NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
288
Onko kukaan vieläkään saanut multitronicilta minkäänlaista viestiä lähetyksestä/saatavuudesta?
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
249
Jimssiltä EVGA FTW3 Gaming Ultra Klo 16.12 ja sijalla 8. Ei tietoa millon tulee kuorma.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 592
Onko kukaan vieläkään saanut multitronicilta minkäänlaista viestiä lähetyksestä/saatavuudesta?
Mulla oli TUF-tilaus siellä sisässä, joten jonkun verran juttelin aspan kanssa. Ei siellä ole käsittääkseni ollut yhtään kappaletta mitään mallia, eikä mitään tietoa milloin saisivat.
 
Liittynyt
03.07.2020
Viestejä
61
itsellä jimssille tilausvahvistus klo16.11 palitin gamingproosta ja tila "odottaa tuotetta" eli ei tainut tärpätä varasto kortti meikäläiselle...
 

vagMeister

öijä
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Taisi olla jo mainittukin, mutta mikäli ei meinaa housuissaan pysyä niin tuon videon loppupuolella vähän inffoa esim. juurikin EVGA:n ja muiden AIB partnereiden stock-tilanteesta. Nyt vaan itse toivon että MSI muistaa lähetellä tännekin päin Trioa.

 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
92
Jimms MSI Gaming X Trio, rahat lähti tililtä 16:06 ja sijalla 34. Täytyy olla tyytyväinen kun sähläsin vielä rahojen kanssa varmaan kaksi minuuttia. :D
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 496
Jimms gaming x trio tilausvahvistus sähköpostissa klo 16:10. En kysellyt sijoitusta, mutta varmaan siellä 60-80 hujakoilla. Voisi tuurillaan parista seuraavasta erästä saada jos vielä joku peruu edeltä.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
288
Multitronicissa omalla tilillä lukee tilauksen kohdalla "odottaa käsittelyä". Lukeeko muilla samaa/jotain muuta ja tarkoittaakohan tuo mitään muuta kuin että odottaa joskus saapuvaa kuormaa maailmalta. Tilattu eilen klo 16:05
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Tuffi proshopilta ja tilausvahvistus tuli vasta 16.21 vaikka itse tilaus tuli tehtyä varmaan noin 16.05. Eli 650 ruotsalaista edellä jonossa.

Edit. OC-malli
 

pau

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
360
Paljon veikkaatte jonoaa jos laittoi 19:00+ tilauksen 3080 TUF:sta Jimmsille?

klikkailin kassalla nvidian storessa yli tunnin kunnes resettas ostonumeron saannin jälkeen. Taidan yrittää varmuudeksi onnea 3090:n kanssa jos edes jonkun kortin tän vuoden puolella vielä saisi.
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
64
Jimmsin gigabyte gaming oc tilausvahvistus 16.14 ja sija 42. Jos joku haluaa suhteuttaa omaa sijaansa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
485
17.9 klo. 16:10 meni tilaus sisään Proshopille Asus RTX 3080 TUF OC mallista, mutta ei näemmä riittänyt tuotetta, vaikka tilausvaiheessa näytti vihreätä "varastossa".
Illasta laitoin saman mallin tilaukseen myös Gigantilla, mutta sielläkin sama homma.
 

bLindy

Team God Emperor
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
146
Paljon veikkaatte jonoaa jos laittoi 19:00+ tilauksen 3080 TUF:sta Jimmsille?

klikkailin kassalla nvidian storessa yli tunnin kunnes resettas ostonumeron saannin jälkeen. Taidan yrittää varmuudeksi onnea 3090:n kanssa jos edes jonkun kortin tän vuoden puolella vielä saisi.
tuf oc:ssä ainakin aika reilusti tilauksia, puoli seiskan aikaan laitoin tilauksen ja oon jonossa 379 sijalla
 
Liittynyt
28.05.2019
Viestejä
29
Mulla oli TUF-tilaus siellä sisässä, joten jonkun verran juttelin aspan kanssa. Ei siellä ole käsittääkseni ollut yhtään kappaletta mitään mallia, eikä mitään tietoa milloin saisivat.
Itse sain tälläisen vastauksen kun utelin saatavuuksia Multitronicilta sähköpostilla.

Toimitusaika tulee olemaan erittäin pitkä, valtiettavasti. Juuri nyt tämä on täysin lopussa toimittajilta asti ja kysyntä on erittäin kovaa, meillä ei ole edes mitään arviota toimitusajasta, mutta tosiaan tilanteen perusteella se tulee olemaan kyllä pitkä.

Tosiaan tilaus oli tehty 16.01, eli yhtään ei varastossa tainnut niitä löytyä heiltä. Tuotteena MSI 3080 RTX Gaming X Trio.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 053
17.9 klo. 16:10 meni tilaus sisään Proshopille Asus RTX 3080 TUF OC mallista, mutta ei näemmä riittänyt tuotetta, vaikka tilausvaiheessa näytti vihreätä "varastossa".
Illasta laitoin saman mallin tilaukseen myös Gigantilla, mutta sielläkin sama homma.
Gigantista tilaus itsellä 18:49 ja lähettivät viestin, että "Uusi toimituspäivä on Torst. 1. Lokakuu". Aika hiljaista on, että saavat tuolloin toimitettua.

Sain myös koodin, jonka jaan tässä:
1600436653982.png
 
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
212
Jimm'sillä sain MSI Gaming X Triosta tilauksen sisään klo 16.07 ja rahat lähtivät heti tililtä, mutta maksupalvelusta Jimm'sin sivuille palatessa iski bad request error 403. Tilaus meni jonnekin limboon ja tilausvahvistus saapui vasta 16.23. Mukavaa kun rahat kyllä kelpaa, mutta tilausvahvistuksen kanssa vähän niin ja näin. Korttia ei taida näkyä ennen joulukuuta, huoh. En ole edes vaivautunut kysymään mitään jonotussijaa, perällä ollaan kuitenkin.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
61
Itse sain norm. TUF - kortin tilauksen sisään Jimm's:llä 16:03 ja tilausvahvistus saapui 16:05, että suht. hyvin olen ensimmäisten joukossa kortin saajina.

Tässä itsellä ei ole tosin kiirettä, kun pärjäilen RTX 2080 kanssa normaalisti ja on kärsivällisyyttää odottaa.

Edit: Tilaus muutunut: "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä" ja tuote "Varattu tilaukselle".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
288
Itse sain tälläisen vastauksen kun utelin saatavuuksia Multitronicilta sähköpostilla.

Toimitusaika tulee olemaan erittäin pitkä, valtiettavasti. Juuri nyt tämä on täysin lopussa toimittajilta asti ja kysyntä on erittäin kovaa, meillä ei ole edes mitään arviota toimitusajasta, mutta tosiaan tilanteen perusteella se tulee olemaan kyllä pitkä.

Tosiaan tilaus oli tehty 16.01, eli yhtään ei varastossa tainnut niitä löytyä heiltä. Tuotteena MSI 3080 RTX Gaming X Trio.
Huh, pahalta kuulostaa. Eilen kun sinne soitin niin puhuivat tuf oc kohdalla jostain saapuvasta 10kpl erästä mutta mitään päivää ei mainittu.
 
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
212
Jimm'sillä sain MSI Gaming X Triosta tilauksen sisään klo 16.07 ja rahat lähtivät heti tililtä, mutta maksupalvelusta Jimm'sin sivuille palatessa iski bad request error 403. Tilaus meni jonnekin limboon ja tilausvahvistus saapui vasta 16.23. Mukavaa kun rahat kyllä kelpaa, mutta tilausvahvistuksen kanssa vähän niin ja näin. Korttia ei taida näkyä ennen joulukuuta, huoh. En ole edes vaivautunut kysymään mitään jonotussijaa, perällä ollaan kuitenkin.
Niin ja sitten sekin tietysti ärsyttää, että tilauksen jälkeen luin korttiarvosteluja, joiden mukaan Asuksen TUFfi olisi ihan yhtä hyvä kortti, ellei parempikin. Eli maksoin 100 e ekstraa turhasta. Argh! Sillä olisi saanut vaikka monta odottelun tuskaa lievittävää juomaa ostettua.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
339
Multitronicilta kyselin Ventuksesta ja sieltä vastattiin näin:
"toimitusaika on juuri nyt täysin avoin. Kortti on täysin lopuss varastolta maahantuojilta ja valmistajalta asti, ja toimitusajasta ei ole mitään arviota, mutta saatavuus on kyllä erittäin huono."

Samaan aikaan sivulla taas näyttää että "Myymälässä: 06.10.2020".
Vähän hämärää toimintaa.

ventus.jpg
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
144
Multitronicilta kyselin Ventuksesta ja sieltä vastattiin näin:
"toimitusaika on juuri nyt täysin avoin. Kortti on täysin lopuss varastolta maahantuojilta ja valmistajalta asti, ja toimitusajasta ei ole mitään arviota, mutta saatavuus on kyllä erittäin huono."

Samaan aikaan sivulla taas näyttää että "Myymälässä: 06.10.2020".
Vähän hämärää toimintaa.
Noh, Gigantilla on kaikkia kortteja keskusvarastossa +100kpl. Vaikka oikeasti ei varmaan ole yhtään. Lienee joku tekninen kikka kun verkkokauppa ei suostu nollasaldolla myymään? Ja vaikka siellä on noi toimitusaika 2kk tilauksesta tekstit näkyvissä niin on tuokin vähän harhaanjohtavaa.
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
115
Olin hyvin lähellä, sitten olisi täytynyt van
Noh, Gigantilla on kaikkia kortteja keskusvarastossa +100kpl. Vaikka oikeasti ei varmaan ole yhtään. Lienee joku tekninen kikka kun verkkokauppa ei suostu nollasaldolla myymään? Ja vaikka siellä on noi toimitusaika 2kk tilauksesta tekstit näkyvissä niin on tuokin vähän harhaanjohtavaa.
Juurikin näin: Gigantin verkkokaupasta ei voi varata mitään, jos saldoa ei ole. Ja kun kuitenkin halutaan kortteja myydä niin kaikilla on sitten saldona se 25+ tai mitä onkaan. Kortteja ei ole ikinä ollutkaan, kuten moni suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen on saanut kuulla kysellessään tilannetta omalta paikalliselta Gigantiltaan/Elgiganteltaan/Elkjöpiltään.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
597
Gigantissa oli tosiaan koko-ajan tuo 2kk arvio, mutta alunperin se ei ollut yhtä näkyvästi esillä.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Juu itse 16:13 Jimms TUF OC sija 93 tais olla. Verkkiksestä en tarkkaa sijaa tiedä mutta varmaa alkupätää, kun sieltä tilausvahvistus 16:09. Riippuen toimiiko blokki niin saatan perua noi pois ja odottaa xc3 ultra/palit gamingpro OC:ta.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
927
Olin hyvin lähellä, sitten olisi täytynyt van


Juurikin näin: Gigantin verkkokaupasta ei voi varata mitään, jos saldoa ei ole. Ja kun kuitenkin halutaan kortteja myydä niin kaikilla on sitten saldona se 25+ tai mitä onkaan. Kortteja ei ole ikinä ollutkaan, kuten moni suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen on saanut kuulla kysellessään tilannetta omalta paikalliselta Gigantiltaan/Elgiganteltaan/Elkjöpiltään.
Kyllä sieltä sai eilen varattua jonkin aikaa siten, että saldona luki "Saapuu varastoon 21.9.". Itsekin tein ostoksen tuolloin, ja tilausvahvistus näyttää edelleen 21.9. eikä ole tullut viestiä myöhästymisestä.
 
Liittynyt
08.06.2020
Viestejä
113
Itse olen vasta kasaamassa tietokonetta 10 vuoden tauon jälkeen ja nyt tuo paketti on näyttistä vaille...
Saas nähdä koska sen saa...
Jimmsiltä ainostaan tilasin ja tilausvahvari saapui 16:10.
Mistä ihmeestä tiedätte oman sijoituksenne jonossa?
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
115
Kyllä sieltä sai eilen varattua jonkin aikaa siten, että saldona luki "Saapuu varastoon 21.9.". Itsekin tein ostoksen tuolloin, ja tilausvahvistus näyttää edelleen 21.9. eikä ole tullut viestiä myöhästymisestä.
Niin tilasin minäkin, mutta sitten tänään oli tullut aamulla tällainen posti:

"Arvoisa asiakkaamme,

Valitettavasti toimitustanne ####-####### ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana Torst. 24.09. Uusi toimituspäivä on Torst. 1. Lokakuu."

Ts. siirtynyt kahden viikon päähän, mikä on se Gigantin vakio "ei oo tietoa koska kamaa tulee"-siirto. Tuo "toimitus 2kk päästä" taitaa pitää enemmänkin paikkansa.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 560
Gigantis sai valita saapuu varastoon 21.9/ tai toisessa tuotteessa varastossa +25.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
927
Niin tilasin minäkin, mutta sitten tänään oli tullut aamulla tällainen posti:

"Arvoisa asiakkaamme,

Valitettavasti toimitustanne ####-####### ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana Torst. 24.09. Uusi toimituspäivä on Torst. 1. Lokakuu."

Ts. siirtynyt kahden viikon päähän, mikä on se Gigantin vakio "ei oo tietoa koska kamaa tulee"-siirto. Tuo "toimitus 2kk päästä" taitaa pitää enemmänkin paikkansa.
Jännä, koska itselle ei tuollaista viestiä ole tullut. Soitin lisäksi Gigantin asiakaspalveluun päivällä ja kysyin mikä tilauksen tilanne on ja sanoivat, että olen ensimmäisten joukossa joka kortin saa, todennäköisesti ensi viikolla. Varmaa päivää eivät uskaltaneet sanoa.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 560
Sitte 1.10 voi laittaa uuden viestin, ja firman kassakone pulloaa ennakkorahoja.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
144
Kyllä sieltä sai eilen varattua jonkin aikaa siten, että saldona luki "Saapuu varastoon 21.9.". Itsekin tein ostoksen tuolloin, ja tilausvahvistus näyttää edelleen 21.9. eikä ole tullut viestiä myöhästymisestä.
Kun itse tilasin oli myös tuo saapuu varastoon 21.9. Tänään tuli aamukahdeksalta viesti että toimitus viivästy lokakuun 1. päivään. Jimssilläkin näemmä hävinnyt molemmat gigabytet sivuilta koska "rajoitettu saatavuus". Todellinen rajoitettu erä valmiiksi varsin rajoitetusta erästä :rofl:. Eli olipas fiksu valinta tilata gigabyte.

Edit: Nyt on Gigantissa Gigabytet edulliseen hintaan statuksella "Saapuu varastoon 21.9".
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
427
Jimmsiltä tilausvahvistus perus TUF-malliin klo 16:24. Onko kenelläkään samoihin aikoihin tilanneella tietoa jonosta?
 

majuha

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
388
Itse olen vasta kasaamassa tietokonetta 10 vuoden tauon jälkeen ja nyt tuo paketti on näyttistä vaille...
Saas nähdä koska sen saa...
Jimmsiltä ainostaan tilasin ja tilausvahvari saapui 16:10.
Mistä ihmeestä tiedätte oman sijoituksenne jonossa?
Asiakaspalveluun yhteyttä ja kysymään jonotustilannetta.. Itse sain tilausvahvistuksen klo 16.11 ja olin 49:s (3080 TUF OC)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
566
Onko noista nyt mitään iloa tietää onko jonossa sijalla 50. vai 250. kun mitään tietoa ei kumminkaan ole miten isoja määriä sieltä toimitetaan ja milloin.. Oma tilaus Gaming x triosta jimmsiltä 16:15, tuskin on ihan ensimmäisten joukossa ja fiksumpi olisi toki jälkikäteen ajatellen ollut koittaa jotain ihan muuta korttia.
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
645
Phoenix GS sijalla 4 Jimm's, Päivittyi yön aikana että olisi tulossa +20kpl :love2:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 693
Jimmyltä Gigabyte Eaglen tilausvahvistus klo 16:11, sija kuulema 24.
Minä muistaakseni 23...nyt ootellaan :D
Kilautin sinne eilen ja sanoi että korttieriä voi pienellä tuurilla tulla aiemminkin kuin 15.10.
Ehkä oli asiakkaan rauhoittelua, en tiedä...mutta pidän tilaukseni voimassa :)
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
189
Onko Proshopista tilanneet saaneet lähetystunnusta? Itsellä TUF normiversio tilattuna ja vahvistus tullut 16.09. Swedclockersilta ilmeisesti info että olisi yli 700 TUFfia jälkitoimituksessa? Onko joku kysellyt jonotilannettaan Proshopista? Jos ekojen sekuntien aikana tullut tuhansia tilauksia, niin turha Proshopista varmaan on odottaa korttia. Vaikea uskoa että mikään yksittäonen liike saisi yhtä tiettyä korttia 700 kpl myyntiin tämän vuoden aikana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Minä muistaakseni 23...nyt ootellaan :D
Kilautin sinne eilen ja sanoi että korttieriä voi pienellä tuurilla tulla aiemminkin kuin 15.10.
Ehkä oli asiakkaan rauhoittelua, en tiedä...mutta pidän tilaukseni voimassa :)
Samaa itekkin eilen kuulin, mulla on tosin 3080 Gaming, mutta samalla arviolla sekin. Kuulemma arviot on ns. varovaisia arvioita, eli sellasia mitkä todennäkösemmin siirtyy eteenpäin kuin taaksepäin. Eli varmuuden vuoks lyöty vähän liian pitkä kun liian lyhyt.

Toki heitti perään sellasen disclaimerin et kun kyseessä on arvio niin ihan mitä tahansa voi tapahtua.
 

AnanasKana

Tukijäsen
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
306
Perkele, gigantin klarna tarjoaa minulle lyhimmillään 6kk sopparia eikä laskua lainkaan. Tällöin tuffin hinta kohoaisi reiluun 800e = ei järkeä. Kerralla tietty maksaisin kortin pois, mutta ymmärsin ehdoista että sitoutuisin klarnalla 6kk maksusuunnitelmaan ja tuohon hintaan. Kokeilin sitten heittää random pölynimurin ostoskoriin, niin tarjoaa kyllä klarnan laskua vaihtoehtona. Kunnon rahankeruut siis käynnissä.

Toista korttia ei enää huvittaisi vingauttaa visalta kun vingutin jo proshopissa ja jimssiltä postiennakko vetämässä. Silti joku lapsenmielinen usko tohon +100 korttia varastoon haluaisi uskoa. Jos nyt malttaisi mielensä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 680
Viestejä
4 188 677
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom