EDIT:
Sain toimimaan, jotain juttuja synkronointi pois päältä , uudelleen käynnistys ja takaisin päälle,
sekä gmail ilmoituksen pois , uud. käynnistys ja takaisin päälle,
sitten kehittäjä asetuksista keskeytä välimuistiin tallennetut sovellukset , pois käytöstä laitoin.
Nyt se jotenkin jo näyttää ilmoituksia kyllä , vaan oli kyllä outo homma että vei tuhottomasti aikaa.
Onkohan mikä syy kun gmail ilmoituksia ei nothing phone näytä?
Nimensä mukaan kyllä puhelin toimii. (nothing ei näytä nothing mitään)
Olen tekoälyn kanssa jutellut aiemmin, se väittää että nothing phone tappaa agressiivisemmin
kuin muut tausta toiminnot gmail?
Sitten lokitietoja lähti kyllä palautteena supportiin heidän ohjeen mukaan jo.
Nothing phone 2 pro.
Tämä melkoinen yllätys sikälikin kun tämä taisi olla testivoittaja vielä hintaluokassa ? Muuten kyllä pelaa.
Taustaluvat ym. on kyllä kunnossa ja monta syvätarkistusta olen tehnyt erinäisten ohjeiden mukaan,
niin alkanut tuntua että olenko poistanut jonkun sovelluksen tai liittyykö mihin?
Taitaa olla parempi sitten mennä akku säästölinjalle kun eivät näytä ilmoituksia että pois
vaan sitten ne taustatoiminnot ja katsoo manuaalisesti , silloin se käynnistyy.
Sain toimimaan, jotain juttuja synkronointi pois päältä , uudelleen käynnistys ja takaisin päälle,
sekä gmail ilmoituksen pois , uud. käynnistys ja takaisin päälle,
sitten kehittäjä asetuksista keskeytä välimuistiin tallennetut sovellukset , pois käytöstä laitoin.
Nyt se jotenkin jo näyttää ilmoituksia kyllä , vaan oli kyllä outo homma että vei tuhottomasti aikaa.
Onkohan mikä syy kun gmail ilmoituksia ei nothing phone näytä?
Nimensä mukaan kyllä puhelin toimii. (nothing ei näytä nothing mitään)
Olen tekoälyn kanssa jutellut aiemmin, se väittää että nothing phone tappaa agressiivisemmin
kuin muut tausta toiminnot gmail?
Sitten lokitietoja lähti kyllä palautteena supportiin heidän ohjeen mukaan jo.
Nothing phone 2 pro.
Tämä melkoinen yllätys sikälikin kun tämä taisi olla testivoittaja vielä hintaluokassa ? Muuten kyllä pelaa.
Taustaluvat ym. on kyllä kunnossa ja monta syvätarkistusta olen tehnyt erinäisten ohjeiden mukaan,
niin alkanut tuntua että olenko poistanut jonkun sovelluksen tai liittyykö mihin?
Taitaa olla parempi sitten mennä akku säästölinjalle kun eivät näytä ilmoituksia että pois
vaan sitten ne taustatoiminnot ja katsoo manuaalisesti , silloin se käynnistyy.
Viimeksi muokattu: