NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
Eiköhän ehdi tuo CW:kin vanhentua kauan ennen kuin suurin osa ihmisistä korttinsa saa. Toivottavasti seuraava tai realistisemmin sitä seuraava bundle olisi Cyberpunk.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
68
Giganttihan ei taida lähetellä mitään koodeja niin JOS sieltä oman kortin saan niin ihan periaatteesta pitää kyllä olla yhteyksissä ja valivali
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
118
17.9. Proshopista tilattu 3080 TUF OC on postitettu tänään. Tilausvahvistus tuli aikanaan joskus 16:34 aikoihin, jos joku haluaa laskeskella jonon etenemistä.

Pelikoodi on mystisesti hävinnyt tilauksesta viikkoja sitten, eikä nyt lähetyksen myötä ainakaan mitään Cold War -koodia ilmestynyt tilalle, joten katsellaan.
 
Liittynyt
30.12.2018
Viestejä
249
Eiköhän ehdi tuo CW:kin vanhentua kauan ennen kuin suurin osa ihmisistä korttinsa saa. Toivottavasti seuraava tai realistisemmin sitä seuraava bundle olisi Cyberpunk.
Eipä oikein ole intoa semmoisissa bundleissa, joissa peli on jo julkaistu esim. Cyberpunk joulukuun loppupuolella. Nytkin vähän nihkeää kun voisin ostaa CoD:in, mutta ei viitsi 60 euroa tuhlata jos sen vaikka tuurilla saisi näyttiksen kylkiäisenä. Hiljaa mielessäni toivoin, että olisi saanut näyttiksen ja CoDin koodin ennen pelin julkaisua, mutta eipä nyt näytä tulevan nuo määrät, mille saapumispäivä varmistamatta.
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
118
Ja nyt sitten alkaakin seuraava jännitys: riittääkö Seasonicin 650W PSU pyörittämään tätä systeemiä vai saanko seuraavaksi fillaroida Verkkokauppaan hakemaan järeämpää virtalähdettä :D
 
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
173
23.9 klo 13.11 tehty tilays Msi 3080 Gaming trio X:stä sai tänään 09:33 tilan "Käsiltelty" Verkkokaupassa.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 355
Tällä viikolla jännitys tiivistyy, kun viikko sitten Telian aspa arvioi, että heille saapuu ensimmäinen erä 3080 Strixiä 17-19.11. Oma tilaus lähti sisään ensimmäisten joukossa, eli tällä viikolla pitäisi tapahtua jotain, mikäli tuo arvio osuu oikeaan.

Hengitystäni en pidätä, vaikka kiva olisi tietysti tuo mahdollisimman pian saada. Positiivisilla fiiliksillä odotellaan kuitenkin :)
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
805
Proshopissa näkyi pari *DEMO* korttia, pistin samantien koriin gigabyten 3080 gaming oc:n ja ainakin meni tilaus läpi. Saa nähdä.
Lisäksi on/oli 3090 Eagle oc.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
186
Gigabyten RTX 3080 Gaming OC:n odottajien ei tarvitse pidättää hengitystään. Jimm'sin mukaan kortteja ei ole tiedossa tälle viikolle. :cautious:
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
805
809€ eli 10€ enemmän kuin julkaisussa.
Tiedoissa lukee perusteksti: "Tämä demotuote on joko palautettu meille käyttäen peruutusoikeutta, siitä puuttuu tuotepakkaus tai se on korjattu tuote. Me emme pysty kertomaan tarkemmin, mikä näistä sopii tähän tuotteeseen..."
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
85
Kävin äsken refreshaamassa Jimmsin 3080 TUF OC tuotesivua ja sinne ilmestyi 13.11. erä 8kpl. Ilmeisesti minulle tulossa oleva kortti tuli tuossa satsissa. Mielestäni kävin tuotesivulla jo ainakin pari kertaa tänään ja tuota erää ei siellä silloin vielä näkynyt. Vähän viiveellä tuli tällä kertaa päivitys ja ainakin tuo erä tuli Jimmsille ihan puskista vissiin.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
Giganttihan ei taida lähetellä mitään koodeja niin JOS sieltä oman kortin saan niin ihan periaatteesta pitää kyllä olla yhteyksissä ja valivali
Kyllä ne koodit on siellä kuitissa minkä saa tilatessa. Näin ainakin itellä watch dogs koodi. Itse kortista ei tietoakaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
599
17.9. Proshopista tilattu 3080 TUF OC on postitettu tänään. Tilausvahvistus tuli aikanaan joskus 16:34 aikoihin, jos joku haluaa laskeskella jonon etenemistä.

Pelikoodi on mystisesti hävinnyt tilauksesta viikkoja sitten, eikä nyt lähetyksen myötä ainakaan mitään Cold War -koodia ilmestynyt tilalle, joten katsellaan.
Mulla on sinun kanssa mennyt kaikki stepit samassa tahdissa ja tilausvahvistukseni oli klo 16:42. Paketti siis myös lähtenyt täällä liikkeelle.
Minulla "Omat lisenssikoodit" osiosta löytyy Watch Dog aktivointi. Privaviestillä saa lähestyä, jos joku COD koodin omistaja haluaa vaihdon.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 355
Kyllä ne koodit on siellä kuitissa minkä saa tilatessa. Näin ainakin itellä watch dogs koodi. Itse kortista ei tietoakaan.
Ainakin osalle jälleenmyyjistä Nvidia on tiedottanut, että Watch Dogs koodit korvataan CoD koodeilla, koska Watch Dogs koodien kampanja on päättynyt.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
622
Ja nyt sitten alkaakin seuraava jännitys: riittääkö Seasonicin 650W PSU pyörittämään tätä systeemiä vai saanko seuraavaksi fillaroida Verkkokauppaan hakemaan järeämpää virtalähdettä :D
:) Kerro toki jahka saat vastauksen tähän mysteeriin. Itse samassa jamassa !
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 350
Kyllä ne koodit on siellä kuitissa minkä saa tilatessa. Näin ainakin itellä watch dogs koodi. Itse kortista ei tietoakaan.
Sekään ei ole mennyt Gigantilla aivan putkeen, näin mulla kuitissa: Koodi WatchDogs Error: No Reference found.
Mulla lukee tuo sama "Error: No Reference found", niin Watch Dogs kuin Geforce Now koodien kohdalla.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 458
Onkos kukaan saanut 3080 TUF non-OC:ta? Alkaa eipäilyttämään onko Asuksen tarkoitus toimittaa noita enää ennen joulua.
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
190
Onkos kukaan saanut 3080 TUF non-OC:ta? Alkaa eipäilyttämään onko Asuksen tarkoitus toimittaa noita enää ennen joulua.
Proshopista klo 16.11 tuli tilausvahvistus mailiini. Viime viikolla päivittyi "Arvioitu toimitusaika 3.12 - 8.12.2020". Varmistin asian aspasta(ettei ole mikään Gigantti-päivitys tms.), odottavat mun korttiani saapuvaksi 1.12 ja sitten heti lähtee matkaan.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 458
Proshopista klo 16.11 tuli tilausvahvistus mailiini. Viime viikolla päivittyi "Arvioitu toimitusaika 3.12 - 8.12.2020". Varmistin asian aspasta(ettei ole mikään Gigantti-päivitys tms.), odottavat mun korttiani saapuvaksi 1.12 ja sitten heti lähtee matkaan.
Ok, täällä Jimmsistä 16.19 vahvistus eli tätä vauhtia saattaa ehtiä joululomille.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 355
Ok, täällä Jimmsistä 16.19 vahvistus eli tätä vauhtia saattaa ehtiä joululomille.
Ihan rehellisesti sanottuna en pidättäisi hengitystä tämän suhteen. Jossain muualla tuohon aikaan tehty tilaus saattaisi ehtiä, mutta Jimmsin jonoissa taitaa olla monta sataa vielä edellä, eikä Jimms ole toimittanut kuin n. 60kpl toistaiseksi.
 
Liittynyt
17.10.2020
Viestejä
68
Tällä viikolla jännitys tiivistyy, kun viikko sitten Telian aspa arvioi, että heille saapuu ensimmäinen erä 3080 Strixiä 17-19.11. Oma tilaus lähti sisään ensimmäisten joukossa, eli tällä viikolla pitäisi tapahtua jotain, mikäli tuo arvio osuu oikeaan.

Hengitystäni en pidätä, vaikka kiva olisi tietysti tuo mahdollisimman pian saada. Positiivisilla fiiliksillä odotellaan kuitenkin :)
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Itel strix 3080 tilaus sisässä 29.10 klo 12:50:sclap:
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 355
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Itel strix 3080 tilaus sisässä 29.10 klo 12:50:sclap:
Mulla tosiaan tilaus sisässä 29.10 klo 9:50 :)

Luulisin, että jokainen kyseisenä päivänä tilaamaan ehtinyt saa korttinsa ensimmäisestä erästä, koska taisi tilaaminen lukittua jossain vaiheessa tuon päivän aikana. Olettaisin, että möivät tuon ensimmäisen erän sinä päivänä loppuun.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
368
Pidetään teille peukkuja. Aika aneemisia tuntuvat olevan toimitukset ainakin Verkkokaupalla, juuri tarkistin niin edelliset Strixit tulivat 19 päivää sitten.
 
Liittynyt
04.11.2018
Viestejä
34
Gigabyten Aorus 3070 Master postissa, lähti ke Prosopista. Pari 3080 oli jonossa myös, mutta lista sijoitus oli +500, joten piti unohtaa ja tilata kortti jonka edes sai(tämän kortin sai viikossa). Nyt mennään tällä kevääseen asti ja jos tulee 3080 Ti niin sitä yritetään saada koneeseen...
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
3
3090 TUF non-OC lähtenyt tänään matkaan Jimmsistä. Näköjään on peruutuksia tullut melkosesti. 25. siis olin jonossa tilauspäivänä, tilausvahvistus tuli 16:01:50.
 

JTO

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
395
Tänään saanee noutaa Asus RTX 3080 TUF OC:n Verkkokaupasta. Eipä tässä mennyt kuin 2 kk tilauksesta, erikoisia ovat ajat kun tuntuu pieneltä voitolta että saa ylipäänsä maksaa näytönohjaimesta :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
860
Hah joo kato prkl nii onki.
Missä yhteydessä siis saitte/näitte tuon koodin? Tilasin ja maksoin gigantista 17.9. 3080:n, ja mulle tuli sieltä vain tilausvahvistus-maili jossa joku geneerinen palautusohje-pdf liitteenä. Myöskään tilauksen tiedoista gigantin sivuilta en näe mitään kuittia. Tilaus on toki edelleen tilassa "tilaus vastaanotettu", että tuleeko se kuitti saataville vasta kun tuote liikahtaa minua kohti?
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Tänään saanee noutaa Asus RTX 3080 TUF OC:n Verkkokaupasta. Eipä tässä mennyt kuin 2 kk tilauksesta, erikoisia ovat ajat kun tuntuu pieneltä voitolta että saa ylipäänsä maksaa näytönohjaimesta :lol:
Oliko tää nouto Pirkkalasta? Eli olisiko toi viime viikon erä, josta Hesan noudot oli jo "päiviä sitten"?
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Missä yhteydessä siis saitte/näitte tuon koodin? Tilasin ja maksoin gigantista 17.9. 3080:n, ja mulle tuli sieltä vain tilausvahvistus-maili jossa joku geneerinen palautusohje-pdf liitteenä. Myöskään tilauksen tiedoista gigantin sivuilta en näe mitään kuittia. Tilaus on toki edelleen tilassa "tilaus vastaanotettu", että tuleeko se kuitti saataville vasta kun tuote liikahtaa minua kohti?
Mulla se oli PDF liitteessä ensimmäisessä "toimitus myöhästyy" viestyissä. Ja sama "No reference found"... toki peruin molemmat tilaukset, niin en jäänyt kaipaamaan.

EDIT: Korjattu, ei ollutkaan tilausvahvistuksessa.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 580
Anteeksi nyt kun menee räikeästi offtopicin puolelle, mutta miten hyvin saat 3080:stä suorituskykyä irti? Luulisi prosessorin olevan melko räikeä pullonkaula.
Riippuu mitä pelailee, mutta kyllä esim. Control antaa 1440p lähes täyden näytönohjaimen käyttöasteen. Myin 3080-kortin pois ja hankin 3070 tilalle, katsotaan nyt mihin korttiin lopulta päädyn AMD:n julkistusten jälkeen.

Joka tapauksessa, kyllähän tuo 4690K rajoittaa menoa huomattavasti vaikka GPU olisikin täydellä käyttöasteella. Tämän takia se lähteekin päivitykseen, kunhan AMD julkaisee seuraavat mallit (esim. halvin 8-core, on se sitten nimeltään 5700 tai 5700X).
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
68
Missä yhteydessä siis saitte/näitte tuon koodin? Tilasin ja maksoin gigantista 17.9. 3080:n, ja mulle tuli sieltä vain tilausvahvistus-maili jossa joku geneerinen palautusohje-pdf liitteenä. Myöskään tilauksen tiedoista gigantin sivuilta en näe mitään kuittia. Tilaus on toki edelleen tilassa "tilaus vastaanotettu", että tuleeko se kuitti saataville vasta kun tuote liikahtaa minua kohti?
Mulla oli tuo kuitti ensimmäisessä myöhästymisviestissä, mutta ei tilausvahvistuksessa.
 

JTO

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
395
Oliko tää nouto Pirkkalasta? Eli olisiko toi viime viikon erä, josta Hesan noudot oli jo "päiviä sitten"?
Helsingistä nouto, ilmoitus saapumisesta tuli jo viime viikolla. Eli taitaa olla tuota ”päiviä sitten” erää, en ole vain ennättänyt hakea aiemmin.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
30
17.9 klo 16.10 Jimssiltä tilattua RTX3080 Msi Gaming x trio:a ei ole vieläkään näkynyt eikä kuulunut, mutta 23.9 Verkkokaupasta tilattu näyttis oli lauantaina varattu mun tilauksellei ja tänään lähti postilla tulemaan Huomenna pääsee siis asennus hommiin
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
10
Soittelin juuri Multitronicille ja kyselin toimitusaikaa omalle Asus GeForce RTX 3080 TUF OC 10G GAMING kortille. Tilaus tehty 19.9.2020. Arvio oli että toimitus menee ensi vuoden puolelle. No ei tarvitse näköjään joka päivä olla katsomassa tilauksen tilaa. Peruutuksen olisi ottanut vastaan samalla, mutta en viitsi peruuttaa kun kortti on se alkupään "edullinen"
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
56
Tänään saanee noutaa Asus RTX 3080 TUF OC:n Verkkokaupasta. Eipä tässä mennyt kuin 2 kk tilauksesta, erikoisia ovat ajat kun tuntuu pieneltä voitolta että saa ylipäänsä maksaa näytönohjaimesta :lol:
Mihin aikaan teit tilauksen 17.9.? Jotta tietää hieman, missä jono menee tai onko Verkkokauppa taas skippaillut jonoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 781
Viestejä
4 297 556
Jäsenet
71 699
Uusin jäsen
Arksi

Hinta.fi

Ylös Bottom