Noin. 1000€ pelikonetta

Liittynyt
21.07.2019
Viestejä
4
Budjetti?: n.1000€
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Ei/ehkä
Ylikellotatko prosessoria?: En.
Kotelon koko: ATX
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Ei.
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Ei.
Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä
Koneen käyttötarkoitus: 1080p-pelaaminen.

Broidille pitäisi n.1000 euron budjetilla saada pelikone. Jonkin verran tiedän itse osista, mutta ei ole koskaan tullut konetta kasattua ja muutenkin en ole aivan perillä osien yhteensopivuudesta, laadusta jne... Perus FPS-pelit kovassa peluussa (CS:GO, COD), PUBG ja Fortnite myös.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Vilkaise alueen otsikoita, eiköhän sieltä löydy tällaisia jo keskusteltuna pilvin pimein. Ei, en ole ilkeä. Samantyyppisiä kokoonpanoja etsitään koko ajan. :)
 
V

Vauhtimursu

Vieras (tunnus poistettu)
Tässä on ehkä jotain samankaltaista mitä etsit , osaan tämän verran auttaa :)
Kirjoiteltu 15.07.2019 ei ole edes vanha aihe :)
1000e konepaketti (mielipiteitä)

Aikalailla tonnin kone , mutta viisaammat voi vielä kommentoida onko jotain huomioitavaa tuossa tonnin kuvassa.

Msi tomahawk hitusen kalliimpi emo mutta siinä kerrottiin olevan parempi virransyöttö tms (tilasin tämän myös itselleni) , vois ehkä tuohon pakettiin vaihtaa. Tuossa kuvassa on myös koneen testaus ja kasaus jimmssillä josta voi säästää euroja kun ottaa pelkän bios päivityksen ja kasaa itse kotona.

Powerikikin on tuossa kuvassa jo valmiiksi erinomainen kun 10 vuoden takuu tulee kaupanpäälle.
Tämmöisiä asioita olen tässä nyt parin kuukauden aikana itse oppinu aiheita täällä läpi lukemalla ja selaamalla. :)

Jos herää kysymyksiä niin uskon että viisaammat osaa vastata paremmin
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
21.07.2019
Viestejä
4


Varmaan juuri samanlaista pohjaa kuin tuossa Vauhtimursun linkissä (kuva). Tohon koppaan ei taida levyasemaa saada? Jos näyttiksessä haluaa vähän säästää, niin olisiko 1660TI hyvä vaihtoehto?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 389
Viestejä
4 159 492
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom