Terve
Kiinnostaako pelien teko? "No joo, mutta ei koska:"
-"Jätin koulun kesken, en minä mitään osaa..."
-"No kiinnostais mutta vittu ku on pelattavana nämä pari peliä..."
Tämä on juuri sinulle. Innokkaalle hepulle, taiteilijalle, oman tien tallaajalle. Oletko väärinymmärretty nero, muut eivät tajunneet virityksiäksi, vaikka itse tiedän ne toimiviksi? Nyt myöhemmin huomaat että ne keskiverrot ovat perskuta menestyneet ja olet takuulla parempi, mutta olet itse ilman kokemusta.
Tässä on tilaisuutesi. Olen lähtöisin samoista lähtökohdista ja uskon tietäväni, että voimme tehdä maailman parhaan pelin genressään.
Koulin sinusta paremman tekijän vuodessa, mitä koulussa menisi 4 vuotta. Tiukkaa oppimista ilman turhia äidinkielenesseitä, , mutta luvassa on useita epäonnistumisia ja useita onnistumisen tunteita, putkeen.
Uuden luominen on rasittavaa hommaa, eikä siihen kaikki kykene.
Käytämme Unity3D:tä ja ohjelmointikielenä on C# jotka voin tietty opettaa.
Asun Oulussa joten etäopetusta ja valmiita youtubevideoita on luvassa.
Kiinnostaako pelien teko? "No joo, mutta ei koska:"
-"Jätin koulun kesken, en minä mitään osaa..."
-"No kiinnostais mutta vittu ku on pelattavana nämä pari peliä..."
Tämä on juuri sinulle. Innokkaalle hepulle, taiteilijalle, oman tien tallaajalle. Oletko väärinymmärretty nero, muut eivät tajunneet virityksiäksi, vaikka itse tiedän ne toimiviksi? Nyt myöhemmin huomaat että ne keskiverrot ovat perskuta menestyneet ja olet takuulla parempi, mutta olet itse ilman kokemusta.
Tässä on tilaisuutesi. Olen lähtöisin samoista lähtökohdista ja uskon tietäväni, että voimme tehdä maailman parhaan pelin genressään.
Koulin sinusta paremman tekijän vuodessa, mitä koulussa menisi 4 vuotta. Tiukkaa oppimista ilman turhia äidinkielenesseitä, , mutta luvassa on useita epäonnistumisia ja useita onnistumisen tunteita, putkeen.
Uuden luominen on rasittavaa hommaa, eikä siihen kaikki kykene.
Käytämme Unity3D:tä ja ohjelmointikielenä on C# jotka voin tietty opettaa.
Asun Oulussa joten etäopetusta ja valmiita youtubevideoita on luvassa.
Viimeksi muokattu: