Myydään Nvidia geforce RTX 2070

wilhelm-

BANNATTU
BANNED
Tuote: Geforce RTX 2070
Hinta: 120€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): acer predator koneesta ei ole paljoa käytetty
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: jos ei noutoa postitan mieluiten r paketissa 7,50 lisäkustannuksesta en vastaa jos huomaan yhtään epäilyttävää käytöstä liikaa huijattu toivon rehellisyyttä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): leppävirta
Toimitustapa: nouto/postitus
Maksutapa: käteinen/tilisiirto

IMG20241229043905.jpg

Viimeksi muokattu:
Hp sis.postit, mutta nolla kauppiaspalautteen takia ehtona, että ensin tuote minulle ja kun olen varmistanut toiminnan, niin laitan maksun

Jaahas 50/50 voin suostua että puolet nyt ja tuote postiin sitten puolet kun olet tehnyt sillä taikasi sulla on hyvää palautetta niin siksi voin suostua tuohon oli mulla aikanaan accountti täällä kanssa tuli myytyä romua paljonkin

Jaha kysyn lakimieheltä kunnianloukkaus syytettä teitä kohtaan en ikinä ole ketään kusettanut ja olen teihin verrattuna yliihminen miettikää tein tuosta noin vaan reilun satasen ja laitoin vittu kuvia näytöstä että aika idiootteja olette kun sitä rahaa tänne syydätte kyllähän se meni hyvään tarkoituksseen se on pää asia mutta sanonpa vielä etten ole tacannut yhtä tyhmiä kuin te rahaa vaan annetaan ja jeejee joku keksitty kuva tietokoneen näytöstä toivottavasti otatte opiksenne terveisin saatana

Nimimerkin kunniaa ei voi loukata ja sähän se petoksia täälä tehtailet kokoajan? Otat netistä kuvia olemattomista tuotteista mitä et ees omista..

Etit kokoajan uhria ketä saisit höynäyttää

Uhriutuminen ei auta voi luoja :D

No ei oikeesti kaikki tuotteet on postissa ja mitä en saanut tänäännvien huomenna ärsyttää kun pidetään huijarina

Meni vähän hermo anteeksi tulette vielä pyytäämään anteeksi onneksi vihreä rauhoittaa

Viimeksi muokattu:
Jaa kannabiksen kuvat vedettiin pois :D ne oli tiedostomuodoltaan whatsapp kuvia, joten tokkopa raukka omistaa edes sitä.

Edit. Pistetään nyt kuvat uudestaan ihan vaan, että säilyy jonkinlainen todiste, että mikä tivoli täällä on käynnissä.

Screenshot_2025-03-09-20-49-14-84_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2025-03-09-20-49-23-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Viimeksi muokattu:
Mä pistin ainakin raportin tuon kukkakuvan jälkeen. Onneksi sai lähtöpassit näinkin nopsaan. Tänään kuitenkin vasta aktivoitui myymään foorumilla, niin ehkä ei ihan hirveetä vahinkoa vielä kerinnyt saamaan aikaiseksi

Statistiikka

Viestiketjuista
270 647
Jäsenet
76 633
Uusin jäsen
Volmari^^

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom