Nvidia Experiencen shadowplay tallennin ei tallenna pelin ääntä kuuluvasti

Emmätiiä

Siks kysyinki
Tukijäsen
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
276
Sellainen ongelma nyt ettei shadowplay tallennin tallenna pelin ääntä yhtä kuuluvasti kuin se minulle pelatessa kuuluu. Kuitenkin minun ääni on räjähtävän kova tallennetta katsoessa ja pelin ääni aivan helvetin hiljainen tai ei ollenkaa ääntä. Myös muut ovat valittaneet, että ääneni kuuluu hiljaa jos laitan shadowplaysta syöttöääntä yhtään hiljemmalle. :confused:

Olen kokeillut seuraavia ratkaisuja:
- Järjestelmän äänet täysille shadowplay ohjelmaan
- oma ääni hiljaisemmalle shadowplay ohjelmassa, mutta jos 5% ottaa pois niin ero on aivan helvetin iso käytännössä 100% ja 95% välillä.
- valinnut oikeat toisto- ja syöttölaitteet
- DDU:lla ajeltu ajurit sileäksi ja asennettu tuorein nvidian sivuilta
- kokeiltu myös uutta nvidia appia ja sieltä AV1 encodekia, joka hämmentää tilannetta entisestään. Pelin ääni kuuluu, mutta minun ei ollenkaan.
-> kokeiltu eri videontoisto ohjelmaa: VLC Media playeria ja avidemuxia.
-> Jos windows media playerissa ei kuulu äänet niin joko VLC:ssä tai avidemuxissa kuuluu, tai windows media playerissa kuuluu omaääni, muttei näy kuvaa (AV1 tuen puuttuessa) ja vuorostaan VLC:ssä ja avidemuxissa ei kuulu omaääni, mutta pelin kyllä.

Alkaa kasetti mennä tähän ongelmaan, mikä helvetti tätä nyt oikein vaivaa kun ei koskaan aiemmin ollut tällaista? Toivottavasti joku viisaampi osaa neuvoa. Kiitos etukäteen!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 744
Viestejä
4 368 333
Jäsenet
72 673
Uusin jäsen
Koostumus

Hinta.fi

Ylös Bottom