• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Noco apukäynnistin 12V 1000A GB40 Boost PLUS, Hammer.fi, 99,00 €

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 001
Tuote: Noco apukäynnistin 12V 1000A GB40 Boost PLUS
Tarjoushinta: 99,00€
Normaalihinta: 109,-
Kauppa: Hammer.fi
Voimassa: 30.10.2025 asti
Linkki: https://www.hammer.fi/auto-ja-tyokonetarvike/noco-apukaynnistin-12v-1000a-gb40-boost-plus/p/0015100/


Kommentti tarjouksesta: Tämä Noco apukäynnistin on monessa kaupassa 118-130 € normaalihintaskaalassa.

tuotesivu_nocoapukaynnistin12v1000agb40_0015100_2c8d0342721a_1.webp
 
Viimeksi muokattu:
Järjestelmässä VAK- tuote, kuljetus 17,90€.

Toimitettuna siis 116,90€.
Läheisen Puuilon hyllystä hakien 119€.

Onko tuo luokittelu sitten väärin, Puuilo kuljettaisi tuon normaalilla 3,9€ hinnalla Pikkupakettina postilaatikkoon.
 
Tilasin noin viikko sitten tuon isoveljen NOCO BOOST X GBX45 (1250A) hintaan 145€. Syy miksi kallistuin siihen oli, että siinä on USB-C liitin, kun tässä mallissa se on micro-USB.

Koska USB-lataus kestää pitkään, tilasin samalla omaan vehkeeseen 12v latuausjohdon NOCO Boost X UltraSafe autolatausjohto. Tätä, kuten mainitesmaani starttiboosteria, ei näytä löydyvän juuri tällä hetkellä liikkeen listoilta. Jos sellaisen tarvitsee, niin muista liikkeistä löytyy.

Oli miten oli, tuokin on varmaan ihan hyvä vehjes ja sillä käynnistää monta autoa talvella.

EDIT: Näköjään tilasin omani Lumise.fi sivulta, jossa kaapelia on myös tarjolla.
 
Meillä töissä näitä isompia useampia. Huomion arvoista, että ei oikein siedä kylmää jos meinaatte autossa säilyttää. Yön pakkasessa, nii ei lähde sprintteri aamulla käyntiin tuolla.
Baseus Car Jump Starter Black Super
Energy Pro+ 1200A
Tuollainen parjasi talvellakin autossa säilytettynä 2.0 TFSI bensa startata.
 
Tilasin noin viikko sitten tuon isoveljen NOCO BOOST X GBX45 (1250A) hintaan 145€. Syy miksi kallistuin siihen oli, että siinä on USB-C liitin, kun tässä mallissa se on micro-USB.

Koska USB-lataus kestää pitkään, tilasin samalla omaan vehkeeseen 12v latuausjohdon NOCO Boost X UltraSafe autolatausjohto. Tätä, kuten mainitesmaani starttiboosteria, ei näytä löydyvän juuri tällä hetkellä liikkeen listoilta. Jos sellaisen tarvitsee, niin muista liikkeistä löytyy.

Oli miten oli, tuokin on varmaan ihan hyvä vehjes ja sillä käynnistää monta autoa talvella.

EDIT: Näköjään tilasin omani Lumise.fi sivulta, jossa kaapelia on myös tarjolla.
Mulla kans tämä lumiselta tilattuna. Taitaa olla tuo 145e jatkuva tarjous. Erään tubettajan koodilla sai vielä 10% pois. Eihän tätä ilman voi enää elää. Kovalla käytöllä ollut vanhan Valmetin kans
 
Lähtökohtahan on tietysti, että koneet ja autot on kunnossa ja talveen ei lähdetä huonolla akulla. ;) Mutta itsellänikin on ollut vuosikausia vastava Noco ja sillä kyllä sai aikanaan Bemarin 4,4 bensa V8:n käyntiin kovemmistakin pakkasista. Nykyisessä autossa toiminut lähinnä kovempina pakkaspäivinä "vakuutuksena" käyntiinlähdöstä, mutta käytännön tarvetta ei ole ollut. Näin ollen akku on mennyt vähän huonoksi. Eli näitä pitäisi muistaa ajoittain purkaa ja ladata, jotta akku kestää pidempään.

Ja aiempi kommentti siitä, että tätä palikkaa ei tosiaan kannata säilyttää autossa pakkasessa. Syö mehuja laitteesta kriittisellä hetkellä turhan paljon. Jos tuo sisältä lämpimästä, niin isompikin lohko pyörii kuin palmun alta.
 
Mulla kans tämä lumiselta tilattuna. Taitaa olla tuo 145e jatkuva tarjous. Erään tubettajan koodilla sai vielä 10% pois. Eihän tätä ilman voi enää elää. Kovalla käytöllä ollut vanhan Valmetin kans
1758783248043.png

135,99e maksaisi se 1250A boosteri jos on sen tietyn tubettajan koodi.
 
Tilasin noin viikko sitten tuon isoveljen NOCO BOOST X GBX45 (1250A) hintaan 145€. Syy miksi kallistuin siihen oli, että siinä on USB-C liitin, kun tässä mallissa se on micro-USB.
HUOM. Paketissa olevat tarvikkeet päivittyvät liukuvasti maaliskuuhun 2025 mennessä. Paketista jää pois tupakansytytinadapteri, ja USB-A-kaapeli vaihtuu USB-C-kaapeliksi.

Itse voisin hommata sitten kun saa boosterin, jossa myös 100W USB-PD ulostulo.
 
Itse voisin hommata sitten kun saa boosterin, jossa myös 100W USB-PD ulostulo.
Mulla oli kerran sellainen puhelin jossa oli 120W latausteho, nyt tuntuu tosi ankealta ku ostanu tavallisen puhelimen, jota pitää ladata monta tuntia.. Vanhaan puhelimeen tuollainen noco olisi ollut kyllä hyvä
 
Jos on harvakseltaan tuollaiselle käyttöä, niin noissa perus litiumiakuilla varustetuissa, erityisesti litiumpolymeeriversioissa on semmoinen perustavanlaatuinen ristiriita, että ne pitäisi säilyttää mielellään täynnä että niissä riittää puhtia sitten tositarpeen tullen. Mutta se täynnä säilyttäminen on taas vähän ristiriidassa noiden akkujen luontaisen kemian kanssa, noitahan ei toisaalta suositella yli 80% varauksella pitkäaikaisesti säilytettäväksi.

Yksi vaihtoehto on säilyttää noita jossain tuolla 40-80% välillä ja sitten ennen tarvetta ladata täyteen, mutta itse ratkaisin tuon hommaamalla paremmin täynnä säilytystä kestävän LiFePo4-boosterin (LOKITHOR J1350 Pro). Superkondensaattoreilla varustetut boosterit alkaa olemaan ilmeisesti kans ihan hyviä vaihtoehtoja, mutta niistä en osaa sanoa hyviä malleja. En muuten mainostaisi, mutta itseltä turposi juuri harvakseltaan käytössä olleesta boosterista ne polymeerikennot muutaman vuoden jälkeen ja uudet kennot olis maksanu saman verran kuin uusi laite.

 
Onko näistä missään "latauksen herätys" ominaisuutta? Ainakin biltemalainen käynnistää kyllä täysin tyhjällä akulla olevan auton, mutta lataus ei käynnisty kun näkyy boosterin jännite latauksensäätimelle ja kun se tippuu pois, niin auto sammuu.
 
pitäisi muistaa ajoittain purkaa
Eikös tää ole jotain muinaisten NiCad-aikojen juttuja?
noissa perus litiumiakuilla varustetuissa, erityisesti litiumpolymeeriversioissa on semmoinen perustavanlaatuinen ristiriita, että ne pitäisi säilyttää mielellään täynnä että niissä riittää puhtia sitten tositarpeen tullen
Tämäkin kuulostaa varsin oudolta, oma 16Ah käynnistin toimii 3/4 latautuneena ongelmitta ja 1 käynnistyskerta ei näytä kyllä kovin paljon varausta vievän.

Itsellä tuo:

Tuota huonompaa en oikein autokäyttöön itse lähtisi hankkimaan mm. juuri siksi, että maltillisellakin varausast. riittää virtaa vielä pakkasellakin jos tilanne vaatii.

^Tuo tosin on ehkä nyt sen verran halpa (50€ 14.10.2025 asti) että voisi tarvitessa harkita johonkin pienempimoottoriseen autoon mutta tuota en ainakaan jättäisi yöksi pakkaseen (ylipäänsähän mitään akkua ei kannata jos vältettävissä) jos luulisin sille olevan ehkä käyttötarvetta aamulla..
 
^Tuo tosin on ehkä nyt sen verran halpa (50€ 14.10.2025 asti) että voisi tarvitessa harkita johonkin pienempimoottoriseen autoon mutta tuota en ainakaan jättäisi yöksi pakkaseen (ylipäänsähän mitään akkua ei kannata jos vältettävissä) jos luulisin sille olevan ehkä käyttötarvetta aamulla..
Oiskohan tuo passeli sähkövatkaimen (model 3) takakonttiin. Vois kuvitella, että sähköauton herättämisessä tuolla piikkivirralla ei ole niin merkitystä, kun ei ole starttimoottoria mitä pyörittää. 7200mAh riittänee herättämään järjestelmät. Jos jollain on kokemuksia niin saa huikata.
 
Mulla on uusi akku takakontissa jäi sinne aikoinaan kun kävin kakkosauton akun vaihtaa takuuseen. Se tuntuu jotenkin kovin turvalliselta kuhan on 10 ja 13 millin avaimet ni heittää vaan tilalle jos edellinen tsippaa jossain inarin kulmilla..
 
Sähköautoista kun ilmeisesti kyykkäilee näitä 12V akkuja, niin millaisella laitoksella sen saisi apukäynnistettyä? Voisi olettaa, että ei tarvitse kovin kummoista virtalähdettä, kun ei tarvitse pyörittää starttimoottoria?

edit. Disregard, näköjään mikawho jo pohti samaa aiemmin.
 
Mulla on uusi akku takakontissa jäi sinne aikoinaan kun kävin kakkosauton akun vaihtaa takuuseen. Se tuntuu jotenkin kovin turvalliselta kuhan on 10 ja 13 millin avaimet ni heittää vaan tilalle jos edellinen tsippaa jossain inarin kulmilla..
Kaikki tavallaan...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
288 021
Viestejä
4 938 149
Jäsenet
79 436
Uusin jäsen
donk

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom