NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Verkkokauppahan näyttää lisätiedoissa sivuilla viimeksi saapuneet ja myydyt, ja esim. gaming-x trion statsit on tälläiset:
Myyntihistoria

Viimeksi saapuneet
  • Tänään 10 kpl
  • Tänään 2 kpl
  • Tänään 1 kpl

Vaihdoin suosiolla oman jimmsin tuf oc tilauksen palitiin, kun ekwb sivuilla lupailtiin yhteensopivuutta blokille, ja kortti menee vesille kuitenkin, niin sikäli aivan sama mikä jäähy siinä tulee olemaan.
Itsellä tilausvahvistus tuli tuosta gaming x triosta 16.06 sähköpostiin. Olisiko käynyt niin hyvä tuuri, että tuosta erästä saisin? Olivat kuitenkin niin piilossa.:love:
 
Liittynyt
27.03.2019
Viestejä
189
Itse tiedustelin Proshopilta oman TUF (non-oc) tilauksen jonotilannetta, ei osata sano tarkkaan kun niin monta tilausta, mutta kuulemma jossain 300-400 paikkeilla.

Tilausvahvistus 17.09. klo 16:46
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää oma tilanne kun 16.09 tuli vahvistus. Eivät vastanneet jonotilanteesta mulle mitään.
 
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
105
Yritin kysyä , mutta sanoivat ei mitään tietoa. Sitten kysyin datatroniclta samaa asiaa, niin sanoivat et ensimmäisen erän arvioitu saapumisaika olisi 9.10.2020. 50kpl Asus strix 3080 oc mallia.
Tuntuu et Jimms on aina tarkotuksella vähän epämääränen noista eristä ja aikatauluista riippumatta raudasta, kun en usko et ovat sokeita kun lepakot viikko / muutama pv ennen erän saapumista. Itse tykkään miten Verkkis listaa suoraan saapuneet erät kokoineen ja myynnit määrinä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Itsellä tilausvahvistus tuli tuosta gaming x triosta 16.06 sähköpostiin. Olisiko käynyt niin hyvä tuuri, että tuosta erästä saisin? Olivat kuitenkin niin piilossa.:love:
Ihmettelen jos et saa, sillä kaikki kortit oli aika hyvässä piilossa, mutta toi Trio vielä kaikista eniten. Tosta erästä jos ei riitä niin sit alkaa haisemaan kusetus ja välistävetäminen.
 

JosseTheRedman

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2019
Viestejä
244
Onhan gigantilla tuo 50 päivän palautusoikeus voimassa ja koskee myös näytönohjaimia? Sehän taisi olla hetken aikaa jäähyllä koronatilanteen vuoksi. Ja jos oikein tulkitsin niin Klarnan lasku on maksuton (turha maksaa ennakkoon jos toimitusaika on kysymysmerkki).

Tarkoitus olisi huomenna tilata 3090 ja jos sen toimitus on joskus marraskuussa, niin ehtii näkemään myös AMD:n vastineen ja mahdollisen 3080Ti:n.
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Ihmettelen jos et saa, sillä kaikki kortit oli aika hyvässä piilossa, mutta toi Trio vielä kaikista eniten. Tosta erästä jos ei riitä niin sit alkaa haisemaan kusetus ja välistävetäminen.
Samaa itsekkin järkeilin. Luulisi, että tämän päivän aikana tulisi viestiä, jos minulle kortti olisi saatavilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Samaa itsekkin järkeilin. Luulisi, että tämän päivän aikana tulisi viestiä, jos minulle kortti olisi saatavilla.
Ihmettelen kyllä vähän miksei ole tullut jo. Luulis että homma olis sen verran automatisoitua et se osais tilausjärjestyksessä lyödä niille kortit varaukseen ketkä sen nyt tästä erästä saa. Näkyykö tilaussivulla edes että ois varattu tilaukselle?
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Ihmettelen kyllä vähän miksei ole tullut jo. Luulis että homma olis sen verran automatisoitua et se osais tilausjärjestyksessä lyödä niille kortit varaukseen ketkä sen nyt tästä erästä saa. Näkyykö tilaussivulla edes että ois varattu tilaukselle?
Ei näy. Mutta ehkä nuo saapuneet rekisteröidään kauppaan jo ennen lastin purkua. Kuitenkin näyttää, että 0 kpl olisi myyty vielä.
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Toinen vaihtoehto on tietenkin, että verkkiksen liimatukat ovat varanneet itselleen kaikki nuo kortit ennen kuin mitään tuli edes meille muille näkyviin.:D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 367
Samaa itsekkin järkeilin. Luulisi, että tämän päivän aikana tulisi viestiä, jos minulle kortti olisi saatavilla.
Tiedustelin chatista. Ei ole vielä kohdistettu tilauksille, todennäköisesti 1-2 päivää menee että selviää kenen tilauksille kohdistuu.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
193
Onhan gigantilla tuo 50 päivän palautusoikeus voimassa ja koskee myös näytönohjaimia? Sehän taisi olla hetken aikaa jäähyllä koronatilanteen vuoksi. Ja jos oikein tulkitsin niin Klarnan lasku on maksuton (turha maksaa ennakkoon jos toimitusaika on kysymysmerkki).

Tarkoitus olisi huomenna tilata 3090 ja jos sen toimitus on joskus marraskuussa, niin ehtii näkemään myös AMD:n vastineen ja mahdollisen 3080Ti:n.
Itse "tilasin" näin pari 3080 ja saapuneissa vahvistusviesteissä oli maininta 50 pv palautusoikeudesta (jolloin saa siis tuotetta käyttää). Lisäksi normaali etämyynnin palautusoikeus.

Klarnalla tilasin myös, turha lepuuttaa rahoja missään kauppiaiden tileillä, kun muutama kuponki vetämässä.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
7
Proshopilta lähti tänään hieman yllättäen Gigabyten Eagle tulemaan, tätä ennen tilanne oli siis vain "Tilataan". Sain kortin koriin heti kello 16:00 Torstaina, mutta sivusto sen verran tökki siinä vaiheessa että maksun sain vasta 16:06 läpi. Kaverin tilaus jonka hän teki samasta kortista samalla minuutilla (ellei sekunneilla) taas ei ole edennyt yhtään, että pieniä eriä tuntuu olevan sielläkin mutta sentään jotain liikkuu.
 
Liittynyt
19.09.2020
Viestejä
6
Wanha sotaratsuni GTX 970 kehrännee luotettavasti vielä kuukauden pari.
Täällä hyvin samanlainen tapaus, 970strixi notkuu kesällä kasatussa koneessa odottamassa eläkepäiviä. Ei uuden kortin kanssa mikään kiire tai hätä, mutta lievää kuumotusta ilmoilla.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
437
Ilmoittivat Multitronicilta, että MSI:n korttien saatavuudesta ei ole mitään tietoa, mutta saan ensimmäisten joukossa sellaisen. Osa jälleenmyyjistä odottaa siis julkaisutilanteessa tilauksia, ennen kuin itse tekevät tukkurin suuntaan minkäänlaista liikettä.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Koskahan tukkurit alkaa ilmoitella? Proshopissa numerolla 250 tuf ei oc malli, ja ennpitäny kiirettä ku tilaalin
 
Liittynyt
11.08.2020
Viestejä
93
Koskahan tukkurit alkaa ilmoitella? Proshopissa numerolla 250 tuf ei oc malli, ja ennpitäny kiirettä ku tilaalin
Aijaa olet onnistunut saamaan proshopista paikkanumeron? Eivät suostuneet minulle kertomaan. Voitko kertoa mihin aikaan tilasit tai sait tilaustiedot-sähköpostin niin pääsee vertailemaan. :D
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Missäs tuossa Jimmsin tilauksessa näkyy se Geforce Now tms mikälie onkaan? Tältä näyttänyt alusta saakka.
BEDE77BA-E3EE-4AB8-8DD4-1C99B69382A1.png
 
Liittynyt
20.04.2020
Viestejä
90
Jos ei tuohon perumisia tule väliin, reippaan puolen miljoonan liikevaihto tulisi yhdellä tuotteella, muutamassa päivässä. :woot:
Totta, mutta epäilen kyllä että tuossa määrässä on aikamoinen kasa ilmaa kun porukka on tilaillut näitä varuiksi joka paikasta. Toisaalta menee silti varmastikin kuukausia ennen kuin mulle tuo kortti ilmaantuu.
 

JosseTheRedman

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2019
Viestejä
244
Itse "tilasin" näin pari 3080 ja saapuneissa vahvistusviesteissä oli maininta 50 pv palautusoikeudesta (jolloin saa siis tuotetta käyttää). Lisäksi normaali etämyynnin palautusoikeus.

Klarnalla tilasin myös, turha lepuuttaa rahoja missään kauppiaiden tileillä, kun muutama kuponki vetämässä.
Kiitos asian vahvistuksesta ja näin itsekin toimin sitten torstaina.

@JosseTheRedman

Kröhöm...3090 julkkari o 24.9 :thumbsup:
Aivan, hyvä huomio. Elin jo aivan keskiviikossa :D.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
EDIT: väärä ketju mutta jauhetaan tähän jotain. Palit OC nyt tilattuna alphacoolin vesiblokin kera, niin pääsee aikalailla FE+EK blokki hintaluokkaan, kun alphacool tarjoaa 130€ hintalapulla saman mitä EK 200€ :cigarbeye: .
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Aijaa olet onnistunut saamaan proshopista paikkanumeron? Eivät suostuneet minulle kertomaan. Voitko kertoa mihin aikaan tilasit tai sait tilaustiedot-sähköpostin niin pääsee vertailemaan. :D
Suuruusluokan pisti, vähä ennen 5 tilannu, että siinä suuruusluokkaa, kai tuota ny kuukauden vois pitää voimas jos sattuus saamaan
 

Chipsi

Yhteistyökumppani
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
12
Proshopilta lähti tänään hieman yllättäen Gigabyten Eagle tulemaan, tätä ennen tilanne oli siis vain "Tilataan". Sain kortin koriin heti kello 16:00 Torstaina, mutta sivusto sen verran tökki siinä vaiheessa että maksun sain vasta 16:06 läpi. Kaverin tilaus jonka hän teki samasta kortista samalla minuutilla (ellei sekunneilla) taas ei ole edennyt yhtään, että pieniä eriä tuntuu olevan sielläkin mutta sentään jotain liikkuu.
Täällä aivan sama tilanne. Viime viikolla jo lähettivät sen massaviestin että tulee ehkä joskus, mutta tänään aamupäivällä oli yllättäen tullut Tilausvahvistus ja seurantakoodi mailiin. Alkuperäinen maksuvahvistus ja tilaustiedot tuli mailiin 16:05.
 
Liittynyt
13.01.2019
Viestejä
21
Mielenkiintoista, Gigantista soitettiin äsken ja pahoiteltiin että heillä on ollut ongelmia tilaustenhallinnan kanssa tjsp. ja kortin (normi-TUF) toimitus siirtyy ensi viikkoon. Pitäisi olla heidän mukaansa noudettavana postista ensi tiistaina. Tarjosivat hyvitykseksi 20e lahjakorttia joka kilahtikin jo sähköpostiin.

Tilasin kortin siis torstai-iltana kun sivuillaan sanoivat että saapuu varastoon 21.09.2020, enkä ole saanut mitään muuta ilmoitusta myöhästymisestä. Saas nähdä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Kuuluu kuuluu, kun on tossa listassa niin tulee sulle jos vaan kuponkeja vie on saatavilla 2021 ku EVGA ja STRIX kortit saapuu :b
Ai että muilla näkyy tilauksessa vielä erillinen Nvidia Geforce Now? Vai eikö näy? Kuten kuvassa on, minulla ei näy, vaan lukee pelkästään tuosta Watchdogs-pelistä. Noh, en kuitenkaan varmaan käytä tuota Geforce now -palvelua joten eipä juurikaan haittaisi vaikkei tulisi ollenkaan. :)
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Mielenkiintoista, Gigantista soitettiin äsken ja pahoiteltiin että heillä on ollut ongelmia tilaustenhallinnan kanssa tjsp. ja kortin (normi-TUF) toimitus siirtyy ensi viikkoon. Pitäisi olla heidän mukaansa noudettavana postista ensi tiistaina. Tarjosivat hyvitykseksi 20e lahjakorttia joka kilahtikin jo sähköpostiin.

Tilasin kortin siis torstai-iltana kun sivuillaan sanoivat että saapuu varastoon 21.09.2020, enkä ole saanut mitään muuta ilmoitusta myöhästymisestä. Saas nähdä.
Jaahas. Tulee halpa kortti jos kahden viikon välein pamahtaa uutta lahjakorttia. Ensi juhannuksena kun kortti saapuu, niin on jo ihan hyvä potti lahjakortteja ;)
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
Koskahan tukkurit alkaa ilmoitella? Proshopissa numerolla 250 tuf ei oc malli, ja ennpitäny kiirettä ku tilaalin
Onko tuo 250 numero sen tilausnumeron kolme viimeistä numeroa? Jos on niin mulla olisi 240 ja tilattu 16:08
Täällä aivan sama tilanne. Viime viikolla jo lähettivät sen massaviestin että tulee ehkä joskus, mutta tänään aamupäivällä oli yllättäen tullut Tilausvahvistus ja seurantakoodi mailiin. Alkuperäinen maksuvahvistus ja tilaustiedot tuli mailiin 16:05.
Mites sulla jos samalla logiikalla??
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 893
Ai että muilla näkyy tilauksessa vielä erillinen Nvidia Geforce Now? Vai eikö näy? Kuten kuvassa on, minulla ei näy, vaan lukee pelkästään tuosta Watchdogs-pelistä. Noh, en kuitenkaan varmaan käytä tuota Geforce now -palvelua joten eipä juurikaan haittaisi vaikkei tulisi ollenkaan. :)
Mulla näkyy samanlailla, kun sinulla miinus toi kaapeli.
 
Liittynyt
13.01.2019
Viestejä
21
Jaahas. Tulee halpa kortti jos kahden viikon välein pamahtaa uutta lahjakorttia. Ensi juhannuksena kun kortti saapuu, niin on jo ihan hyvä potti lahjakortteja ;)
Juu eipä siinä, olis muutenkin tarkoitus päivittää keittiöön kodinkoneita niin en pistä pahakseni, jos positiivisen kautta yrittää tätä ajatella :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
486
Onko tuo 250 numero sen tilausnumeron kolme viimeistä numeroa? Jos on niin mulla olisi 240 ja tilattu 16:08


Mites sulla jos samalla logiikalla??
Toivottavasti ei, itsellä 16.07 sisällä TUF OC tilaus ja kolme viimeistä numeroa 542
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
501
Mielenkiintoista, Gigantista soitettiin äsken ja pahoiteltiin että heillä on ollut ongelmia tilaustenhallinnan kanssa tjsp. ja kortin (normi-TUF) toimitus siirtyy ensi viikkoon. Pitäisi olla heidän mukaansa noudettavana postista ensi tiistaina. Tarjosivat hyvitykseksi 20e lahjakorttia joka kilahtikin jo sähköpostiin.

Tilasin kortin siis torstai-iltana kun sivuillaan sanoivat että saapuu varastoon 21.09.2020, enkä ole saanut mitään muuta ilmoitusta myöhästymisestä. Saas nähdä.
Mihin aikaan sait tilausvahvistuksen?
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Jaahas. Tulee halpa kortti jos kahden viikon välein pamahtaa uutta lahjakorttia. Ensi juhannuksena kun kortti saapuu, niin on jo ihan hyvä potti lahjakortteja ;)
Mielenkiintoista, Gigantista soitettiin äsken ja pahoiteltiin että heillä on ollut ongelmia tilaustenhallinnan kanssa tjsp. ja kortin (normi-TUF) toimitus siirtyy ensi viikkoon. Pitäisi olla heidän mukaansa noudettavana postista ensi tiistaina. Tarjosivat hyvitykseksi 20e lahjakorttia joka kilahtikin jo sähköpostiin.

Tilasin kortin siis torstai-iltana kun sivuillaan sanoivat että saapuu varastoon 21.09.2020, enkä ole saanut mitään muuta ilmoitusta myöhästymisestä. Saas nähdä.
Hyvä että jollekki palvelu toimii, saa nähdä mitä tekee nuolle jolla oli saldoa +25 että mitä meinaavat. Tuliko ihan suomen aspasta soitto?
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Onko tuo 250 numero sen tilausnumeron kolme viimeistä numeroa? Jos on niin mulla olisi 240 ja tilattu 16:08


Mites sulla jos samalla logiikalla??
Ei ole viimeiset numerot. Karkia arvio määrästä, eli kyllä nuota tuntiin ihan reippaasti ostettiin. Katotaan mitä tuo gigantti vielä saa aikaaseksi.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
18
Aika vaikea uskoa, että Gigantissa kello 19:18 tehty tilaus ehtisi ensimmäiseen erään. Oma normi-TUFin tilausvahvistus tuli 17:31. Tietty saattavat ihan arpoa toimitusjärjestyksen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 535
Viestejä
4 203 054
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
J_build

Hinta.fi

Ylös Bottom