Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä oikein ole intoa semmoisissa bundleissa, joissa peli on jo julkaistu esim. Cyberpunk joulukuun loppupuolella. Nytkin vähän nihkeää kun voisin ostaa CoD:in, mutta ei viitsi 60 euroa tuhlata jos sen vaikka tuurilla saisi näyttiksen kylkiäisenä. Hiljaa mielessäni toivoin, että olisi saanut näyttiksen ja CoDin koodin ennen pelin julkaisua, mutta eipä nyt näytä tulevan nuo määrät, mille saapumispäivä varmistamatta.Eiköhän ehdi tuo CW:kin vanhentua kauan ennen kuin suurin osa ihmisistä korttinsa saa. Toivottavasti seuraava tai realistisemmin sitä seuraava bundle olisi Cyberpunk.
Mitäs tuollainen 3080 demokortti maksoi?Proshopissa näkyi pari *DEMO* korttia, pistin samantien koriin gigabyten 3080 gaming oc:n ja ainakin meni tilaus läpi. Saa nähdä.
:l Katsoo sitten jos ensi viikko olisi parempi =DGigabyten RTX 3080 Gaming OC:n odottajien ei tarvitse pidättää hengitystään. Jimm'sin mukaan kortteja ei ole tiedossa tälle viikolle.
Giganttihan ei taida lähetellä mitään koodeja niin JOS sieltä oman kortin saan niin ihan periaatteesta pitää kyllä olla yhteyksissä ja valivali
Mulla on sinun kanssa mennyt kaikki stepit samassa tahdissa ja tilausvahvistukseni oli klo 16:42. Paketti siis myös lähtenyt täällä liikkeelle.17.9. Proshopista tilattu 3080 TUF OC on postitettu tänään. Tilausvahvistus tuli aikanaan joskus 16:34 aikoihin, jos joku haluaa laskeskella jonon etenemistä.
Pelikoodi on mystisesti hävinnyt tilauksesta viikkoja sitten, eikä nyt lähetyksen myötä ainakaan mitään Cold War -koodia ilmestynyt tilalle, joten katsellaan.
Sekään ei ole mennyt Gigantilla aivan putkeen, näin mulla kuitissa: Koodi WatchDogs Error: No Reference found.Kyllä ne koodit on siellä kuitissa minkä saa tilatessa. Näin ainakin itellä watch dogs koodi. Itse kortista ei tietoakaan.
Ainakin osalle jälleenmyyjistä Nvidia on tiedottanut, että Watch Dogs koodit korvataan CoD koodeilla, koska Watch Dogs koodien kampanja on päättynyt.Kyllä ne koodit on siellä kuitissa minkä saa tilatessa. Näin ainakin itellä watch dogs koodi. Itse kortista ei tietoakaan.
Ja nyt sitten alkaakin seuraava jännitys: riittääkö Seasonicin 650W PSU pyörittämään tätä systeemiä vai saanko seuraavaksi fillaroida Verkkokauppaan hakemaan järeämpää virtalähdettä
Kyllä ne koodit on siellä kuitissa minkä saa tilatessa. Näin ainakin itellä watch dogs koodi. Itse kortista ei tietoakaan.
Mulla lukee tuo sama "Error: No Reference found", niin Watch Dogs kuin Geforce Now koodien kohdalla.Sekään ei ole mennyt Gigantilla aivan putkeen, näin mulla kuitissa: Koodi WatchDogs Error: No Reference found.
Itsellä Cooler Masterin 550W (V550S) pyöritti 4690K + 3080-comboa ilman ongelmia, toki kyseessä on A-Tierin virtalähde.Kerro toki jahka saat vastauksen tähän mysteeriin. Itse samassa jamassa !
Täällä 19.9 sama tilaus, eikä olen muuttunut tila mihinkään.23.9 klo 13.11 tehty tilays Msi 3080 Gaming trio X:stä sai tänään 09:33 tilan "Käsiltelty" Verkkokaupassa.
Onhan niitä pieniä määriä toimitettu, mutta vain murto-osa tilausten kokonaismäärästä.Onkos kukaan saanut 3080 TUF non-OC:ta? Alkaa eipäilyttämään onko Asuksen tarkoitus toimittaa noita enää ennen joulua.
Proshopista klo 16.11 tuli tilausvahvistus mailiini. Viime viikolla päivittyi "Arvioitu toimitusaika 3.12 - 8.12.2020". Varmistin asian aspasta(ettei ole mikään Gigantti-päivitys tms.), odottavat mun korttiani saapuvaksi 1.12 ja sitten heti lähtee matkaan.Onkos kukaan saanut 3080 TUF non-OC:ta? Alkaa eipäilyttämään onko Asuksen tarkoitus toimittaa noita enää ennen joulua.
Proshopista klo 16.11 tuli tilausvahvistus mailiini. Viime viikolla päivittyi "Arvioitu toimitusaika 3.12 - 8.12.2020". Varmistin asian aspasta(ettei ole mikään Gigantti-päivitys tms.), odottavat mun korttiani saapuvaksi 1.12 ja sitten heti lähtee matkaan.
Ihan rehellisesti sanottuna en pidättäisi hengitystä tämän suhteen. Jossain muualla tuohon aikaan tehty tilaus saattaisi ehtiä, mutta Jimmsin jonoissa taitaa olla monta sataa vielä edellä, eikä Jimms ole toimittanut kuin n. 60kpl toistaiseksi.Ok, täällä Jimmsistä 16.19 vahvistus eli tätä vauhtia saattaa ehtiä joululomille.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Itel strix 3080 tilaus sisässä 29.10 klo 12:50Tällä viikolla jännitys tiivistyy, kun viikko sitten Telian aspa arvioi, että heille saapuu ensimmäinen erä 3080 Strixiä 17-19.11. Oma tilaus lähti sisään ensimmäisten joukossa, eli tällä viikolla pitäisi tapahtua jotain, mikäli tuo arvio osuu oikeaan.
Hengitystäni en pidätä, vaikka kiva olisi tietysti tuo mahdollisimman pian saada. Positiivisilla fiiliksillä odotellaan kuitenkin
Mulla tosiaan tilaus sisässä 29.10 klo 9:50Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Itel strix 3080 tilaus sisässä 29.10 klo 12:50
Onkos kukaan saanut 3080 TUF non-OC:ta? Alkaa eipäilyttämään onko Asuksen tarkoitus toimittaa noita enää ennen joulua.
Anteeksi nyt kun menee räikeästi offtopicin puolelle, mutta miten hyvin saat 3080:stä suorituskykyä irti? Luulisi prosessorin olevan melko räikeä pullonkaula.Itsellä Cooler Masterin 550W (V550S) pyöritti 4690K + 3080-comboa ilman ongelmia, toki kyseessä on A-Tierin virtalähde.
Hah joo kato prkl nii onki.Sekään ei ole mennyt Gigantilla aivan putkeen, näin mulla kuitissa: Koodi WatchDogs Error: No Reference found.
Hah joo kato prkl nii onki.
Tänään saanee noutaa Asus RTX 3080 TUF OC:n Verkkokaupasta. Eipä tässä mennyt kuin 2 kk tilauksesta, erikoisia ovat ajat kun tuntuu pieneltä voitolta että saa ylipäänsä maksaa näytönohjaimesta
Missä yhteydessä siis saitte/näitte tuon koodin? Tilasin ja maksoin gigantista 17.9. 3080:n, ja mulle tuli sieltä vain tilausvahvistus-maili jossa joku geneerinen palautusohje-pdf liitteenä. Myöskään tilauksen tiedoista gigantin sivuilta en näe mitään kuittia. Tilaus on toki edelleen tilassa "tilaus vastaanotettu", että tuleeko se kuitti saataville vasta kun tuote liikahtaa minua kohti?
Riippuu mitä pelailee, mutta kyllä esim. Control antaa 1440p lähes täyden näytönohjaimen käyttöasteen. Myin 3080-kortin pois ja hankin 3070 tilalle, katsotaan nyt mihin korttiin lopulta päädyn AMD:n julkistusten jälkeen.Anteeksi nyt kun menee räikeästi offtopicin puolelle, mutta miten hyvin saat 3080:stä suorituskykyä irti? Luulisi prosessorin olevan melko räikeä pullonkaula.
Mulla oli tuo kuitti ensimmäisessä myöhästymisviestissä, mutta ei tilausvahvistuksessa.Missä yhteydessä siis saitte/näitte tuon koodin? Tilasin ja maksoin gigantista 17.9. 3080:n, ja mulle tuli sieltä vain tilausvahvistus-maili jossa joku geneerinen palautusohje-pdf liitteenä. Myöskään tilauksen tiedoista gigantin sivuilta en näe mitään kuittia. Tilaus on toki edelleen tilassa "tilaus vastaanotettu", että tuleeko se kuitti saataville vasta kun tuote liikahtaa minua kohti?
Mulla oli tuo kuitti ensimmäisessä myöhästymisviestissä, mutta ei tilausvahvistuksessa.
Kyselin verkkokauppa.com pelibundlesta. Suora vastaus ”Valitettavasti toistaiseksi tätä CoD bundlea ei saa meiltä.”
Oliko tää nouto Pirkkalasta? Eli olisiko toi viime viikon erä, josta Hesan noudot oli jo "päiviä sitten"?
Veikkaan, että saavat kylkiäispelinä Half-life 3:n.Eiköhän ehdi tuo CW:kin vanhentua kauan ennen kuin suurin osa ihmisistä korttinsa saa. Toivottavasti seuraava tai realistisemmin sitä seuraava bundle olisi Cyberpunk.
Tänään saanee noutaa Asus RTX 3080 TUF OC:n Verkkokaupasta. Eipä tässä mennyt kuin 2 kk tilauksesta, erikoisia ovat ajat kun tuntuu pieneltä voitolta että saa ylipäänsä maksaa näytönohjaimesta