Jep, sillä saa huimat 3fps lisää freimejä vrt normimalli.Toivottavasti (ja viesteistä päätellen) kaikki muut tilasivat TUF:fista OC mallin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, sillä saa huimat 3fps lisää freimejä vrt normimalli.Toivottavasti (ja viesteistä päätellen) kaikki muut tilasivat TUF:fista OC mallin
Pohdin tuossa samaa. Bongasin kyllä eilen että joku oli tilannut 2 perusmallia, eli nyt meitä on jo 1+1+2.Toivottavasti (ja viesteistä päätellen) kaikki muut tilasivat TUF:fista OC mallin
Onko kukaan vieläkään saanut multitronicilta minkäänlaista viestiä lähetyksestä/saatavuudesta?
Olisit hapettanut kaverin.Lähipostis joku nouti kortin mallisen jimssin paketin perkule
Toivottavasti (ja viesteistä päätellen) kaikki muut tilasivat TUF:fista OC mallin
Paljon veikkaatte jonoaa jos laittoi 19:00+ tilauksen 3080 TUF:sta Jimmsille?
klikkailin kassalla nvidian storessa yli tunnin kunnes resettas ostonumeron saannin jälkeen. Taidan yrittää varmuudeksi onnea 3090:n kanssa jos edes jonkun kortin tän vuoden puolella vielä saisi.
Itse sain tälläisen vastauksen kun utelin saatavuuksia Multitronicilta sähköpostilla.Mulla oli TUF-tilaus siellä sisässä, joten jonkun verran juttelin aspan kanssa. Ei siellä ole käsittääkseni ollut yhtään kappaletta mitään mallia, eikä mitään tietoa milloin saisivat.
17.9 klo. 16:10 meni tilaus sisään Proshopille Asus RTX 3080 TUF OC mallista, mutta ei näemmä riittänyt tuotetta, vaikka tilausvaiheessa näytti vihreätä "varastossa".
Illasta laitoin saman mallin tilaukseen myös Gigantilla, mutta sielläkin sama homma.
Itse sain tälläisen vastauksen kun utelin saatavuuksia Multitronicilta sähköpostilla.
Toimitusaika tulee olemaan erittäin pitkä, valtiettavasti. Juuri nyt tämä on täysin lopussa toimittajilta asti ja kysyntä on erittäin kovaa, meillä ei ole edes mitään arviota toimitusajasta, mutta tosiaan tilanteen perusteella se tulee olemaan kyllä pitkä.
Tosiaan tilaus oli tehty 16.01, eli yhtään ei varastossa tainnut niitä löytyä heiltä. Tuotteena MSI 3080 RTX Gaming X Trio.
Niin ja sitten sekin tietysti ärsyttää, että tilauksen jälkeen luin korttiarvosteluja, joiden mukaan Asuksen TUFfi olisi ihan yhtä hyvä kortti, ellei parempikin. Eli maksoin 100 e ekstraa turhasta. Argh! Sillä olisi saanut vaikka monta odottelun tuskaa lievittävää juomaa ostettua.Jimm'sillä sain MSI Gaming X Triosta tilauksen sisään klo 16.07 ja rahat lähtivät heti tililtä, mutta maksupalvelusta Jimm'sin sivuille palatessa iski bad request error 403. Tilaus meni jonnekin limboon ja tilausvahvistus saapui vasta 16.23. Mukavaa kun rahat kyllä kelpaa, mutta tilausvahvistuksen kanssa vähän niin ja näin. Korttia ei taida näkyä ennen joulukuuta, huoh. En ole edes vaivautunut kysymään mitään jonotussijaa, perällä ollaan kuitenkin.
Noh, Gigantilla on kaikkia kortteja keskusvarastossa +100kpl. Vaikka oikeasti ei varmaan ole yhtään. Lienee joku tekninen kikka kun verkkokauppa ei suostu nollasaldolla myymään? Ja vaikka siellä on noi toimitusaika 2kk tilauksesta tekstit näkyvissä niin on tuokin vähän harhaanjohtavaa.Multitronicilta kyselin Ventuksesta ja sieltä vastattiin näin:
"toimitusaika on juuri nyt täysin avoin. Kortti on täysin lopuss varastolta maahantuojilta ja valmistajalta asti, ja toimitusajasta ei ole mitään arviota, mutta saatavuus on kyllä erittäin huono."
Samaan aikaan sivulla taas näyttää että "Myymälässä: 06.10.2020".
Vähän hämärää toimintaa.
Noh, Gigantilla on kaikkia kortteja keskusvarastossa +100kpl. Vaikka oikeasti ei varmaan ole yhtään. Lienee joku tekninen kikka kun verkkokauppa ei suostu nollasaldolla myymään? Ja vaikka siellä on noi toimitusaika 2kk tilauksesta tekstit näkyvissä niin on tuokin vähän harhaanjohtavaa.
Olin hyvin lähellä, sitten olisi täytynyt van
Juurikin näin: Gigantin verkkokaupasta ei voi varata mitään, jos saldoa ei ole. Ja kun kuitenkin halutaan kortteja myydä niin kaikilla on sitten saldona se 25+ tai mitä onkaan. Kortteja ei ole ikinä ollutkaan, kuten moni suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen on saanut kuulla kysellessään tilannetta omalta paikalliselta Gigantiltaan/Elgiganteltaan/Elkjöpiltään.
Kyllä sieltä sai eilen varattua jonkin aikaa siten, että saldona luki "Saapuu varastoon 21.9.". Itsekin tein ostoksen tuolloin, ja tilausvahvistus näyttää edelleen 21.9. eikä ole tullut viestiä myöhästymisestä.
Niin tilasin minäkin, mutta sitten tänään oli tullut aamulla tällainen posti:
"Arvoisa asiakkaamme,
Valitettavasti toimitustanne ####-####### ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana Torst. 24.09. Uusi toimituspäivä on Torst. 1. Lokakuu."
Ts. siirtynyt kahden viikon päähän, mikä on se Gigantin vakio "ei oo tietoa koska kamaa tulee"-siirto. Tuo "toimitus 2kk päästä" taitaa pitää enemmänkin paikkansa.
Kun itse tilasin oli myös tuo saapuu varastoon 21.9. Tänään tuli aamukahdeksalta viesti että toimitus viivästy lokakuun 1. päivään. Jimssilläkin näemmä hävinnyt molemmat gigabytet sivuilta koska "rajoitettu saatavuus". Todellinen rajoitettu erä valmiiksi varsin rajoitetusta erästä . Eli olipas fiksu valinta tilata gigabyte.Kyllä sieltä sai eilen varattua jonkin aikaa siten, että saldona luki "Saapuu varastoon 21.9.". Itsekin tein ostoksen tuolloin, ja tilausvahvistus näyttää edelleen 21.9. eikä ole tullut viestiä myöhästymisestä.
Itse olen vasta kasaamassa tietokonetta 10 vuoden tauon jälkeen ja nyt tuo paketti on näyttistä vaille...
Saas nähdä koska sen saa...
Jimmsiltä ainostaan tilasin ja tilausvahvari saapui 16:10.
Mistä ihmeestä tiedätte oman sijoituksenne jonossa?
Minä muistaakseni 23...nyt ootellaanJimmyltä Gigabyte Eaglen tilausvahvistus klo 16:11, sija kuulema 24.
Samaa itekkin eilen kuulin, mulla on tosin 3080 Gaming, mutta samalla arviolla sekin. Kuulemma arviot on ns. varovaisia arvioita, eli sellasia mitkä todennäkösemmin siirtyy eteenpäin kuin taaksepäin. Eli varmuuden vuoks lyöty vähän liian pitkä kun liian lyhyt.Minä muistaakseni 23...nyt ootellaan
Kilautin sinne eilen ja sanoi että korttieriä voi pienellä tuurilla tulla aiemminkin kuin 15.10.
Ehkä oli asiakkaan rauhoittelua, en tiedä...mutta pidän tilaukseni voimassa