Onpahan, notta just joo! Voihan perkele. Juuri kun meni omat varastot tyhjiksi ja ajattelin laittaa taas tilauksen sisään, niin tässä ollaan. Onko kenelläkään äkkiseltään hajua, onko näissä vielä jonkinlaisia tuontirajoituksia? Tallinnan risteily ja pahvilaatikollinen purkkeja?
Omalla kohdalla tämä on kyllä oikeasti huono asia. Olen nyt lopettanut varmaankin reilun 2 (3?) vuoden ajan tupakointia. Väillä kokonaan ilman, välillä polttaen todella harvoin. Välillä vähän repsahtaen, mutta myöhemmin aina skarpannut. Olen polttanut aivan junnusta asti. Vuoden olin yhdessä välissä polttamatta aikuisiällä, sit se repsahdus taas tuli. Kyllä tää nikotiini on vaan helvetin kova koukku ja ihminen taitava valehtelemaan itselleen.
Halvoilla nikotiinipusseilla on ollut todella suuri vaikutus tähän. Olen rahasta tavallaan aika tarkka ja on ollut itselleen vielä helpompi motivoida itseään tän tupakan suhteen "halvemmalla vaihtoehdolla". Niksapussit myös auttavat todella hyvin taittamaan sen "kovimman" tupakanhimon.
Ja koska niitä on ollut reilusti kotona, niin se on vienyt todella paljon tarvetta pois "käydä kiskalta ostamassa kiekko, no nyt tekeekin mieli röökiä".
Kyllä allekirjoittanutta ottaa nyt päähän. Olisihan sitä voinut tilata vaikka parin vuoden varastot itselleen, jos olisi tajunnut tilanteen aikaisemmin.
Voi perse.