Noin tonnin pelikone aikuistuvalle konsolikäännynnäiselle

Jälkikasvu päätti sitten täysi-ikäisyyden myötä myös ryhtyä täysjärkiseksi ja toivoi lahjaksi pelikonetta. Hyvä kolehti saatiin kasaan, ja noin tonni on nyt sijoitettavana itse pönttöön. Näyttö (1440p) odottelee jo pyörittäjäänsä.

Itse olen pudonnut hieman kelkasta jatkuvan rautaseurannan suhteen, mutta hiukan foorumia lueskeltuani ja vähän muitakin lähteitä vilkuillen päädyin siihen johtopäätökseen, että tämä Proshopin Dutzo-paketti on aikas hyvän tuntuinen diili, etenkin kun W11-lisenssin saa kaupan päälle.

Mitä mieltä palstan osaajat paketin osien laadusta ja hinnasta noin yleensä? Itse kasaaminen ei nyt ole optio, kun ei aika vaan riitä, joten käytännössä ainoa vaihtoehto olisi odotella Datatronicin tarjouksia.

AInut oikeasti nupistava asia tuossa on Kingstonin halpis ssd, jossa luvattoman paljon ongelmatapauksia seassa. Toki sitä on paljon myity halvimpana ssd-tikkuna ja se on tarvittaessa helppo korvata jos alkaa kiukuttelemaan.

Lisäksi kotelossa on vain yksi etutuuletin, oletettavasti riittää ja siihenkin on helppo lisätä jos tarvitsee. Tuskin kumminkaan noilla komponenteilla.

AInut oikeasti nupistava asia tuossa on Kingstonin halpis ssd, jossa luvattoman paljon ongelmatapauksia seassa. Toki sitä on paljon myity halvimpana ssd-tikkuna ja se on tarvittaessa helppo korvata jos alkaa kiukuttelemaan
Toinen asia, josta kritisoisin on 6000cl36 muistit. Pitäisi olla 6000c30. Mutta ei ole niin iso juttu.

Eli pieniä kauneusvirheitä, mutta hinta-laatu noin kokonaisuudessaan kohdillaan? Valitettavasti tuota tarjousta ei voi ilmeisesti itse konfiguroida, mutta paketti kelvannee pojalle mainiosti ja käsittääkseni riittää mainiosti 2K-pelaamiseen.

Kiitos nopeista kommenteista, kajakkivajakki ja Timo 2!

Eli pieniä kauneusvirheitä, mutta hinta-laatu noin kokonaisuudessaan kohdillaan?
Kyllä. Nopsaa katsoin että vastaava paketti (kauneusvirheet korjattuna) datatronicista on karkeasti 200 € enemmän lisenssi huutonetistä 5 € ostettuna.

Viikon päästä voi saada edullisemmin, mutta ilmainen kasaus on pois käytöstä.

Täältä myös peukku tuolle ostokselle. Proshop vielä tarjoaa kolmen vuoden takuun noille kasaamilleen pelikonepaketeille joka on luokassaan vuotta parempi mitä kotimaiset kilpailijat tarjoavat.
Toki varmasti hieman hitaammin liikkuu tuonne tanskanmaalle jos sellaista joutuu käyttämään.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 063
Jäsenet
74 326
Uusin jäsen
Ots0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom