Pitäisikö myynti ilmoituksiin laittaa pakollinen ruksattava kohta "nopein noutaja vie hp-jonon ohi"?
Ihan HP:lla olin ostamassa 3070 korttia ensimmäisenä mutta hän möi NOPEITEN NOUTAVALLE. En tarjonnut mitään muuta kuin kiinnostuin ihan tuotteesta hintalapulla mikä on.
Sanoin noutavani VIIMEISTÄÄN tiistaina/keskiviikkona johon hän vastasi että toinen on jo nostamassa rahaa. Vaikka olisin itse päässyt samantien JOS hän olisi vaan vastanut "ei käy TI/KE vaan nyt".
Myyty - MSI RTX 3070 Ventus 3x Nummela
Myytävä tuote: MSI RTX 3070 Ventus 3x Hinta: 600€ Tuote ostettu (mistä ja milloin): 5.11, verkkokauppa.com Kuitti löytyy (takuu voimassa):Täysi takuu. Kuva kuitista ostajalle. Voin myös lähettää viestiä aspaan, että laittaa sulle kopion. Muuta huomioitavaa: Mukaan kaikki mitä uutenakin...
bbs.io-tech.fi
Ihan HP:lla olin ostamassa 3070 korttia ensimmäisenä mutta hän möi NOPEITEN NOUTAVALLE. En tarjonnut mitään muuta kuin kiinnostuin ihan tuotteesta hintalapulla mikä on.
Sanoin noutavani VIIMEISTÄÄN tiistaina/keskiviikkona johon hän vastasi että toinen on jo nostamassa rahaa. Vaikka olisin itse päässyt samantien JOS hän olisi vaan vastanut "ei käy TI/KE vaan nyt".