NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

oez

Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
85
Eli siis vielä 3 viikkoa meille jotka tilasi heti kun pystyi ? Kuulostaa hyvältä. 3 viikkoa tästä eteenpäin jos ei ole 3080 eagle koneessa niin tilauksen peruminen ja ikuinen boikotti. :tup:
Eaglen tapauksessa boikottiin voi mennä samalla tai sen sijaan koko Gigabyte, jos eivät niitä osaa lähettää Suomeen. Vai oliko niitä nyt jossain kaupassa liikkunut muutamaa kiintiökappaletta enemmän? Itse vertailen Gigantin kykyä hankkia mallia, jota muut kaupat tai ainakin Jimms näyttää saavan. Jos mikään kauppa ei saisi TUF OC:tä huomattavia määriä niin en olisi näin turhautunut juuri Giganttia kohtaan.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
618
Eaglen tapauksessa boikottiin voi mennä samalla tai sen sijaan koko Gigabyte, jos eivät niitä osaa lähettää Suomeen. Vai oliko niitä nyt jossain kaupassa liikkunut muutamaa kiintiökappaletta enemmän? Itse vertailen Gigantin kykyä hankkia mallia, jota muut kaupat tai ainakin Jimms näyttää saavan. Jos mikään kauppa ei saisi TUF OC:tä huomattavia määriä niin en olisi näin turhautunut juuri Giganttia kohtaan.
Ihan validi pointti. En revi pelihousuja jos eaglea ei ole tullut 3 viikon sisään, mutta revin pelihousut jos jengit ei saa tuffejansa ja muita paremmin liikkuvia kortteja.

Gigantti säätää nuita rtx 3080 sivuja sellaisella vauhdilla että veikkaukseni on: Ei... ei ole totta.
 

HC91

mansplainaava setämies
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
271
Ootkos kaivanut jo valmiiksi pykälät miten tämä tapaus rikkoo kuluttajasuojaa?
Touhu kulkee termin "harhaanjohtava mainonta*" alla edelleenkin, sillä tuskin heillä on mitään "keskusvarastoa" jossa on jakelua odottamassa 100+ kpl tuotetta.

*"esimerkiksi tilanne, jossa markkinoinnissa annetut tiedot ovat elinkeinonharjoittajan huolellisesta toiminnasta huolimatta totuudenvastaisia ja omiaan vaikuttamaan kuluttajan päätöksentekoon."

17.9. tilausvahvistus sanoo että "varastossa" ja arvioitu toimitusaika 2-4 arkipäivää - nyt kohta 6vkoa myöhemmin meinaa mykiötä kirvellä.
 

oez

Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
85
En revi pelihousuja jos eaglea ei ole tullut 3 viikon sisään, mutta revin pelihousut jos jengit ei saa tuffejansa ja muita paremmin liikkuvia kortteja.
Heh, ja siis tarkoitus ei ollut siirtää huomiota pois sun tilanteesta, joka on yhtä lailla ärsyttävä johtui se mistä tahansa. Mutta kyseisessä skenaariossa tilaisin jatkossakin vaikkapa nyt esimerkiksi jääkaappipakastimen Gigantilta, ellei se sitten ole Gigabyten tekemä ja ennakkotilaus. Toki nämä meidän muidenkin tapaukset vaikuttaa siihen kuvaan kyseisestä lafkasta.

Touhu kulkee termin "harhaanjohtava mainonta*" alla edelleenkin, sillä tuskin heillä on mitään "keskusvarastoa" jossa on jakelua odottamassa 100+ kpl tuotetta.

*"esimerkiksi tilanne, jossa markkinoinnissa annetut tiedot ovat elinkeinonharjoittajan huolellisesta toiminnasta huolimatta totuudenvastaisia ja omiaan vaikuttamaan kuluttajan päätöksentekoon."

17.9. tilausvahvistus sanoo että "varastossa" ja arvioitu toimitusaika 2-4 arkipäivää - nyt kohta 6vkoa myöhemmin meinaa mykiötä kirvellä.
Aivan. Kiitos rautalangasta. Itse en aina ole varma mistä näitä lafkoja tarkalleen syyttäisi, kun meno ei tunnu reilulta, mutta toi on kyllä oleellinen kohta.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 736
Vähän vanhempi juttu jonka tuolta bongasin, mielestäni tuota ei kukaan maininnut tuossa niin hyvä mielestäni selventää.

Jimmsi näköjään lähetellyt tubettajalle konetta 3080 kortin kera.
Moneskohan tää kaveri oli jonossa? .... :D

Jaaha semmoset sieltä. Kovin valvojaisissa vakuuteltiin, ettei striimaajat/youtubettajat/julkisuuden henkilöt mene jonon edelle, mutta taisi sekin olla jonkinasteista paskapuhetta..
"Kaupallinen yhteistyö: MSI, Jimms & Nvidia "

Toi video on siis mainos. Mainitut mainostajat, ostavat mainoksen tubettaja Herbalistilta. Mainoksessa mainostetaan siinä näkyviä tuotteita.(luultavasti, en katsonut)

Sille mainoksen tekevälle Herbalistille lähetetään ne tuotteet joita hänen oli tarkoitus videolla mainostaa. Osa palkkiosta on varmaan ne tuotteet itsestään mutta isommalla tilaajamäärällä varmaan myös rahaa pitää antaa. Pienemmille tubettajille annetaan sipseja ja muuta arvotonta ja itse tuotteet täytyy lähettää takaisin. Noh, ei varmaan enää.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Kaikille Evga:n Xc3 odottajille lohtua ja motivaatiota odotteluun. Löytyy Hexuselta arvostelu:


Ihan kelpo kortti!
Tämän perusteella olen kahden vaiheilla peruisiko XC3 Ultra 3090 -tilauksen. Käy todella lämpöisenä verrattuna Asus TUF:n, eikä suorituskykykään (ainakaan 3080) kovin kummoinen ole.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343

En tiiä pitäskö tässä itkee vai nauraa :D
Niin siis tarkoittaa amerikan jonotussysteemiä. Amerikkaan on FTW3 Ultraa mennyt jo viikkoja, mutta esim pohjoismaihin ei tiettävästi ole pahemmin saapunut.
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
25
Joku oli kanssa kysyny EU:n tilannetta nuitten korttien kanssa, ei oo jaakoppi vielä ainakaan siihen vastannu.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
312
Ei siellä ollut ihan alussa kun myynti alkoi niin mitään viestiä sivun ylhäällä tai alhaalla että tilaus ei tulisi normaalisti parin päivän sisään.
Soitin suoraa giganttiin tilauksen maksettuani koska ihmetytti mikäs ihmeen play plaaplaa oli joka rahani otta vastaan maksua suorittaessa.
Samassa puhelussa (ilman edes että kysyin) jantteri sanoi että pari päivää niin kortti on perillä.
Tässä menee nyt koko ajan sekaisin Playn myymät kortit ja Gigantin myymät kortit. Sinä olet tilannut siitä alkuperäisestä PLAYN myymästä satsista, joka aika nopsaan poistui sieltä. Eli et ole tilannut "Gigantista" vaan Playsta, joka myi Gigantin sivujen kautta.

Sitten kun kortit tuli nimeomaan Gigantin nimellä myyntiin, niin siellä oli se 2kk ilmoitus, pienellä präntillä alhaalla kylläkin. Ja nämäkin "Gigantin myymät" kortit olisi tarkoitus Playn toimittaa, joten sekavaa on.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Joku oli kanssa kysyny EU:n tilannetta nuitten korttien kanssa, ei oo jaakoppi vielä ainakaan siihen vastannu.
Pistin Twitteriin eilen ja tänään viestiä. Vähemmän yllättäen ei ole vastannut. Laitoin myös Evgan supporttiin sähköpostia, mutta en usko heitäkään kiinnostavan.

En suosittele tilaamaan Evgan korttia, mikäli nyt on joku tilaamassa. Itse olen kenties kolmantena jonossa Jimmsillä 3080 FTW3 Ultraan ja olen laittamassa korttia vesille, joten päädyin Evgaan hieman pakotettuna. Ei ole kyllä yhtään nautinnollinen tilanne, kun pitäisi saada kone koottua Zen3 alustalle, kun minulla ei ole pöytäkonetta tällä hetkellä ollenkaan.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
574
Gigantti ikäänkuin lupailemalla piti mun tilauksen sisässä ja enää ei voikaan mitään muuta tehdä, jos tuotteen haluan ajallaan. Nyt he voivatkin sitten hyväksikäyttää tilannetta tahattomasti tai tahallaan.
Tuossa on hyvin tiivistetty miksi Gigantin harrastama taktiikka on heidän kannaltaan järkevää. Ainakin lyhyellä tähtäimellä, mainehaitan laskenta on vaikeampaa, mutta jos myynti myöhemmin sakkaakin promillen puolikkaan edestä niin ei sitä kukaan tässä näytönohjainhärdellissä pettyneisiin asiakkaisiin osaa kuitenkaan yhdistää.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
618
Tässä menee nyt koko ajan sekaisin Playn myymät kortit ja Gigantin myymät kortit. Sinä olet tilannut siitä alkuperäisestä PLAYN myymästä satsista, joka aika nopsaan poistui sieltä. Eli et ole tilannut "Gigantista" vaan Playsta, joka myi Gigantin sivujen kautta.

Sitten kun kortit tuli nimeomaan Gigantin nimellä myyntiin, niin siellä oli se 2kk ilmoitus, pienellä präntillä alhaalla kylläkin. Ja nämäkin "Gigantin myymät" kortit olisi tarkoitus Playn toimittaa, joten sekavaa on.
Ahaa.. selvä. Eihän tämä jo valmiiksi ollutkaan mikään suurempi työmaa. Kohta selviää että ostin jostain playn pikku erästä jonka toimittajana toimii italialainen gigarillo jonka pienen erän toimittaja on ranskalainen lé pléy.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Tässä menee nyt koko ajan sekaisin Playn myymät kortit ja Gigantin myymät kortit. Sinä olet tilannut siitä alkuperäisestä PLAYN myymästä satsista, joka aika nopsaan poistui sieltä. Eli et ole tilannut "Gigantista" vaan Playsta, joka myi Gigantin sivujen kautta.

Sitten kun kortit tuli nimeomaan Gigantin nimellä myyntiin, niin siellä oli se 2kk ilmoitus, pienellä präntillä alhaalla kylläkin. Ja nämäkin "Gigantin myymät" kortit olisi tarkoitus Playn toimittaa, joten sekavaa on.
Mikä alkuperäinen Play:n satsi? Koskeeko jotain tietty merkkiä/mallia?
Mulla ei ainakaan missää kuiteissa tai tilauksen tiedoissa (s-posti tai gigantti.fi) lue mitään Play:stä, 17.9. TUF OC tilattuna.
En kyllä myöskään muista mitään tuollaista tietoa nähneeni, ja ylipäätään koko Play toimituksista näin juttua tässä ketjussa paljon myöhemmin.

Voi tietenkin ollut että mennyt tuollainen ohi, mutta ainakaan enää en löydä omaan tilaukseen liittyen mitään mainintaa Play:stä.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
618
Mikä alkuperäinen Play:n satsi? Koskeeko jotain tietty merkkiä/mallia?
Mulla ei ainakaan missää kuiteissa tai tilauksen tiedoissa (s-posti tai gigantti.fi) lue mitään Play:stä, 17.9. TUF OC tilattuna.
En kyllä myöskään muista mitään tuollaista tietoa nähneeni, ja ylipäätään koko Play toimituksista näin juttua tässä ketjussa paljon myöhemmin.

Voi tietenkin ollut että mennyt tuollainen ohi, mutta ainakaan enää en löydä omaan tilaukseen liittyen mitään mainintaa Play:stä.
Oma ainoa maininta playstä oli tiliotteessa. Vissiin jälkeenpäin tuli näyttisten sivuille joku maininta... ?
 

frez

P90PRO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
125
Pistin Twitteriin eilen ja tänään viestiä. Vähemmän yllättäen ei ole vastannut. Laitoin myös Evgan supporttiin sähköpostia, mutta en usko heitäkään kiinnostavan.

En suosittele tilaamaan Evgan korttia, mikäli nyt on joku tilaamassa. Itse olen kenties kolmantena jonossa Jimmsillä 3080 FTW3 Ultraan ja olen laittamassa korttia vesille, joten päädyin Evgaan hieman pakotettuna. Ei ole kyllä yhtään nautinnollinen tilanne, kun pitäisi saada kone koottua Zen3 alustalle, kun minulla ei ole pöytäkonetta tällä hetkellä ollenkaan.
Mä voin lainata 1050ti:n ilmatteeks, jos on todiste, että oot tilannu 3080/3090:n ja haet sen Järvenpäästä :D
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Vähän vanhempi juttu jonka tuolta bongasin, mielestäni tuota ei kukaan maininnut tuossa niin hyvä mielestäni selventää.


"Kaupallinen yhteistyö: MSI, Jimms & Nvidia "

Toi video on siis mainos. Mainitut mainostajat, ostavat mainoksen tubettaja Herbalistilta. Mainoksessa mainostetaan siinä näkyviä tuotteita.(luultavasti, en katsonut)

Sille mainoksen tekevälle Herbalistille lähetetään ne tuotteet joita hänen oli tarkoitus videolla mainostaa. Osa palkkiosta on varmaan ne tuotteet itsestään mutta isommalla tilaajamäärällä varmaan myös rahaa pitää antaa. Pienemmille tubettajille annetaan sipseja ja muuta arvotonta ja itse tuotteet täytyy lähettää takaisin. Noh, ei varmaan enää.
Jimssi otti kantaa tähän niiden omassa ketjussa:

Maanantai-iltapäivää, ystävät! Meille kantautui tieto siitä, että viikonloppuna julkaistun nimeltämainitsemattoman tubettajan yhteistyövideon tiimoilta on herännyt kysymys RTX30 -korttien jonon mahdollisesta ohittamisesta. Kyseinen yhteistyö on lyöty lukkoon jo pitkälti ennakkoon ja videolla esitellyssä koneessa käytetty kortti tuli kyseistä videota varten suoraan MSI:ltä, joten se ei vaikuta meidän asiakkaidemme jonosijoituksiin. Myyntikappaleet tulevat toimittajiltamme, kuten tähänkin asti.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Klarnalla taitaa olla jotkut limitit noiden summien kanssa? Tällä hetkellä klarnalla otettuna 3090 laskulla jota ei ole aktivoituna koska kortti ei ole lähtenyt tulemaan. Koitin julkaisupäivänä myös muualta ottaa laskulla, mutta ei antanut ottaa, syytä en tiedä varmaksi.

Mietin vain, että enkai joudu varausta nvidiasta perua jos otan AMD:n laskulla myös. Rahaa en ole antamassa ennakkoon näistä korteista.
Joo, on. Oli Jimssillä 2,5k€ klarnat odottamassa näyttistä ja koitin pistää lisälottoa jonnekin (..verkkokauppaan?) niin ei mennyt läpi. Kannattaa valmistella vaihtoehtoinen suunnitelma sitä varten jos joudut F5-rintamalle.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Oma ainoa maininta playstä oli tiliotteessa. Vissiin jälkeenpäin tuli näyttisten sivuille joku maininta... ?
Meinaat jotain verkkopankin/luottokortin tiliotetta?
Mulla ei lue sielläkään, mutta se on aika normaalia kun maksaa verkkopankilla. Lukee vain maksuvälittäjän nimi.

Tilausvahvistus sähköpostissa mainitsee vain Gigantin, ja sen liitteenä Gigantin ehdot sekä palautuslomake.
Seuraavana päivänä kun tuli ensimmäinen viivästymisilmoitus, oli liitteenä myyntitosite. Sielläkin puhutaan vain Gigantista, ja että toimittaja on keskusvarasto.

En mä tiedä, tämä nyt on niin hassua muutenkin. Odotan kuitenkin vielä ainakin pari viikkoa, kun eiköhän sen verran kestä saada käsiinsä uusi Ryzenikin.
Ehkä eniten kuitenkin hämmentää että Gigantti ei ole vissiin saanut toimitettua ainuttakaan korttia. Firma listatataan Nvidian virallisena kumppanina. :poop:
 
Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
593

Huhua että ois 3080 TI tulossa myös.. Nvidia kairaa porukkaa nyt kyllä armotta takalistoon :confused2:
Oon kyllä etukäteen tähän varautunut ja todennut että tämä menisi jo varmasti oman maksuhalukkuuden yläpuolelle.
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
25
Pistin Twitteriin eilen ja tänään viestiä. Vähemmän yllättäen ei ole vastannut. Laitoin myös Evgan supporttiin sähköpostia, mutta en usko heitäkään kiinnostavan.

En suosittele tilaamaan Evgan korttia, mikäli nyt on joku tilaamassa. Itse olen kenties kolmantena jonossa Jimmsillä 3080 FTW3 Ultraan ja olen laittamassa korttia vesille, joten päädyin Evgaan hieman pakotettuna. Ei ole kyllä yhtään nautinnollinen tilanne, kun pitäisi saada kone koottua Zen3 alustalle, kun minulla ei ole pöytäkonetta tällä hetkellä ollenkaan.
Satuin itekkin viime viikolla pistämään sähköpostia, ei oo myöskään kuulunu mitään ja veikkaan että ei tuu kuulumaankaan. Jos nyt pistäs uuden arvan menemään oikeestaan mistä tahansa muusta kortista nii menee todennäkösesti kauemmin jonojen takia, jos ees yks EVGA lasti saapus Jimm'sin varastoon nii saisin siitä omani. Se on vaan ajan kysymys että kauanko siinä menee, varmaan 4 viikkoa ovat sanonu nyt että "joo ens viikolla tulee EU markettiin kortteja" tai "1-2 viikkoa että korttia x tulee euroopan markkinoille". Saas nyt nähä että meneekö ens vuodelle nuitten EVGAn korttien kanssa.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
618
Meinaat jotain verkkopankin/luottokortin tiliotetta?
Mulla ei lue sielläkään, mutta se on aika normaalia kun maksaa verkkopankilla. Lukee vain maksuvälittäjän nimi.

Tilausvahvistus sähköpostissa mainitsee vain Gigantin, ja sen liitteenä Gigantin ehdot sekä palautuslomake.
Seuraavana päivänä kun tuli ensimmäinen viivästymisilmoitus, oli liitteenä myyntitosite. Sielläkin puhutaan vain Gigantista, ja että toimittaja on keskusvarasto.

En mä tiedä, tämä nyt on niin hassua muutenkin. Odotan kuitenkin vielä ainakin pari viikkoa, kun eiköhän sen verran kestä saada käsiinsä uusi Ryzenikin.
Ehkä eniten kuitenkin hämmentää että Gigantti ei ole vissiin saanut toimitettua ainuttakaan korttia. Firma listatataan Nvidian virallisena kumppanina. :poop:
Pankkini tapahtuma tiedoissa lukee Pluspay finland oy. 753,90€.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
51
Oma ainoa maininta playstä oli tiliotteessa. Vissiin jälkeenpäin tuli näyttisten sivuille joku maininta... ?
Mulla Gigantilta tilattu MSI Trio julkaisupäivänä 17:27 ja Asus TUF OC 17:30. Molemmat oli tiliotteessa Gigantti.fi. Mihin aikaan sulle tullut tilausvahvistus?
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
28
Tässä on nyt pian 90 sivua paskaa siitä kuinka Gigantti on perseestä. Saataisko Gigantin perseilylle oma ketju? Se ei taida jahkailemalla mihinkään muuttua, eikä taida jahkailemalla tulla yhtään nopeammin ne kortit. Kaikki jo tietää ettei sieltä ole lähtenyt yhtään korttia. Sitten kun lähtee niin vois jatkaa?

Keskityttäisiinkö vaikka mahdollisiin uutisiin, sekä siihen, että kuka on saanut kortin, mistä on saanut, mihin aikaan tilannut, mikä on ollu mahdollinen jononumero jne jne?
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Satuin itekkin viime viikolla pistämään sähköpostia, ei oo myöskään kuulunu mitään ja veikkaan että ei tuu kuulumaankaan. Jos nyt pistäs uuden arvan menemään oikeestaan mistä tahansa muusta kortista nii menee todennäkösesti kauemmin jonojen takia, jos ees yks EVGA lasti saapus Jimm'sin varastoon nii saisin siitä omani. Se on vaan ajan kysymys että kauanko siinä menee, varmaan 4 viikkoa ovat sanonu nyt että "joo ens viikolla tulee EU markettiin kortteja" tai "1-2 viikkoa että korttia x tulee euroopan markkinoille". Saas nyt nähä että meneekö ens vuodelle nuitten EVGAn korttien kanssa.
Scan UK saa hyvin lähetyksiä ja myös etelä-Euroopan maat saaneet joitain. Saksaankin joitain kymmeniä varmaan eksynyt. Pohjoismaat tietääkseni todella heikoilla luvuilla yhä.

Itsekin odottelen sitä ensimmäistä satsia Jimmsille, kun itsekin saisin siitä todennäköisesti korttini.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Satuin itekkin viime viikolla pistämään sähköpostia, ei oo myöskään kuulunu mitään ja veikkaan että ei tuu kuulumaankaan. Jos nyt pistäs uuden arvan menemään oikeestaan mistä tahansa muusta kortista nii menee todennäkösesti kauemmin jonojen takia, jos ees yks EVGA lasti saapus Jimm'sin varastoon nii saisin siitä omani. Se on vaan ajan kysymys että kauanko siinä menee, varmaan 4 viikkoa ovat sanonu nyt että "joo ens viikolla tulee EU markettiin kortteja" tai "1-2 viikkoa että korttia x tulee euroopan markkinoille". Saas nyt nähä että meneekö ens vuodelle nuitten EVGAn korttien kanssa.
Joo, iteki olisi ihan eri mieli jos Verkkikseen tulis vaikka ihan muutamakin kappale EVGA 3080 XC3 Ultraa. Saa mun puolesta tulla enemmänkin, mutta "EU:hun tulee tällä viikolla, viime viikolla, ensi viikolla" on vähän tylsää, kun Suomi näyttää 0:aa.
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
13
Minä peruin jimmssin ei oc rog strixin ja laitoin tuf oc:n. Oon jonon hännillä, mutta ainakin se jono edes liikkuu. Verkkokaupassa pidän rog steixin, koska se edelleen lupailee korttia pirkkalan myymälästö haettavaxi ensikuussa.
 

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
618
Mulla Gigantilta tilattu MSI Trio julkaisupäivänä 17:27 ja Asus TUF OC 17:30. Molemmat oli tiliotteessa Gigantti.fi. Mihin aikaan sulle tullut tilausvahvistus?
17.32 tullut itselle eaglesta tilausvahvistus.

Tässä on nyt pian 90 sivua paskaa siitä kuinka Gigantti on perseestä. Saataisko Gigantin perseilylle oma ketju? Se ei taida jahkailemalla mihinkään muuttua, eikä taida jahkailemalla tulla yhtään nopeammin ne kortit. Kaikki jo tietää ettei sieltä ole lähtenyt yhtään korttia. Sitten kun lähtee niin vois jatkaa?

Keskityttäisiinkö vaikka mahdollisiin uutisiin, sekä siihen, että kuka on saanut kortin, mistä on saanut, mihin aikaan tilannut, mikä on ollu mahdollinen jononumero jne jne?
Hyvä idea. Tehdään joka jutulle ja joka kaupalle omat ketjut. Kohta on 20 ketjua tästä 3080 paskasta saatavuudesta. Sit ois hyvä aina pitää 20 tabia auki siltä varalta että jossakin olisi hyvä tiedonjyvä korttien saatavuudesta.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
930
Minä peruin jimmssin ei oc rog strixin ja laitoin tuf oc:n. Oon jonon hännillä, mutta ainakin se jono edes liikkuu. Verkkokaupassa pidän rog steixin, koska se edelleen lupailee korttia pirkkalan myymälästö haettavaxi ensikuussa.
Näyttää Verkkiksen non-oc Strix vaihtuneen toimitustiedon osalta "Ei vahvistettu" tilaan. Pitkään se olikin "2-4 viikkoa".
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 116
Onkos kellekään verkkokauppa postittanut näytönohjainta?
Täältä kun noita kattelee nii kaikki olleet noutoja.
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
28
Hyvä idea. Tehdään joka jutulle ja joka kaupalle omat ketjut. Kohta on 20 ketjua tästä 3080 paskasta saatavuudesta. Sit ois hyvä aina pitää 20 tabia auki siltä varalta että jossakin olisi hyvä tiedonjyvä korttien saatavuudesta.
Lähinnä idea oli siinä, että loppuis toi Gigantin ihmettely kun ei se tuota mitään tulosta. Kaikki tieto mitä siitä asiasta on saatavilla löytyy jo ketjusta.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Tässä on nyt pian 90 sivua paskaa siitä kuinka Gigantti on perseestä. Saataisko Gigantin perseilylle oma ketju? Se ei taida jahkailemalla mihinkään muuttua, eikä taida jahkailemalla tulla yhtään nopeammin ne kortit. Kaikki jo tietää ettei sieltä ole lähtenyt yhtään korttia. Sitten kun lähtee niin vois jatkaa?

Keskityttäisiinkö vaikka mahdollisiin uutisiin, sekä siihen, että kuka on saanut kortin, mistä on saanut, mihin aikaan tilannut, mikä on ollu mahdollinen jononumero jne jne?
Ymmärrän pointin. Olisko parempi uusi ketju: "Saadut RTX 3xxx kortit - kuva, mistä tilattu, tilausvahvistuksen aika, koska saatu"

Ja tässä ketjussa voisi jatkossakin spekuloida heikkoja signaaleja joidenkin korttien liikkumisista jne ja optimi jonopaikoista/vaihdoista. Kuulostaisiko hyvältä?
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
25
Joo, iteki olisi ihan eri mieli jos Verkkikseen tulis vaikka ihan muutamakin kappale EVGA 3080 XC3 Ultraa. Saa mun puolesta tulla enemmänkin, mutta "EU:hun tulee tällä viikolla, viime viikolla, ensi viikolla" on vähän tylsää, kun Suomi näyttää 0:aa.
Onkohan oikeesti mistään mahollista saaha tietää että millon ne meinas Suomen markkinoille niitä kortteja saaha? Jos EVGAn aspa on tyhjä arpa, Jimm'sin aspa tietää senki vähemmän ja Jaakoppi käsittelee vaan jenkkien jonoja ja tilannetta? Auttas nimittäin ihan oikeesti että onko se kortti tulossa ens viikolla vai juhannuksena :D
 
Liittynyt
15.12.2017
Viestejä
306
Mitä ajattelette, jos heittäisi toisen arvan menemään EVGA:n ohelle, niin mistä kannattaa ostaa ja mikä?
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
224
Onkohan oikeesti mistään mahollista saaha tietää että millon ne meinas Suomen markkinoille niitä kortteja saaha? Jos EVGAn aspa on tyhjä arpa, Jimm'sin aspa tietää senki vähemmän ja Jaakoppi käsittelee vaan jenkkien jonoja ja tilannetta? Auttas nimittäin ihan oikeesti että onko se kortti tulossa ens viikolla vai juhannuksena :D
Jos noi on kaikki yhtä kuutamolla (EVGA, tukkuri, jälleenmyyjä), niin arvioinniks menee. Musta tukeva arvio on, että kun toi tuotanto "ramping up" alkaa olla tuhansissa korteissa ja niitä oikeasti tulee konteittain, niin kyllä sitten tulee Suomeenkin asti.

Scan UK:n sivuilta kun ite seuraan, niin Asus, EVGA ja MSI on ne suosituimmat. Ei sekään asiakasta auta, että aika moni oikeasti haluaa EVGAn kortin, ja siten vielä enemmän tuotannon pitää nousta.

Ei se kenenkään valmistajan etu ole, että mikään markkina jää kokonaan ilman, koska sillä tavalla menettää asiakkaita varmemmin, kuin pahoittelemalla tasapuolisesti, että "kaikkialla on hirveät jonot, mutta kyllä näitä tulee". Eli ei ne varmasti tarkoituksella pidä Suomea 0:ssa. Tai sitten niitä oikeasti tulee niin vähän, että pelkkä väkilukusuhde USA/UK/Saksa jne vielä pyöristää Suomen osuuden 0:ksi.

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Pankkini tapahtuma tiedoissa lukee Pluspay finland oy
Juu sama, mutta se ei ole tietenkään sama asia kuin se Play?

Eli kun täällä sanotaan että osan Gigantin tilauksista toimittaisi Play eikä Gigantti.
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
25
Mitä ajattelette, jos heittäisi toisen arvan menemään EVGA:n ohelle, niin mistä kannattaa ostaa ja mikä?
Ei kyllä kannata tilata ennen ku on ees jonkun sortin tietoa saatavuudesta Suomessa, mut jos aivan pakko se EVGA on tilata nii FTW3. XC3 ollu huonoin arpa kaikista 3080 korteista ja FTW3 on ainaki jenkeissä ollu prioriteettina.
 
Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
27
Itsellä kans EVGA arpa top10 joukossa jimmsillä, mutta nyt kiinnostais, että oliko ihmisillä yleistä tietoa monelta verkkokauppa.com myynti alkoi? Mulla on siellä toinen arpa tuf oc:sta ja laitoin sen kyllä vähän julkasun jälkeen ku oli ykkösvääntö jimmsillä ja muistikuva oli että kortit ei tasan 16.00 ollu verkkokaupassa näkyvissä, joten se arpa on heitetty klo 17.20. Eilen tullu lasti noita kortteja verkkokauppaan "yli 25kpl" mutta ei nähtävästi itelle osunu.

Mitään hajuja ihmisil että missä kohtaa kortteja on saatu? TUF oc:ta tullu siis ainakin 36kpl + mitä tuo "yli" ikinä tarkoittaakaan.

Varmaan siis seuraavasta verkkokaupan tuf oc erästä vois odotella tai sitte tuo evga ikuisuusprojekti. Ärsyttää kun F5 taistelu jimmsillä pääty niin huonoon AIB valintaan, kaikki muut arvat ois käytännössä jo tuottanu tulosta. Dustinilta on myös yks vision laitettu varalle kun tuli paljon myöhemmin listoille, toki sen "tulossa varastossa 19.10" arvio on niidenki aspan mukaan täysin tuulesta temmattu ja suositteli tilaamaan 2-3 muusta kaupasta ja perumaan sit jos saa muualta ensin.

Mut joo, missähän menee verkkokaupan jono, se kyllä kiinnostais, oli jo pieni usko että ois voinu osua tuohon isompaan erään, mutta ei sikaria.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 296
Viestejä
4 213 840
Jäsenet
71 033
Uusin jäsen
Wilhaard

Hinta.fi

Ylös Bottom