RTX 2060 Founders Editionissa on muuten kaksi DisplayPort-liitintä, kun oletin niitä olevan vain yksi. Onko liitinten määrää missään edes mainittu etukäteen? Nvidian sivuilla kaikki kuvatkin ovat siten, ettei liittimiä näy.
Omassa yksilössä ei myöskään ole minkäänlaista coil whinea havaittavissa.
Olen saanut kelat vinkumaan toistaiseksi vain hetkellisesti siten, että FurMark kokonäyttöön 1920 * 1080 resolla ja välilyönnistä ottaa välillä karvareiän pois näkyvistä, jolloin kellotaajuus hyppää johonkin 1900 MHz kieppeille ja kelat vinkuvat, mutta taajuus laskee sen jälkeen 700 MHz -luokkaan, kun paljoa laskettavaa ei oikeasti olekkaan.
Tietysti sekin voi olla mahdollista, että tuulettimen ääni peittää alleen vinkumista.
Nvidian aspa on muuten mielenkiintoinen kokemus, sinne on pitänyt toimittaa kaikenlaista tietoa kokoonpanosta ja nyt viimeisimpänä vaatimuksena video kortin toiminnasta/äänistä. Onkos tällainen nyt ihan normaalia?
Kiinnostaisi kyllä sitten tietää, että miten näissä vaihtoseikkailuissa käy. Oma lisänsä minulla vielä se, että kuriirifirmat eivät rappukäytävään pääse edes päivällä, eivätkä yleensä soita kun ovat tulleet tuomaan jotain. Helpompaa olisi hoitaa takuuvaihto UPS:n tai DHL:n kautta, koska niillä on tässä kaupungissa pisteet, joihin paketin voi käydä viemässä, mutta FedExillä sellainen on vain Helsingissä. Pystyykö kuriirifirman itse valitsemaan?
Kotelona lattialla Fractal Design R3, jossa hieman vaimennusmattoa valmiina. Ääni hieman siinä rajoilla, että välillä ärsyttää ja välillä ei. Toisaalta en pidä siitä, että ensimmäiset testaajille lähetetyt erät ovat priimaa, ja sen jälkeen aletaan perseilemään laadun kanssa, kun hyvä maine on saavutettu.