• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Nilfisk E160.1-10 H X-TRA painepesuri, Motonet 244,30€

Ei huonommasta päästä, 500l/h vesimäärä ja 10m teräskudosvahvistettu kuminen paineletku. Kahva aika muovinen, mutta kestänee aikansa ja sen jälkeen sen voi päivittää parempaan.

Tuohon kaveriksi vaahdotin ja esipesuaine niin alkaa autonpesukin tuntua mukavalta.

Tämä on ilmeisesti hyvä kampe, jos haluaa laadukkaan painepesurin omakotitaloasujan tarpeisiin (lähinnä autonpesu, jossain vaiheessa ehkä jotain laatoitusta tmv.)?

Saako satasen-pari lisää panostamalla merkittävästi parempaa? Puuttuuko tästä jotain ominaisuuksia?

Mielestäni tähän rahaan todella hyvä hankinta. Minulla on muutaman vuoden ollut melkein vastaava E145.4-9 ja olen ollut tyytyväinen. Autonpesua viikottain sekä keväisin terassin pesut ym. ja ei kyllä mitään valittamista.

Minkälainen letku on toimivuudeltaan ? Omassa Kärcher K4 se on aivan kauhea. Kovaa muovia joka jää spiraalille ja letkua suoristaessa itse pesuri kaatuu herkästi.
Muuten Kärcherissä ei vikaa mutta letkun vuoksi sille ei voi antaa arvosanaksi kuin 2/5.

Letku on tosiaan käyttömukavuuden kannalta ehkä tärkein asia. Peruskäytössä olennaisempi kuin maksimipaine tai vesimäärä. Kärcherin Flex-letku on todella hyvä, jos vastaava löytyy Nilfiskiltä niin siihen kannattaa panostaa.

Näyttäisi, että tuossa on nopeasti tutkittuna ehkä hieman parempi letku kuin Kärcherin megajäykkä, mutta silti aika kova. Nyt alkoi enemmän kiinnostamaan tuo Kärcherin Flex-letku ja saisi samalla hieman pituutta lisää. Pitääkin tutkia vaihtoehtoja tuohon letkun päivittämiseen.

Nilifskin verkkokaupasta edullisesti seuraavat lisäosasarjat

Tuossa viimeisessä sarjassa oleva kori sopii kylläkin vain Core 140 pesureihin, mutta muut sopii tähän myös.

Yli 50€ tilaukset ilman postimaksuja

Laatoituksen ja pation pesuun kaveriksi terassipesuri.

Merkittävästi parempaa saa panostamalla moninkertaisen summan Kränzleen. Itsellä on ollut 1152 TS T toistakymmentä vuotta, ilo käyttää ja kestää luultavasti loppuelämän.
Tällä ei mun mielestä tee oikein mitään. On kokeiltu kivelle sekä puulle. Aina yhtä epätasainen jälki.

Mitä tähän tarjousvermeeseen yleensä tulee, niin itsellä on tuosta vuosikausia vanhempi malli (tyyliin 10+). Heikoin osa on varmaan tuo letkukela sitten joskus tulevaisuudessa.

Varaosasaatavuus OK, mutta esim. kelaan en koskaan löytänyt mitään (ensin nitkuu, sitten alkaa vuotamaan). Tiivisteitä saa hyvin.

Mielestäni tähän rahaan todella hyvä hankinta. Minulla on muutaman vuoden ollut melkein vastaava E145.4-9 ja olen ollut tyytyväinen. Autonpesua viikottain sekä keväisin terassin pesut ym. ja ei kyllä mitään valittamista.
Mulla ollut E 140.2-9 PCAR Extra 14.4.2012 (359 € sillon talotarvike.com) lähtien ja käy ja kukkuu vaikka detailing- ja pesuharrastuksia on paljon + ok-talohommat 2 kiinteistön osalta. Kahva uusittu ainakin kolme kertaa (ei kestä kuumaa vettä kauaa tai ainakaan talvella, uudet kahvat ei senkään vertaa) ja tympäännyin lopulta ja ostin Dr. Dirtin kahvan ja suutinputket (kestää kuumaa vettä). Lisäksi 19.11.2012 orggis letku hajos talvella, niin sain paremman 10 m teräsvahvisteisen toimitettuna lähimpään takuupisteeseen eli paikalliselle Starkille Nilfiskin 10 m eri letkujen hintaerolla ja vaihdoin itte tilalle. Orggis mukana tullut oli hyvin koppura kylmässä/talvella ja tuhannen kierteellä aina. Letkun päässä oleva pieni o-rengas uusittu 3 kertaa ja letkukelan liitoksen tiiviste kelan sisällä koneeseen uusittu 1 kerran.

Ja Nilfisk Power Patio cleaner terassipesuri on ihan turha (paitsi jos haluaa ziljoona pyöreää pallurajälkeä laatoituksiin/terdelautoihin). Parhaiten lähtee terdet oikeanlaisella viuhka- tai turbosuuttimella (puuterdejä ei turbolla, ettei tikut lennä).

Kuhan tää vaan joskus hajois, niin voisin ostaa Kränzlen huvikseen. Mutta toisaalta ketjun diili kuulostaa niin hyvältä, että miks, kun tällä huonommalla Nilzullakin pesty ihan pirun paljon hyvällä menestyksellä (~3 autoa viikossa ja muut hommat, naapurissa asuvat vanhemmat sitä kans käyttää kaikkiin pesuihin eli ostettiin puokkiin faijan kans aikoinaan).

PS. Motoxin Vaahtopesu on kusisinta paskaa, annoin lapsille leikkivaahdotteluihin niin saavat harjotella. Lika lähtee huonommin ku pelkällä vedellä. Ostakaa BH Auto-foamia tai Touch-lessia hyvät ihmeiset. Tai Macserien Mac 44+ tms.

PPS. Näkyy tuossa uudemmassa olevan max inlet temperature 40 astetta ton mun vanhemman 60 asteen sijaan... Mielenkiintoista, kun vanhemmassa 2,1 kW / 9 A pesurissa tuotto 500-420 l/h max 140 bar ja tossa uudemmassa 2,3 kW / 10 A moottorilla 500-410 l/h max 160 bar.

Viimeksi muokattu:
Kunnollinen vaahdotin ilman muuta, painepesurien mukana tulevat tai lisävarusteina myytävät eivät lähtökohtaisesti toimi. Bilt Hamber Auto-Foam on toki paras esipesuaine, mutta sitä ei Motonetista saa.

PS. Motoxin Vaahtopesu on kusisinta paskaa, annoin lapsille leikkivaahdotteluihin niin saavat harjotella. Lika lähtee huonommin ku pelkällä vedellä. Ostakaa BH Auto-foamia tai Touch-lessia hyvät ihmeiset. Tai Macserien Mac 44+ tms.
Kunnollinen vaahdotin ilman muuta, painepesurien mukana tulevat tai lisävarusteina myytävät eivät lähtökohtaisesti toimi. Bilt Hamber Auto-Foam on toki paras esipesuaine, mutta sitä ei Motonetista saa.
Mitä käytätte varsinaisena pesuaineena, kinnastelussa? Pitäis just tilata uusia aineita...

Mikä olisi hyvä vaahdotin kohtalaisen edullisesta päästä? Tuolla mukana tulevalla omalla ei tosiaan hirveästi tee mitään

Kävin Konalasta nostamassa kyytiin toiseksi viimeisen laitoksen. Hinnaksi jäi 219,90€ kun nakitti mimmin liittymään kanta-asiakkaaksi.
Pääsee vanha Kärcherin K3.480 eläkkeelle.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 948
Jäsenet
76 521
Uusin jäsen
olavilauri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom