Myyty Nikon 18-200mm f/3.5-5.6G + Hoya HMC Super UV

Jammaz

Kirka Saatana
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Myytävä tuote:
Nikon 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX + Hoya HMC Super 72mm

Hintapyynti:
180e

Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Tuli D70s rungon mukana muistaakseni 2008. Ollut työjuhtana eri runkojen nokassa D70s > D90 > D7100.

Muuta:
Linssin nokassa Hoya HMC Super UV suodin. Voin ottaa putkella tarvittaessa testikuvia D7100 runkoa käyttäen.

Sijainti:
Turku

Toimitustapa:
Posti / Nouto

Maksutapa:
Tilisiirto / Käteinen

Kuva:







 
Liittynyt
30.04.2017
Viestejä
5
Hei! Hyväkuntoinen ja kolhiintumaton?
Onko objektiivi "jäpykkä" eli pysyykö kasassa vai valuuko kaulalla ollessa pitkäksi ääriasentoon?
 

Jammaz

Kirka Saatana
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Hei! Hyväkuntoinen ja kolhiintumaton?
Onko objektiivi "jäpykkä" eli pysyykö kasassa vai valuuko kaulalla ollessa pitkäksi ääriasentoon?
Kokeilin juuri: Eli noin 35mm kohdalla jos pitää objektiivia alaspäin niin alkaa valumaan alaspäin. Sitä ennen ei. Ja kuten kuvista näkyy niin kolhuja ei ole. Tarvittaessa lisäkuvia.
 
Liittynyt
30.04.2017
Viestejä
5
Olen kiinnostunut, mutta koska haluaisin testata, voisko tehdä niin, että mulla on palautusoikeus, jos tavara ei vastaa odotuksiani?
 

Jammaz

Kirka Saatana
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Olen kiinnostunut, mutta koska haluaisin testata, voisko tehdä niin, että mulla on palautusoikeus, jos tavara ei vastaa odotuksiani?
Mulla on vähän sellanen ajatus, että paikanpäälle saa tulla testailemaan niin paljon kun haluaa, mutta siihen postitusrumbaan en lähde. Voin ottaa esimerkkikuvia tai videota D7100 rungolla jos on tarvis.
 
Liittynyt
30.04.2017
Viestejä
5
Mutta siis voit kuitenkin postittaa, ettei paikanpäältä tarvitse tulla hakemaan? Asun Etelä-Pohjanmaalla.
 
Liittynyt
30.04.2017
Viestejä
5
Vielä yksi suora kysymys. Miksi olet luopumassa tästä objektiivistä? Onko siinä joku sellainen ominaisuus, jonka takia haluat päästä eroon? Onko yhtään tinkimisen varaa? Ja miten maksun suorittaminen?
 

Jammaz

Kirka Saatana
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Mutta siis voit kuitenkin postittaa, ettei paikanpäältä tarvitse tulla hakemaan? Asun Etelä-Pohjanmaalla.
Kyllä postitan, mutta lasi myydään sellaisenaan ilman takuuta tai palautusoikeutta. Sen takia yritän toimittaa kaiken mahdollisen informaation etukäteen jotta ostaja tietää missä kunnossa tuote on.
 
Liittynyt
30.04.2017
Viestejä
5
Mulla asuu tuttava Kaarinassa. Pyydän häntä käymään katsomassa putkea. Mihin hän voisi ottaa yhteyttä? Onko tässä joku yksityisviestien mahdollisuus?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 389
Viestejä
4 159 492
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom