Mistäs sie sen jo nyt sait? Näyttää mulle että available january 8.
Toi on Raufin ajo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs sie sen jo nyt sait? Näyttää mulle että available january 8.
Eli käytännössä edelleen se ainoat määräävät tekijät tiittien ja kellotuksen osalta jäähdytyksen jälkeen on se että 1.) millanen tuuri käy pii-lotossa ja 2.) millasen virrankulutuksen kortin BIOS saallii. Näistäkin numeron 2. saa poistettua jos on valmis itse flashaamaan biossin, ja antaa itseasiassa edun refukorteille koska niille on saatavilla korkeimman powertargetin bios (ns. Galax-biossi).
Eli suomeksi:
Jos oot ostamassa vakiona käytettäväksi ota sellainen missä on itseä miellyttävä ulkonäkö ja hiljaiset tuulettimet
Jos oot ostamassa vesijäähdyttelyyn osta joku halvin refukortti missä on A siru koska kellottuvat todennäköisesti paremmin kuin ei-A sirulliset
Tarkoitin tolla kyllä että "vakiona" käytettäisiin siis vakiojäähyllä jolloin tosiaan valitsisin ulkonäön ja tuuletinten perusteella, en sinänsä että sitä ajettaisiin vakioasetuksilla.Ottaisin ton vakiona sanan tuolta rimpsusta pois, ei oo vaikutusta kellotustuloksiin että onko refu vai custom-pcb. Vain piilotto ja jäähdytys merkkaa.
Varmaan hiiren oikeata sen update.exen päällä ja "run as admin", yleensä nuo vaatii järjestelmävalvojan oikeudet.Miten tuo asus 2080ti dual bios päivitys oikein tehdään. Latasin asuksen sivuilta sen biosin ja tuplaklikkailin sen asentuun, ni jäi junnaamaan siihen yli neljäksi tuntia ja mitään ei tapahtunut, bios ei päivittynyt tai muutakaan.
Max 55c tienoilla pitkissä sessioissa. Miksi edes ajat Furmarkia? Ja kerran ajat, niin onko Furmark.exe nimetty eriksi ettei ajurit tunnista ja rajoita rasitusta?Mites 2080ti lämpiää customloopilla muilla?
Itellä ottaa furmarkilla testattuna vedenlämppöön nähden n.+30c lämpöjä. Eli 29c vedelle keikkuu 58-59c luokassa. Kellot GPU +90 MEM +650 (2115/7650Mhz)
Ilmotteleppa sitten miten käy... kerta itseä kiinnostaa näiden artifakti tapausten kohdalla, jos on suomen ulkopuolelta tilattu että joutuuko itse maksaan postit...Rtx-honeymoon sai ikävän lopun eilen, kun alkoi artifaktit vilkkumaan! Kyseessä siis neljä päivää vanha KFA2 Rtx 2080 EX. Olen kokeillut vaihtaa PCI-paikkaa ja DDU:lla asentanut ajurit alusta uudestaan. Aina kun resoluution vaihtaa isommaksi kuin 800x600, niin alkaa pinkit artifaktit heilumaan. Tuolle ei kai voi muuta kuin lähettää takaisin Mindfactorylle? Vai onko mitään järkeä kysellä KFA2:n supportista suoraan?
KFA2 Rtx 2080 EX lienee tuorein RTX malli myynnissä. Tuli vasta joulukuun alussa tarjolle. Luulisi että artifakti ongelman root-cause olisi jo löytynyt ja korjattu, mutta nähtävästi ei, kun näitä tapauksia aina vaan ilmenee ihan kaikilla valmistajilla ja korttimalleilla.Rtx-honeymoon sai ikävän lopun eilen, kun alkoi artifaktit vilkkumaan! Kyseessä siis neljä päivää vanha KFA2 Rtx 2080 EX.
Tutkin tuota omaa hajonnutta strixiä ja näyttää että lämpötyyny asennettu huolimattomasti. Voiskohan olla siinä syy hajoamiseen?
Eiköhän kaikilla valmistajilla osa pääse seulasta läpi.Hyi vittu miten tommonen menee läpi laadunvalvonnasta? Pitääpä illalla tarkistaa oma TI Strixi myös, ei oo Asus sitä laatua mitä ennen ((
Mistä onnistuit tuollaisen löytämään? Kauppiaiden saldot ovat näyttäneet ei-oota kaikkialla, kun olen itse katsellut.Itsellä Aoruksen 2080ti waterforce WB rullailee koneessa (vielä) nätisti. Puuta koputellaan ahkerasti, mutta SLI-halut on kyllä hyvin vähäiset tällä hetkellä, vaikka periaatteessa tarvetta olisi.
Sain ekan Suomikappaleen Jimmsiltä tos reilu viikko sitten 8)Mistä onnistuit tuollaisen löytämään? Kauppiaiden saldot ovat näyttäneet ei-oota kaikkialla, kun olen itse katsellut.
Oikea peli tilanne kun kävellään kadulla ja mittaillaan framejaVihdoin oikeeta pelitestiä DLSS:n kanssa. Ohuet objektit vilkkuu/katoaa ja jonkun verran häviää yksityiskohtia textureista. Suorituskykyä vähän yli 20% lisää... Näin ainakin Final Fantasyn kohdalla.
Oikea peli tilanne kun kävellään kadulla ja mittaillaan frameja
Benchmark versiossa näki selvästi kun oli taistelu robottia vastaa miten framet laski.
DLSS toteutus on vielä beta vaiheessa joten toivoa sopii et grafiikka virheistä päästään eroon.
Käykäähän RTX kortin omistajat kokeilee... Final Fantasy XV Windows Edition Benchmark Download November DLSS Update Frapsia päälle niin näette missä kohdin laskee framet.
Ilmotteleppa sitten miten käy... kerta itseä kiinnostaa näiden artifakti tapausten kohdalla, jos on suomen ulkopuolelta tilattu että joutuuko itse maksaan postit...
Joo, miksi asiakaspalautus? Eikö se ole takuuvaihto vaikka olisi alle 14päivää?
Samoin tuli kyseiselle tuotteelle hydro copperit jonka myös tilasin.
Lain mukaan jälleenmyyjällä on vikatilanteessa oikeus korjata virhe eikä käyttöönotettua tuotetta ole pakko ottaa takaisin täydelä hinnalla mikäli se on selvästi käytössä huonontunut tai myyntikelvoton.
Jos jälleenmyyjä kuitenkin ottaa alle 14pv vanhan tuotteen viallisenakin takaisin asiakaspalautuksena on tod. näk. edessä vähempi tappelemista ja enempi hyvää mainetta
Peruin juuri jimmsiltä rtx2080 ti ftw3 koska niitä tuli valmistajan eu sivuille myyntiin. Joku voi jimmsistä napata jos kiinnostaa. Tosin eivät vielä ole vastanneet mutta ilmestynee tänään vielä listalle. Nyt -11 ja tulossa 11.
En ihan ehtinyt valmistajan sivuilta tilaamaan. Kyllä harmittaa niin vietävästi. 1470€ on juuri kipurajalla millä sen saa sieltä. En tiedä tohtiiko täällä arvostella jimmssiä mutta onhan toi 1640€ naurettava hinta. Yleensä kaupat myy valmistajaa halvemmalla jos markkinat ei ole vääristyneet. Mutta tietänette näiden markkinatilanteen. Jään seuraamaan ja laitin valmistajan sivuille muistutuksen kun telee myyntiin. Yksi tosiaan vapaana.
EVGA GeForce RTX 2080 Ti FTW3 ULTRA GAMING -näytönohjain, 11GB GDDR6 - 1 639,00€
Mistä saa hydro copperia?
Melkein pakko tilata kun ilmaiset postikulut!Pari tuntia sitten tuli sähköpostia, että RTX Titania olis NVIDIA:lla hyllyssä. Kerkeskö kukaan tilaamaan vielä?
2749€ ja ilmaiset postikulut!
Melkein pakko tilata kun ilmaiset postikulut!