Kyllä, ymmärrän tuon. Toki takuun päättymisestä ei ollut kuin korkeintaan päiviä ja minusta tuo tarjottu 660 euron summa on naurettava Verkkokauppa.com:n puolesta. En tuohon kyllä aio tyytyä ja olen valmis viemään asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Erään kaverin kirjoittamasta lainaus:
"Käyttöhyödyssä olennaista on, että se pitäisi pystyä osoittamaan jollain. Harrastevälineellä se on suoraan sanottuna aivan helvetin vaikeaa.
Lisäksi ehkä isompana seikkana, käyttöhyöty ei saa koskaan ylittää tuotteen todellista arvonalenemaa. Eli jos torissa tai muron palstalla on saman ikäisiä 2080ti:tä myynnissä käytettynä korkeammalla hinnalla, niin vissiinkään sen alle ei käyttöhyötyä lasketa. Ja edelleen, käyttöhyöty on abaut mahdoton osoittaa tuotteessa, jossa ei ole kunnollista käyttömäärettä. Autoissa sen vielä voi jotenkin arvioda kilometrien perusteella, mutta silloinkaan se ei ole ihan ongelmatonta"
Paljonko aiot pyyttää? Itse katselin muutama päivä sitten myydään näytönohjaimet -palstaa siellä oli 2080 Ti:n pyynnit 750-800 euroa.
Itse pyytäisin 700 ja jos sen saisi ilman kaupankäyntiä ja postituksia, niin laittaisin eurot taskuun.