Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tuo control paneeli saa ladattua, kun minä en saa mitenkään?Nvidian asennuspaneelissa
Ajurit oot ladannu ja asentanu kuitenkin?Miten tuo control paneeli saa ladattua, kun minä en saa mitenkään?
kyllä kaikki nämä, mutta tuon control paneeli ei mitenkään asennu?Ajurit oot ladannu ja asentanu kuitenkin?
Microsoft storesta ton saa ainakin. On kyllä ladannu yleensä itsellä sen automaattisesti.kyllä kaikki nämä, mutta tuon control paneeli ei mitenkään asennu?
Onko se poistettu vallan nykyään?
Juu sieltäkin koitin, mutta ei vaan tapahdu, avaudu.....aika erikoista en ole kyllä pitkään aikaan yrittänytkään.Microsoft storesta ton saa ainakin
Ootko koittanu ladata niitä standard ajureita missä se tulee vielä mukana?Juu sieltäkin koitin, mutta ei vaan tapahdu, avaudu.....aika erikoista en ole kyllä pitkään aikaan yrittänytkään.
En kyllä ole. Tällaista herjaa kun koitin storesta.Ootko koittanu ladata niitä standard ajureita missä se tulee vielä mukana?
Juu aina...täytyy koittaaJärjestelmänvalvojana oot kuitenkin kirjautunu?
Mulla on gtx 1080 ja siinä ajurit 471.96Jos et tiedä miten, niin kerro, mikä näytönohjain sinulla on
Onko se siis tuo 417.35 versioLataat nyt sitten uudelleen ajurin linkistä
Joo, sitä ajattelinkin, ja asensin juuri tuon ajurin, mutta herjaa aivan samaa kuin yllä näytin.Laittamani kuva oli varsin vanha, mutta idea sama.
Ylempänä kirjotin mitä voit koittaa kuvan kera.Joo, sitä ajattelinkin, ja asensin juuri tuon ajurin, mutta herjaa aivan samaa kuin yllä näytin.
Mikä hemmetti mahtaa olla, kun nvidia control paneeli on asennettu mutta ei vaan aukea?
Kyllä koitin, mutta samaa herjaa.lempänä kirjotin mitä voit koittaa kuvan kera
Et siis oo noita kansioita muuttanu?Kyllä koitin, mutta samaa herjaa.
En ole kyllä muuttanut kansioita ja koittanut suor. järj.valv. ei vaikutusta.uorita järjestelmänvalvojana" kohdasta.
edit, no en saanut rauhaa ja oli pakko asentaa käyttis uudelleen. Sieltähän apu löytyi, ja taas pelaa control paneeli, jonkaNo ei voi mitään, kun en viitsi ainakaan tuon tähden uudelleen asentaa.