• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Ninja Foodi Dual Zone Airfryer AF300EU

Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
65
About samaan hintaan saa normaalisti Saksan Amazonista, ostin itse pari kk takaperin. Mutta olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen tähän!
 
Liittynyt
13.12.2018
Viestejä
41
Itsellänikin on ollut tämä siitä lähtien kun tuli markkinoille, kaksi lokeroa on erittäin hyvä jos tekee kahta eri ruoka-ainesta erilaisilla kypsennysmetodeilla, tai samaa ruokaa eri kypsyysasteilla ruokailijoille. Itse laittaisin kyllä muutamat kympit lisää ja ostaisin uudemman version Saksan Amazonista jossa on samat ominaisuudet kuin tässäkin, mutta yhtenäinen koppa johon mahtuu isompi kertasetti, mutta jonka voi halutessaan jakaa edelleen kahteen osaan ja eri kypsennysmetodoihin. Lisäplussa sexystä kupariväristä.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
74
Joo tulipas hyviä linkkejä noi Xepsteriltä ja ilmojklta noi on aika houkuttelevat kanssa.
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
32
Itsellänikin on ollut tämä siitä lähtien kun tuli markkinoille, kaksi lokeroa on erittäin hyvä jos tekee kahta eri ruoka-ainesta erilaisilla kypsennysmetodeilla, tai samaa ruokaa eri kypsyysasteilla ruokailijoille. Itse laittaisin kyllä muutamat kympit lisää ja ostaisin uudemman version Saksan Amazonista jossa on samat ominaisuudet kuin tässäkin, mutta yhtenäinen koppa johon mahtuu isompi kertasetti, mutta jonka voi halutessaan jakaa edelleen kahteen osaan ja eri kypsennysmetodoihin. Lisäplussa sexystä kupariväristä.
Tämä vaikuttaa kyllä todella hyvältä. Valtavahan toi varmaati pöydällä on, mutta meidän taloudessa iso koko on kyllä tarpeen, kun tulee tehtyä isoja määriä kerralla. Siihen tätä parempia vaihtoehtoja ei ole ainakaan omaan silmään osunut.

Onko kellään tästä kokemuksia? Ja onko jotain suosituksia ns. Pakollisista lisätarvikkeista? Tuollainen öljysuihkepullo ainakin tulee varmasti otettua, kun sellaista olen kaivannut jo pidempään. Mitenkäs noi leivinpaperit mitä myös mukaan tyrkytetään, kannattaako sellaisia hamstrata myös?

Ei ole aiemmin tullut Amazonista tilattua, joten pitäisikö osata huomioida jotain erityistä? Saako esim. Vieläkin jotain lisäalennuksia tai postitusetuja jos tekee jonkun kanta-asiakastilin tms.?
 
Liittynyt
13.12.2018
Viestejä
41
Tämä vaikuttaa kyllä todella hyvältä. Valtavahan toi varmaati pöydällä on, mutta meidän taloudessa iso koko on kyllä tarpeen, kun tulee tehtyä isoja määriä kerralla. Siihen tätä parempia vaihtoehtoja ei ole ainakaan omaan silmään osunut.

Onko kellään tästä kokemuksia? Ja onko jotain suosituksia ns. Pakollisista lisätarvikkeista? Tuollainen öljysuihkepullo ainakin tulee varmasti otettua, kun sellaista olen kaivannut jo pidempään. Mitenkäs noi leivinpaperit mitä myös mukaan tyrkytetään, kannattaako sellaisia hamstrata myös?

Ei ole aiemmin tullut Amazonista tilattua, joten pitäisikö osata huomioida jotain erityistä? Saako esim. Vieläkin jotain lisäalennuksia tai postitusetuja jos tekee jonkun kanta-asiakastilin tms.?
Pöydällä kannattaa laitteen taakse varata ainakin 5-10cm tilaa, laitteesta ulos tuleva ilma tulee takaosasta, ylöspäin suunnattuna kylläkin mutta lisätilalla varmistaa sen ettei ilma kuumenna seinää / mitään seinällä olevaa. Öljysuihkepullo on todella hyvä ranskalaisten kanssa (ja hyvä ranskismauste tietty myös). Yhdessä suihkepullossa meillä on oliiviöljyä joka levittää öljyn esim. salaatteihin suihkittaessa tasaisemmin kuin pullosta kaato. Itse en ole kaipaillut leivinpaperien perään, ainakin alapohjia käytettäessä paperit blokkaisivat reiät jotka kierrättää alta ilmaa. Pinnat hylkivät aika hyvin likaa joten ne on helppo puhdistaa silloin jos tarvis on - nopeaa hommaa. En välttämättä ostaisi ilmakypsentimiin suunnattua lisätauhkaa tähän grilliin, aikalailla kaikki toimii jo valmiiksi kuten pitää. Ehkä ainoana poikkeuksena tämän kaltaiset pihdit joilla on hyvä poimia asioita kuumasta laatikosta / kääntää lihaa ym.

Yli satasen tilauksissa on Saksan Amazonista ilmaiset postit, joten Prime-jäsenyys ei ole tässä tarpeen ilmaisille postikuluille. Tällä hetkellä saattaa mennä parit päivät enemmän siihen, että lähettävät tavaroita, koska BF. Näin ainakin itsellä näyttää käyneen. Hinnat on Saksan 19% alv:lla laskettuja, Suomeen tilattaessa hinta nousee 5% koska alv 24% täällä.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Tää on ollut hyvä laite. Mielestäni kaksi koria on ollut näppärä ja riittävä useimpiin safkoihin. Isompaa koria ei ole tullut ikävä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 401
Viestejä
4 216 695
Jäsenet
71 042
Uusin jäsen
JJVilzu

Hinta.fi

Ylös Bottom