• Live: io-techin pikkujoulu- ja hyväntekeväisyysstriimi tänään alkaen klo 19. Pelataan io-techin toimituksen kesken PUBGia ja tavoitteena saada 10000 euroa täyteen Pelastakaa Lapset ry:n joulukeräykseen! Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Nopeuskamera-softa puhelimelle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nook
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä olisi hyvä maksullinen tai ilmainen nopeuskamera-softa? Itse käytän nyt ilmaista Tom Tom nopeuskamerat-ohjelmaa mutta välillä sekään ei kaikkia kameroita tunnista ja nopeusrajoitukset ei ole päivittynyt.

Waze-navigaattorissa on kans kamerat ja kaikkea muuta käyttäjien ilmoittamaa (onnettomuudet/ruuhkat/jne). Taitaa olla googlen omistama.

Itse olin kuulevinani jonkun surkean hiljaisen epämääräisen merkkiäänen tuosta Googlesta, käytännössä kuitenkin semmoinen mitä ei voi ajomelun ja musiikin takaa mitenkään erottaa. En keksinyt miten sen saisi vaihdettua, eli kannattaa harkita esim juuri tuota Wazea jos ajelee seuduilla missä on kamerariski. Toivottavasti Google vielä parantelee tuota omaansa, pikkuhiljaahan se kameroiden sijainti ainakin kehittyy kun nelostietä pohjoiseen mennessä aika paljon vielä kameroita puuttui, mutta muutaman kohdalla kysyi että tähän on ilmoitettu kamera, vieläkö on paikallaan.

Luinpas huonosti, kun en tajunnut, että käytät juuri tuota samaa ohjelmaa. Minulla se tosiaan on näyttänyt kamerat oikein ja tuota nopeusrajoituksien näyttöä en katsonut/käyttänyt.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 449
Jäsenet
74 966
Uusin jäsen
Hautamagi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom