutui poistamaan. Tilalle pitäisi tilata slim-mallin tuuletin jonka saisi etupaneelin ja kopan väliin sujautettua.
Gigantin 759€ Tuf OC tilaus pidetään ainakin toistaiseksi voimassa.
Täällä Suprim X taas saa kotelon näyttämään sopivan kokoiselta. Etuosaan ei jää paljoa turhaa tyhjää. Olen tykännyt. Kulkee ja jäähtyy riittävän hyvin ilman kaameaa mökää. Kestää myös katseen lasin takana. Pelasti julkaisussa tilattujen Asuksien toivottomalta odottelulta.
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
4
On tämä kyllä touhua, millähän smurffin lailla kävi nyt näin, että hain juuri postista 'MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO + GeForce NOW -pelikuponki' lähetyksen ja tunti tästä pärähti verkkokaupasta noudettavaksi '3080 VENTUS 3X 10G OC'. Jos joku on valmis maksamaan tuosta 3070 setistä täyden summan ja hakemaan nopeasti Tampereelta, niin laittakaapa viestiä, muuten pitänee laittaa palautukseen.
Olitko millon tilannu tuon verkkokaupan ventuksen jos saa kysyä?
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
246
Meshify C koteloon vähän turhan iso kortti, toisen etutuulettimen joutui poistamaan. Tilalle pitäisi tilata slim-mallin tuuletin jonka saisi etupaneelin ja kopan väliin sujautettua.
Gigantin 759€ Tuf OC tilaus pidetään ainakin toistaiseksi voimassa.
Jos joku 3080 suprim x omistaja tarvitsee lyhempää korttia, niin voin vaihtaa EVGA FTW3 3080 ULTRAN? Tässä ottaa kaapelit sivuikkunaan kiinni. Tilasin kylläkin jo uuden kaapelisarjan, mutta ei tietoo milloin tulee.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Onko sallittua antaa arvioita 3060Ti määristä, mitä olette saamassa? Ja onko tilauksia jo sisässä niin, että kaikki menee? Suoraselkäistä toimintaa kyllä hinnoittelun osalta. MSI:n mallit itseä kiinnostaa, niin Datatronicilta samaan hintaan Gaming X Trioa kuin muualta Ventusta. :thumbsup:
Kyllähän kai kaikki näitä arvioita antaa sivuillansa ja meille luvattiin ensiviikoksi seuraavaa:
90YV0G02-M0NA00 ASUS ROG Strix GeForce RTX 3060TI OC 8 kpl

90YV0G10-M0NA00 ASUS TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING VGA 5 kpl

90YV0G13-M0NA00 ASUS Dual GeForce RTX 3060TI 8GB GDDR6 7 kpl

90YV0G12-M0NA00 ASUS Dual GeForce RTX 3060TI OC edition 20 kpl

MSI:istä ei kuulu mitää....

Mut noita 3060 korttejahan sentäs on yleisesti löytynyt ja me kyllä soitellaan ihmisiä sitten läpi jonossa jos haluavat vaihtaa MSI:tä Asukseen tosin voi niissä pieniä hintaeroja olla. Mutta vielä ei ole mennyt 3060 enempää kun noi mitä on tulossa. Mut tosin mä uskon vasta sitten kun näen noi kädessäni, että ne myös tuli. 3080 me ollaan saatu nyt niin huonosti, että aiemman viestini mukaisesti kannattaa harkita kannattaako niitä meiltä nyt tilata.... Eli 3060 saatavuus ja 3080 saatavuus eivät kulje käsikädessä :)
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 338
Oho, posti üllatti. Eilen lähetetty RTX 3060 Ti on nyt noudettavissa. Ei vaan enää tänään jaksa noutaa, kun päivän liikunnat jo hoidettu ja suihkuteltu...
 
Liittynyt
16.09.2020
Viestejä
102
On tämä kyllä touhua, millähän smurffin lailla kävi nyt näin, että hain juuri postista 'MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO + GeForce NOW -pelikuponki' lähetyksen ja tunti tästä pärähti verkkokaupasta noudettavaksi '3080 VENTUS 3X 10G OC'. Jos joku on valmis maksamaan tuosta 3070 setistä täyden summan ja hakemaan nopeasti Tampereelta, niin laittakaapa viestiä, muuten pitänee laittaa palautukseen.

EDIT: keskustelu myynnistä menossa, ei toistaiseksi lisää yhteydenottoja :)
Verkkokaupan sivuilla ei näy että sinne olisi noita näyttiksiä tullut ihan hetkeen, viimeksi 8 päivää sitten. Vai näyttääkö tuo minulle Ouluun saapuneet? T. Oulun jonosijalla aika kärjessä, hiukan jo kuumottelee :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
703
Jimmsille saa näitä ylimääräisiä kortteja palauttaa ilman ongelmia, kunhan täyttää hakemuksen sivuilla ekana?
Ehti kortti jysähtää postiin ennenkuin ehdin perua, sori siitä.
 
Liittynyt
25.08.2018
Viestejä
64
Tilasin eilen saksasta RTX 3090 FE:n, saas nähdä milloin tulee. Mielenkiinnolla odotan... :hmm:
 
Liittynyt
16.09.2020
Viestejä
102
Mikä kortti ja mihin? Täältä voisi löytyä ostaja :D E: tämä viesti tarkoitettu siis Moksulle :D
 
Liittynyt
06.11.2020
Viestejä
106
Posti yllätti sai hukkaamansa kortin tänään mulle haettavaksi :) Nyt sitten odotetaan muita koneen osia maanantaille... Toi 3090 on hervottoman kokoinen 3 slotin kortti ja Datatronic ei myöskään säästänyt pahvia pakkauksessaan :D
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 063
Jimmsille saa näitä ylimääräisiä kortteja palauttaa ilman ongelmia, kunhan täyttää hakemuksen sivuilla ekana?
Ehti kortti jysähtää postiin ennenkuin ehdin perua, sori siitä.
Tottakai, lain mukaan 14vrk palautusoikeus, Jimmsillä taitaa olla 30päivää. Etenkin kun avaamaton paketti niin ei minkäänlaista ongelmaa.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
576
Tilasin eilen saksasta RTX 3090 FE:n, saas nähdä milloin tulee. Mielenkiinnolla odotan... :hmm:
Tuolta aiemmin tässä ketjussa mainitusta notebooksbilliger.de:stä? Teitkö firman kautta vai jonkun postilaatikkopalvelun kautta?

Vai jostain ihan toisesta liikkeestä?
t. 3080 FE houkuttelee
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
621
Minulla tas onnistui Gigantin kautta ihan hienosti. 12.11tilasin EVGA FTW3 3080:n vahvistuksessa luki että saapuu varastoon 7.12. Kortti tuli kuitenkin jakeluun jo 1.12.
Tuuripeliä tuo on kaikkien kanssa.
Ei oo kaikkien kanssa tuuripeliä. Gigantti on täysin kussut hommansa kaikkien muiden kanssa paitsi evga ja muutama tuff. Kanttii lukea tätä ketjua taaksepäin ja lukea niitä koottuja selityksiä ja lupauksia mitä shitgantti on suoltanut.
 
Liittynyt
20.11.2017
Viestejä
60
17.9 Tilasin jimssiltä Palitin 3080 gamingpron ja sain sen heti maanantaina 21.9. Ei kyl minulla valittamista toimituksesta ja saatikka kortista. Hyvin on rokannut;):)
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
725
Onhonhan Jimmssin Asuksen TUF OC jono menossa missä kohtaa? Oma tilaus 21.9 klo 9.22.
Mulla tuli tilausvahvistus sähköpostiin 18.9 klo 9.20 ja korttia ei ole vielä näkynyt. Seuraava erä on 112 kappaletta ja sitten joskus kun kamelit saavat lastin raahattua tänne pohjolan perukoille, niin siitä pitäisi riittää yksi kortti allekirjoittaneelle.

Tuskin menee kovin pahasti vikaan, jos veikkaan, että raketit on ammuttu taivaalle, ennen kuin 21.9 tehti tilaus on käsitelty.
 

pau

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
360
Onhonhan Jimmssin Asuksen TUF OC jono menossa missä kohtaa? Oma tilaus 21.9 klo 9.22.
Tais olla julkkaripäivältä 17.9. joku ekat 2-3h purettu vai muistelenko väärin.
Oman käsityksen mukaan jono menee jossain 18:30 kohdalla. Ei ainakaan 19:00 tilauksia ole vielä toimitettu.

Joku 23:00+ tilannut oli saanut ilmoituksen että seuraavasta 120kpl erästä riittäisi sinne asti eli ehkä tuon seuraavan erän jälkeen on avauspäivän jono purettu.
 
Liittynyt
04.12.2020
Viestejä
55
Kyllähän kai kaikki näitä arvioita antaa sivuillansa ja meille luvattiin ensiviikoksi seuraavaa:
90YV0G02-M0NA00 ASUS ROG Strix GeForce RTX 3060TI OC 8 kpl

90YV0G10-M0NA00 ASUS TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING VGA 5 kpl

90YV0G13-M0NA00 ASUS Dual GeForce RTX 3060TI 8GB GDDR6 7 kpl

90YV0G12-M0NA00 ASUS Dual GeForce RTX 3060TI OC edition 20 kpl

MSI:istä ei kuulu mitää....

Mut noita 3060 korttejahan sentäs on yleisesti löytynyt ja me kyllä soitellaan ihmisiä sitten läpi jonossa jos haluavat vaihtaa MSI:tä Asukseen tosin voi niissä pieniä hintaeroja olla. Mutta vielä ei ole mennyt 3060 enempää kun noi mitä on tulossa. Mut tosin mä uskon vasta sitten kun näen noi kädessäni, että ne myös tuli. 3080 me ollaan saatu nyt niin huonosti, että aiemman viestini mukaisesti kannattaa harkita kannattaako niitä meiltä nyt tilata.... Eli 3060 saatavuus ja 3080 saatavuus eivät kulje käsikädessä :)
Pistin teiltä tilaukseen asuksen tuffin tänään tuosta 3060 TI:stä jos vaikka jouluks kerkeis:) (ja ihan sillä teiltä, kun olet aktiivisesti täällä kirjotellut).Pakko saada joku väliaikanen kortti tähän härdellin keskelle. Jos sitten vaikka päivittelis 3090 suoraan. Tuolla 3060 Ti:llä varmasti pelailee CP:tä 2k:lla ihan välttävästi.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
40
Mikähä näistä 3080 ois "paras" ilman mitään ledejä/kellotuksia/alivoltituksia tms.? Vakiöna vain kiinni. Saatavuus=0 varmaan kaikilla, mutta mikä ehkä parhaiten saatavilla ja mistä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
599
Mikähä näistä 3080 ois "paras" ilman mitään ledejä/kellotuksia/alivoltituksia tms.? Vakiöna vain kiinni. Saatavuus=0 varmaan kaikilla, mutta mikä ehkä parhaiten saatavilla ja mistä?
Sysop:n arvostelun valinta: 3080 TUF (non OC tai OC). Hyvin vähän RGB:tä. Saatavuus jos jonoon menee nyt niin varmasti tuo 0.
Omalla kokemuksella myös tuo toteutuu hyvin, että turha kellotella tai säätää. Erittäin hyvä vakiona (hiljainen ja viileä) ja säätämisellä ei oikein mitään saavuta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 391
Tuolta aiemmin tässä ketjussa mainitusta notebooksbilliger.de:stä? Teitkö firman kautta vai jonkun postilaatikkopalvelun kautta?

Vai jostain ihan toisesta liikkeestä?
t. 3080 FE houkuttelee
Samaten, ei noi ylisuuret jonnekortit kiinnosta tai mahdukkaan oikeastaan kumpaakaan koteloon mitenkään fiksusti.
 

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Viis OC-korttia tilattu eri liikkeistä, eikä yhdestäkään mitään toivoa, alkaa pikkuhiljaa vatuttamaan tämä tilanne.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Itse sain 3080 FE:n LDLC:ltä, tilasin suoraan ja aspa sanoi että toimittavat sen suomeen, en sitten tiedä onko käytäntö heillä muuttunut ja olinko yksi ainoista kelle he lähettivät kortin muualle kuin ranskaan, mutta se ainakin toimi minulle ilman yhtään mitään kommervenkkejä
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Nyt täytyy sanoa, että piti lähteä (taas) tähän metatason gpu-peliin mukaan. Pelaa peliä, että voit pelata! Ihan 5/5 kafkaa.

Miten sitä voi viettää la-illan ilman gpu-arpajaisia, kun prolet lottoaa. 3090 on masentava pay-to-win -ratkaisu ja 3070/3060ti on oman elämän iddqd. Vältetään oikeat haasteet, siis.

Nyt olen uhrannut pari brandypulloa, naapurin piskin ja mielenterveyteni 3080-alttarille. Josko Mestari olisi minulle suosiollinen ensi viikolla? (Datatronic 3080 strix 909€ ja Verkkis 3080 tuf 829€.)

Tulis tyhjä täyttymyksen tunne, jos oikeasti sais kortin. Sitten pitäis ostaa jotakin muuta. Tää on halpa harrastus tää pc-rauta, kun ei raha edes kelpaa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 942
Nyt täytyy sanoa, että piti lähteä (taas) tähän metatason gpu-peliin mukaan. Pelaa peliä, että voit pelata! Ihan 5/5 kafkaa.

Miten sitä voi viettää la-illan ilman gpu-arpajaisia, kun prolet lottoaa. 3090 on masentava pay-to-win -ratkaisu ja 3070/3060ti on oman elämän iddqd. Vältetään oikeat haasteet, siis.

Nyt olen uhrannut pari brandypulloa, naapurin piskin ja mielenterveyteni 3080-alttarille. Josko Mestari olisi minulle suosiollinen ensi viikolla? (Datatronic 3080 strix 909€ ja Verkkis 3080 tuf 829€.)

Tulis tyhjä täyttymyksen tunne, jos oikeasti sais kortin. Sitten pitäis ostaa jotakin muuta. Tää on halpa harrastus tää pc-rauta, kun ei raha edes kelpaa
Älä muuta sano,itse jo sain 3080, mutta yhtä kauan olen jonottanut Canon R6 kameraa eikä ole mitään tietoa milloin sen saa.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
121
Itse sain 3080 FE:n LDLC:ltä, tilasin suoraan ja aspa sanoi että toimittavat sen suomeen, en sitten tiedä onko käytäntö heillä muuttunut ja olinko yksi ainoista kelle he lähettivät kortin muualle kuin ranskaan, mutta se ainakin toimi minulle ilman yhtään mitään kommervenkkejä
Miten kauan aikaa sitten tilasit? Voisi itsekin yrittää kunhan tulee varastoon, FE on niin houkuttelevan hintainen.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Älä muuta sano,itse jo sain 3080, mutta yhtä kauan olen jonottanut Canon R6 kameraa eikä ole mitään tietoa milloin sen saa.
Äläs nyt vanhaa hupaa yllytä. Just alle vuosi sitten tuli hankittua D77...

Onneksi on valokuvaus, jonka ansiosta nää pc-hommat näyttää köyhäilyltä. Ja sit on vielä kalastus. Veneen tankkiin kun lurahtaa kerralla näyttiksen verran menonestettä, niin ei kiristä Nahkatakki!

Mutta trediin aiheeseen: jumahtanut pahasti toimitukset 3080-korttien osalta. Pantataanko siruja 20gb julkkariin parempien katteiden vuoksi?
 
Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
2
Piti nyt rekisteröityä tänne kun itselläkin arpoja vetämässä siellä sun täällä. Äsken huomasin, että tietokonekauppa.fi oli tullut muutama MSI 3080 listoille (mielestäni eivät ole siellä ennen olleet, korjatkaa jos olenkin väärässä). Näissä molemmissa (Gaming X Trio ja Ventus 3X OC) seuraavan erän päivämäärä on 17.12. Tiedä sitten onko tuo todellisuus vai ei, mutta mielestäni vaikuttaisi lupaavalta kun liikkeen sivuilta ei muita järkeviä 3000-sarjalaisia löydy lainkaan. Itse pistin Gaming X Triolle arvan vetämään.

 
Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
596
Kyllähän kai kaikki näitä arvioita antaa sivuillansa ja meille luvattiin ensiviikoksi seuraavaa:
90YV0G02-M0NA00 ASUS ROG Strix GeForce RTX 3060TI OC 8 kpl

90YV0G10-M0NA00 ASUS TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING VGA 5 kpl

90YV0G13-M0NA00 ASUS Dual GeForce RTX 3060TI 8GB GDDR6 7 kpl

90YV0G12-M0NA00 ASUS Dual GeForce RTX 3060TI OC edition 20 kpl

MSI:istä ei kuulu mitää....

Mut noita 3060 korttejahan sentäs on yleisesti löytynyt ja me kyllä soitellaan ihmisiä sitten läpi jonossa jos haluavat vaihtaa MSI:tä Asukseen tosin voi niissä pieniä hintaeroja olla. Mutta vielä ei ole mennyt 3060 enempää kun noi mitä on tulossa. Mut tosin mä uskon vasta sitten kun näen noi kädessäni, että ne myös tuli. 3080 me ollaan saatu nyt niin huonosti, että aiemman viestini mukaisesti kannattaa harkita kannattaako niitä meiltä nyt tilata.... Eli 3060 saatavuus ja 3080 saatavuus eivät kulje käsikädessä :)
Mitäs firmaa sä edustatkaan?
 
Liittynyt
04.12.2020
Viestejä
55
Ihan mielenkiinnosta kun arpoja on heitelty sinne sun tänne, niin miten olette tuon maksuhomman tehneet?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
244 807
Viestejä
4 271 807
Jäsenet
71 561
Uusin jäsen
lissaw96

Hinta.fi

Ylös Bottom